жалбата ми беше затворена без дори да предоставя доказателства, може би са платили на лицето, което представлява моите интереси (чисто лично мнение)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тук можете да оставите преглед на работата на екипа на casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
здравей Подадох жалба преди месец, акаунтът беше закрит без причина.
Имах големи надежди за вашия екип, но се оказа, че е било напразно, помощ не е оказана! Чакахме представител на казиното, удължиха таймера веднъж - мълчание, удължиха го два пъти - тишина, казаха, че ще отговорят скоро, удължиха го трети път и накрая официално ми отговориха, че съм сгоден при валутния арбитраж те подозрително протакаха времето и също затвориха жалбата, без да ми дадат възможност да кажа и дума, БЛАГОДАРЯ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Считам, че нашият екип не успя да направи нищо повече по отношение на вашата жалба и затова тя трябва да бъде отхвърлена.
Ако имате още доказателства и искате да ги отворите отново, моля, направете го по всяко време.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Страхотно, сега един от вашия екип ми писа по имейл, че са ме баннали, защото депозирах малка сума и спечелих голяма сума, представител на казиното му писа, оказва се, че не можете веднага да спечелите голяма сума на казиното или какво?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Не съм сигурен как точно ви беше обяснена причината, но вярвам, че това не е така, че ако играч депозира ниска сума, той не може да спечели голяма печалба. Това наистина може да се случи само ако в условията на казиното има някакъв лимит на печалбите, разбира се.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Това е боклук, защото ми откраднаха акаунта от ниво 38 с всичките ми бонуси и средства, по-стари от 2 години, и глупавият представител на Гуру им повярва. Казвам, че този Гуру е шибан продаден или е с BC, лайна.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Моля, обърнете внимание на езика си, в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен.
Виждам във вашата жалба , че нашият екип наистина се е опитал да помогне, но впоследствие се е наложило да я отхвърли, тъй като в акаунта ви не е останал баланс.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Писаха ми, че след като съм загубил няколко долара, съм спечелил няколко хиляди долара, поради което акаунтът ми впоследствие е блокиран
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Защо жалбата беше затворена веднага, без да се предоставят доказателства? Дори не ти дадоха думата да говориш в своя защита? Чакахме месец за отговор от представителя, той очевидно не знаеше какво да отговори и може би реши да плати? как иначе да мисля
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Точно това ми казва, акаунтът ми е откраднат и не мога да го възстановя.
This is exactly what it tells me, my account was stolen and I can't recover it.
Es exactamente lo que me dice ami que mi cuenta fue robada y no puedo recuperarla
Така си мислите, или по-скоро така са ви казали, за да затворят случая, но ми кажете точно колко пари виждате на снимката, която публикувах.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Ами сега според тях казват, че аз не съм собственик на моя акаунт и че проверката не е минала, защото е друг собственик и за сигурност не е нужно да се блокирате, напускам, проклети кучета продадени на БЦ
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Защо жалбата беше затворена веднага, без да се предоставят доказателства? Дори не ти дадоха думата да говориш в своя защита? Чакахме месец за отговор от представителя, той очевидно не знаеше какво да отговори и може би реши да плати? как иначе да мисля
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
В нишката за жалба ви беше обяснено защо всъщност затвориха жалбата: „След като събрахме и прегледахме всички необходими подробности, затваряме тази жалба като неоснователна поради арбитража на валутния курс. По-голямата част от вашите първоначални значителни печалби бяха се считат за невалидни по тази причина и следователно определено нямате право да теглите печалби, натрупани по такъв (нелегитимен) начин.
Казиното действаше в съответствие със своите правила и условия. По принцип нямаше друг начин как да свърши. Ако предишните ви успешно изтеглени печалби са били натрупани по същия начин като оспорваните печалби, можете само да се радвате и щастливи, че сте успели да ги изтеглите.
Ако не сте доволни от решението на жалбата, препоръчвам ви да се консултирате с хазартния орган, от който се регулира казиното."
Опитахте ли да се свържете с органа по този въпрос?
It was explained to you in the complaint thread why they actually closed the complaint: "After gathering and reviewing all the necessary details, we are closing this complaint as unjustified due to the currency exchange rate arbitrage. The vast majority of your initial significant winnings were considered invalid for this reason, and therefore. you are definitely not eligible to withdraw winnings accumulated in such a (illegitimate) way.
The casino acted in accordance with its terms and conditions. There was basically no other way how it could have ended. If your previously successfully withdrawn winnings were accumulated the same way as the disputed winnings, you can be only glad and happy you managed to withdraw them.
If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by."
Did you try to contact the authority regarding this?
Така си мислите, или по-скоро така са ви казали, за да затворят случая, но ми кажете точно колко пари виждате на снимката, която публикувах.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Разбира се, ако смятате, че имате достатъчно доказателства, за да възобновите случая си, моля, направете го и нашият екип с удоволствие ще ги разгледа.
Of course, if you believe that you have enough evidence to reopen your case, please do so, and our team will gladly look at it.
Ами сега според тях казват, че аз не съм собственик на моя акаунт и че проверката не е минала, защото е друг собственик и за сигурност не е нужно да се блокирате, напускам, проклети кучета продадени на БЦ
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Може ли да попитам какво точно имате предвид, моля? Че вашият акаунт всъщност принадлежи на друг играч? Не преминахте ли процеса на проверка?🤔
Вече съм малко объркан, честно казано.
May I ask what do you mean exactly, please? That your account actually belongs to another player? Didn't you pass the verification process?🤔
I'm a bit confused now, to tell you the truth.
Акаунтът винаги е принадлежал на мен, само връзка, която беше споделена в чата на bc games, отворих го и ме отведе до телеграм бот, в който акаунтът ми беше хакнат, помолих поддръжката да блокира акаунта ми, което отне дни, за да повярвам аз, в крайна сметка те го направиха и никога не ми го върнаха, сега акаунтът ми е без етаж, тъй като имейлът ми е прекратен и се опитах да вляза с номера, който свързах, но ме иска потвърждение, което правят не приемам и въпреки факта, че дадох показания, този, който се занимаваше с моя случай, каза, че съм измамен
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Сега се появи нова информация, оказва се, че не съм участвал в арбитраж на валутни курсове, но на техния уебсайт уж имаше техническа грешка, в резултат на която моите 4 000 000 рубли станаха недостъпни, въпреки че съм сигурен, че спечелих всичко честно
Now new information has appeared, it turns out that I was not involved in currency rate arbitrage, but on their website there was supposedly a technical error, as a result of which my 4,000,000 rubles became unavailable, although I am sure that I won everything fairly
Акаунтът винаги е принадлежал на мен, само връзка, която беше споделена в чата на bc games, отворих го и ме отведе до телеграм бот, в който акаунтът ми беше хакнат, помолих поддръжката да блокира акаунта ми, което отне дни, за да повярвам аз, в крайна сметка те го направиха и никога не ми го върнаха, сега акаунтът ми е без етаж, тъй като имейлът ми е прекратен и се опитах да вляза с номера, който свързах, но ме иска потвърждение, което правят не приемам и въпреки факта, че дадох показания, този, който се занимаваше с моя случай, каза, че съм измамен
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
здравей
Това отново ли се е случило или това е свързано с предишната ви жалба , моля? И аз съм малко объркан, честно казано.
във всеки случай жалбата завърши така:
„Скъпи gudeliamondragon64,
Говорих с представителя на казиното в личен разговор и той ме увери, че техният екип работи върху решение за възстановяване на вашия акаунт.
Тъй като вярваме, че истинската нечестна страна не е казиното, а извършителят на измамата, не можем да накажем казиното. Тъй като вашият акаунт вероятно е бил затворен без баланс за изтегляне, ние ще затворим жалбата като отхвърлена. Надявам се подобни проблеми да ви избягват в бъдеще. Благодарим ви за разбирането, съжалявам, че не можем да бъдем повече полезни в този случай.?
Hello,
Has this occurred again, or is this related to your previous complaint, please? I'm a bit confused too, to be honest.
in any case the complaint ended like this:
"Dear gudeliamondragon64,
I spoke with the casino representative in a private conversation and he assured me their team is working on a solution to restore your account.
Since we believe the true nefarious party is not the casino but the perpetrator of the scam, we can't penalize the casino. Since your account was presumably closed without any withdrawable balance we'll close the complaint as rejected. I hope similar issues avoid you in the future. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion.?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.