ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 15)

преди 3 години от Blazin9s
|
40437 преглеждания 350 отговора |
|
1...14 15 16...18
Добавете пост
zensbk
преди 3 седмици

casino.guru е най-добрият, но понякога и те не могат да помогнат, никой не може да помогне

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

bc.game вече каза, че акаунтът ми е хакнат и моите 7,5k са откраднати, но никой не може да направи нещо

Автоматичен превод:
gudeliamondragon64
преди 3 седмици

жалбата ми беше затворена без дори да предоставя доказателства, може би са платили на лицето, което представлява моите интереси (чисто лично мнение)

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru

тук можете да оставите преглед на работата на екипа на casino.guru

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей Подадох жалба преди месец, акаунтът беше закрит без причина.

Имах големи надежди за вашия екип, но се оказа, че е било напразно, помощ не е оказана! Чакахме представител на казиното, удължиха таймера веднъж - мълчание, удължиха го два пъти - тишина, казаха, че ще отговорят скоро, удължиха го трети път и накрая официално ми отговориха, че съм сгоден при валутния арбитраж те подозрително протакаха времето и също затвориха жалбата, без да ми дадат възможност да кажа и дума, БЛАГОДАРЯ!

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Считам, че нашият екип не успя да направи нищо повече по отношение на вашата жалба и затова тя трябва да бъде отхвърлена.

Ако имате още доказателства и искате да ги отворите отново, моля, направете го по всяко време.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Страхотно, сега един от вашия екип ми писа по имейл, че са ме баннали, защото депозирах малка сума и спечелих голяма сума, представител на казиното му писа, оказва се, че не можете веднага да спечелите голяма сума на казиното или какво?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Не съм сигурен как точно ви беше обяснена причината, но вярвам, че това не е така, че ако играч депозира ниска сума, той не може да спечели голяма печалба. Това наистина може да се случи само ако в условията на казиното има някакъв лимит на печалбите, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това е боклук, защото ми откраднаха акаунта от ниво 38 с всичките ми бонуси и средства, по-стари от 2 години, и глупавият представител на Гуру им повярва. Казвам, че този Гуру е шибан продаден или е с BC, лайна.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Моля, обърнете внимание на езика си, в противен случай акаунтът ви ще бъде забранен.

Виждам във вашата жалба , че нашият екип наистина се е опитал да помогне, но впоследствие се е наложило да я отхвърли, тъй като в акаунта ви не е останал баланс.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Писаха ми, че след като съм загубил няколко долара, съм спечелил няколко хиляди долара, поради което акаунтът ми впоследствие е блокиран

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Защо жалбата беше затворена веднага, без да се предоставят доказателства? Дори не ти дадоха думата да говориш в своя защита? Чакахме месец за отговор от представителя, той очевидно не знаеше какво да отговори и може би реши да плати? как иначе да мисля

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Имат некомпетентна поддръжка, ще ви дадат отговор, но късно

Автоматичен превод:
atti38
преди 3 седмици

Точно това ми казва, акаунтът ми е откраднат и не мога да го възстановя.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Така си мислите, или по-скоро така са ви казали, за да затворят случая, но ми кажете точно колко пари виждате на снимката, която публикувах. file

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ами сега според тях казват, че аз не съм собственик на моя акаунт и че проверката не е минала, защото е друг собственик и за сигурност не е нужно да се блокирате, напускам, проклети кучета продадени на БЦ

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Защо жалбата беше затворена веднага, без да се предоставят доказателства? Дори не ти дадоха думата да говориш в своя защита? Чакахме месец за отговор от представителя, той очевидно не знаеше какво да отговори и може би реши да плати? как иначе да мисля

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

В нишката за жалба ви беше обяснено защо всъщност затвориха жалбата: „След като събрахме и прегледахме всички необходими подробности, затваряме тази жалба като неоснователна поради арбитража на валутния курс. По-голямата част от вашите първоначални значителни печалби бяха се считат за невалидни по тази причина и следователно определено нямате право да теглите печалби, натрупани по такъв (нелегитимен) начин.

Казиното действаше в съответствие със своите правила и условия. По принцип нямаше друг начин как да свърши. Ако предишните ви успешно изтеглени печалби са били натрупани по същия начин като оспорваните печалби, можете само да се радвате и щастливи, че сте успели да ги изтеглите.

Ако не сте доволни от решението на жалбата, препоръчвам ви да се консултирате с хазартния орган, от който се регулира казиното."

Опитахте ли да се свържете с органа по този въпрос?

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така си мислите, или по-скоро така са ви казали, за да затворят случая, но ми кажете точно колко пари виждате на снимката, която публикувах. file

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Разбира се, ако смятате, че имате достатъчно доказателства, за да възобновите случая си, моля, направете го и нашият екип с удоволствие ще ги разгледа.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ами сега според тях казват, че аз не съм собственик на моя акаунт и че проверката не е минала, защото е друг собственик и за сигурност не е нужно да се блокирате, напускам, проклети кучета продадени на БЦ

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Може ли да попитам какво точно имате предвид, моля? Че вашият акаунт всъщност принадлежи на друг играч? Не преминахте ли процеса на проверка?🤔

Вече съм малко объркан, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Акаунтът винаги е принадлежал на мен, само връзка, която беше споделена в чата на bc games, отворих го и ме отведе до телеграм бот, в който акаунтът ми беше хакнат, помолих поддръжката да блокира акаунта ми, което отне дни, за да повярвам аз, в крайна сметка те го направиха и никога не ми го върнаха, сега акаунтът ми е без етаж, тъй като имейлът ми е прекратен и се опитах да вляза с номера, който свързах, но ме иска потвърждение, което правят не приемам и въпреки факта, че дадох показания, този, който се занимаваше с моя случай, каза, че съм измамен

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 седмици

Сега се появи нова информация, оказва се, че не съм участвал в арбитраж на валутни курсове, но на техния уебсайт уж имаше техническа грешка, в резултат на която моите 4 000 000 рубли станаха недостъпни, въпреки че съм сигурен, че спечелих всичко честно

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Вашият представител ми каза по пощата, че повече няма да отговаря, отлично решение

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Акаунтът винаги е принадлежал на мен, само връзка, която беше споделена в чата на bc games, отворих го и ме отведе до телеграм бот, в който акаунтът ми беше хакнат, помолих поддръжката да блокира акаунта ми, което отне дни, за да повярвам аз, в крайна сметка те го направиха и никога не ми го върнаха, сега акаунтът ми е без етаж, тъй като имейлът ми е прекратен и се опитах да вляза с номера, който свързах, но ме иска потвърждение, което правят не приемам и въпреки факта, че дадох показания, този, който се занимаваше с моя случай, каза, че съм измамен

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей

Това отново ли се е случило или това е свързано с предишната ви жалба , моля? И аз съм малко объркан, честно казано.

във всеки случай жалбата завърши така:

„Скъпи gudeliamondragon64,

Говорих с представителя на казиното в личен разговор и той ме увери, че техният екип работи върху решение за възстановяване на вашия акаунт.

Тъй като вярваме, че истинската нечестна страна не е казиното, а извършителят на измамата, не можем да накажем казиното. Тъй като вашият акаунт вероятно е бил затворен без баланс за изтегляне, ние ще затворим жалбата като отхвърлена. Надявам се подобни проблеми да ви избягват в бъдеще. Благодарим ви за разбирането, съжалявам, че не можем да бъдем повече полезни в този случай.?

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини