Постъпихте правилно, като изпратихте жалбата си тук.
За съжаление, нашият екип не е в състояние да се намеси преди изтичането на 14-дневния период от деня, в който сте поискали оттеглянето си, така че засега трябва само да изчакаме.
Междувременно, разбира се, ако имате някакви актуализации от казиното, непременно ни уведомете.
Опитайте също така да проверите имейла си, дори папката за нежелана поща, ако има някакво съобщение от казиното относно вашата проверка. Всъщност много пъти се случва имейл от казиното да завърши в папката за спам и играчите да не го виждат там, знаете ли.
Ще чакаме всякакви новини.
You have done the right thing to submit your complaint here.
Unfortunately, our team is not able to intervene before the 14-day time period passes from the day you have requested your withdrawal, so for now we just need to wait.
In the meantime, of course, if you have any updates from the casino, surely let us know.
Try also to check your email, even the spam folder, if there is any message from the casino regarding your verification. It actually happens many times that an email from the casino can finish in the spam folder and players don't see it there, you know.
We'll wait for any news.
Автоматичен превод: