НачалоФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 16)

преди 3 години от Blazin9s
|
56 979 преглеждания 380 отговора |
|
1...15 16 17...20
zensbk
преди 3 месеца

Съжалявам, но от това, което разбрах от тази продължаваща дискусия, всичко е казано. Ако сте имали доста подобни разговори с други чрез имейли, предполагам, че те също нямат какво да добавят.

Тук във форума обикновено казваме: ако имате нова свързана информация, предоставете ги всички на отговорника за оплакване и поискайте повторно отваряне. Честно казано обаче, чувствам, че сме зад тази фаза. Във всеки случай администраторите на форума не участват. Не можем да отворим отново съответствието вместо вас.

Това е краят.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Надявам се, че казиното също ви казва, че акаунтът ми е бил нула, защото не го блокираха, когато ги помолих, защото хакерът го взе от мен, защото аз също имам тези съобщения, тъй като им отне много дни, за да ми повярват, че хакер е имал взеха ми го и по тяхна вина беше нула или не ти го казаха, защото явно повече клониш към казиното, ти не си посредник, което не е нито от страна на казиното, нито от моя страна. Мисля, че е просто поредната разпродажба, но ако е за няколко монети, кажете ми и ще ги хвърля на пода, за да ги вземете.

Автоматичен превод:
gudeliamondragon64
преди 3 месеца

Бихте ли се опитали да опишете какъв е проблемът, който изпитвате сега?

Наистина не можем да разберем какво се опитвате да ни кажете.🤷‍♀️

Има ли нещо, с което можем да ви помогнем? Имате ли допълнителна информация относно жалбата си?

Моля, бъдете конкретни и ни кажете дали можем да направим нещо за вас.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Имах абсолютно ужасно преживяване с това казино, което сега просто отказва да отговори. Те ще потвърдят прегледите на Trustpilot и след това никога няма да отговорят по имейл. Вече 2 месеца се опитваме да получим отговор на, сега, правен въпрос. Те просто избират да игнорират, вместо да се справят с това, тъй като тяхната арогантност, че могат да управляват незаконни търговски споразумения в страни, в които не им е позволено да рекламират, е малко прекалено. Ако искат да го обсъдят тук на публичен форум, тогава аз съм повече от щастлив да го направя.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

Наистина съжалявам за цялата ситуация с това казино. Надявам се, че ще можете да постигнете възможно най-добрата резолюция.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Наистина съжалявам за цялата ситуация с това казино. Надявам се, че ще можете да постигнете възможно най-добрата резолюция.🙏

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Ами всъщност се опитах да подам жалба тук преди месеци и беше отказано. Тази компания не отговаря на никого, изглежда, тъй като много ADR по някакъв начин се страхуват да се противопоставят на тях поради нарастващия им размер.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

здрасти

Помислих, че е във връзка с последното ви дело срещу BC.Games в момента, в който видях публикацията ви.

За съжаление не се е променило много. Във всеки случай жалбата ви не е отхвърлена; Предполагам, че не е същото, защото проблемът, който повдигнахте, беше счетен за неоснователен.

Предполагам, че трябва да е трудно да се изправите пред него, но както беше посочено по-рано, „KYC проверката обикновено е завършена преди първоначалното ви теглене. Тъй като не сте направили никакви заявки за теглене от никой от акаунтите си, не сте преминали проверка. Освен това, тъй като вие последователно е използвал различен имейл адрес за регистрация в казиното и не е предоставил никаква лична информация, казиното не е успяло да ви идентифицира и маркира като самоизключил се потребител.

Освен това вие нарушихте Общите условия, като влезете в казиното от ограничена юрисдикция и използвате VPN, което е забранено."

Да се надяваме, че адвокатите ще ви помогнат да постигнете това, което целите.

За да предотвратите допълнителни загуби, предлагам следното:

Като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнема само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 200 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей Радка,


Реалността с BC.Game е, че те никога не правят KYC, освен ако не спечелите значителна сума пари. Нито веднъж не ми беше поискан KYC за година и половина и няколко пъти бяха направени тегления от сайта без никакви искания за документи от какъвто и да е вид. Що се отнася до игра от ограничена държава - когато стриймъри от вашата страна открито популяризират BC.Game чрез търговски споразумения, които имат с тях и предоставят връзки към играчи на техните собствени уебсайтове, включително инструкции как да използват VPN/Crypto и т.н. - тогава аргументът, че те не допускат играчи от Обединеното кралство е просто измислена фантазия, за да могат да избегнат отговорността за пълната си липса на отговорност, когато става въпрос за проблем с хазарта. Как могат да очакват играчите да следват техните T&C, когато самите те не следват своите T&C? Имам изобилие от доказателства. Мога да седна и да ви дам имена, адреси и местоположения на стриймъри и те открито рекламират тази компания и играят с помощта на VPN.


Те също имат самоизключване за определен период от време - но вместо да уведомят играчите, че го имат, те просто не отговарят на никакви имейли. Най-накрая успях да се самоизключа само преди месец, след като го намерих по чиста случайност на сайта им. Тази компания не ми отговори от поне 3 месеца - но хей, не са абсолютно легитимни неща. Абсолютно опровергавам предположението, че са прилагали самоизключване преди, когато изрично го бях поискал многократно. Ако беше правилно SE, тогава щяха автоматично да заключат сметката ми при депозит, тъй като сумите бяха изпратени с помощта на същия крипто портфейл (потвърдих, че това е техният процес), така че това е друг сериозен провал.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

В този случай всичко, което сте описали тук, трябва да е добро основание за вашия адвокат и се надяваме, че ще успеете да постигнете най-доброто решение за вас.

Със сигурност ви желаем всичко най-добро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

В този случай всичко, което сте описали тук, трябва да е добро основание за вашия адвокат и се надяваме, че ще успеете да постигнете най-доброто решение за вас.

Със сигурност ви желаем всичко най-добро.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това е добро основание за адвокатите и BC.Game го знаят и просто не им пука. Те обаче щяха да обърнат повече внимание, ако можехме да подадем жалба чрез ADR тук. Всичко, което ги интересува, е техният имидж. Невероятно те също имат сайт в Обединеното кралство, който стартираха, но всички техни стриймъри в Обединеното кралство все още използват офшорния!!


Те изглежда обичат да отговарят на отзиви на Trustpilot с искане за „повече информация". След това предоставяте споменатата информация и те никога не се свързват, пушат и огледала с тази партида.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей Радка,


Реалността с BC.Game е, че те никога не правят KYC, освен ако не спечелите значителна сума пари. Нито веднъж не ми беше поискан KYC за година и половина и няколко пъти бяха направени тегления от сайта без никакви искания за документи от какъвто и да е вид. Що се отнася до игра от ограничена държава - когато стриймъри от вашата страна открито популяризират BC.Game чрез търговски споразумения, които имат с тях и предоставят връзки към играчи на техните собствени уебсайтове, включително инструкции как да използват VPN/Crypto и т.н. - тогава аргументът, че те не допускат играчи от Обединеното кралство е просто измислена фантазия, за да могат да избегнат отговорността за пълната си липса на отговорност, когато става въпрос за проблем с хазарта. Как могат да очакват играчите да следват техните T&C, когато самите те не следват своите T&C? Имам изобилие от доказателства. Мога да седна и да ви дам имена, адреси и местоположения на стриймъри и те открито рекламират тази компания и играят с помощта на VPN.


Те също имат самоизключване за определен период от време - но вместо да уведомят играчите, че го имат, те просто не отговарят на никакви имейли. Най-накрая успях да се самоизключа само преди месец, след като го намерих по чиста случайност на сайта им. Тази компания не ми отговори от поне 3 месеца - но хей, не са абсолютно легитимни неща. Абсолютно опровергавам предположението, че са прилагали самоизключване преди, когато изрично го бях поискал многократно. Ако беше правилно SE, тогава щяха автоматично да заключат сметката ми при депозит, тъй като сумите бяха изпратени с помощта на същия крипто портфейл (потвърдих, че това е техният процес), така че това е друг сериозен провал.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря за отговора.

Ако мога, бих премахнал стриймърите от тази дискусия, тъй като казината лесно могат да твърдят, че стриймърите не са редовни играчи и че използването на VPN за игра зависи изцяло от тях. Колкото и да звучи, винаги се опитвам да помня, че този вид разговор е по-близък до вербален шах. Това не означава, че ми харесва по този начин.

Честно казано, много казина също не проверяват играчите, докато не заделят определена сума за теглене. Въпреки това, както винаги заявявам, казиното трябва да се придържа към собствените си политики, за да предотврати слухове и да поддържа последователно, като цяло безпристрастно отношение към играчите.

Въпреки че искрено се извинявам, че не можем да направим много, за да ви помогнем, струва ми се, че аргументите ви имат много смисъл от правна гледна точка. Надявам се целият процес да мине добре за вас.

Бихте ли ни актуализирали редовно? Мисля, че не само се интересувам да съм в крак с развитието.

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

Роми е платена марионетка. Не бих приел никакви съвети от този сайт за измама.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря за отговора.

Ако мога, бих премахнал стриймърите от тази дискусия, тъй като казината лесно могат да твърдят, че стриймърите не са редовни играчи и че използването на VPN за игра зависи изцяло от тях. Колкото и да звучи, винаги се опитвам да помня, че този вид разговор е по-близък до вербален шах. Това не означава, че ми харесва по този начин.

Честно казано, много казина също не проверяват играчите, докато не заделят определена сума за теглене. Въпреки това, както винаги заявявам, казиното трябва да се придържа към собствените си политики, за да предотврати слухове и да поддържа последователно, като цяло безпристрастно отношение към играчите.

Въпреки че искрено се извинявам, че не можем да направим много, за да ви помогнем, струва ми се, че аргументите ви имат много смисъл от правна гледна точка. Надявам се целият процес да мине добре за вас.

Бихте ли ни актуализирали редовно? Мисля, че не само се интересувам да съм в крак с развитието.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Извиненията и предложенията за приемане на престъпно поведение са позор.


Вие очевидно подготвяте и десенсибилизирате тази жалба да приеме престъпна бизнес практика.


Срам за вас и този сайт.


Но измамниците не могат да се засрамят.


Ето защо съществуват тези изпражнения.


Толкова разочароващо......

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, искам да попитам.. Създадох няколко акаунта с едно и също IP и едно и също устройство, което доведе до блокиране на тегленето. не мога ли да ползвам услугите или другите акаунти могат да се закрият и да запазя един? благодаря ви предварително за отговора

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, искам да попитам.. Създадох няколко акаунта с едно и също IP и едно и също устройство, което доведе до блокиране на тегленето. не мога ли да ползвам услугите или другите акаунти могат да се закрият и да запазя един? благодаря ви предварително за отговора

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Кой знае какво можете и какво не можете да правите в BC.Game - техните T&C са напълно безполезни. Въпреки това, ако следвате предполагаемите T&C, ще видите само един разрешен акаунт, така че за съжаление те могат да правят каквото и да било сега, включително улесняване на незаконна дейност!

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

но може ли това да се реши по някакъв начин? Някой има ли опит с това? в миналото играехме с приятели и искахме да играем с конкуренцията, но когато презаредихме пари в друга сметка, бяхме предупредени от поддръжката, че втората сметка е активирана и трябва да изпратим парите в режим на заспиване, но нямаше нищо подобно това тук, така че се натъкнахме на проблем... когато става дума за незаконна дейност, не използвахме нито един от бонусите, не използвахме никакви залози или онлайн казино (блекджек, рулетка) само слотове, които са произволни.. те също не искаха KYC проверка за тегления.. така че искам да разреша това, за да имам чиста съвест, затова дойдох тук за съвет.. както и да е, благодаря ви за отговора


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

но може ли това да се реши по някакъв начин? Някой има ли опит с това? в миналото играехме с приятели и искахме да играем с конкуренцията, но когато презаредихме пари в друга сметка, бяхме предупредени от поддръжката, че втората сметка е активирана и трябва да изпратим парите в режим на заспиване, но нямаше нищо подобно това тук, така че се натъкнахме на проблем... когато става дума за незаконна дейност, не използвахме нито един от бонусите, не използвахме никакви залози или онлайн казино (блекджек, рулетка) само слотове, които са произволни.. те също не искаха KYC проверка за тегления.. така че искам да разреша това, за да имам чиста съвест, затова дойдох тук за съвет.. както и да е, благодаря ви за отговора


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не предполагам, че сте участвали в някаква престъпна дейност - предполагам, че BC.Game, доказуемо, е била. Съжалявам, но може да не ви помогна тук, тъй като тази компания не ми е отговорила от 3 месеца - просто казвам, че сте против, ако имате проблеми с тази компания.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не играйте в този измамен проект, ако спечелите голяма сума, те ще измислят как да блокират акаунта ви, има много такива истории, ако прегледате форумите

Автоматичен превод:
CryptoG82
преди 3 месеца

горе-долу дори не искам помощ от тях.. разбирам, че сме го нарушили, прави са, затова стана така. изпадна в беда за няколко евро..

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Извиненията и предложенията за приемане на престъпно поведение са позор.


Вие очевидно подготвяте и десенсибилизирате тази жалба да приеме престъпна бизнес практика.


Срам за вас и този сайт.


Но измамниците не могат да се засрамят.


Ето защо съществуват тези изпражнения.


Толкова разочароващо......

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тази компания, със самия факт, че вече не отговаря, вече показва своята вина. Независимо какво казва и прави някой тук, той ще бъде подведен под отговорност, открито и в очите на обществеността. Недопускането на ADR тук и предоставянето на причини, които дори не са факти, не е полезно - но BC.Game ще бъде държана отговорна.

Автоматичен превод:
1...15 16 17...20
Отидете на страницаот 20 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини