НачалоФорумКазинаB7 Casino - обща дискусия

B7 Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от Seb09
|
4 835 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с B7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Здравейте, акаунтът ми в b7casino.com е деактивиран поради правила и условия. аз съм от Румъния и живея временно в Холандия.

Правя 3 заявки за теглене на едно място от 31 януари, все още не получавам никаква информация.

Автоматичен превод:
Seb09
преди 10 месеца

Здравей. Мога ли да ви попитам какво имате предвид под: „акаунтът ми в b7casino.com ще бъде деактивиран поради правила и условия"? Получихте ли тази информация от поддръжката на казината, да? В ушите ми звучи така, сякаш казиното трябва да направи някои допълнителни проверки, за да може тегленето да бъде обработено. Видях оплакването ви тук и за съжаление нашият екип все още няма да може да се намеси, тъй като изминаха само няколко дни, откакто поискахте оттеглянето си. Ако нямате никаква актуализация от казиното след времевата рамка от 14 дни, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания ще направи всичко възможно, за да разреши вашия случай. Моля, дръжте ни в течение, ако получите нова информация от казиното. 🙏

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравейте, казвам се Василе Еусебиу Кирстеан, искам да споделя какво ми се случи в това казино, наречено b7casino.

така че всичко започна през ноември 2023 г., тогава създадох акаунта, всички добри и красиви, единадесет успешни заявки за теглене с различни суми, най-голямото теглене беше 3000 евро. така накратко искам да ви кажа, че акаунтът ми е напълно верифициран с всички необходими документи, поискани от тях.

така че всичко е красиво до сега, преди ден се свързах с чата за поддръжка. Свързах се с човек на име Ману. Попитах го по най-усърдния начин защо са нужни повече от 72 часа, за да бъде одобрена една от 3-те заявки за теглене. Той каза, че играчите от Холандия нямат право да използват това казино, внезапно чатът беше затворен и акаунтът беше деактивиран.

Сега искам да споделя с вас общата сума пари, която чака, имам и екранна снимка, ако е необходимо, моля, дайте ми имейл, за да ви дам тази снимка.

9 000 евро са разделени на 3 заявки за теглене, ако знаете добре, че b7 казиното има лимит, не можете да поискате повече от 3 000. Само веднъж на 24 часа.

Мисля, че е достатъчно, за да разберем какъв всъщност е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

съжалявам, че изпратих друга заявка, забравих да уточня в предишната заявка. Аз съм жител на Румъния, казиното, наречено b7, не уточнява, че хората, които са жители на Румъния, нямат право да играят

Вярно е, че живея в Холандия, но работя тук временно. това не означава, че аз също съм жител на тази страна.

Автоматичен превод:
Seb09
преди 10 месеца

Здравейте. Съжалявам, но малко се загубих тук. Когато казахте, че имате „единадесет успешни заявки за теглене с различни суми, най-голямото теглене беше 3000 евро", играехте ли от вашата страна, от Румъния? Правилно ли го разбирам? По-късно, когато играехте от Холандия, акаунтът ви беше блокиран, защото не приемат играчи от Холандия, нали? Получихте ли такова обяснение от поддръжката?

Браво на вас, че пазите тези екранни снимки, може да са полезни за нашия екип за жалби, ако е необходимо, и можете да ги изпратите по-късно, за да добавите към жалбата си.

Ще изчакаме вашия отговор, за да разберем по-добре ситуацията.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Проблемът е решен, получих парите си ❤

Автоматичен превод:
Seb09
преди 10 месеца

Здравейте. Това е наистина положителна новина, радвам се да чуя. Бихте ли искали да споделите опита си с други, може би? Всъщност може да бъде полезно за играчи с подобни проблеми 🙂. Просто щракнете/докоснететази връзка 👈, за да го направите.

Автоматичен превод:
Lexussdenhaag
преди 10 месеца

Здравейте,

добре, някои играчи от определени държави може да се сблъскат с трудности, въпреки че се радвам, че все пак дойде тук.

Най-често блокирането не е на наша страна, така че ако предпочитате да проучите, изпратете ми екранна снимка, показваща грешката, тук чрез тази тема 👈

Сега към вашия проблем. Честно казано, на този етап сме убедени, че трябва да се опитате да си сътрудничите с казиното, за да стигнете до заключение. Както сега, вероятно знаете

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."

( жалба )

Честно казано изобщо не разбирам "измамата с изплащането на бонуса". Бихте ли ми помогнали с това, моля?

Наред с това бих предпочел да знам дали имате потвърждение, че акаунтът ви е потвърден. Напълно съм убеден, че тегленето предстои поради непълната проверка. Това обаче би било най-лесното, но и най-разпространеното обяснение.

Автоматичен превод:
Lexussdenhaag
преди 10 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, имате проблем с тегленето. Видях, че вече сте създали жалба , така че ако ситуацията ви не стигне до никъде през следващите няколко дни, ще се опитаме да помогнем.

Позволете ми само да кажа, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене и вие всъщност сте едва в началото, така че не бих се паникьосвал. Също така, въз основа на това, което описвате, вие сте играли с бонуса и сте успели да изпълните залога, но казиното е взело парите ви вероятно защото бонусът подлежи на максимално теглене, което е нормално, ако е някакъв вид бонус без депозит.

Имате ли обаче и успешно потвърден акаунт в казино, когато казвате, че сте изпратили личната си карта там?

Така или иначе ще трябва да имате търпение и да изчакате парите си. Ако имате друга актуализация, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Да, проверен съм file

Така че да, и нямах предвид измама като 100%, но изглежда като такава, като когато видя 400 евро + изчезват хаха.

Но отново искам това изчакване да бъде прието, така че виждам, че всичко това е истинско и законно.

Освен това, разбира се, ще променя всичките си оплаквания, ако това бъде поправено.

Но до момента все още чакам и сайтът казва, че има максимум 72 часа, за да отнеме изчакващото се и да приеме това теглене, но това също не е наистина вярно, може би променете и тази част, защото е пропуск водеща.

Но добре, да се надяваме скоро да си получа парите

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Да, проверен съм, съобщение с доказателство за отговора ми на radka.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Може ли някой да отхвърли оплакването ми, казино B7 всъщност реши проблема ми и всичко беше липса на разбиране, поради базата на големи играчи отне повече време, но те го поправиха и искам да кажа, че съжалявам, просто бях малко притеснен за парите си но всичко е поправено.

Благодаря гуру за помощта. И благодаря на B7, че ми гласува доверието си,

Автоматичен превод:
Lexussdenhaag
преди 10 месеца

Здравей, толкова се радвам, че в крайна сметка оправи всичко с казиното и това беше просто недоразумение.

Но как успяхте? Питам, защото може да е полезно и за други играчи.

Що се отнася до жалбата, трябва да публикувате и тази информация за факта, че сте я разрешили с казиното.

Можете да го направите тук и нашият екип ще го затвори, както е разрешено. 🙂

Благодаря за съдействието.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

лош опит с B7casino,

Бях потвърден, направих няколко изплащания на общо 3000 евро и все още оставаха 1400 евро, сега това изплащане чака известно време, вчера ми беше изплатено отново по сметката и продължих да чатя чрез чат , единственото нещо, което чувате е Моля, имайте търпение, проверяват ви, парите ще бъдат върнати в сметката седмица по-късно, бих ги платил отново, бих платил с остатъка, който не бях пуснал, играйте , напълно съм блокиран!! Колко странно и подло.

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 9 месеца

Спомних си друг играч от Холандия, описващ проблеми със същото казино. И също така виждам, че накрая завърши добре!

Така че, ако нямате нищо против да преместя публикацията ви тук, бих искал също да задам няколко въпроса относно вашата ситуация:

Изглежда, че чакащата сума винаги се връща обратно във вашата казино сметка, нали?

Това означава, че тегленето никога не е стигнало до вас. Имате ли някакъв шанс да опитате различни опции за плащане, може би?

За да бъда напълно честен, не съм много сигурен, че разбрах правилно проблема. Така че, моля, ако можете да обясните текущите събития по някакъв друг начин, или по-добре - предоставете всяка информация, която официално сте получили от казиното досега, това би помогнало много!

Какво ще кажете за вашата казино сметка, например? Имате ли достъп до него сега? Ако не, може би това се дължи на текуща проверка?

Определено ще бъда тук за актуализация, нека намерим начин да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добър вечер,


В момента не мога да вляза в B7casino, напълно съм блокиран, така че не мога да отговоря на вашите въпроси. След като влязох 5 пъти след като бях блокиран, сега вече надхвърлих броя влизания. Така че наистина не мога да направя или да видя абсолютно нищо.

Изпратих им няколко имейла, най-малко 5 (за 2 седмици) и нямам отговор на нито един. Говорил съм с тях по-често в чата на живо, но и там не получавате помощ. Всичко, което казват е, че вашият акаунт ще бъде допълнително потвърден, което ще отнеме време и скоро ще се чуем с нас по имейл, така че не. Резултатът е, че съм блокиран и не знам защо, явно имам нещо на главата, което още не знам на какво са се натъкнали при допълнителната проверка.


Казвате, че току-що сте преживели подобна история, но тези хора също ли бяха блокирани и не можеха ли повече да влизат?

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 9 месеца

здрасти Съжалявам да чуя за тези проблеми с казиното. Кога всъщност за последен път успяхте да влезете в акаунта си? Казиното ви е информирало за текуща допълнителна проверка, нали? Преди колко време получихте този имейл от тях?

Радка всъщност говореше за играча от Холандия горе в тази тема. Той имаше подобни проблеми, при които акаунтът му също беше блокиран, а в крайна сметка случаят му беше решен успешно и той получи парите си.

Ако смятате, че имате нужда от помощ от нашия екип, моля не се колебайте да ни уведомите. Ние ще се опитаме да ви помогнем да разрешите проблема.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

здравей


Никога не съм получавал имейл от тях, вече изпратих 10, но няма отговор.


Мисля, че съм блокиран от 3 до 4 дни


какво мислиш, че можеш да направиш за мен тогава?

Автоматичен превод:
gadeboer2422
преди 9 месеца

Ако имате нужда от помощ, можете да подадете жалба.

Линк може да намерите тук ⬅️

Нека видим какво може да се направи за вас във вашата ситуация и къде може да ви отведе нашият екип. Определено би било добра стъпка, тъй като казиното не ви отговаря и вече сте изпратили няколко имейла. Също така би било добре да знаете нещо за допълнителната проверка и все още нищо, така че ще продължите ли и ще подадете жалба?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини