Хубаво е, че сте намерили такъв, който наистина ви харесва.
Понякога играчите наистина имат добър опит в казина с по-нисък индекс на безопасност и се надяваме, че този вид казино ще направи всичко възможно, за да повиши рейтинга в бъдеще.
It is nice that you have found one that you really like.
Sometimes players really have a good experience at casinos with a lower safety index, and hopefully this kind of casino will do everything possible to get the rating higher in the future.
да не отговор 🙁 cuarcao лиценз никога не отговаря 🙁
yes no answer 🙁 cuarcao licence never answer 🙁
Здравейте,
Оценявам, че изобщо опитахте. Знам, че изглежда сякаш властите в Кюрасао никога не реагират, особено сега. Естествено, съжалявам, че не се получи.
Надяваме се, че тези законодателни корекции, които се случват сега, ще повлияят положително на отговора на властите в Кюрасао на притесненията на играчите в бъдеще.
Hello,
I appreciate that you tried at all. I know it seems like the Curacao authorities do not ever respond, especially now. Naturally, I regret that it did not work out.
Hopefully, these legislative adjustments which are happenning now will positively influence the Curacao authorities' response to player concerns going forward.
Имам депозит от повече от 12 часа и не ми го кредитират, а в поддръжката на живо тези, които отговарят, отговарят сякаш не знаят за темата Имам нужда от помощ
I have a deposit of more than 12 hours and they do not credit it to me and in the live support those who answer respond as if they did not know about the subject I need help
Tengo un deposito de mas de 12 horas y no me lo acreditan y en el soporte en vivo los que contestan te responden como si no supieran del tema necesito ayuda
Здравейте, направихте ли депозит в казиното и той не беше кредитиран в сметката ви? Пробва ли първо да видиш дали всичко е минало без проблеми? Ако е така, може би е добра идея да изпратите имейл на казиното и да ги уведомите, че парите наистина са напуснали акаунта ви.
Ще опитате ли го и ще ми кажете ли как се е получило?
Hello, did you make a deposit to the casino and it didn't get credited to your account ? Did you try first to see if everything went off without problems ? If so, it might be a good idea to email the casino and let them know that the money has indeed left your account.
Will you please try it and let me know how it turned out ?
здравейте Виждам, че вече сте подали жалба и нашият екип се нуждае от допълнителна информация относно проблема ви. Моля, следвайте тази връзка, за да ги предоставите.
Мога ли да попитам дали акаунтът ви е блокиран? Получихте ли някакво обяснение за това от поддръжката, може би?
Само искам да ви напомня, че ако проблемът е свързан със спортни залагания, нашият екип няма да може да помогне, тъй като нямаме отдели, занимаващи се със спорт. Моля, уведомете ни повече подробности.
Hello there. I can see that you have already submitted a complaint, and our team needs some additional information regarding your issue. Please follow this link to provide those.
May I ask if your account has been blocked? Did you get any explanation about that from the support, perhaps?
I just want to remind you that if the issue is related to sports betting, our team won't be able to help as we don't have any departments dealing with sports. Please let us know more details.
хей Виждам, че сте подали жалба за два акаунта. така ли е Моля, използвайте само един акаунт, когато подавате жалба; другият така или иначе ще трябва да бъде отхвърлен. Благодаря ви за разбирането.
Hey. I can see that you have filed a complaint on two accounts. Is that right? Please use only one account when submitting a complaint; the other one will have to be rejected anyway. Thank you for your understanding.
здравей Подадох жалба преди месец, акаунтът беше закрит без причина.
Имах големи надежди за вашия екип, но се оказа, че е било напразно, помощ не е оказана! Чакахме представител на казиното, удължиха таймера веднъж - мълчание, удължиха го два пъти - тишина, казаха, че ще отговорят скоро, удължиха го трети път и накрая официално ми отговориха, че съм сгоден при валутния арбитраж те подозрително протакаха времето и също затвориха жалбата, без да ми дадат възможност да кажа и дума, БЛАГОДАРЯ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Страхотно, сега един от вашия екип ми писа по имейл, че са ме баннали, защото депозирах малка сума и спечелих голяма сума, представител на казиното му писа, оказва се, че не можете веднага да спечелите голяма сума на казиното или какво?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Предполагам, че е така. Има проблеми и с моята жалба. Можем да загубим само в казиното.
I guess so. There are problems with my complaint too. We can only lose at the casino.
Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.
Това е боклук, защото ми откраднаха акаунта от ниво 38 с всичките ми бонуси и средства, по-стари от 2 години, и глупавият представител на Гуру им повярва. Казвам, че този Гуру е шибан продаден или е с BC, лайна.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.