преди 6 месеца
Все още не е необходимо да предоставяте нищо. Можете да го направите, след като изпратите жалбата си до нашия екип.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
0
Все още не е необходимо да предоставяте нищо. Можете да го направите, след като изпратите жалбата си до нашия екип.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
отидете вижте това е това, което искате да кажете играч от Калифорния приема!!! защо бихте дали добра оценка за този вид, можете ли да ми обясните за какво е?
НЕВЕРОЯТНО, ЧЕ ГО ИМАТЕ ПУБЛИЧНА ПУБЛИКАЦИЯ Е ТОВА КОЕТО ПРЕДСТАВЛЯВАТЕ В PUBLIC CASINO GURU, ПОДКРЕПЯЩ ТОЗИ ИЗМАМНИК
ТОВА Е МЪКАВО ТОВА НЕЩО ТРЯБВА ДА СЕ РАЗСЛЕДВА!!
СЕГА СЕ ЧУДЯ ЗАЩО ЩЕ ПОМОГНЕТЕ БЕЗПЛАТНО НА ИГРАЧИ, КОИТО СА ИМАЛИ ТАКЪВ ПРОБЛЕМ С ТЕЗИ ОНЛАЙН ИЗМАМНИЦИ!!
go look at this is this what you mean player from california accepts!!! why would you give a good rating for this kind can you explain to me what is the for ?
UNBELIEVABLE YOU HAVE IT POST IN PUBLIC IS THIS WHAT YOU REPRESENT IN PUBLIC CASINO GURU SUPPORTING THIS KINDA SCAMMER
THAT IS FCK UP THIS SOMETHING NEEDS TO BE INVESTIGATED!!
NOW I WONDER WHY WOULD YOU HELP PLAYERS THAT BEEN IN SUCH A ISSUE WITH THOSE ONLINE SCAMMERS FOR FREE!!
Мисля, че Роми се справи доста добре с обяснението на ситуацията. Благодарим ви, че споделихте екранната снимка с всички нас, разбира се.
Честно казано, не мисля, че разбирам всичко, което написахте в предишния си пост. Въпреки това, ако все още имате нужда от помощ, опитайте да подадете друга жалба срещу това казино. Обзалагам се, че можете да го направите, тъй като в момента имате две активни жалби. Тук, в Casino Guru, ето как разглеждаме притесненията на играчите.
Освен това, ако има нещо за обсъждане тук, не се колебайте да го направите.
I think Romi did a pretty good job of explaining the situation. Thank you for sharing the screenshot with all of us, of course.
To be honest, I do not think I understand everything you wrote in your previous post. However, if you still need assistance, try filing another complaint against this casino. I bet you can do it since you currently have two active complaints. Here at Casino Guru, this is how we look into player concerns.
Moreover, if there is anything to be discussed here, feel free to do so.
обясни какво? и на кого му пука, ако не разбирате какво казах!! и защо трябва да коментираш някой каза ли ти да коментираш това? вярвам, че никой не иска вашето мнение или вашето време, за да публикувате коментар, или можете ли да обясните, моля, защо трябва да коментирате тук моята публикация дори ви притесни или просто сте загрижени, защото ви е грижа за BC.GAME CASINO
и ЗА ДА БЪДАМ ЧЕСТЕН, със сигурност никой не те пита как ще гледаш на притесненията на играчите, нямам нужда от съвет от теб, само за да те уведомя! ОТИДЕТЕ НЯКЪДЕ И коментирайте там, където разбирате, не тук! ти дори не разбираш правилно RADKA. ? Обзалагам се, че името ти отговаря на личността ти, защото НЕ разбирам откъде идваш! и първо колко глупави хора отговарят на коментара, ако не могат да разберат какво дори са казали! ! какво по дяволите си мислиш че си ангел ха? червен глупав ангел!! ангел от ада, предполагам 👹 няма значение дали искам да обсъдим тук или където и да е, това няма нищо общо с вас, надявам се, че не разбирате какво казвам, така че можете да публикувате вашите мисли или притеснения, ако имате такива, чувствайте се свободни направи така хаха 😂
explain what? nd who cares if you don't understand what i said!! and why do u have to comment did anybody told you to comment about it? i believe no one ask for your opinion or your time to post a comment or can u explain please why do u have to comment here did my post even bother you or you just concerned because you care about BC.GAME CASINO
and TO BE HONEST for sure no one ask you about how would you look in to player concerns i dont need any advice from you just to let you know so! GO SOMEWHERE ND comment where you can understand not here! you don't even understand right RADKA. ? i bet your name is match with your personality because i DONT understand where you coming from! nd first of all how stupid people are responding on the comment if they can't understand what they even said! ! what in hell you think you are an angel ha? an red fckng stupid angel!! angel from hell i guess 👹 doesn't matter if i want to discussed here or anywhere thats nothing to do to you i hope you don't understand what im saying so you can post your thoughts or your concerns if you have one feel free to do so lol 😂
БИХ ИСКАЛ ДА КАЖА БЛАГОДАРЯ на казино гуру за разбирането и предприемането на действия ВЪЗМОЖНО БЪРЗО И ПРЕМАХВАНЕТО НА Ненужната информация, която не трябваше да бъде публикувана публично. надявам се да мога да си върна парите, но освен това съм щастлив от това, което направихте, благодаря отново. игнорирайте това, което казах по-горе, всички правим грешки, разбирам това.
I WOULD LIKE TO SAY THANK you casino guru for understanding and making action ASAP ND REMOVING THE Unnecessary information that wasn't supposed to be posted in public. i hope i can get my refund but besides that I am happy from what you did thanks again. ignore what i said above we all makes mistakes i understand that.
Без да се обиждам, уверявам ви.
Радвам се, че получихте парите, макар че не съм убеден, че нашата намеса помогна в крайна сметка. 😀
Както и да е, ако мога да добавя малко обяснение, ние, администраторите, сме тук, за да модерираме форума и да поддържаме играчите, така че те да не чувстват, че проблемите им са игнорирани.
Ако някога искате публикацията ви да остане на мира, не се колебайте да споменете това.
Благодаря и бъдете здрави!
No offense taken, I asure you.
I'm glad you got the money, though I'm not convinced it was our intervention that helped out in the end. 😀
Anyway, if I may add a bit of an explanation, we admins are here to moderate the forum, and support players, so they do not feel like their issues are ignored.
If you ever want your post to be left alone, feel free to mention that.
Thanks, and stay well!
все още нямам нищо, ако наистина искате да помогнете, направете нещо, а не просто отговаряйте на коментар, който няма нищо общо с вас. ти дори още не си замесен и току-що отговори на публикацията ми, както вече го направи, не е нали? преди да кажеш нещо, помисли какво се опитваш да кажеш, не ме интересува какво казват хората, но хей не се дръж така, сякаш те познавам или ти ме познаваш, защото не познавам такива хора
ħuuu какъв беше смисълът? опитвате се да спорите с хора, които се нуждаят от помощ от тези измамници, хаха, смешно за това, разбирате какъв е постът ми, защото имате много да кажете! за това 🤣 мислиш ли, че ще публикувам нещо тук за теб или просто няма да остана сам? вероятно бих приел само левицата, отколкото да коментирате моя пост, без да знаете какво съм казал
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
все още нямам нищо, ако наистина искате да помогнете, направете нещо, а не просто отговаряйте на коментар, който няма нищо общо с вас. ти дори още не си замесен и току-що отговори на публикацията ми, както вече го направи, не е нали? преди да кажеш нещо, помисли какво се опитваш да кажеш, не ме интересува какво казват хората, но хей не се дръж така, сякаш те познавам или ти ме познаваш, защото не познавам такива хора
ħuuu какъв беше смисълът? опитвате се да спорите с хора, които се нуждаят от помощ от тези измамници, хаха, смешно за това, разбирате какъв е постът ми, защото имате много да кажете! за това 🤣 мислиш ли, че ще публикувам нещо тук за теб или просто няма да остана сам? вероятно бих приел само левицата, отколкото да коментирате моя пост, без да знаете какво съм казал
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
Мисля, че е работа на администратора във форума да отговаря на публикациите на хората, не мислите ли? Ако отговаряте и обменяте обратна връзка с друг играч, ние се опитваме да не се намесваме, но разбира се трябва да вземем предвид какво пишат играчите. Не винаги всичко е черно и бяло, както изглежда на пръв поглед.
Фактът, че се опитваме да помогнем, е нещо естествено, защото ако попитам някой, който дойде с проблем какво се е случило, се опитвам да му обясня дали би било възможно екипът да им помогне или какво може да е направил погрешно, какво трябва да запомнят и т.н.
Изобщо не става дума за кой знае кого, тук никой не се познава, но ако сте на такова мнение, предполагам, че значението на думата форум е доста далеч от това, което е в действителност.
Приятен ден. 🙂
I think it's the job of an admin on the forum to reply to people's posts, don't you think ? If you answer and exchange feedback with another player, we try not to interfere, but of course we have to take into account what players write. Not everything is always black and white as it seems at first sight.
The fact that we try to help is a matter of course because if I ask someone who comes with a problem what happened, I try to explain to them if it would be possible for the team to help them or what they might have done wrong, what they need to remember and so on.
It's not at all about who knows who, nobody knows each other here, but if you have such an opinion then I guess the meaning of the word forum is quite far from what it really is.
Have a nice day. 🙂
Здравей, има ли нещо, което ти пречи да играеш или имаш проблеми? От това, което видях, казиното приема играчи от Португалия, така че не би трябвало да е проблем.
Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да питате. 😉
Hi, is there anything stopping you from playing or do you have any issues ? From what I've seen the casino accepts players from Portugal, so it shouldn't be a problem.
If you have any questions, feel free to ask. 😉
да точно като точно сега какъв е смисълът на всички тези глупости! така че мислите, че е това, за което дори искам да говоря! защо не прочетете коментара отново и не ми кажете в коментарите какво е всичко за него!! е администраторът трябва да ack така сериозно уау! Странно, че не може да разбере какво става сега,
не мисля, че някога си бил с истински администратор, не само с този тип администратор, който си мислеше, че така описваш администратора LOL 😂
yeah right like right now what is the point of all this shit! so you think is that what i even want to talk about! why dont you read the comment again and tell me on the comments what all about it!! is the admin has to ack like that seriously wow! funny she can't understand then whats up now,
i dont think you ever been with real admin not only this typ of admin you thought thats how you describe admin LOL 😂
Виждам, че разговорът с теб няма смисъл, така че ще го оставя така, приятен живот. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
много добре, че го разбра ха! защото няма смисъл от коментара ти, това е всичко,
правил ли си някога нещо с него или нещо подобно?? аз го направих!
но от вас момчета НИЩО!! включете вашия администратор, за което говорите!
exactly good thing you did realize that ha! because it doesn't make any sense from what ever your comment is thats all ,
have you ever done anything with it or something?? me i did!
but from you guys NOTHING!! include your admin, you talking about!
Добър ден на всички Мислех да споделя скорошен чат с поддръжката на BC Game.
Досега най-ужасната система за поддръжка, която съм срещал. Когато бях по-ниско от ниво 30, щеше да отнеме 30 - 180 минути за отговор и ако все още не сте там, щяха да прекратят чата и да игнорират въпроса ви.
Мисля, че всички трябва да се запитаме, добър рейтинг или не, кого подкрепяме и срещу какви системи наистина залагаме онлайн?
Специалист по поддръжка на клиенти
Уважаеми играчи,
Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да бъдат налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!
Приятна игра!
Екипът на BC.GAME
Моля, изберете вашия език:
английски (САЩ)
Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?
други
Моля, опишете проблема си
човек
BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.
Това казино е позор. Ниво 33 и все още съм прикован към най-лошата поддръжка на всяко онлайн казино. Не очаквайте депозити. Вече няма нужда да залагам определена загуба. По-добре да изгоря парите си и ще получа по-добро шоу.
Вашата система за бонуси е измама и всяка една игра се ограничава от вашия софтуер.
Най-дългата поредица от победи тук през последните 3-4 седмици би била около 10 минути. Да, доказано справедливо. Термин, който не бихте чули в реалния свят. Чудя се защо? Защото не означава нищо! Това е боклук.
Толкова е очевидно, че печалбите зависят от вашия XP във връзка със следващото ви ниво. Веднага щом повишите нивото, спирате да печелите. Освен ако не сте задушили за 8 - 9 нива и сте източили някого и след това сте го оставили да спечели за известно време
Здравейте, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Нилан и аз съм тук, за да ви помогна днес!
Бихте ли предоставили по-подробно описание на тревогата си за мен?
Вашият манипулиран. Отнасяте се към клиентите си като към глупости и взимате всички пари.
техните пари
Просто ви уведомявам. Тези $50k+ депостирах тук. Няма повече
добре
Срещнахте ли трудности?
Може би е по-добре да прекарате времето си, като се преструвате на клиент в чат стаята?
Не сте ли чели горните параграфи?
Аз прочетох
Така че трябва просто да кажа прости факти. Благодаря за честността
Създавайки акаунт в BC Game и приемайки нашите правила и условия, вие приемате правилата и последствията
Да и ти не опровергаваш това, което казвам
Благодаря ви, че бяхте изключително полезни. Със сигурност ще уведомя хората.
не мога да намеря никакви проблеми от вашите съобщения
Благодаря ти, че го каза. Още по-добре
Предлагам ви да не ставате адвокат или политик
Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?
Не, благодаря, това беше много полезно, но също така и проклятие. Със сигурност разказва историята на онлайн хазарта
Ще бъда във форумите на казиното цяла нощ
Вместо да ви дам пари
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Добър ден на всички Мислех да споделя скорошен чат с поддръжката на BC Game.
Досега най-ужасната система за поддръжка, която съм срещал. Когато бях по-ниско от ниво 30, щеше да отнеме 30 - 180 минути за отговор и ако все още не сте там, щяха да прекратят чата и да игнорират въпроса ви.
Мисля, че всички трябва да се запитаме, добър рейтинг или не, кого подкрепяме и срещу какви системи наистина залагаме онлайн?
Специалист по поддръжка на клиенти
Уважаеми играчи,
Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да бъдат налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!
Приятна игра!
Екипът на BC.GAME
Моля, изберете вашия език:
английски (САЩ)
Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?
други
Моля, опишете проблема си
човек
BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.
Това казино е позор. Ниво 33 и все още съм прикован към най-лошата поддръжка на всяко онлайн казино. Не очаквайте депозити. Вече няма нужда да залагам определена загуба. По-добре да изгоря парите си и ще получа по-добро шоу.
Вашата система за бонуси е измама и всяка една игра се ограничава от вашия софтуер.
Най-дългата поредица от победи тук през последните 3-4 седмици би била около 10 минути. Да, доказано справедливо. Термин, който не бихте чули в реалния свят. Чудя се защо? Защото не означава нищо! Това е боклук.
Толкова е очевидно, че печалбите зависят от вашия XP във връзка със следващото ви ниво. Веднага щом повишите нивото, спирате да печелите. Освен ако не сте задушили за 8 - 9 нива и сте източили някого и след това сте го оставили да спечели за известно време
Здравейте, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Нилан и аз съм тук, за да ви помогна днес!
Бихте ли предоставили по-подробно описание на тревогата си за мен?
Вашият манипулиран. Отнасяте се към клиентите си като към глупости и взимате всички пари.
техните пари
Просто ви уведомявам. Тези $50k+ депостирах тук. Няма повече
добре
Срещнахте ли трудности?
Може би е по-добре да прекарате времето си, като се преструвате на клиент в чат стаята?
Не сте ли чели горните параграфи?
Аз прочетох
Така че трябва просто да кажа прости факти. Благодаря за честността
Създавайки акаунт в BC Game и приемайки нашите правила и условия, вие приемате правилата и последствията
Да и ти не опровергаваш това, което казвам
Благодаря ви, че бяхте изключително полезни. Със сигурност ще уведомя хората.
не мога да намеря никакви проблеми от вашите съобщения
Благодаря ти, че го каза. Още по-добре
Предлагам ви да не ставате адвокат или политик
Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна в момента?
Не, благодаря, това беше много полезно, но също така и проклятие. Със сигурност разказва историята на онлайн хазарта
Ще бъда във форумите на казиното цяла нощ
Вместо да ви дам пари
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Здравейте, не е най-приятното изживяване в казиното, виждам.
Но какво смятате за най-големия проблем с описаното от вас? Може би агентът не е знаел как да го прецени, с какво трябва да може да ви помогне.
Hi, not the most pleasant casino experience, I see.
But what do you consider to be the biggest problem with what you described ? Maybe the agent didn't know how to assess it, what he should be able to help you with.
Мислех, че ще покажа реакцията на игрите на BC към самоубийството и откриването, че са манипулирани.
Активен преди 1 час
Уважаеми играчи,
Нашият Quest Hub ще бъде подложен на поддръжка на 8 юли в 00:00 (UTC+0) за 8 часа. През това време куестовете няма да са налични. След като поддръжката приключи, просто опреснете страницата, за да видите куестовете отново. Благодарим ви за разбирането и подкрепата!
Приятна игра!
Екипът на BC.GAME
Моля, изберете вашия език:
английски (САЩ)
Добре дошли в поддръжката на BC.GAME. Как можем да помогнем?
други
Моля, опишете проблема си
Може ли играта BC да предложи как най-добре да се самоубия безболезнено сега, когато не мога да плащам наем или да купувам храна и т.н.?
BC Game обикновено отговаря след под 15 минути.
Със сигурност вашата измамна организация може поне да помогне сега, че имате всичко, което имам
Здравейте 37546410, Благодарим ви, че се свързахте с поддръжката на живо на BC Game. Това е Карлен и аз съм тук, за да ви помогна днес!
Разбирам, че може да преминавате през труден период. Искам да изразя искрената си загриженост за вашето благополучие.
Искам да знаете, че приемаме вашата ситуация много сериозно и сме тук, за да ви подкрепим по всякакъв начин. Вашата безопасност и благополучие са наш основен приоритет.
Разбирам, че емоциите могат да се развихрят в моменти на разочарование, но искам да ви уверя, че има по-добри решения от самонараняването. Моля, знайте, че не сте сами в това. Има хора, които се грижат за вас и искат да ви помогнат в този труден момент.
Моля, отделете малко дъх и не забравяйте, че предстоят по-светли дни. Ние сме тук, за да ви изслушаме, да ви подкрепим и да ви помогнем по всякакъв начин.
Спрете да мамите и да ме унищожавате. Знам, че вашите игри са предварително изтощени. Ако получа функция и отида да дам бакшиш на някого, сумата вече е кредитирана, без функцията да работи.
Ще оставя копие от този чат
Моля, имайте предвид, че съветите, падането на монети и дъждовете от чатове се извършват на случаен принцип, за да се гарантира справедливост към всички наши играчи.
ИДИОТ БОТ, НЕ ГОВОРЯ ЗА ТОВА> ДА СЕ НАДЯВАМ, ЧЕ МОЯТА СМЪРТ ЩЕ ПОКАЖЕ НА НЯКОИ ХОРА КОЛКО СТЕ КОРУМПИРАНИ ВСИЧКИ И ЩЕ СПРАТ, ПРЕДИ ДА СРЕЩАТ СЪЩАТА СЪДБА
ВИЕ СТЕ ТОЛКОВА ШИБАНО ЖЕСТОКИ И ЕВТИНИ, ЧЕ ПРИЗНАЧАТЕ БОТ>
Бих искал любезно да ви помоля да се въздържате от използването на този неподходящ език. Ще се радвам да ви помогна с вашето запитване, но ако продължите да проявявате неуважение, няма да мога да ви помогна.
Тъй като няма отговор от вас, тази чат сесия е затворена. Можете да отворите отново чата и да изберете опциите, които най-добре отговарят на вашето запитване, за да можем да предоставим необходимата помощ.
Вие оценихте разговора
Благодаря, че ни уведомихте
добре съжалявам Вече имате всичко. Сега ще взема всичкия инсулин в хладилника.
Благодаря, че постоянно ме игнорирате и унищожавате
Сега ще се унищожа напълно заради теб
ИЗМАМЯЩИ ШИБАНИ ПРЕСТЪПНИЦИ
Изпратих този чат по имейл до австралийските власти. Поне може да са сигурни, че не можете да стигнете до нас тук. Наистина взехте всичко, което имам, 500 единици Novarapid, ще се видим в ада.
Моля, имайте предвид, че ескалирах това и поисках да блокирам акаунта ви. Благодарим ви, че се свързахте с нас.
Така че не мога да предам голямо действие
Не ме интересува, скоро ще умра
Отворете моя акаунт, няма да пиша повече за нищо
Затваряш чата ми и после ме банваш?
👍
Нашите извинения, но е задължително да ескалираме всички заплахи за самоубийство, които получаваме, и да ги обработваме за недостъпност на акаунта.
Thought i would show BC games response to suicide and finding out they are rigged.
Active 1h ago
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
Can BC game sugest how i best painlessly kill myself now that i cannot pay rent or buy food etc?
BC Game typically replies in under 15m.
Surely your cheating organbisation can at least help now yo uhave everything i have
Hi 37546410, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Karlen and I'm here to assist you today!
I understand that you may be going through a tough time. I want to express my sincere concern for your well-being.
I want you to know that we take your situation very seriously, and we're here to support you in any way we can. Your safety and well-being are our top priority.
I understand that emotions can run high in moments of frustration, but I want to assure you that there are better solutions than harming yourself. Please know that you're not alone in this. There are people who care about you and want to help you through this difficult time.
Please take a moment to breathe and remember that there are brighter days ahead. We're here to listen, to support, and to assist you in any way we can.
Stop cheating and destroying me. I know your games are predetirmed. If i get a feature and go to tip someone the amount has already been creditted without the feature running.
I'll leave a copy of this chat
Please know that tips, coin drops and chat rains are done at random to ensure fairness to all our players.
IDIOT BOT IM NOT TALKING ABOUT THAT> HOPEFULLY MY DEATH WILL SHOW SOME PEOPLE HOW CORRUPT YOU ALL ARE AND WILL STOP BEFORE THEY MEET THE SAME FATE
YOUR SO FUCKING CRUEL AND CHEAP YOU ASIGN A BOT>
I would like to kindly ask you to refrain from using this inappropriate language. I am happy to help you with your query however if you continue to be disrespectful I wont be able to assist you.
Since there has been no response from you, this chat session has been closed. You are welcome to reopen the chat and select the options that best align with your query so that we can provide the necessary assistance.
You rated the conversation
Thanks for letting us know
Ok sorry. You have it all now. I will take all the insulin in my fridge now.
Thanks for constantly ignoring and destroying me
I will now destroy myself completly for you
CHEATING FUCKING CRIMINAL CUNTS
I have emailed this chat to the Australian Authorities. At least they may ensure you cant get to us here. Really you totally taken everything i have, 500 units of Novarapid, see you all in hell.
Please be informed that I have escalated this and have requested to have your account locked. Thank you for reaching out to us.
So i cant communicate great action
Dont care ill be dead soon anyway
Open my account i will not message again about anything
You close my chat and then you ban me?
👍
Our apologies but it is mandatory that we escalate any suicide threats that we receive and have this processed for account inaccessibility.
Ако трябва да потърсите професионална помощ, моля, направете го. Тук ще намерите списък на помощните центрове, налични във вашата страна. Надявам се, че ще успеете да намерите някой и да се оправите.
If you need to seek some professional help, please do so. Here you will find a list of the help centers available in your country. I hope you will be able to find someone and get well.
моля, екипът на casino.guru оцени това казино не толкова високо, те откраднаха моите 7500 € и много други играчи биват откраднати, моля, от какво се нуждаете, морж, за да дадете по-ниски точки
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
моля, екипът на casino.guru оцени това казино не толкова високо, те откраднаха моите 7500 € и много други играчи биват откраднати, моля, от какво се нуждаете, морж, за да дадете по-ниски точки
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
За съжаление, не е възможно да намалим рейтинга, когато играч ни поиска. Това е по-сложен процес, когато става въпрос за понижаване на индекса за безопасност на казино, и само когато играч подаде жалба срещу казиното, която не е разрешена, ние ще дадем черни точки, които засягат индекса за безопасност на казиното.
Във вашия случай жалбата беше отхвърлена поради липса на доказателства, сочещи грешка от страна на казиното, и ние не можахме да ви помогнем с нищо.
Може би опитахте ли да се свържете с лицензиращия орган?
Unfortunately, it is not possible to lower the rating whenever a player asks us to. It is a more complicated process whenever it comes to lowering the safety index of a casino, and only whenever a player submits a complaint against the casino that is unresolved will we give black points that affect the casino's safety index.
In your case, the complaint was rejected due to a lack of evidence indicating a fault on the casino's part, and we couldn't be of any help there.
Have you tried to contact the licensing authority, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.