здравей
Не знам за такава временна грешка, но съм тук, за да ви помогна, въпреки че от моя страна изглежда добре.
Бихте ли докоснали или щракнете върху тази връзка 👈, за да опитате отново да получите достъп до жалбата си?
Само за да разберете откъде да започнете да търсите решение.
Благодаря ви предварително 🙏
Hey there,
I'm not aware of such a temporary error, but I'm here to help you out, though it seems okay on my end.
Could you please tap or click this link 👈 to try accessing your complaint again?
Just to find out where to start looking for a solution.
Thank you in advance 🙏
И аз не казвам, че си направил нещо лошо. Но в коментар към B7casino мисля, че беше казано, че не съм получил пари, но това не е вярно. Поради грешка на моята банка, B7casino не получи никакви пари от мен, те ги изтеглиха с мое разрешение да теглят от моята сметка. ...проблемът остава, че сметката ми е блокирана и не получавам плащането си от 3000 евро и че в сметката ми има още 1400 евро. На имейлите не се отговаря, а за останалото прочетете по-горе. Пуснах жалба към вас и не знам какво друго да направя...съжалявам
I'm not saying you did anything wrong either. But in a comment to B7casino I think it said that I had not received any money, but that is not true. Due to an error by my bank, B7casino had not received any money from me, they withdrew this with my permission to withdraw from my account. ...the problem remains that my account is blocked and I do not receive my payment of 3000 euros and that there is still 1400 euros in my account. Emails are not responded to and for the rest read above. I have opened a complaint with you and I don't know what else to do...sorry
Ik zeg ook niet dat u iets verkeerds heeft gedaan. Maar in een commentaar naar B7casino denk ik stond dat ik geen geld had gekregen, maar dat is niet waar door een fout van mijn bank had B7casino geen geld van mij gehad, dit hebben ze weer terug gehaald met toestemming van mij om van mijn account te halen...verders blijft het probleem dat mijn account geblokkeerd is en ik mijn uitbetaling van 3000 euro niet krijg en dat er nog 1400 euro op mijn account staat. Er wordt niet gereageerd op mails en voor de rest lees hierboven. Heb een klacht geopend bij jullie en verders weet ik niet wat ik moet doen...sorry
Това е добре, без натиск. Ще го предприемем стъпка по стъпка.
Ще се опитам да обясня малко по-подробно, като започна с оплакването ви:
Въз основа на екранната снимка, показваща временна грешка, а също и вашите думи: „Отворих оплакване и имам отговор, но мога да го отворя за вчера и днес, вижте екранната снимка", последвах стъпките за достъп до вашата жалба и всичко изглежда е работещ.
Затова, за да ви помогнем, можете ли да потвърдите, че тази зелена връзка 👈 не работи за вас?
Ако не, тук съм, за да помогна
Ако да, добре - проблемът се е решил от само себе си, предполагам.
Сега относно вашия проблем с казиното, който не е свързан с грешката при оплакване:
Трябва да призная, сега съм объркан.
Последната актуализация, която направихте в жалбата, гласи: „Направих депозит, който не се озова в тяхната банка. По-горе го описвате по различен начин. Парите вече са премахнати от моята сметка, така че вече нямам дълг към b7casino"
Това, което казваш сега обаче ми звучи съвсем различно.
Така че, след като имате достъп до вашата жалба, за която аз съм тук, за да помогна, моля, актуализирайте я правилно, така че текущите събития също да бъдат описани.
Кристина (вашият специалист по жалби) трябва да разбере какво се случва в момента, така че нека го направим заедно, ако имате нужда от мен. 🙏
That's ok, no pressure. We're going to take it step by step.
I'll try to explain a bit further, starting with your complaint:
Based on the screenshot showing a temporary error and also your words, "I have openende a complain and i have a answer but i can open it for yesrerday en today see screenshot" I followed the steps to access your complaint, and all seems to be working.
Thus, to help you out, can you confirm this green link 👈 does not work for you?
If not, I'm here to help
If yes, fine - problem solved on its own, I guess.
Now, regarding your casino problem, which is unrelated to the complaint error:
I must admit, I'm confused now.
The last update you made in the complaint says, "I made a deposit that did not end up in their bank. Above you describe it differently. The money has now been removed from my account so I no longer have a debt with b7casino"
What you're saying now, however, sounds quite different to me.
So, once you can access your complaint, which I'm here to assist with, please update it correctly so the current events are described as well.
Kristina (your complaint specialist) needs to understand what is happening right now, so let's do that together if you need me. 🙏
Веднага съобщих за това, когато отворих жалбата, но вие я преведохте неправилно, но аз веднага бях открит и честен. Факт е, че сега нямам дълг към тях. И все пак всичко е блокирано. И така не си получавам парите. Проверен съм и всичко от тях. Винаги съм получавал предишни изплащания спретнато. Тогава беше само 50 евро или 100 евро наведнъж, сега е 3000 евро и след това 1400, които са в моята сметка.
I immediately reported this when I opened the complaint, but you translated it incorrectly, but I was immediately open and honest. The fact remains that I now have no debt to them. And yet everything is blocked. And so I don't get my money. I am verified and everything by them. I have always received previous payouts neatly. Back then it was only 50 euros or 100 euros at a time, now it is 3000 euros and then the 1400 that is in my account.
Ik heb meteen bij de klacht die ik opende dit al gemeld, alleen heeft u het verkeerd vertaalt, ben meteen open en eerlijk geweest. Het feit blijft dat ik nu bij hun geen schuld heb. En toch alles is geblokkeerd. En ik mijn geld dus niet krijg. Ik ben geverifieerd en alles door hen. Heb eerdere uitbetalingen altijd wel netjes gekregen. Toen ging het maar om 50 euro of 100 euro per keer nu om 3000 euro en dan nog de 1400 die op mijn account staat.
Добре, предполагам, че можете да получите достъп до жалбата си без никакви проблеми. Радвам се да го чуя.
Съжалявам, че продължавам да се повтарям, но наистина трябва да актуализирате жалбата. Кристина трябва да знае, че акаунтът ви е блокиран, докато в него има останали пари. Разбирате ли ме, моля?
От последния ви отговор може да изглежда, че проблемът е решен.
Това е просто форум, въпреки нашия разговор тук, оплакването ви се държи другаде.
Освен това, любезно обърнете внимание на въпросите, които ви бяха зададени. Отговорите са важни, за да продължи жалбата.
Разбирате ли ме, моля?
Okay, I assume that you can access your complaint without any problems. Glad to hear that.
I'm sorry to keep repeating myself, but you really have to update the complaint. Kristina needs to know your account is blocked while there is money left in it. Do you understand me, please?
From your last response, it may seem like the issue has been resolved.
This is just a forum, despite our conversation here, your complaint is held elsewhere.
Additionally, kindly mind those questions you were asked. Answers are important for the complaint to proceed further.
Do you understand me, please?
Дълбоко съм разочарован от опита си в b7 Casino. След като спечелих значителна сума от $6000, все още не съм получил изплащане, въпреки многобройните опити да се свържа с отдела за обслужване на клиенти.
След седмица чакане и многократни уверения от казиното, че проблемът се „третира с висок приоритет", аз останах без отговор и без парите си. Липсата на комуникация и прозрачност от тяхна страна е шокираща.
Дълбоко съм разочарован и разочарован от това преживяване.
I am deeply disappointed with my experience at b7 Casino. After winning a significant amount of $6000, I have yet to receive any payout, despite multiple attempts to contact customer service.
After a week of waiting and repeated assurances from the casino that the issue is being "treated with high priority," I am left with no response and without my money. The lack of communication and transparency on their part is shocking.
I am deeply disappointed and frustrated by this experience.
Мога ли да попитам дали акаунтът ви в това казино е напълно потвърден и дали сте имали успешни тегления преди?
Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, особено когато става въпрос за първото теглене.
Имате ли новини по този въпрос, моля?
May I ask if your account at this casino is fully verified and if you've had any successful withdrawals before?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, especially when it comes to the first withdrawal.
Have you got any news regarding this, please?
Здравей Роми,
Да, акаунтът ми е напълно верифициран, вече имам 3 успешни тегления.
Но моят случай не е за тегления, а за това, че не съм получил спечелени пари на 1 май 2024 г. Докато играех играта XXXTreme Lightning Roulette на 1 май 2024 г., спечелих 6000 евро. Сумата се появи в сметката ми и за 1 минута буквално изчезна. В историята на играта ми (екранна снимка) можете да видите, че спечелих в 21:18:08, 6000 евро.
Веднага се свързах с поддръжката и те ми казаха да направя следното:
- Изчакайте 1 час
- излезте и след това влезте в хромиран режим.
Въпреки тези действия парите никога повече не постъпиха в сметката ми. Оттогава се опитвам да се свържа с поддръжката всеки ден и през чата ми казват всеки ден:
- вашият случай е препратен на мениджърите
- вашият случай е получил висок приоритет от екипа на концерна
- Вашият случай се разглежда с голяма спешност
Но сега минаха 12 дни и все още нямам пари в сметката си.
Очевидно е техническа грешка, но благодарение на тази грешка парите са изчезнали от сметката ви.
Просто искам парите си обратно. Вече изпратих всичко поискано, история на играта, екранна снимка, ID на играта.
Очевидно е, че току-що получих парите и ги няма, но искам парите си обратно, защото платих, за да играя, залагах и спечелих.
тук изпращам екранната снимка, за да видите сами.
Hi Romi,
Yes my account is fully verified, I have 3 successful withdrawals already.
But my case is not about withdrawals, my case is about not receiving winning money on May 1, 2024. While playing the game XXXTreme Lightning Roulette on May 1, 2024, I won 6,000 euros. The amount appeared in my account and within 1 minute it literally disappeared. In my game history (screenshot) you can see that I won at 21:18:08, 6000 euros.
I immediately contacted support and they told me to do the following:
- Wait 1 hour
- log off and then log in in chrome mode.
Despite these actions, the money never came into my account again. Since then I have tried to contact support every day and through the chat I am told every day:
- your case has been forwarded to managers
- your case has been given high priority to the concern team
- Your case is being treated with great urgency
But now it is 12 days later and I still have no money in my account.
It is clearly a technical error, but thanks to this error the money has disappeared from your account.
I just want my money back. I have already sent everything requested, Game history, screenshot, game ID.
It's obvious that I just got the money and it's gone, but I want my money back because I paid to play, I gambled and I won.
here I send the screenshot so you can see for yourself.
В този случай предлагам да подадете жалба тук, за да може нашият екип да ви помогне с този проблем. Моля, следвайте тази връзка, за да го направите. Със сигурност ни дръжте в течение за всички новини относно това.
In this case, I would suggest you file a complaint here so our team can help you out with this issue. Please follow this link to do so. Surely keep us updated about any news regarding this.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.