ФорумКазинаB7 Casino - обща дискусия

B7 Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 месеца от Seb09
|
1374 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца

file

Имам отворено оплакване и имам отговор, но мога да го отворя за вчера и днес, вижте екранната снимка

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 2 месеца

здравей

Не знам за такава временна грешка, но съм тук, за да ви помогна, въпреки че от моя страна изглежда добре.

Бихте ли докоснали или щракнете върху тази връзка 👈, за да опитате отново да получите достъп до жалбата си?

Само за да разберете откъде да започнете да търсите решение.

Благодаря ви предварително 🙏


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

И аз не казвам, че си направил нещо лошо. Но в коментар към B7casino мисля, че беше казано, че не съм получил пари, но това не е вярно. Поради грешка на моята банка, B7casino не получи никакви пари от мен, те ги изтеглиха с мое разрешение да теглят от моята сметка. ...проблемът остава, че сметката ми е блокирана и не получавам плащането си от 3000 евро и че в сметката ми има още 1400 евро. На имейлите не се отговаря, а за останалото прочетете по-горе. Пуснах жалба към вас и не знам какво друго да направя...съжалявам

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 2 месеца

Това е добре, без натиск. Ще го предприемем стъпка по стъпка.

Ще се опитам да обясня малко по-подробно, като започна с оплакването ви:

Въз основа на екранната снимка, показваща временна грешка, а също и вашите думи: „Отворих оплакване и имам отговор, но мога да го отворя за вчера и днес, вижте екранната снимка", последвах стъпките за достъп до вашата жалба и всичко изглежда е работещ.

Затова, за да ви помогнем, можете ли да потвърдите, че тази зелена връзка 👈 не работи за вас?

Ако не, тук съм, за да помогна

Ако да, добре - проблемът се е решил от само себе си, предполагам.


Сега относно вашия проблем с казиното, който не е свързан с грешката при оплакване:

Трябва да призная, сега съм объркан.

Последната актуализация, която направихте в жалбата, гласи: „Направих депозит, който не се озова в тяхната банка. По-горе го описвате по различен начин. Парите вече са премахнати от моята сметка, така че вече нямам дълг към b7casino"

Това, което казваш сега обаче ми звучи съвсем различно.

Така че, след като имате достъп до вашата жалба, за която аз съм тук, за да помогна, моля, актуализирайте я правилно, така че текущите събития също да бъдат описани.

Кристина (вашият специалист по жалби) трябва да разбере какво се случва в момента, така че нека го направим заедно, ако имате нужда от мен. 🙏




Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Веднага съобщих за това, когато отворих жалбата, но вие я преведохте неправилно, но аз веднага бях открит и честен. Факт е, че сега нямам дълг към тях. И все пак всичко е блокирано. И така не си получавам парите. Проверен съм и всичко от тях. Винаги съм получавал предишни изплащания спретнато. Тогава беше само 50 евро или 100 евро наведнъж, сега е 3000 евро и след това 1400, които са в моята сметка.

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 2 месеца

Добре, предполагам, че можете да получите достъп до жалбата си без никакви проблеми. Радвам се да го чуя.

Съжалявам, че продължавам да се повтарям, но наистина трябва да актуализирате жалбата. Кристина трябва да знае, че акаунтът ви е блокиран, докато в него има останали пари. Разбирате ли ме, моля?

От последния ви отговор може да изглежда, че проблемът е решен.

Това е просто форум, въпреки нашия разговор тук, оплакването ви се държи другаде.

Освен това, любезно обърнете внимание на въпросите, които ви бяха зададени. Отговорите са важни, за да продължи жалбата.

Разбирате ли ме, моля?

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 дни



Дълбоко съм разочарован от опита си в b7 Casino. След като спечелих значителна сума от $6000, все още не съм получил изплащане, въпреки многобройните опити да се свържа с отдела за обслужване на клиенти.


След седмица чакане и многократни уверения от казиното, че проблемът се „третира с висок приоритет", аз останах без отговор и без парите си. Липсата на комуникация и прозрачност от тяхна страна е шокираща.


Дълбоко съм разочарован и разочарован от това преживяване.

Автоматичен превод:
beautyagelessforyou
преди 5 дни

Мога ли да попитам дали акаунтът ви в това казино е напълно потвърден и дали сте имали успешни тегления преди?

Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, особено когато става въпрос за първото теглене.

Имате ли новини по този въпрос, моля?


Автоматичен превод:
преди 5 дни

Здравей Роми,


Да, акаунтът ми е напълно верифициран, вече имам 3 успешни тегления.


Но моят случай не е за тегления, а за това, че не съм получил спечелени пари на 1 май 2024 г. Докато играех играта XXXTreme Lightning Roulette на 1 май 2024 г., спечелих 6000 евро. Сумата се появи в сметката ми и за 1 минута буквално изчезна. В историята на играта ми (екранна снимка) можете да видите, че спечелих в 21:18:08, 6000 евро.

file

Веднага се свързах с поддръжката и те ми казаха да направя следното:

- Изчакайте 1 час

- излезте и след това влезте в хромиран режим.


Въпреки тези действия парите никога повече не постъпиха в сметката ми. Оттогава се опитвам да се свържа с поддръжката всеки ден и през чата ми казват всеки ден:


- вашият случай е препратен на мениджърите

- вашият случай е получил висок приоритет от екипа на концерна

- Вашият случай се разглежда с голяма спешност


Но сега минаха 12 дни и все още нямам пари в сметката си.


Очевидно е техническа грешка, но благодарение на тази грешка парите са изчезнали от сметката ви.


Просто искам парите си обратно. Вече изпратих всичко поискано, история на играта, екранна снимка, ID на играта.


Очевидно е, че току-що получих парите и ги няма, но искам парите си обратно, защото платих, за да играя, залагах и спечелих.


тук изпращам екранната снимка, за да видите сами.

Автоматичен превод:
beautyagelessforyou
преди 4 дни

В този случай предлагам да подадете жалба тук, за да може нашият екип да ви помогне с този проблем. Моля, следвайте тази връзка, за да го направите. Със сигурност ни дръжте в течение за всички новини относно това.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини