ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 12)

преди 3 години от Blazin9s
|
51653 преглеждания 378 отговора |
|
1...11 12 13...19
преди 5 месеца

Да, така е, по-добре е да не играете тук, обичам те casino.guru, вие сте единственият форум, който се опитва да помогне на играча да не е като някой друг, те отхвърлят всичко, което е негативно за казиното, за други крипто казина, като залог... това никога не се случва и чат не виждам никой, който да е хакнат пр.н.е. нямат толкова голям залог на линия на играч, но когато гледам там чат почти всеки е бил хакнат веднъж, което е лудост и те не помагат на играча, те се оттеглят на нови крипто адреси без проверка на имейл проверка или нещо и те позволяват влизане от нови устройства от други държави без проблем, стига, трябва да кажа, че но мисля, че bcgame крадат парите от сметките

Автоматичен превод:
atti38
преди 5 месеца

Бихме искали да можем да помогнем с такива случаи, но както казах, много е трудно да разберем къде е 100% от истината.

Въпреки това, ако изразите мнението си нормално и без да нарушавате правилата, нямаме причина да отхвърлим вашия преглед или публикация. Мисля, че във всяко казино хората имат както добри, така и лоши преживявания и ако можете да го изразите като човешки същества, това може да бъде полезно за всички. Съжалявам, когато възникват подобни ситуации и още повече, когато нищо повече не може да се направи по въпроса. Най-доброто нещо, което трябва да направите, е да избягвате казината, където имате този опит, и да играете в тези, където сте имали най-малко проблеми, или да не играете изобщо. 🤷‍♂️🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Казвам истината и те потвърдиха, че акаунтът ми е хакнат, но ако не върнат парите, ние не можем да направим нищо по въпроса и лицензираме cuarcao, не получавате помощ там, всички знаят това 🙁

Автоматичен превод:
atti38
преди 5 месеца

Е, предполагам, че трябва да се съглася в този конкретен случай. Не знам какво друго може да се направи и ако лицензиращият орган не ви отговори и не го игнорира, тогава предполагам, че няма какво повече да се направи.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Те трябва да добавят в черния списък bc.game, така че повече хора да не губят парите си. Подаването на жалба тук става безсмислено. Не е като да си върнем парите или нещо подобно.

Автоматичен превод:
sollomonkim86
преди 5 месеца

Е, ако казиното не се опита да разреши възникналите ситуации, ние не можем да ги принудим, но оплакванията със сигурност са полезни поне за нещо. Ако казиното не се опита да разреши нищо и в крайна сметка не е разрешено, то получава черни точки и ще има по-нисък индекс на безопасност с всяка неразрешена жалба. Това вероятно ще отблъсне играчите и те няма да играят тук, ако видят, че е ниско. Така че дори и играчите да не получат парите си, поне си струва да подадете жалба. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

но моята жалба в крайна сметка е отхвърлена, но не и неразрешена, те не получават черни точки

Автоматичен превод:
atti38
преди 5 месеца

Да, така е, защото ако завърши като вашето, това означава, че не се присъждат черни точки. Затова мисля, че и нашият екип не харесва тези случаи, защото понякога е трудно да се оцени всичко.

Много съжалявам, но ако повече играчи са в такива ситуации, вярвам, че това ще се обработва много повече и може би ще има предупреждение и на нашия сайт. 😥

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Играта Bc е пълна измама, печеля билет от лотарията 3500bcd и след това не успяха да проверят

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Bc играта е измама Печеля 3500 bcd билет за лотария и след това не успях проверката ми и ми каза, че не можете да потвърдите акаунта си, това е окончателното ни решение от екипа за проверка тотална измама ние губим парите си, когато спечелим те блокират парите ни

Автоматичен превод:
arfathyasirsulwa
преди 5 месеца

Да се съсредоточим върху това защо не успяхте да преминете проверката, моля? Сигурен съм, че казиното трябва да е обяснило; следователно би било чудесно да добавите и тази информация.

Бих казал също, че трябва да имате предвид, че когато „печелите" няма причина да стартирате проверката. Тази неизбежна процедура обикновено се задейства от заявка за депозит. Поради това много играчи предпочитат да верифицират акаунтите си веднага след регистрация.

Все пак сме тук за повече подробности.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Моят процес на проверка на KYC беше отхвърлен, тъй като бях изпратил документите на моя приятел, които той вече беше изпратил в акаунта си, но този акаунт беше изтрит, поради което процесът на KYC беше отхвърлен.

Когато се свързах с екипа за поддръжка, те ми казаха, че KYC вече е одобрен за друг акаунт

Сега искам да проверя отново моя процес на KYC потвърждение, за да мога да кача оригиналните си документи и да завърша моя KYC процес на потвърждение

Автоматичен превод:
ubaidmanzoor154
преди 5 месеца

Предполагам, че изглежда като тривиалност, обратима грешка, но истината е, че казиното най-вероятно вече ви смята за проблем. Вие сте нарушили едно от най-важните правила. KYC в казиното е сериозен въпрос, след като се опитате да го фалшифицирате по някаква причина, това дава ясен сигнал на казиното, че вече не сте добре дошли.

Поне, моля, не правете това никога повече. 🙏 Винаги използвайте само нашите лични данни, документи и методи на плащане.

Боя се, че няма начин да ти помогна. Това беше най-лошата грешка.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, моля, помогнете ми с влизането в моята bc игра.

Когато влизам, той иска 2fa, който съм загубил

Автоматичен превод:
aamirjkcongress
преди 5 месеца

Мисля, че ви помня, Роми ви изпрати имейл с предложение да се свържете с казиното по имейл (който също беше включен) или по други канали.

Честно казано, смисълът на двукратното удостоверяване е, че никой освен вас не може да го деактивира, това е мярка за сигурност.

Моля, незабавно се свържете с казиното, ние не можем да ви помогнем да преодолеете сигурността на акаунта - съжалявам.

Ако мога да добавя съвет: винаги съхранявайте главния код, както винаги предлага приложението. 🙏


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

не мога да разбера защо гуруто на казиното трябва да публикува, че това казино приема играчи от Калифорния, което дори не е вярно, регистрирах акаунта си вчера в тази BC.GAME поради това, което гуруто на казиното я оцени, реших, че намерих правилното казино.,

все пак това е най-лошото казино, в което съм бил, след като се регистрирах и поставих цялата си информация, дори моята САМОЛИЧНОСТ и копие от личната си карта, КОИТО СЪМ ВКЛЮЧИЛ, ЗАЩОТО НАЧИНЪТ, ПО КОЙТО КАЗИНО ГУРУ ИМА ТОЛКОВА ДОБРА ОЦЕНКА, ТОВА Е BS НЕ ВЯРВАЙТЕ, ТОВА ПО МАМКАТА Е ИЗМАМНИЧЕСКО КАЗИНО НЕ Е ДОБРЕ ОЦЕНЕНО ОНЛАЙН КАЗИНО, СЛЕД КАТО ПОСТАВЯХ ЦЯЛАТА СИ ИНФОРМАЦИЯ, ТОЧО МЕ УДАРИ ДРУГА ГОЛЯМА ИЗМАМА ОТ АГЕНТА НА ТАЗИ ИГРА BC ВНЕЗАПНО НЯМА ДА МИ ВЪЗСТАНОВЯТ СУМАТА, ЗАЩОТО БЯХ В ОГРАНИЧЕНИЯ РЕГИОН, ЗАТОВА ЗАЩО ЩЕ ДАДЕТЕ ДОБРА ОЦЕНКА НА ТОВА КАЗИНО, АКО И ЗАЩО БИХТЕ КАЗАЛИ, ЧЕ ПРИЕМАТ ИГРАЧИ ОТ КАЛИФОРНИЯ, АКО ИМАТ ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА Т&С, НЕ ИЗВЪРШВАТ ГЛАСНО ИГРАЧИ ОТ КАЛИФОРНИЯ NIA НЕ СА ДОПУСКАНИ ТОВА ТРЯБВА ДА СЕ ПРОМЕНИ. СЕГА МОЯТ ВЪПРОС КАЗИНО ГУРУ КОЙ МОГА ДА ВЪРНА МОЯ ДЕПОЗИТ обратно в моята банка, защото ТОВА БЕШЕ ИЗМАМЕН ОТ BC GAME ПОРАДИ ПРИЧИНАТА ДА ВЯРВАМ НА ТОВА, КОЕТО СИ ОЦЕНИХТЕ ЗА ТОВА ИЗМАМНИЧЕСКО КАЗИНО file

Автоматичен превод:
jean2024
преди 5 месеца

Съжалявам за цялата тази ситуация, през която трябва да преминете в това казино, и бих искал да ви предложа да подадете жалба тук с нашия екип, за да можем да ви помогнем с разрешаването й. Ако искате да го направите, просто следвайте тази връзка , моля.

Освен това нашият екип за данни ще провери тази информация и ще я промени съответно в нашия преглед.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ, ние сме тук, за да помогнем.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

да, имам нужда от парите си обратно, моля ги да възстановят депозита ми, но те няма да го направят, защото трябва да спазват своите T&C, ако не, защото гуруто на казиното не е направил тази оценка, не трябва да се случва на играч, който може да види и да падне от тяхната стратегия

Автоматичен превод:
jean2024
преди 5 месеца

Вярваме, че казиното трябва да разреши всяка подобна ситуация, особено ако техният софтуер не успява да блокира играчите от ограничени държави да депозират пари или дори да се регистрират там. Моля, подайте жалба и ние ще се опитаме да ви помогнем да възстановите парите си.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

това е невъзможно, те няма да решат това,. начинът, по който ми казаха, че няма начин да ми помогнат за моя депозит, те няма да го направят. мога да ви предоставя тяхното съобщение тук, ако желаете

Автоматичен превод:
1...11 12 13...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини