ФорумКазинаAwbit Casino - обща дискусия

Awbit Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 месеца от franztheuerw
|
1111 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
AleKing44
преди 2 дни

Да, и на мен няма да отговорят. Изпратих множество имейли и всичко, което получих, е едно съобщение миналия петък, което гласеше „Биометрични данни и източник на богатство липсват и са неуспешни". Нищо друго. Ужасно обслужване на клиенти...

Автоматичен превод:
преди 2 дни

хей Благодаря за отговора. Направих жалбата. Това не би ми позволило да добавя екранни снимки. Ще се опитам да ги добавя в това съобщение

filefile

Автоматичен превод:
вчера

Постъпихте правилно, като изпратихте жалбата си тук.

За съжаление, нашият екип не е в състояние да се намеси преди изтичането на 14-дневния период от деня, в който сте поискали оттеглянето си, така че засега трябва само да изчакаме.

Междувременно, разбира се, ако имате някакви актуализации от казиното, непременно ни уведомете.

Опитайте също така да проверите имейла си, дори папката за нежелана поща, ако има някакво съобщение от казиното относно вашата проверка. Всъщност много пъти се случва имейл от казиното да завърши в папката за спам и играчите да не го виждат там, знаете ли.

Ще чакаме всякакви новини.

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Здравейте, успях да се свържа с някого веднъж, проблемът е, че човекът от поддръжката вече не ми отговаря, не мога да кача никакви документи... не работи... имейлите също не се отговарят

Автоматичен превод:
вчера

разбирам

От твоя пост и другия по-горе започнах да си мисля, че може би имат някакъв технически проблем или нещо подобно. Какво мислите?🤔

Добре, че подадохте жалба тук, така че нашият екип ще се опита да стигне до дъното на това. Сега просто трябва да изчакаме, докато успеем да се намесим във вашия случай.

Ако има някакви актуализации, моля, уведомете ни и се опитайте да проверите имейла си, ако има някакво съобщение от казиното. Погледнете и папката със спам, за всеки случай. окей

Ще чакаме тук.🙂

Автоматичен превод:
Romi
вчера

здрасти Проблемът е, когато плащането е отменено. Отново ли трябва да чакате 14 дни? Ако е така, тогава ще отнеме цяла вечност, досега плащанията бяха анулирани --

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 7 часове

Зависи кой би анулирал плащането.

Имате предвид отхвърлен от казиното?

В този случай 14-дневният срок ще се брои от датата, на която сте поискали тегленето, разбира се.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 часове

И какво, ако продължават да го отменят? Тогава никога не мога да получа помощ

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 часове

Също така направих първата си заявка за теглене миналия вторник, преди 9 дни. Няколко пъти го отменяха с мотива, че документите са недостатъчни. Въпреки това всеки път подадох отново заявката, последно в понеделник. Все още не са го отменили.


Вчера им изпратих имейл с всички документи отново. Все още няма отговор.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини