преди 7 месеца
KYC се провали и вие поискахте втори опит - нали?
The KYC has failed, and you asked for a second attempt - right?
0
KYC се провали и вие поискахте втори опит - нали?
The KYC has failed, and you asked for a second attempt - right?
Благодарим ви за екранните снимки, за съжаление не можем да видим никаква дискусия тук. Само информацията, че не сте преминали проверката. Обясниха ли каква е причината за това? Някакъв документ не са приели, имате ли представа? Кога точно сте изпратили заявката за теглене и е започнала проверката, моля? Просто трябва да знаем някои повече подробности, за да ви помогнем, разбирате ли.🤷♀️
Thank you for the screenshots, unfortunately we can not see any discussion here. Just the information that you have failed the verification. Have they explained what was the reason for that? Some document they did not accept, have you got any clue? When exactly have you sent the withdrawal request and the verification has started, please? We just need to know some more details, in order to help you out, you see.🤷♀️
Взех x1000 от plinko преди седмица, това е страхотна печалба за мен, въпреки че заложих само $0,2, но не е лошо. Не очаквах да спечеля тази победа. Bc.game е едно от най-добрите казина, които често играя
I got x1000 from plinko a week ago, it's a great win for me, even though I only bet $0.2 but it's not bad. I didn't expect to get that win. Bc.game is one of the best casinos that I often play
Всяка победа е страхотна, бих казал, така че поздравления. Успяхте ли да изтеглите парите, колко време отне, ако мога да попитам?
Every win is great, I would say, so congratulations. Were you able to withdraw the money, how long did it take, if I may ask?
Писахте ли на казиното защо това е така и какво се случи? Очевидно може би някои от документите не са изрядни и е най-добре да поискате, за да разберете на какво се дължи това.
Опитайте и ми кажете.
Did you write to the casino why this is so and what happened ? Obviously, maybe some of the documents weren't in order and it would be best to ask to find out what caused it.
Try it and let me know.
да, направих, казва се да се свържа с компанията kyc и поисках контакт, а те просто продължават да ми казват да изчакам.
няма начин документите ми да не са изрядни. играя в няколко казино и знам какво правя.
yes i did it says to contact the kyc company and i asked for the contact and they just keep telling me to wait.
theres no way my documents werent in order. i play multiple casino and i know what im doing.
Очевидно ще трябва да изчакате, докато някой стигне до вас, тъй като вече сте писали там. Важно е, че даваме на казината 14 дни за разрешаване на KYC, така че ако нищо не бъде разрешено дотогава и все още не сте верифицирани, не забравяйте да ни уведомите.
Освен това, ако имате актуализация, не се колебайте да ме уведомите, надяваме се, че ще бъде решен възможно най-скоро и казиното ще ви уведоми какво се случва.
Ще чакам.
Obviously, you'll have to wait until someone gets to you since you've already written there. Importantly, we give casinos 14 days to resolve KYC, so if nothing is resolved by then and you're still not verified, be sure to let us know.
Also if you have an update feel free to let me know, hopefully it will be resolved as soon as possible and the casino will let you know what's going on.
I'll be waiting.
BC Game краде пари на играч. Както можете да видите на снимката. Сайтът за игри изтегли 330 USD на неизвестен адрес, докато адресът, който използвам за депозиране, е този, който изтеглих 99 USD. Мисля, че BC Game го краде, защото няма шанс сайтът за игри да изпрати парите на неизвестен адрес (този, който не е използван за депозит).
BC Game stealing player money. As you can see in the picture. The gaming site withdrawn 330usdt to unknown address while the address that I use to deposit is the one that I withdrawn 99usdt. I think BC Game stealing it because there's no chance that the gaming site send the money to unknown address (the one that didn't use for deposit).
Здравейте,
Възможно ли е това да е проста грешка? Искам да кажа, не мога да кажа какво се е случило, но се съмнявам, че някое казино би рискувало името си само за да краде играчи толкова открито. Нямаше да има много смисъл. Само си представете колко усилия и пари са нужни, за да създадете успешно казино, така че не съм убеден, че най-добрият начин за печалба е да вземете такава сума за любовници. Както и да е, не намерих никакви "неизвестни адреси" на екранните снимки.
Какво ще кажете да помолите казиното за подходящо обяснение? Можеш ли да го направиш?
Мисля, че най-добрият начин да стигнете до дъното на вашето безпокойство е като се включите в диалог с казиното.
Hello,
Could it be just a simple mistake? I mean, can't say what has happened, but I doubt any casino would risk its name just to steal on players so openly. It would not make much sense. Just imagine how much effort and money one needs to start up a successful casino, so I'm not convinced the best way to gain income would be to take such a lover sum. Anyway, I didn't find any "unknown addresses" on the screenshots.
How about asking the casino for a proper explanation? Can you do that?
I think the best way to get to the bottom of your concern is by engaging in a dialog with the casino.
Никога не използвам този адрес, за да депозирам каквато и да е сума в игралната си сметка. Но успешно изтеглено без никаква проверка. как???
Това е разговорът с техния консултант. те се държат така, сякаш аз съм виновен, докато теглят парите на този непознат адрес. Това е голяма измама.
I never use this address to deposit any amount to my gaming account. But it successful withdrawn without any verification. How???
This is the conversation with their consultant. they act like it's my faults while they're withdrawn the money to that unknow address. It's a big scam.
Да защо не. Трябва да има моето удостоверяване в Google, за да потвърди тегленето. Маркирайте ми думата BC game е най-големият сайт за измама?
Yes why not. It’s must have my google authentication to verified the withdrawal. Mark my word BC game is a biggest scamming site?
те са измама, съгласен съм с вас.
но това е ваш актив и трябва да го защитите
they are a scam i agree with you.
but its your asset and you need to protect it
Никога не използвам този адрес, за да депозирам каквато и да е сума в игралната си сметка. Но успешно изтеглено без никаква проверка. как???
Това е разговорът с техния консултант. те се държат така, сякаш аз съм виновен, докато теглят парите на този непознат адрес. Това е голяма измама.
I never use this address to deposit any amount to my gaming account. But it successful withdrawn without any verification. How???
This is the conversation with their consultant. they act like it's my faults while they're withdrawn the money to that unknow address. It's a big scam.
Здравейте, виждам, че има различен адрес от първото теглене, но не съм сигурен как е възможно това. Не сте потвърдили това теглене или нещо подобно? Има ли някой от вашето семейство или приятели достъп до вашия акаунт или нещо подобно?
Както и да е, видях, че сте подали жалба, така че ще видим какво ще разбере нашият екип. Надявам се всичко да се разреши възможно най-скоро.
Hi, I see that there is a different address than the first withdrawal, but I'm not sure how that is possible. You didn't confirm this withdrawal or anything like that ? Do any of your family or friends have access to your account or something like that ?
Anyway, I saw you filed a complaint so we'll see what our team finds out. I hope everything gets resolved as soon as possible.
Здравейте, спомням си, че също писахме за това казино относно проверката. Успяхте ли да го преминете успешно или все още не?
Кажи ми.
Hello, I remember that we also wrote about this casino regarding the verification. Have you managed to pass it successfully or still not ?
Let me know.
никой няма достъп до акаунта ми. Може би си мислят, че съм от малка държава и могат да правят каквото си искат. BCGame е голям сайт за измама.
no one access to my account. Maybe they think I’m from a small country they can do whatever they want. BCGame is a big scamming site.
Така че нека изчакаме разрешаването на целия случай и да видим какво ще измисли нашият екип. Надявам се да бъде решен възможно най-скоро. 🙂
So let's wait for the resolution of the whole case and see what our team comes up with. I hope it will be solved as soon as possible. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.