преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с B7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, акаунтът ми в b7casino.com е деактивиран поради правила и условия. аз съм от Румъния и живея временно в Холандия.
Правя 3 заявки за теглене на едно място от 31 януари, все още не получавам никаква информация.
Hi my account on b7casino.com get disabled because of tersm and conditions. im from romania and living temporary in netherlands.
I make 3 request of withdrawal one sit since 31 january still not get any information.
Здравей. Мога ли да ви попитам какво имате предвид под: „акаунтът ми в b7casino.com ще бъде деактивиран поради правила и условия"? Получихте ли тази информация от поддръжката на казината, да? В ушите ми звучи така, сякаш казиното трябва да направи някои допълнителни проверки, за да може тегленето да бъде обработено. Видях оплакването ви тук и за съжаление нашият екип все още няма да може да се намеси, тъй като изминаха само няколко дни, откакто поискахте оттеглянето си. Ако нямате никаква актуализация от казиното след времевата рамка от 14 дни, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши вашия случай. Моля, дръжте ни в течение, ако получите нова информация от казиното. 🙏
Hello there. May I ask you what do you mean by: "my account on b7casino.com get disabled because of tersm and conditions"? Did you get this information from the casinos support, yes? In my ears it sounds like the casino needs to do some additional checks for the withdrawal to be processed. I saw your complaint here, and unfortunately our team won't be able to intervene yet, as it has been just few days since you requested your withdrawal. If you do not have any update from the casino after the timeframe of 14 days, I am sure our complaint team will do everything they can to get your case solved. Please keep us updated if you get any new information from the casino. 🙏
здравейте, казвам се Василе Еусебиу Кирстеан, искам да споделя какво ми се случи в това казино, наречено b7casino.
така че всичко започна през ноември 2023 г., тогава създадох акаунта, всички добри и красиви, единадесет успешни заявки за теглене с различни суми, най-голямото теглене беше 3000 евро. така накратко искам да ви кажа, че акаунтът ми е напълно верифициран с всички необходими документи, поискани от тях.
така че всичко е красиво до сега, преди ден се свързах с чата за поддръжка. Свързах се с човек на име Ману. Попитах го по най-усърдния начин защо са нужни повече от 72 часа, за да бъде одобрена една от 3-те заявки за теглене. Той каза, че играчите от Холандия нямат право да използват това казино, внезапно чатът беше затворен и акаунтът беше деактивиран.
Сега искам да споделя с вас общата сума пари, която чака, имам и екранна снимка, ако е необходимо, моля, дайте ми имейл, за да ви дам тази снимка.
9 000 евро са разделени на 3 заявки за теглене, ако знаете добре, че b7 казиното има лимит, не можете да поискате повече от 3 000. Само веднъж на 24 часа.
Мисля, че е достатъчно, за да разберем какъв всъщност е проблемът.
hello, my name is Vasile Eusebiu Cirstean I want to share what happened to me at this casino called b7casino.
so everything started in November 2023, then I created the account, all good and beautiful, eleven successful withdrawal requests with different amounts, the biggest withdrawal was 3,000 euros. so in short I want to tell you that my account is totally verified with all the necessary documents requested by them.
so everything is beautiful until now, a day ago I contacted the support chat. I got in touch with a person named Manu. I asked him in the most diligent way why it takes more than 72 hours for one of the 3 withdrawal requests to be approved. He said that players from the Netherlands are not allowed to use this casino, suddenly the chat was closed and the account was disabled.
Now I want to share with you the total amount of money that is waiting, I also have a screenshot if necessary, please give me an email to give you this photo.
9,000 euros are divided into 3 withdrawal requests, if you know well the b7 casino has a limit, you can't request more than 3,000. Only once every 24 hours.
I think it is enough to understand what the problem actually is.
съжалявам, че изпратих друга заявка, забравих да уточня в предишната заявка. Аз съм жител на Румъния, казиното, наречено b7, не уточнява, че хората, които са жители на Румъния, нямат право да играят
Вярно е, че живея в Холандия, но работя тук временно. това не означава, че аз също съм жител на тази страна.
sorry for sending another request, I forgot to specify in the previous request. I am a resident of Romania, what the casino called b7 does not specify that people who are residents of Romania do not have the right to play
It is true that I live in the Netherlands but I work here temporarily. it does not mean that I am also a resident of this country.
Здравейте. Съжалявам, но малко се загубих тук. Когато казахте, че имате „единадесет успешни заявки за теглене с различни суми, най-голямото теглене беше 3000 евро", играехте ли от вашата страна, от Румъния? Правилно ли го разбирам? По-късно, когато играехте от Холандия, акаунтът ви беше блокиран, защото не приемат играчи от Холандия, нали? Получихте ли такова обяснение от поддръжката?
Браво на вас, че пазите тези екранни снимки, може да са полезни за нашия екип за жалби, ако е необходимо, и можете да ги изпратите по-късно, за да добавите към жалбата си.
Ще изчакаме вашия отговор, за да разберем по-добре ситуацията.
Hello. Sorry, but I am lost a bit here. When you said you have "eleven successful withdrawal requests with different amounts, the biggest withdrawal was 3,000 euros", were you playing from your country, from Romania? Do I understand that correctly? Later on, when you played from Netherlands, your account was blocked, because they do not accept players from Netherlands, right? Did you get this kind of explanation from the support?
Good on you, that you keep those screenshots, it may be helpful to our complaint team, if needed, and you can send them later on to add to your complaint.
Will wait for your reply, so we can better understand the situation.
Здравейте. Това е наистина положителна новина, радвам се да чуя. Бихте ли искали да споделите опита си с други, може би? Всъщност може да бъде полезно за играчи с подобни проблеми 🙂. Просто щракнете/докоснететази връзка 👈, за да го направите.
Hello. That is really positive news, glad to hear. Would you like to share your experience with others, maybe? It could be helpful to the players with similar issues, actually 🙂. Just click/tap on this link 👈, to do so.
Здравейте,
добре, някои играчи от определени държави може да се сблъскат с трудности, въпреки че се радвам, че все пак дойде тук.
Най-често блокирането не е на наша страна, така че ако предпочитате да проучите, изпратете ми екранна снимка, показваща грешката, тук чрез тази тема 👈
Сега към вашия проблем. Честно казано, на този етап сме убедени, че трябва да се опитате да си сътрудничите с казиното, за да стигнете до заключение. Както сега, вероятно знаете
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
( жалба )
Честно казано изобщо не разбирам "измамата с изплащането на бонуса". Бихте ли ми помогнали с това, моля?
Наред с това бих предпочел да знам дали имате потвърждение, че акаунтът ви е потвърден. Напълно съм убеден, че тегленето предстои поради непълната проверка. Това обаче би било най-лесното, но и най-разпространеното обяснение.
Hello,
well, some players from certain countries may face difficulties, though I'm glad you came here after all.
Most often, the block is not on our side, so if you prefer to investigate, send me a screenshot showing the error here through this thread 👈
Now to your issue. Frankly, at this point, we are convinced you should try to cooperate with the casino in order to reach a conclusion. As now, you probably know
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I honestly do not understand the "scam with the waging the bonus" at all. Could you help me with that, please?
In hand with that, I would prefer to know whether you have confirmation saying your account was verified. I'm quite convinced the withdrawal is pending due to the incomplete verification. That would be the easiest yet most common explanation, though.
Здравейте, според това, което прочетох, имате проблем с тегленето. Видях, че вече сте създали жалба , така че ако ситуацията ви не стигне до никъде през следващите няколко дни, ще се опитаме да помогнем.
Позволете ми само да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и вие всъщност сте едва в началото, така че не бих се паникьосвал. Също така, въз основа на това, което описвате, вие сте играли с бонуса и сте успели да изпълните залога, но казиното е взело парите ви вероятно защото бонусът подлежи на максимално теглене, което е нормално, ако е някакъв вид бонус без депозит.
Имате ли обаче и успешно потвърден акаунт в казино, когато казвате, че сте изпратили личната си карта там?
Така или иначе ще трябва да имате търпение и да изчакате парите си. Ако имате друга актуализация, уведомете ме.
Hi, according to what I have read you have a problem with the withdrawal. I saw that you've already created a complaint, so if your situation doesn't get anywhere in the next few days, we'll try to help.
Let me just say that we give the casinos 14 days to sort out the withdrawal process and you are basically just at the beginning, so I wouldn't panic. Also, based on what you describe, you played with the bonus and managed to meet the wagering, but the casino took your money probably because the bonus is subject to a maximum cashout, which is normal if it's some kind of no deposit bonus.
However, do you also have a successfully verified casino account when you say that you sent your ID there?
Either way, you'll have to be patient and wait for your money. If you have another update let me know.
Да, проверен съм
Така че да, и нямах предвид измама като 100%, но изглежда като такава, като когато видя 400 евро + изчезват хаха.
Но отново искам това изчакване да бъде прието, така че виждам, че всичко това е истинско и законно.
Освен това, разбира се, ще променя всичките си оплаквания, ако това бъде поправено.
Но до момента все още чакам и сайтът казва, че има максимум 72 часа, за да отнеме изчакващото се и да приеме това теглене, но това също не е наистина вярно, може би променете и тази част, защото е пропуск водеща.
Но добре, да се надяваме скоро да си получа парите
Yes I am verified
So yeah, and I did not mean scam as in 100% but it look like one, as when I see 400 euros + disappear haha.
But again I just want this pending to be accepted, so I see this all is real and legit.
And I will also of course change all my complaints if this gets fixed.
But till now I am still waiting, and the site says 72 hour max to take pending away and accept this withdrawal but that's also not really true, maybe change that part as well because it's miss leading.
But okay let's hope I get my money soon
Да, проверен съм, съобщение с доказателство за отговора ми на radka.
Yeah I am verified, message with proof, on my reply to radka.
Може ли някой да отхвърли оплакването ми, казино B7 всъщност реши проблема ми и всичко беше липса на разбиране, поради базата на големи играчи отне повече време, но те го поправиха и искам да кажа, че съжалявам, просто бях малко притеснен за парите си но всичко е поправено.
Благодаря гуру за помощта. И благодаря на B7, че ми гласува доверието си,
Can someone please take my complaint away, B7 casino actually fixed my problem and it was all a miss understanding, because of a majore player base it took longer, but they fixed it and I wanna say sorry I just was a bit worry about my cash but it's all fixed.
Thanks guru for helping. And thanks B7 for giving me your trust,
Здравей, толкова се радвам, че в крайна сметка оправи всичко с казиното и това беше просто недоразумение.
Но как успяхте? Питам, защото може да е полезно и за други играчи.
Що се отнася до жалбата, трябва да публикувате и тази информация за факта, че сте я разрешили с казиното.
Можете да го направите тук и нашият екип ще го затвори, както е разрешено. 🙂
Благодаря за съдействието.
Hi, I'm so glad you eventually sorted everything out with the casino and it was just a misunderstanding.
But how did you manage it? I'm asking because it might be helpful for other players as well.
Regarding the complaint, you should also post this information about the fact that you have resolved it with the casino there as well.
You can do so here and our team will close it as resolved. 🙂
Thanks for your cooperation.
лош опит с B7casino,
Бях потвърден, направих няколко изплащания на общо 3000 евро и все още оставаха 1400 евро, сега това изплащане чака известно време, вчера ми беше изплатено отново по сметката и продължих да чатя чрез чат , единственото нещо, което чувате е Моля, имайте търпение, проверяват ви, парите ще бъдат върнати в сметката седмица по-късно, бих ги платил отново, бих платил с остатъка, който не бях пуснал, играйте , напълно съм блокиран!! Колко странно и подло.
bad experience with B7casino,
I have been verified, I have made several payouts of a total of 3000 euros and there was still 1400 euros left, now this payout has been pending for a while, yesterday I had it paid out again on the account and I kept chatting via chat, the only thing you hear is Please be patient, you are being checked, the money will be back in the account a week later, I would have it paid again, I would pay with the rest that I had not let it out, play, I am completely blocked!! How bizarre and mean.
Спомних си друг играч от Холандия, описващ проблеми със същото казино. И също така виждам, че накрая завърши добре!
Така че, ако нямате нищо против да преместя публикацията ви тук, бих искал също да задам няколко въпроса относно вашата ситуация:
Изглежда, че чакащата сума винаги се връща обратно във вашата казино сметка, нали?
Това означава, че тегленето никога не е стигнало до вас. Имате ли някакъв шанс да опитате различни опции за плащане, може би?
За да бъда напълно честен, не съм много сигурен, че разбрах правилно проблема. Така че, моля, ако можете да обясните текущите събития по някакъв друг начин, или по-добре - предоставете всяка информация, която официално сте получили от казиното досега, това би помогнало много!
Какво ще кажете за вашата казино сметка, например? Имате ли достъп до него сега? Ако не, може би това се дължи на текуща проверка?
Определено ще бъда тук за актуализация, нека намерим начин да ви помогнем.
I recalled a fellow player from the Netherlands, describing issues with the very same casino. And I also see it ended up well in the end!
So, if you don't mind me moving your post here, I would also like to ask a few questions regarding your situation:
It seems that the pending sum is always returned back to your casino account, right?
This means the withdrawal has never made it to you. Do you have any chance of trying different payment options, perhaps?
To be completely honest, I'm not pretty sure I figured the problem out correctly. So please, if you could explain the current events in any other way, or better - provide any information you have officially gotten from the casino so far, that would help a lot!
What about your casino account, for example? Can you access it now? If not, could that be because of an ongoing verification, maybe?
I will definitely be here for an update, let's find some way to help you out.
Добър вечер,
В момента не мога да вляза в B7casino, напълно съм блокиран, така че не мога да отговоря на вашите въпроси. След като влязох 5 пъти след като бях блокиран, сега вече надхвърлих броя влизания. Така че наистина не мога да направя или да видя абсолютно нищо.
Изпратих им няколко имейла, най-малко 5 (за 2 седмици) и нямам отговор на нито един. Говорил съм с тях по-често в чата на живо, но и там не получавате помощ. Всичко, което казват е, че вашият акаунт ще бъде допълнително потвърден, което ще отнеме време и скоро ще се чуем с нас по имейл, така че не. Резултатът е, че съм блокиран и не знам защо, явно имам нещо на главата, което още не знам на какво са се натъкнали при допълнителната проверка.
Казвате, че току-що сте преживели подобна история, но тези хора също ли бяха блокирани и не можеха ли повече да влизат?
Good evening,
I currently cannot log in to B7casino, I am completely blocked so I cannot answer your questions. After logging in 5 times after being blocked, I have now already exceeded the number of logins. So I really can't do or see anything at all.
I have sent them several emails, at least 5 (in 2 weeks) and no response to any. I've spoken to them more often in the live chat, but you don't get any help there either. All they say is that your account will be additionally verified, which will take time and you will hear from us soon by email, so no. The result is that I have been blocked and I don't know why, apparently I have something on my mind that I don't yet know what they encountered during the extra verification.
You say that you have just experienced a similar story, but were these people also blocked and could no longer log in?
здрасти Съжалявам да чуя за тези проблеми с казиното. Кога всъщност за последен път успяхте да влезете в акаунта си? Казиното ви е информирало за текуща допълнителна проверка, нали? Преди колко време получихте този имейл от тях?
Радка всъщност говореше за играча от Холандия горе в тази тема. Той имаше подобни проблеми, при които акаунтът му също беше блокиран, а в крайна сметка случаят му беше решен успешно и той получи парите си.
Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля не се колебайте да ни уведомите. Ние ще се опитаме да ви помогнем да разрешите проблема.
Hi. Sorry to hear about these issues with the casino. When was actually the last time you were able to log in to your account? The casino has informed you about an ongoing additional verification, right? How long ago did you received this email from them?
Radka was actually talking about the player from Netherlands above in this thread. He experienced similar issues, where his account was also blocked, and at the end his case was successfully resolved and he received his money.
If you feel, that you need help from our team, please do not hesitate to let us know. We will try to help you out to solve the issue.
здравей
Никога не съм получавал имейл от тях, вече изпратих 10, но няма отговор.
Мисля, че съм блокиран от 3 до 4 дни
какво мислиш, че можеш да направиш за мен тогава?
Hi,
I have never received an email from them, I have already sent 10 but no response.
I think I've been blocked for 3 to 4 days now
what do you think you can do for me then?
Ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба.
Нека видим какво може да се направи за вас във вашата ситуация и къде може да ви отведе нашият екип. Определено би било добра стъпка, тъй като казиното не ви отговаря и вече сте изпратили няколко имейла. Също така би било добре да знаете нещо за допълнителната проверка и все още нищо, така че ще продължите ли и ще подадете жалба?
If you need help, you can file a complaint.
Let's see what can be done for you in your situation and where our team can take you. It would definitely be a good step since the casino is not responding to you and you have already sent several emails. It would also be good to know something about the additional verification and still nothing, so will you go ahead and lodge a complaint ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.