ФорумКазинаBC.Game Casino - обща дискусия

BC.Game Casino - обща дискусия (страница 9)

преди 3 години от Blazin9s
|
51568 преглеждания 378 отговора |
|
1...8 9 10...19
Radka
преди 11 месеца

Когато се свързах с клиента, те ме помолиха да им изпратя имейл, така че им изпратих имейл. Помолиха ме да потвърдя самоличността си, така че се удостоверих. Когато обаче се опитам да изтегля пари, ми отказва. Не знам причината и се свързах с тях, но не получих точен отговор.

Автоматичен превод:
tnbkiyoshi
преди 11 месеца

Виждам, че казиното не ви е дало подходящ отговор, който да разберем, което е доста жалко. Особено ако ви кажат да им изпратите имейл и те не отговорят.

Също така би било хубаво да знаете причината, поради която тегленето ви е отхвърлено, за да имаме представа какво може да го причинява.

Откога обаче продължава тази ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Бих искал да знам причината, поради която тегленето ми беше отказано.

Изпращам имейл, защото искам да знам, но не успях да получа ясна причина. Продължава повече от месец.

Автоматичен превод:
tnbkiyoshi
преди 11 месеца

В този случай, ако се проточи вече месец, препоръчвам да отворите жалба на този линк , където нашият екип ще се опита да ви помогне. Мисля, че и за двама ни причина за отхвърлянето би била подходяща, но ако казиното не може да даде подходяща такава и отнема толкова време, за да ви се изплати, виждам само една опция с оплакване.

Ще го направиш ли?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 11 месеца

Да моля!

Автоматичен превод:
tnbkiyoshi
преди 11 месеца

Идеално, можете да го създадете на връзката, която ви дадох в предишния си отговор. Ако имате някакви въпроси или затруднения, не се колебайте да питате.

Освен това, ако получите някакъв отговор от казиното или ако сте получили парите си, не забравяйте да ни уведомите.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

На 17 февруари направих теглене от моя акаунт в bc.game за сумата от 79 358 EOS https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee, в което направих грешка, като го изпратих на различна бележка за номер от моя до за което подадох иск с bibyt, където направих оттеглянето си. Те усърдно ги възстановиха и ги върнаха в портфейла, от който бяха изпратени, който е портфейлът на BC, и всъщност го направиха, изпратиха ми имейл за потвърждение, в който ми казаха, че транзакцията е обработена успешно и че са върнали сумата от 78,86 EOS и ми изпратиха потвърждение с хеша на транзакцията или идентификатора otxid https://bloks.io/transaction/4a62938317c81f384d442979c2c2c134316256efacb65de2f24f5fc8a940c8a940c8a940c8a940c на извършеното възстановяване, за които се свързвам с екипа за поддръжка на bc и ги изпращам все едно информация, която слагам тук, ми казват, че вече е върната отново в портфейла ми, но не ми дават txid на транзакцията, поради което се оказа кражба. и липса на морална етика и нарушаване на доверието към техните клиенти.


Автоматичен превод:
ElprofeMillo
преди 9 месеца

Здравейте, не знам дали разбирам правилно. Когато теглихте от казиното, въведохте неправилни данни и парите бяха изпратени на някой друг, да? Оттам сте върнали парите с помощта на bibyt за помощ.

Сега проблемът е сумата, която е показана във вашата казино сметка? Защото споменавате много по-висока сума за първи път от тази, която сте получили обратно. Правилно ли мисля или грешно?

Моля, уведомете ме, за да не разбера погрешно.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте, случи се следното: изтеглих от BC.game сумата 79 396 EOS на адреса на bybitdeposit към бележката 500066481 (която въведох неправилно) правилната беше 500066841, в тази стъпка направих грешка с бележката, тъй като вече споменах, за което се подготвих да направя билет за възстановяване на тези EOS опции, които дават bybit за тези случаи, за щастие или съжаление те извършиха възстановяването на активите, но винаги ги връщат в акаунта на подателя, който в този случай е от bc, на който ми изпратиха TXID за връщане към споменатото портфолио на гореспоменатите активи само с отстъпка от 0,5 EOS за комисионните за възстановяване, след което се свързах с поддръжката на BC, така че те да кредитират тези EOS към моето портфолио, за да ги играя или да ги изтегля или каквото искам да правя с тях, но не ми ги приписват или не ми дават последователни отговори, тоест искат да ми ги откраднат.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
ElprofeMillo
преди 9 месеца

Да, така че основно си мислех доста подобно. И така, какво ви дава казиното като причина, когато попитате защо парите не са кредитирани в сметката ви? Мисля, че отговорът на казиното би бил важен в такъв случай.

Видях обаче, че вече сте подали жалба и нашият екип ще се опита да ви помогне. Чудя се колко време ще продължи процесът. 🤔

Ако получите подходящ отговор или парите ви се появят, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Техните отговори са:

Със съжаление трябва да ви информираме, че не можем да възстановяваме средства за транзакции, които вече са били изпратени на адреса за получаване, който сте ни предоставили.

След проверка на нашия съответен екип относно вашата транзакция, тя вече е възстановена обратно във вашия акаунт.

Моля, свържете се с получаващия портфейл! 😀

Можете да се свържете с вашия доставчик на портфейл за допълнителна помощ

Съжаляваме, господине, но засега, моля, опитайте да се свържете с отдела за поддръжка на вашето портфолио, който ще може да ви помогне в това отношение. Моля, свържете се с тях. Благодаря ви.

След като състоянието е правилно, ние нямаме какво да правим по въпроса, средствата вече са изпратени на адреса за получаване, който сте предоставили.

Моля, винаги проверявайте въведените данни, преди да продължите с вашия депозит или теглене, за да избегнете същия проблем в бъдеще.

Моля, игнорирайте последното ми съобщение, господине, след проверка средствата вече са изпратени от наша страна, но вашата поддръжка на портфейла ще може да ви помогне в това отношение. Моля, свържете се с тях. Благодаря ви.

Свържете се с получаващия портфейл. Благодаря ти

Моля, проверете данните, които въвеждате, за да предотвратите това да се случи отново.

Автоматичен превод:
ElprofeMillo
преди 9 месеца

В такъв случай бих поискал ID на транзакцията. Какво мислиш? 🤔

Трябва да е доста лесно да се предостави, когато твърдят, че парите са напуснали сметката им,...

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Правилно е, но знаете какво ми казаха

Моля, игнорирайте последното ми съобщение, господине, след проверка средствата вече са изпратени от наша страна, но вашата поддръжка на портфейла ще може да ви помогне в това отношение. Моля, свържете се с тях. Благодаря ви.

Подай ми txid

От тази пратка

Моля те

И екранна снимка на пратката

Това ме питат

Приятелю, предай ми TXID на тази транзакция

Моля те


Ние можем да предоставим само успешната връзка към блокчейн. Моля, изпратете тази връзка до вашия портфейл, сър. Благодаря ти

https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee

Приятелю, този линк, който ми изпращаш, е същият, който ти изпратих от първата транзакция, която направих, на кого искаш да видиш лицето?

Тази връзка е с дата 17 февруари, това беше транзакцията, която направих от моя BC портфейл към моя портфейл, в която направих грешка. Бележката, портфейлът ми, да, обменът ми или портфейлът ми, те са направили връщането в акаунта си, а вие не. вие ми изпращате връщането ми изпращате същото, което аз ви изпратих

filefile

Автоматичен превод:
ElprofeMillo
преди 9 месеца

Много се радвам, че подадохте жалбата по-рано. Честно казано, доста съм объркан, не съм сигурен, че следя правилно цялата тема. 🤷‍♂️


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моят акаунт в BC.GAME е хакнат

Моят акаунт беше откраднат над $3000. Само за няколко минути някой проникна и изтегли всички пари, които имах, от неговата USDT сметка. Това са всички пари, които имам. Толкова се доверих на сигурността на BCGAME, че оставих голяма сума пари в сметката си. В момента не мога да се свържа с поддръжката на живо и на имейлите не е отговорено. Тук има голям проблем: не споделих акаунта си с никого, нямах достъп до необичайни връзки, но акаунтът ми беше хакнат. Подозирам, че е свързано с поддръжката вчера сутринта и завчера. След периода на поддръжка възникнаха някои ситуации, като например неправилни изплащания на залози. Жалбата ми беше разрешена. Много съм подозрителен, че акаунтът ми е изтекъл по време на процеса на поддръжка на BCGAME или че акаунтът на клиента е бил разкрит поради ниска сигурност.

Моят ID: 30221204

Мога да предоставя IP адреса и устройството, на което крадецът е влязъл (на снимката по-долу), включително сметката в USDT, от която е изтеглил парите ми. Затова се надявам BC.game да ми помогне да реша този проблем. Това са всички пари, които имам, моля, моля, имайте милост към мен. filefile

Автоматичен превод:
hduong120494
преди 8 месеца

Здравейте, видях, че веднага сте успели да подадете жалба , което беше правилното нещо, ако имате подобни съмнения. Ако някой се опита да изтегли пари от вашата игрална сметка, използва ли същия метод за теглене като вас? Чудя се дали може да има нещо в историята на транзакциите и следователно дали можете да намерите някаква информация по коя сметка са изтеглени парите. Опитахте ли да го разгледате?

Все пак, както казах, добре е, че подадохте жалба и да видим какво ще разбере нашият екип във вашия случай. Надявам се да намерим начин да разрешим това и да уредим всичко.

Ако имате нещо ново, определено ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Потребителско име: abcdefghi3




Потребителски идентификатор: 26992506 # Парола


Моля, изслушайте ме внимателно, искам проверка на KyC. Тя се е провалила. Сега той не идва тук. Моля, изпратете отново документа. Чакам от 4 дни, но шоуто не се случва тук. Сега не мога да се свържа с вас чрез неговия имейл, защото не мога да проверя имейла, само че имам регистрация на мобилен номер. Това не е самият имейл. това е моят имейл ssssssssss009988@gmail.com Моля, дайте ми връзката за повторно изпращане на този имейл. Моля, позволете ми да направя KYC на акаунта на този имейл. Можете ясно да проверите моята екранна снимка, която ви изпращам

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
sameer007
преди 8 месеца

Правилно ли разбирам тук, моля, че искате да изпратите това съобщение до отдела за поддръжка на клиенти на казиното? Опитвали ли сте да им изпратите имейл или да се свържете с тях в чат на живо, може би? Виждам, че е свързано с вашата проверка, нали? Ако искате, можете да ни кажете повече за проблема, който имате, така че може би ще успеем да ви помогнем по някакъв начин. Ще чакам вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 8 месеца

не ми отговарят. Имам 15 Gmail на имейла за поддръжка, но преди 5 дни не ми отговарят

Автоматичен превод:
sameer007
преди 8 месеца

Изглежда, че няколко неща се случват едновременно.

KYC се провали и вие поискахте втори опит - нали?

В същото време не можете да влезете в акаунта, защото имейлът ви не е потвърден.

Мисля, че бихте могли да ни помогнете, като споделите последната дискусия, която сте имали с поддръжката или с някой от казиното. Можете ли да го направите, моля?

Според мен трябва да се съсредоточим върху нещо солидно. 🤔

Обикновено, когато играч не успее да потвърди акаунта си, казиното решава да го затвори. Възможно ли е това да е свързано?




Автоматичен превод:
1...8 9 10...19
Отидете на страницаот 19 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини