ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 3 години от Blazin9s
|
51611 преглеждания 378 отговора |
|
1...12 13 14...19
jean2024
преди 4 месеца

Все още не е необходимо да предоставяте нищо. Можете да го направите, след като изпратите жалбата си до нашия екип.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file отидете вижте това е това, което искате да кажете играч от Калифорния приема!!! защо бихте дали добра оценка за този вид, можете ли да ми обясните за какво е?

НЕВЕРОЯТНО, ЧЕ ГО ИМАТЕ ПУБЛИЧНА ПУБЛИКАЦИЯ Е ТОВА КОЕТО ПРЕДСТАВЛЯВАТЕ В PUBLIC CASINO GURU, ПОДКРЕПЯЩ ТОЗИ ИЗМАМНИК

ТОВА Е МЪКАВО ТОВА НЕЩО ТРЯБВА ДА СЕ РАЗСЛЕДВА!!

СЕГА СЕ ЧУДЯ ЗАЩО ЩЕ ПОМОГНЕТЕ БЕЗПЛАТНО НА ИГРАЧИ, КОИТО СА ИМАЛИ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ С ТЕЗИ ОНЛАЙН ИЗМАМНИЦИ!!

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
jean2024
преди 4 месеца

Мисля, че Роми се справи доста добре с обяснението на ситуацията. Благодарим ви, че споделихте екранната снимка с всички нас, разбира се.

Честно казано, не мисля, че разбирам всичко, което написахте в предишния си пост. Въпреки това, ако все още имате нужда от помощ, опитайте да подадете друга жалба срещу това казино. Обзалагам се, че можете да го направите, тъй като в момента имате две активни жалби. Тук, в Casino Guru, ето как разглеждаме притесненията на играчите.

Освен това, ако има нещо за обсъждане тук, не се колебайте да го направите.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

обясни какво? и на кого му пука, ако не разбирате какво казах!! и защо трябва да коментираш някой каза ли ти да коментираш това? вярвам, че никой не иска вашето мнение или вашето време, за да публикувате коментар, или можете ли да обясните, моля, защо трябва да коментирате тук моята публикация дори ви притесни или просто сте загрижени, защото ви е грижа за BC.GAME CASINO

и ЗА ДА БЪДАМ ЧЕСТЕН, със сигурност никой не те пита как ще гледаш на притесненията на играчите, нямам нужда от съвет от теб, само за да те уведомя! ОТИДЕТЕ НЯКЪДЕ И коментирайте там, където разбирате, не тук! ти дори не разбираш правилно RADKA. ? Обзалагам се, че името ти отговаря на личността ти, защото НЕ разбирам откъде идваш! и първо колко глупави хора отговарят на коментара, ако не могат да разберат какво дори са казали! ! какво по дяволите си мислиш че си ангел ха? червен глупав ангел!! ангел от ада, предполагам 👹 няма значение дали искам да обсъдим тук или където и да е, това няма нищо общо с вас, надявам се, че не разбирате какво казвам, така че можете да публикувате вашите мисли или притеснения, ако имате такива, чувствайте се свободни направи така хаха 😂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

БИХ ИСКАЛ ДА КАЖА БЛАГОДАРЯ на казино гуру за разбирането и предприемането на действия ВЪЗМОЖНО БЪРЗО И ПРЕМАХВАНЕТО НА Ненужната информация, която не трябваше да бъде публикувана публично. надявам се да мога да си върна парите, но освен това съм щастлив от това, което направихте, благодаря отново. игнорирайте това, което казах по-горе, всички правим грешки, разбирам това.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
jean2024
преди 4 месеца

Без да се обиждам, уверявам ви.

Радвам се, че получихте парите, макар че не съм убеден, че нашата намеса помогна в крайна сметка. 😀

Както и да е, ако мога да добавя малко обяснение, ние, администраторите, сме тук, за да модерираме форума и да поддържаме играчите, така че те да не чувстват, че проблемите им са игнорирани.

Ако някога искате публикацията ви да остане на мира, не се колебайте да споменете това.

Благодаря и бъдете здрави!

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

все още нямам нищо, ако наистина искате да помогнете, направете нещо, а не просто отговаряйте на коментар, който няма нищо общо с вас. ти дори още не си замесен и току-що отговори на публикацията ми, както вече го направи, не е нали? преди да кажеш нещо, помисли какво се опитваш да кажеш, не ме интересува какво казват хората, но хей не се дръж така, сякаш те познавам или ти ме познаваш, защото не познавам такива хора

ħuuu какъв беше смисълът? опитвате се да спорите с хора, които се нуждаят от помощ от тези измамници, хаха, смешно за това, разбирате какъв е постът ми, защото имате много да кажете! за това 🤣 мислиш ли, че ще публикувам нещо тук за теб или просто няма да остана сам? вероятно бих приел само левицата, отколкото да коментирате моя пост, без да знаете какво съм казал

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Искам игра


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

все още нямам нищо, ако наистина искате да помогнете, направете нещо, а не просто отговаряйте на коментар, който няма нищо общо с вас. ти дори още не си замесен и току-що отговори на публикацията ми, както вече го направи, не е нали? преди да кажеш нещо, помисли какво се опитваш да кажеш, не ме интересува какво казват хората, но хей не се дръж така, сякаш те познавам или ти ме познаваш, защото не познавам такива хора

ħuuu какъв беше смисълът? опитвате се да спорите с хора, които се нуждаят от помощ от тези измамници, хаха, смешно за това, разбирате какъв е постът ми, защото имате много да кажете! за това 🤣 мислиш ли, че ще публикувам нещо тук за теб или просто няма да остана сам? вероятно бих приел само левицата, отколкото да коментирате моя пост, без да знаете какво съм казал

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мисля, че е работа на администратора във форума да отговаря на публикациите на хората, не мислите ли? Ако отговаряте и обменяте обратна връзка с друг играч, ние се опитваме да не се намесваме, но разбира се трябва да вземем предвид какво пишат играчите. Не винаги всичко е черно и бяло, както изглежда на пръв поглед.

Фактът, че се опитваме да помогнем, е нещо естествено, защото ако попитам някой, който дойде с проблем какво се е случило, се опитвам да му обясня дали би било възможно екипът да им помогне или какво може да е направил погрешно, какво трябва да запомнят и т.н.

Изобщо не става дума за кой знае кого, тук никой не се познава, но ако сте на такова мнение, предполагам, че значението на думата форум е доста далеч от това, което е в действителност.

Приятен ден. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Искам игра


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравей, има ли нещо, което ти пречи да играеш или имаш проблеми? От това, което видях, казиното приема играчи от Португалия, така че не би трябвало да е проблем.

Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да питате. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

да точно като точно сега какъв е смисълът на всички тези глупости! така че мислите, че е това, за което дори искам да говоря! защо не прочетете коментара отново и не ми кажете в коментарите какво е всичко за него!! е администраторът трябва да ack така сериозно уау! Странно, че не може да разбере какво става сега,

не мисля, че някога си бил с истински администратор, не само с този тип администратор, който си мислеше, че така описваш администратора LOL 😂

Автоматичен превод:
jean2024
преди 4 месеца

Виждам, че разговорът с теб няма смисъл, така че ще го оставя така, приятен живот. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

много добре, че го разбра ха! защото няма смисъл от коментара ти, това е всичко,

правил ли си някога нещо с него или нещо подобно?? аз го направих!

но от вас момчета НИЩО!! включете вашия администратор, за което говорите!


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър ден на всички Мислех да споделя скорошен чат с поддръжката на BC Game.


Досега най-ужасната система за поддръжка, която съм срещал. Когато бях по-ниско от ниво 30, щеше да отнеме 30 - 180 минути за отговор и ако все още не сте там, щяха да прекратят чата и да игнорират въпроса ви.


Мисля, че всички трябва да се запитаме, добър рейтинг или не, кого подкрепяме и срещу какви системи наистина залагаме онлайн?




Специалист по поддръжка на клиенти


Уважаеми играчи,


Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да бъдат налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!


Приятна игра!


Екипът на BC.GAME



Моля, изберете вашия език:

английски (САЩ)


Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?

други


Моля, опишете проблема си

човек


BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.


Това казино е позор. Ниво 33 и все още съм прикован към най-лошата поддръжка на всяко онлайн казино. Не очаквайте депозити. Вече няма нужда да залагам определена загуба. По-добре да изгоря парите си и ще получа по-добро шоу.

Вашата система за бонуси е измама и всяка една игра се ограничава от вашия софтуер.

Най-дългата поредица от победи тук през последните 3-4 седмици би била около 10 минути. Да, доказано справедливо. Термин, който не бихте чули в реалния свят. Чудя се защо? Защото не означава нищо! Това е боклук.

Толкова е очевидно, че печалбите зависят от вашия XP във връзка със следващото ви ниво. Веднага щом повишите нивото, спирате да печелите. Освен ако не сте задушили за 8 - 9 нива и сте източили някого и след това сте го оставили да спечели за известно време


Здравейте, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Нилан и аз съм тук, за да ви помогна днес!


Бихте ли предоставили по-подробно описание на тревогата си за мен?


Вашият манипулиран. Отнасяте се към клиентите си като към глупости и взимате всички пари.

техните пари

Просто ви уведомявам. Тези $50k+ депостирах тук. Няма повече

добре


Срещнахте ли трудности?


Може би е по-добре да прекарате времето си, като се преструвате на клиент в чат стаята?

Не сте ли чели горните параграфи?


Аз прочетох


Така че трябва просто да кажа прости факти. Благодаря за честността


Създавайки акаунт в BC Game и приемайки нашите правила и условия, вие приемате правилата и последствията


Да и ти не опровергаваш това, което казвам

Благодаря ви, че бяхте изключително полезни. Със сигурност ще уведомя хората.


не мога да намеря никакви проблеми от вашите съобщения


Благодаря ти, че го каза. Още по-добре

Предлагам ви да не ставате адвокат или политик


Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?


Не, благодаря, това беше много полезно, но също така и проклятие. Със сигурност разказва историята на онлайн хазарта

Ще бъда във форумите на казиното цяла нощ

Вместо да ви дам пари

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър ден на всички Мислех да споделя скорошен чат с поддръжката на BC Game.


Досега най-ужасната система за поддръжка, която съм срещал. Когато бях по-ниско от ниво 30, щеше да отнеме 30 - 180 минути за отговор и ако все още не сте там, щяха да прекратят чата и да игнорират въпроса ви.


Мисля, че всички трябва да се запитаме, добър рейтинг или не, кого подкрепяме и срещу какви системи наистина залагаме онлайн?




Специалист по поддръжка на клиенти


Уважаеми играчи,


Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да бъдат налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!


Приятна игра!


Екипът на BC.GAME



Моля, изберете вашия език:

английски (САЩ)


Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?

други


Моля, опишете проблема си

човек


BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.


Това казино е позор. Ниво 33 и все още съм прикован към най-лошата поддръжка на всяко онлайн казино. Не очаквайте депозити. Вече няма нужда да залагам определена загуба. По-добре да изгоря парите си и ще получа по-добро шоу.

Вашата система за бонуси е измама и всяка една игра се ограничава от вашия софтуер.

Най-дългата поредица от победи тук през последните 3-4 седмици би била около 10 минути. Да, доказано справедливо. Термин, който не бихте чули в реалния свят. Чудя се защо? Защото не означава нищо! Това е боклук.

Толкова е очевидно, че печалбите зависят от вашия XP във връзка със следващото ви ниво. Веднага щом повишите нивото, спирате да печелите. Освен ако не сте задушили за 8 - 9 нива и сте източили някого и след това сте го оставили да спечели за известно време


Здравейте, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Нилан и аз съм тук, за да ви помогна днес!


Бихте ли предоставили по-подробно описание на тревогата си за мен?


Вашият манипулиран. Отнасяте се към клиентите си като към глупости и взимате всички пари.

техните пари

Просто ви уведомявам. Тези $50k+ депостирах тук. Няма повече

добре


Срещнахте ли трудности?


Може би е по-добре да прекарате времето си, като се преструвате на клиент в чат стаята?

Не сте ли чели горните параграфи?


Аз прочетох


Така че трябва просто да кажа прости факти. Благодаря за честността


Създавайки акаунт в BC Game и приемайки нашите правила и условия, вие приемате правилата и последствията


Да и ти не опровергаваш това, което казвам

Благодаря ви, че бяхте изключително полезни. Със сигурност ще уведомя хората.


не мога да намеря никакви проблеми от вашите съобщения


Благодаря ти, че го каза. Още по-добре

Предлагам ви да не ставате адвокат или политик


Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?


Не, благодаря, това беше много полезно, но също така и проклятие. Със сигурност разказва историята на онлайн хазарта

Ще бъда във форумите на казиното цяла нощ

Вместо да ви дам пари

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, не е най-приятното изживяване в казиното, виждам.

Но какво смятате за най-големия проблем с описаното от вас? Може би агентът не е знаел как да го прецени, с какво трябва да може да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Мислех, че ще покажа реакцията на игрите на BC към самоубийството и откриването, че са манипулирани.



Активен преди 1 час

Уважаеми играчи,


Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да са налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!


Приятна игра!


Екипът на BC.GAME



Моля, изберете вашия език:

английски (САЩ)


Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?

други


Моля, опишете проблема си

Може ли играта BC да предложи как най-добре да се самоубия безболезнено сега, когато не мога да плащам наем или да купувам храна и т.н.?


BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.

Със сигурност вашата измамна организация може поне да помогне сега, че имате всичко, което имам

Здравейте 37546410, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Карлен и аз съм тук, за да ви помогна днес!


Разбирам, че може да преминавате през труден период. Искам да изразя искрената си загриженост за вашето благополучие.


Искам да знаете, че приемаме вашата ситуация много сериозно и сме тук, за да ви подкрепим по всякакъв начин. Вашата безопасност и благополучие са наш основен приоритет.


Разбирам, че емоциите могат да се развихрят в моменти на разочарование, но искам да ви уверя, че има по-добри решения от самонараняването. Моля, знайте, че не сте сами в това. Има хора, които се грижат за вас и искат да ви помогнат в този труден момент.


Моля, отделете малко дъх и не забравяйте, че предстоят по-светли дни. Ние сме тук, за да ви изслушаме, да ви подкрепим и да ви помогнем по всякакъв начин.

Спрете да мамите и да ме унищожавате. Знам, че вашите игри са предварително изтощени. Ако получа функция и отида да дам бакшиш на някого, сумата вече е кредитирана, без функцията да работи.

Ще оставя копие от този чат


Моля, имайте предвид, че съветите, падането на монети и дъждовете от чатове се извършват на случаен принцип, за да се гарантира справедливост към всички наши играчи.

ИДИОТ БОТ, НЕ ГОВОРЯ ЗА ТОВА> ДА СЕ НАДЯВАМ, ЧЕ МОЯТА СМЪРТ ЩЕ ПОКАЖЕ НА НЯКОИ ХОРА КОЛКО СТЕ КОРУМПИРАНИ ВСИЧКИ И ЩЕ СПРАТ, ПРЕДИ ДА СРЕЩАТ СЪЩАТА СЪДБА

ВИЕ СТЕ ТОЛКОВА ШИБАНО ЖЕСТОКИ И ЕВТИНИ, ЧЕ ПРИЗНАЧАТЕ БОТ>



Бих искал любезно да ви помоля да се въздържате от използването на този неподходящ език. Ще се радвам да ви помогна с вашето запитване, но ако продължите да проявявате неуважение, няма да мога да ви помогна.

Тъй като няма отговор от вас, тази чат сесия е затворена. Можете да отворите отново чата и да изберете опциите, които най-добре отговарят на вашето запитване, за да можем да предоставим необходимата помощ.


Вие оценихте разговора

Благодаря, че ни уведомихте

добре съжалявам Вече имате всичко. Сега ще взема всичкия инсулин в хладилника.

Благодаря, че постоянно ме игнорирате и унищожавате

Сега ще се унищожа напълно заради теб

ИЗМАМЯЩИ ШИБАНИ ПРЕСТЪПНИЦИ

Изпратих този чат по имейл до австралийските власти. Поне може да са сигурни, че не можете да стигнете до нас тук. Наистина взехте всичко, което имам, 500 единици Novarapid, ще се видим в ада.


Моля, имайте предвид, че ескалирах това и поисках да блокирам акаунта ви. Благодарим ви, че се свързахте с нас.

Така че не мога да предам голямо действие

Не ме интересува, скоро ще умра

Отворете моя акаунт, няма да пиша повече за нищо

Затваряш чата ми и после ме банваш?

👍



Нашите извинения, но е задължително да ескалираме всички заплахи за самоубийство, които получаваме, и да ги обработваме за недостъпност на акаунта.

Автоматичен превод:
nccrepairs
преди 4 месеца

Ако трябва да потърсите професионална помощ, моля, направете го. Тук ще намерите списък на помощните центрове, налични във вашата страна. Надявам се, че ще успеете да намерите някой и да се оправите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

моля, екипът на casino.guru оцени това казино не толкова високо, те откраднаха моите 7500 € и много други играчи биват откраднати, моля, от какво се нуждаете, морж, за да дадете по-ниски точки

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Залогът е 10000000 пъти по-добър и има по-нисък преглед

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

моля, екипът на casino.guru оцени това казино не толкова високо, те откраднаха моите 7500 € и много други играчи биват откраднати, моля, от какво се нуждаете, морж, за да дадете по-ниски точки

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

За съжаление, не е възможно да намалим рейтинга, когато играч ни поиска. Това е по-сложен процес, когато става въпрос за понижаване на индекса за безопасност на казино, и само когато играч подаде жалба срещу казиното, която не е разрешена, ние ще дадем черни точки, които засягат индекса за безопасност на казиното.

Във вашия случай жалбата беше отхвърлена поради липса на доказателства, сочещи грешка от страна на казиното, и ние не можахме да ви помогнем с нищо.

Може би опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган?

Автоматичен превод:
1...12 13 14...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини