Техните отговори са:
Със съжаление трябва да ви информираме, че не можем да възстановяваме средства за транзакции, които вече са били изпратени на адреса за получаване, който сте ни предоставили.
След проверка на нашия съответен екип относно вашата транзакция, тя вече е възстановена обратно във вашия акаунт.
Моля, свържете се с получаващия портфейл! 😀
Можете да се свържете с вашия доставчик на портфейл за допълнителна помощ
Съжаляваме, господине, но засега, моля, опитайте да се свържете с отдела за поддръжка на вашето портфолио, който ще може да ви помогне в това отношение. Моля, свържете се с тях. Благодаря ви.
След като състоянието е правилно, ние нямаме какво да правим по въпроса, средствата вече са изпратени на адреса за получаване, който сте предоставили.
Моля, винаги проверявайте въведените данни, преди да продължите с вашия депозит или теглене, за да избегнете същия проблем в бъдеще.
Моля, игнорирайте последното ми съобщение, господине, след проверка средствата вече са изпратени от наша страна, но вашата поддръжка на портфейла ще може да ви помогне в това отношение. Моля, свържете се с тях. Благодаря ви.
Свържете се с получаващия портфейл. Благодаря ти
Моля, проверете данните, които въвеждате, за да предотвратите това да се случи отново.
Their responses have been:
I regret to inform you that we cannot issue refunds for transactions that have already been sent to the receiving address you have provided to us.
Upon checking of our Relevant Team regarding your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
We are sorry sir, but for now please try to contact your portfolio support desk who will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Once the status is correct we have nothing to do about it, the funds have already been sent to the receiving address you provided.
Please always check the details entered before continuing with your deposit or withdrawal to avoid the same problem in the future.
Please ignore my last message sir, Upon verification, the funds have already been sent from our end however your receiving wallet support will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Contact your receiving wallet. Thank you
Please check the details you enter to prevent this from happening again.
las respuesta de ellos han sido:
Lamento comunicarle que no podemos realizar reembolsos de transacciones que ya han sido enviadas a la dirección de recepción que nos ha facilitado.
Upon checking of our Relevant Team regarding to your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
Lo sentimos señor, pero por ahora por favor trate de ponerse en contacto con su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
una vez que el estado es correcto no tenemos nada que hacer al respecto, los fondos ya han sido enviados a la dirección de recepción que usted proporcionó.
Por favor, compruebe siempre los datos introducidos antes de continuar con su depósito o retirada para evitar el mismo problema en el futuro.
Por favor, haga caso omiso de mi último mensaje, señor, Tras la comprobación, los fondos ya han sido enviados desde nuestro extremo sin embargo su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
Póngase en contacto con su monedero receptor. Gracias
Por favor, compruebe los datos que introduce para evitar que esto vuelva a suceder.
Автоматичен превод: