здравей
Както писах в другата тема, положението става наистина отчайващо.
Беше миналата сряда по време на разговор, фокусиран върху сложни проблеми с играчите, когато моите колеги споменаха нарастващата тенденция на такива масивни групови промоции и неспособността на казината да гарантират изключване на пристрастени играчи от имейл кампании, след като акаунтите им са затворени поради пристрастяване.
Съгласихме се, че подобна ситуация е проблемна и трябва да се избягва. Винаги обаче има някаква уловка. Вярваме, че можем да опитаме да помогнем само ако такива имейли са изпратени от официалния имейл на казиното, а не чрез афилиейт партньори или промоционални партньори. Трети страни, колкото и да звучи, са извън нашия обсег.
Мога да си представя, че същото може да се случи с много други вече затворени акаунти; няма значение дали зависимостите са включени или не. Освен това вече чух, че такива акаунти в много случаи не са били технически напълно затворени. Точно както казахте, "в процес на преглед" или нещо подобно.
Когато става въпрос за пощенските списъци, може би питането на местния орган, който контролира спазването на GDPR, може да доведе до нещо.
Във всеки случай можете да подадете жалба за това. Според мен постоянното закриване на акаунт е разумно искане и казиното трябва да действа - в разумни граници - по съответния начин.
Hello!
As I posted in the other thread, the situation is getting really desperate.
It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.
We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.
I can imagine the same may be happening with many more previously closed accounts; it does not matter whether the addictions were involved or not. Also, I have already heard that such accounts have not been, in many cases, technically fully closed. Just as you said, "under review" or something similar.
When it comes to the mailing lists, perhaps asking the local authority overseeing GDPR compliance may lead to something.
In any case, feel free to submit a complaint about that. In my opinion, permanent account closure is a reasonable request and the casino should be - within reasonable borders - acting accordingly.
Автоматичен превод: