преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Axecasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте мили хора,
Честит петък на всички!!!
Преди всичко бихме искали да ви информираме, че AxeCasino току-що добави 4 НОВИ ДОСТАВЧИКА НА ИГРИ: SWINTT , FUGASO , FELIX, RED TIGER .
В допълнение, ние се стремим да добавим още доставчици на игри към AxeCasino и ще се радваме да знаем кои бихте искали да видите.
Моля, уведомете ни в коментарите по-долу кои доставчици искате да видите добавени.
Благодаря ти за помощта!
Hello Lovely People,
Happy Friday to all!!!
First of all we would like to inform you that AxeCasino just added 4 NEW GAME PROVIDERS: SWINTT, FUGASO, FELIX, RED TIGER.
In addition, we are looking to add more game providers to AxeCasino and we would love to know which ones you would like to see.
Please let us know in the comments below which providers you would like to see added.
Thank you for your help!
Здравейте. Радвам се да го чуя. Вие нямате лошо казино. Бих искал да видя игри от Reel Time Gaming на вашия сайт. И така всичко е наред. Играя с вас не толкова отдавна, но вече успях да получа много приятни моменти. Бях приятно изненадан, бърза проверка на акаунт и моментални плащания. Пожелавам ти успех . Ще се видим във вашето казино!!!
Hello. Glad to hear it. You don't have a bad casino. I would like to see games from Reel Time Gaming on your site. And so everything is fine. I've been playing with you not so long ago, but I already managed to get a lot of pleasant moments. I was pleasantly surprised, fast account verification and instant payments. I wish you success . See you at your casino!!!
Привет. Рад это слышать. У вас не плохое казино. Хотелось бы видеть на вашем сайте игры от Reel Time Gaming. А так всё прекрасно. Играю у вас не так давно, но уже успел получить много приятных моментов. Удивила приятно, быстрая верификация счёта и моментальные выплаты . Успехов вам . До встречи в вашем казино!!!
Здравей лександър,
Много сме щастливи да знаем, че се наслаждавате на играта в AxeCasino . Освен това бихме искали да ви благодарим за вашето предложение. Бъдете сигурни, че ще разгледаме вашето предложение.
Благодаря отново
Hi leksandr,
We are very happy knowing you are enjoying yourself playing at AxeCasino. In addition, we would also like to thank you for your suggestion. Rest assured we will look into your suggestion.
Thanks again
Тук също не е лоша закупена бонус игра. Харесвам този слот. Искам да хвана чука на Тор на 4 клетки
Here, too, is not a bad purchased bonus game. I like this slot. I want to catch Thor's hammer on 4 cells
Вот тоже не плохая купленная бонус игра. Нравится мне этот слот. Хочу поймать молот тора на 4 клетки
Да, прав си, това е фантазия, но сигурно не обичаш мечтателите. Опитайте се да замъглите фантазиите им. Защо се случва това, трябва само да похвалите казиното, така че в замяна ще получите някаква гадост?
Не ми казвайте за какви грехове бях изключен от бонусната програма, забраниха ми да участвам в турнири. Какво безобразие съм извършил, за да получа такива санкции?
„Здрасти Игор!
Моля, имайте предвид, че бонусите вече не са налични за вас. Отсега нататък можете да играете само за истинските си пари.
Все още можете да правите депозити, да играете и да теглите средствата. Веднага щом видим, че коефициентът на бонуса ви намалява, ще можете да получите нашите бонуси, награди за открито ниво и също да участвате в турнири.
Извиняваме се за причиненото неудобство.
Екипът на Axecasino"
Надявам се скоро да получа отговор
Yes, you are right, this is fantasy, but you probably do not like dreamers. Try to cloud their fantasies. Why does this happen, one has only to praise the casino, so in return you will get some kind of nastiness?
Do not tell me for what sins I was disconnected from the bonus program, banned from participating in tournaments. What atrocity have I committed to receive such sanctions?
"Hi Igor!
Please note that the bonuses are not available for you anymore. From now on you can play only for your real money.
You can still make deposits, play and withdraw the funds. As soon as we see that your bonus ratio lowers, you'll be able to get our bonuses, open level rewards, and also participate in tournaments.
Sorry for any inconveniences caused.
Axecasino Team"
Hope I get an answer soon
Да вы правы это фантастика, но вы наверное не любите фантазёров. Стараетесь омрачить их фантазии. Почему так случается , стоит только похвалить казино, так в ответ получишь какую-либо гадость?
Не подскажете мне за какие грехи меня отключили от бонусной программы, запретили участвовать в турнирах. Какое злодеяние я совершил , чтобы получить такие санкции?
""Hi Igor!
Please, note that the bonuses are not available for you anymore. From now on you can play only for your real money.
You can still make deposits, play and withdraw the funds. As soon as we see that your bonus ratio lowers, you’ll be able to get our bonuses, open level rewards, and also participate in tournaments.
Sorry for any inconveniences caused.
Axecasino Team"
Надеюсь я получу ответ в скором времени
Здравейте фалшиво казино. Можете да затворите акаунта ми. Струваше си да спечелим само два пъти от вас, тъй като те блокираха цялата бонус програма. И се скриха като жалки страхливци. Не ми харесва, когато печелиш, или също съм потенциално опасен за теб? Или само целиш да заблуждаваш хората.
Hello fake casino. You can close my account. It was only worth winning twice from you as they blocked the entire bonus program. And they hid like miserable cowards. Don't like it when you win, or am I also potentially dangerous for you? Or are you only aiming to deceive people.
Привет лживое казино. Можете закрыть мой счёт. Стоило только два раза у вас выиграть как заблокировали всю бонусную программу. И спрятались как жалкие трусы . Не любите когда у вас выигрывают или я для вас тоже потенциально опасен? Или вы преследуете цель только обманывать людей .
Здравей leksandr ,
Много съжалявам да чуя това. Моля, уведомете ме какъв е имейлът ви, като изпратите имейл до affiliate@axecasino.com Сигурен съм, че има недоразумение. Позволете ми да проуча вместо вас.
Hi leksandr,
Very sorry to hear this. Please let me know what your email is by sending to an email to affiliate@axecasino.com I m sure there is a misunderstanding. Allow me to investigate for you.
Нека опитаме, особено след като взех само онези бонуси, които бяха изпратени от казиното. Ще ви препратя това писмо
Let's try, especially since I took only those bonuses that were sent from the casino. I will forward this letter to you
Давайте попробуем , тем более что я брал только те бонусы что присылали из казино. Я перешлю вам это письмо
Благодаря. Уведомете ни, след като ни изпратите своя имейл.
Thanks. Let us know once you send us your email.
Получихме имейла. Ние ще проучим и ще ви информираме за резултата много скоро.
Благодаря
We received the email. We will investigate and inform you of the outcome very soon.
Thanks
Благодаря ти . Надявам се поне да получа обяснение.
Thank you . I hope to at least get an explanation.
Спасибо вам . Надеюсь хотя бы получить объяснения.
Извинете, че съм настойчив, но бих искал да знам как върви вашето разследване?
Forgive me for being importunate, but I would like to know how your investigation is going?
Простите за назойливость, но хотелось бы узнать , как проходит ваше расследование?
Изглежда, че няма да получа отговор. Което може да се очаква.
Въпросът ми е защо ме изключиха от бонус програмата
Ето отговора в чата:
"Това е решение на администрацията. Друга информация не мога да дам"
И сякаш с вълшебна пръчица моята поща веднага се оказа неспособна да получава и изпраща писма до това казино. Жалко, разбира се, че направих заключение само два пъти.
Looks like I won't get an answer. Which is to be expected.
My question is why I was disconnected from the bonus program
Here is the chat response:
"This is the administration's decision. I can't provide any other information"
And as if by a wave of a magic wand, my mail immediately turned out to be unable to receive and send letters to this casino. It is a pity of course I made a conclusion only twice.
Похоже я не дождусь ответа. Что и следовало ожидать.
Мой вопрос почему меня отключили от бонусной программы
Вот ответ чата:
" Это решение администрации . Другой информации предоставить не могу"
И как по взмаху волшебной палочки сразу моя почта оказалась не способной принимать и отправлять письма в это казино. Жаль конечно сделал вывод всего два раза.
Здравейте. Интересно ми е как върви разследването ви? Или разследването е в задънена улица? Във всеки случай ми е интересно да знам. Не се крийте и не мълчете. Това не е учтиво от ваша страна.
Hello. I'm curious to know how your investigation is going? Or is the investigation deadlocked? In any case, I'm interested to know. Do not hide and do not be silent. This is not polite of you.
Привет. Мне интересно знать как продвигается ваше расследование? Или следствие зашло в тупик? В любом случае мне интересно знать. Не прячьтесь и не молчите. Это не вежливо с вашей стороны.
Бих искал да играя във вашето казино, но вие не приемате найра валута.
I would have love to play at your casino but you guys don't accept naira currency.
Аз не съм служител на това казино. Бях изключен от бонусната програма за моите тегления от това казино. Опитвам се да получа отговор от тях, защо се отнесоха така с мен? Вие съветвате, прочетете публикациите по-горе и помислете три пъти струва ли си риска?
I am not an employee of this casino. I was disconnected from the bonus program for my withdrawals from this casino. I'm trying to get an answer from them, why did they treat me like this? You advice, read the posts above and think three times is it worth the risk?
Я не сотрудник этого казино. Меня отключили от бонусной программы за мои выводы из этого казино. Я пытаюсь получить от них ответ , за что со мной так обошлись? Вам совет, почитайте посты выше и трижды подумайте стоит ли рисковать?
Здравейте. Радвам се да го чуя. Вие нямате лошо казино. Бих искал да видя игри от Reel Time Gaming на вашия сайт. И така всичко е наред. Играя с вас не толкова отдавна, но вече успях да получа много приятни моменти. Бях приятно изненадан, бърза проверка на акаунт и моментални плащания. Пожелавам ти успех . Ще се видим във вашето казино!!!
Hello. Glad to hear it. You don't have a bad casino. I would like to see games from Reel Time Gaming on your site. And so everything is fine. I've been playing with you not so long ago, but I already managed to get a lot of pleasant moments. I was pleasantly surprised, fast account verification and instant payments. I wish you success . See you at your casino!!!
Привет. Рад это слышать. У вас не плохое казино. Хотелось бы видеть на вашем сайте игры от Reel Time Gaming. А так всё прекрасно. Играю у вас не так давно, но уже успел получить много приятных моментов. Удивила приятно, быстрая верификация счёта и моментальные выплаты . Успехов вам . До встречи в вашем казино!!!
Това не е ли вашият добър коментар за казиното?
Значи внезапно са се променили??
Isn't this your good comment about the casino?
So they've suddenly changed??
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.