ФорумКазинаAxecasino - обща дискусия

Axecasino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от Axecasino
|
10483 преглеждания 91 отговора |
|
1 2 3...5
Добавете пост
Deenah
преди 1 година

Да, аз написах това. Но след като изтеглих печалбите си, бях изключен от бонус програмата. Оказва се, че не можете да спечелите в това казино. Вие сте добри, когато губите парите си само от тях. Забраниха ми да участвам в турнири. Така се оказва.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Играя в казино и не съм достигнал лимита му за теглене, преди да отида там, всичките ми пари са свършили.

Дори не мога да кажа как са тегленията им.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз не съм служител на това казино. Бях изключен от бонусната програма за моите тегления от това казино. Опитвам се да получа отговор от тях, защо се отнесоха така с мен? Вие съветвате, прочетете публикациите по-горе и помислете три пъти струва ли си риска?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Когато прочетох първоначалния ви пост/коментар за казиното, реших, че е приличен.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

И аз така си мислех. Оценката е висока. Верифицирах акаунта си в рамките на 12 часа. Имам две тегления. Мислех, че намерих прилично казино, където мога да играя безопасно. Но се оказа, че не е така. За това, че печеля, те ме изключват от бонусната програма, забраняват ми да играя в турнири. нормално ли е

В момента не знам за добро казино. Където би било безопасно да се играе.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Вярвам, че казиното предпочита играчи, които губят често, и след това те ограничават играта ви в казиното, понякога дори ще затворят акаунта ви.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Аз също съм убеден в това, може би някъде казиното работи честно, но не и в моята страна. Всички казина, в които съм играл, в крайна сметка правят същото. Винаги завършваше със затваряне на акаунта или просто с измама.

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Казиното трябва да балансира и да го приеме по този начин, не всички играчи губят често, докато някои губят често, всички играчи не могат да бъдат еднакви, някои ще загубят, а други ще спечелят.

Бях измамен в казино, защото удвоих средствата си на първата игра/когато се регистрирах в казиното, те блокираха акаунта ми и ме обвиняват в измама.

Автоматичен превод:
Abdulrahaman
преди 1 година

Запознат съм с такава ситуация. Днес специално загубих 400 USD, за да се уверя, че сметката може да бъде потвърдена с документите, предоставени от мен от самото начало, когато имах пари в сметката си, те бяха отхвърлени, веднага след като ги пуснах и нулирах баланса си, тези документи бяха незабавно одобрени.

https://casinogurunl.com/forum/casinos/syndicate-casino---general-discussion/2#post-36622

Прочетете тази публикация.

Най-интересното е, че Радка казва, че това е нормално 🙂

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Е, надявам се да ви е от полза!


Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

Е, Абдулрахаман се обърна към Axecasino, не към вас.

Виждате ли малката стрелка пред получателя?:

file

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, имахме страхотен разговор с него. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О, да, тогава видях първоначалното му признание за казиното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Бих искал да задам въпрос, вие перфектно виждате, когато кореспонндирам с друг потребител, и ми направете забележка. От друга страна, представителят на казиното не ми отговаря и това изобщо не ви притеснява. Защо се случва това?

Автоматичен превод:
leksandr
преди 1 година

.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също съм убеден в това, може би някъде казиното работи честно, но не и в моята страна. Всички казина, в които съм играл, в крайна сметка правят същото. Винаги завършваше със затваряне на акаунта или просто с измама.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз съм с вас по този въпрос, повечето казина са измамници, те винаги искат да продължавате да губите. Ако успеете да спечелите, те ви задържат печалбата.

Автоматичен превод:
Публикация на leksandr Скрит от Daniel
Причина: невярна и подвеждаща информация
leksandr
преди 1 година

Моят собствен случай всъщност не беше отхвърлен, казиното не отговори на него.


Е....имаш своите причини и аз ще трябва да ги уважа. досега казино гуру не са се отнасяли несправедливо с мен, поради тази причина все още съм с тях

Автоматичен превод:
Hafsat
преди 1 година

Е, ето един факт за вас. Така че те са безполезни. Времената не могат да повлияят на казиното. Тук или те отхвърлят, или казиното. Но резултат няма.

Късмет . Не се поддавайте на техните измами.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, ето един факт за вас. Така че те са безполезни. Времената не могат да повлияят на казиното. Тук или те отхвърлят, или казиното. Но резултат няма.

Късмет . Не се поддавайте на техните измами.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвате ли се да намерите лоялни регистрирани членове на платформата?....с помощта на казино гурута получих парите си обратно!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година
Публикация на leksandr Скрит от Daniel
Причина: невярна и подвеждаща информация
преди 1 година

Съжалявам, но мисля, че грешите от тази страна, да, мога да се съглася, че разрешаването на случаи може да отнеме много време, но повярвайте ми, извадих парите си с помощта на казино гуру, получих парите си след 2 месеца разследвания .

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини