НачалоФорумКазинаBassBet Casino - обща дискусия

BassBet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Robinpett
|
1 753 преглеждания 52 отговора |
|
12 3

Здравейте, сега дори го имам писмено, че вината е тяхна, според LiveChat, но все още не съм блокиран, сега блокирах кредитната карта за моя собствена сигурност

Автоматичен превод:
Kikidoof

Много добра стъпка! Моля, уверете се, че сте препратили писмено изявлението, което споменахте, на Михал. Той със сигурност ще го използва добре!

Имате ли някой близък, който да ви помогне да преминете през това, моля?


Автоматичен превод:

Актуализация:

така че в последната ми актуализация миналата седмица бях споменал, че са приели всичките ми документи, остана само един, който трябваше да им изпратя, който е моето доказателство за адрес, така че им изпратих доказателство за стария си и новия си адрес, това беше преди една седмица.

Днес най-накрая ми отговориха, питайки ме отново за всички документи, които вече изпратих и получих одобрение миналата седмица. Така че ги изпратих отново, надявам се този път да не чакам още една седмица за нищо.


ps: Всичките ми документи са законни и с добро качество, така че няма притеснения за това

Автоматичен превод:
locobenz0123

Вероятно ще се ядосвам доста, защото не виждам защо ще питат същото нещо отново, ако вече сте им го изпратили миналата седмица и е било одобрено.

Както и да е, виждам, че имаш много търпение, но какво друго ти остава. Ако това се проточи и нищо не излезе от него, ние ще се опитаме да ви помогнем с нашия екип за оплаквания.

Надявам се, че скоро ще свърши и ще можете да изтеглите парите. 🙂

Автоматичен превод:

Ich bin trotz dieser Email, immer noch nicht gesperrt, mein Kollege hat es überprüft 🤦‍♀️


Скъпа Керстин,


Благодарим ви, че се свързахте с нашия екип за поддръжка.


Бихме искали да ви информираме, че в съответствие с нашите Правила и условия всеки баланс във вашия акаунт в играта ще бъде анулиран по време на процеса.


Моля, потвърдете вашето решение и потвърждение, като отговорите на този имейл.



Нашето казино е напълно ангажирано с подкрепата на инициативите за отговорно залагане и ви насърчава да намерите информация за отговорното залагане на уебсайтовете на организациите по-долу. Освен професионална помощ ще намерите и приложения, които при изтегляне ограничават достъпа ви до игри.


https://responsiblegambling.org/

https://www.gamblersanonymous.org.uk/

https://www.gamblingtherapy.org/

https://www.betfilter.com/

https://www.gamcare.org.uk/



Ако имате някакви допълнителни въпроси, моля, не се колебайте да ни уведомите.


С най-добри пожелания,

Обслужване на клиенти

Автоматичен превод:
Kikidoof

Нямам думи.. Искрено се надявам, че това е някакъв начин на много глупав превод, защото не мога да повярвам, че трябва да потвърдите, че сте съгласни балансът да бъде анулиран. Лично аз не виждам причина дори да потвърдите заявката си още веднъж. Да не говорим дори за свързания баланс.

Моля, уведомете Кристина за това незабавно. Това е твърде сериозно, бих казал!

Автоматичен превод:

Здравей Радка, не потвърдих, че могат да ми задържат парите, но ги помолих да платят. filefile

Автоматичен превод:

file Няма начин да излезете от техния пощенски списък. Много пъти съм молил акаунта да бъде окончателно закрит. Те изпращат имейли с 5e бонус или 20 безплатни завъртания. Когато се опитам да вляза, получавам "акаунта ви се преглежда", но те не го затварят за постоянно, а продължават да спамят. Ако по някакъв начин бъдете премахнати от списъка, хората в това казино ще ви добавят обратно в списъка. Сега трябва да има закон на ниво ЕС за тези боклуци казина.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, не потвърдих, че могат да ми задържат парите, но ги помолих да платят. filefile

Автоматичен превод:

Единственият разумен отговор, бих казал.

Още веднъж обаче ви моля да добавите този последен проблем към темата за оплаквания. Точно както пишете публикация във форума, не се колебайте да добавите всички тези екранни снимки там. Особено предишното предложение на казиното е много важно, защото няма смисъл. Вместо това беше крайно несправедливо.

Автоматичен превод:

file Няма начин да излезете от техния пощенски списък. Много пъти съм молил акаунта да бъде окончателно закрит. Те изпращат имейли с 5e бонус или 20 безплатни завъртания. Когато се опитам да вляза, получавам "акаунта ви се преглежда", но те не го затварят за постоянно, а продължават да спамят. Ако по някакъв начин бъдете премахнати от списъка, хората в това казино ще ви добавят обратно в списъка. Сега трябва да има закон на ниво ЕС за тези боклуци казина.

Автоматичен превод:

здравей

Както писах в другата тема, положението става наистина отчайващо.

Беше миналата сряда по време на разговор, фокусиран върху сложни проблеми с играчите, когато моите колеги споменаха нарастващата тенденция на такива масивни групови промоции и неспособността на казината да гарантират изключване на пристрастени играчи от имейл кампании, след като акаунтите им са затворени поради пристрастяване.

Съгласихме се, че подобна ситуация е проблемна и трябва да се избягва. Винаги обаче има някаква уловка. Вярваме, че можем да опитаме да помогнем само ако такива имейли са изпратени от официалния имейл на казиното, а не чрез афилиейт партньори или промоционални партньори. Трети страни, колкото и да звучи, са извън нашия обсег.

Мога да си представя, че същото може да се случи с много други вече затворени акаунти; няма значение дали зависимостите са включени или не. Освен това вече чух, че такива акаунти в много случаи не са били технически напълно затворени. Точно както казахте, "в процес на преглед" или нещо подобно.

Когато става въпрос за пощенските списъци, може би питането на местния орган, който контролира спазването на GDPR, може да доведе до нещо.

Във всеки случай можете да подадете жалба за това. Според мен постоянното закриване на акаунт е разумно искане и казиното трябва да действа - в разумни граници - по съответния начин.


Автоматичен превод:

Слагам го в CC във всеки имейл

Автоматичен превод:
Kikidoof

Добре, това е добре.

Наистина не ми харесва накъде отива това, за да бъда напълно честен с вас.

Автоматичен превод:

Радка, нито аз, дано си върна парите 😬 За щастие вече не мога да играя никъде другаде, баннаха ме през Oasis.

Автоматичен превод:

Здравей Радка, те се опитват с всички средства, в момента на закриване на акаунт, поради пристрастяване към хазарта, file Все още не бях VIP клиент

Автоматичен превод:
Kikidoof

здравей

всички ние сме много загрижени за тези практики и моите колеги непрекъснато се опитват да образоват представителите на казиното колко грешен и опасен за играчите е подобен подход!

Почакай, моля те. Михал е на него.


Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини