Здравейте, вие също имате ли проблем в това казино и искате да закриете сметката си там? Или имате нещо друго предвид? Кажете ми повече, за да имам по-добър преглед.
Hello, do you also have a problem in this casino and want to close your account there ? Or do you have something else in mind ? Tell me more so that I have a better overview.
Хм, значи можете да теглите нормално без никакви проблеми или не сте изпратили никакво теглене? Защо не можахте да потвърдите или не преминахте успешно през този процес? Играеш ли сега тук или не?
Hmm, so you can withdraw normally without any problems or you did not submit any withdrawal ? Why couldn't you verify or didn't you go through this process successfully ? Do you play here now or not ?
Нискокачествен уебсайт. Изтеглени са парите на адрес, който не се използва за депозит, и е посочено всички грешки на потребителя. Повярвайте ми, този уебсайт е топ 1 на глобалните сайтове за измама на всички времена.
Low quality website. Withdrawn the money to address that not use for deposit and put all the mistakes to user. Trust me this website is top 1 global scamming websites of all time.
Виждам, че казиното стои зад факта, че сте направили теглене. Така че нека оставим нашия екип да разследва, защото това е обвинение срещу обвинение и не искам да изпреварвам как ще свърши всичко това.
Както и да е, надявам се това да се изясни възможно най-бързо.
I can see that the casino stands behind the fact that you made a withdrawal. So let's let our team investigate because it's an allegation against an allegation and I don't want to get ahead of myself on how this is all going to end.
Anyway, I hope this gets cleared up as quickly as possible.
Здравейте, мисля, че най-добре е да попитате в казиното. Ако е минало много време, може би е била постоянна промяна и може би са премахнали този метод. Опитайте и ни кажете какво сте открили.
Що се отнася до оттеглянето, имате ли алтернатива? От колко време се опитвате да се оттеглите?
Hi, I think your best bet would be to ask at the casino. If it's been a long time maybe it was a permanent change and maybe they removed this method. Give it a try and let us know what you find out.
As for the withdrawal, do you have any alternative ? How long have you been trying to withdraw ?
О, това беше доста бързо. Предполагам, че тогава ще трябва да намерите друго казино.
Както и да е, методът на плащане, който споменахте, използвате ли го често другаде? 🤔
Oh, that was pretty quick. Guess you'll have to find another casino then.
Anyway, the payment method you mentioned, do you use it often elsewhere ? 🤔
Vegawallet е с японски произход
така че рядко се използва в Европа или Америка
Vegawallet is of Japan origin
so it’s rarely used in europe or America
Изглежда и аз не го знаех и трябваше да го потърся в Google, така че благодаря за информацията. И вие не го срещате често в казината?
I didn't seem to know it either and had to google it, so thanks for the information. You don't come across it often in casinos either ?
виждам, че често се предлага в казина, които се фокусират изключително върху японски клиенти
но не и на тези, тъй като няма опция за японски език
i see it often available on casinos that exclusively focus on Japanese customers
but not on these like there’s no language option of Japanese
Разбира се, благодаря отново, може дори да си спомня този метод. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
обвиниха ли те и за липсата на сигурност?
did they blame you for lack of security too?
Да, те потвърдиха, че акаунтът ми е бил хакнат, но не връщат пари и казват, че вие сте си виновни, но мисля, че са се откраднали, защото на много играчи в bcgame това се случва в други казина, като не знам дали мога да кажа име st ... никога не би се случило никога
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
същото се случи и с мен. казаха, че съм играл тази bs игра, но когато се опитам да я проследя, няма запис
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
О, много съжалявам, опитахте ли също да се свържете с органа, както препоръча Михал, или не? Това са много трудни случаи и ми се струва доста странно, че не се случи само на един играч. През повечето време подобни ситуации са редки, но когато няколко играча с един и същ проблем се появят, това е доста специално.
Така че уведомете ме, ако сте го пробвали и сте написали лиценза.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Да, не получавам отговор от тях, bcgame потвърди, че акаунтът ми е хакнат, но те казват, че вие сте виновни, аз не го разбирам, можете само да кажете, че не вярвайте на това казино
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Както казах, това са трудни случаи за оценка. Не го срещаме често, но със сигурност не бих очаквал казиното просто да махне с ръка над него. Разбира се, ако бъдете хакнат, те не могат да направят много по въпроса, но както казах, това е рядък случай и виждам, че се е случвало на редица играчи тук.
Но също така съжалявам, че лицензиращият орган също не те е отписал. Понякога би било полезно разследване или съвет от казиното как да защитите акаунта си.
Въпреки това, най-доброто нещо, което можете да направите тук, вероятно е да не играете, както казвате.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.