здрасти
Помислих, че е във връзка с последното ви дело срещу BC.Games в момента, в който видях публикацията ви.
За съжаление не се е променило много. Във всеки случай жалбата ви не е отхвърлена; Предполагам, че не е същото, защото проблемът, който повдигнахте, беше счетен за неоснователен.
Предполагам, че трябва да е трудно да се изправите пред него, но както беше посочено по-рано, „KYC проверката обикновено е завършена преди първоначалното ви теглене. Тъй като не сте направили никакви заявки за теглене от никой от акаунтите си, не сте преминали проверка. Освен това, тъй като вие последователно е използвал различен имейл адрес за регистрация в казиното и не е предоставил никаква лична информация, казиното не е успяло да ви идентифицира и маркира като самоизключил се потребител.
Освен това вие нарушихте Общите условия, като влезете в казиното от ограничена юрисдикция и използвате VPN, което е забранено."
Да се надяваме, че адвокатите ще ви помогнат да постигнете това, което целите.
За да предотвратите допълнителни загуби, предлагам следното:
Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Hi!
I thought it was regarding your last case against BC.Games the moment I saw your post.
Unfortunately, not much has changed. In any case, your complaint was not dismissed; I suppose it is not the same because the problem you raised was considered unjustified.
I imagine it must be hard to face it, but as stated earlier, "KYC verification is typically completed before your initial withdrawal. Since you have not made any withdrawal requests from any of your accounts, you have not undergone verification. Additionally, as you consistently used a different email address for registering at the casino and did not provide any personal information, the casino was unable to identify and flag you as a self-excluded user.
Furthermore, you violated the Terms and Conditions by accessing the casino from a restricted jurisdiction and using a VPN, which is prohibited."
Let's just hope the lawyers will help you achieve what you aim to achieve.
To prevent further losses, I suggest following:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Автоматичен превод: