преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Awbit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
В Австрия са възможни само крипто депозити и депозити с кредитни карти. За плащане с кредитна карта се начислява такса.
In Austria, only crypto and credit card deposits are possible. A fee is charged for credit card payments.
in österreich sind nur krypto und kreditkarten einzahlungen möglich. bei kreditkartenzahlung wird eine gebühr verrechnet.
Добра точка, благодаря, че го казахте, в случай че някои играчи от вашата страна искат да играят тук. Колко голяма е таксата, която споменахте? 🙂
Good point, thanks for saying that in case some players from your country want to play here. How big is the fee you mentioned ? 🙂
Вярвате ли, че това е duebale, или е прекалено?
Do you believe that it is duebale, or is it too much?
Не мисля, че това изобщо е ОК. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да го направя
I don't think that's OK at all. I deposit money into your casino and still have to pay a fee. I certainly won't
ich finde das überhaupt nicht ok. ich zahle in ihrem casino ein und muss noch gebühr zahlen. ich sicher nicht mehr
Само едно приятелско напомняне: Вие пишете във форума на Casino Guru тук, а не на Awbit Casino. Така че, ако не сте доволни или наистина не сте съгласни с плащането на таксите, със сигурност трябва да се свържете с поддръжката на казиното.
Just a friendly reminder: You write on the Casino Guru forum here, not to the Awbit Casino. So, if you are not happy or you indeed don't agree with paying the fees, you should surely contact the support of the casino.
Попитаха ме нещо и аз им отговорих. Какъв е смисълът от това напомняне? Трябва ли да спра да отговарям, когато ми зададете въпрос? Много странно....
They asked me something and I answered. What's the point of this reminder? Should I stop answering when you ask me a question? Very strange....
sie haben mich was gefragt und ich habe geantwortet. was soll diese erinnerung? soll ich nicht mehr antworten wenn ihr mir eine frage stellt? sehr komisch....
но ако не искате да участвам и да участвам в дискусии или да давам рецензии, просто кажете и аз ще изляза.
but if you don't want me to participate and take part in discussions or give reviews then just say so and I will log off.
aber wenn ihr nicht wollt das ich mich beteilige und an diskussionen teilnehme oder bewertungen abgebe dann sagt es einfach und ich werde mich abmelden.
Със сигурност не сте разбрали мисълта ми, така че ще се опитам да ви я обясня.
Вашата публикация гласеше: „Не мисля, че това изобщо е наред. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да го направя" – и затова просто исках да кажа, че това не е нашето казино, както споменахте там и че пишете в нашия форум тук.
Разбира се, ние се радваме да видим и прочетем вашите публикации и отзиви на нашия уебсайт, няма съмнение.
You surely did not understand my point, so I will try to explain it to you.
Your post said: "I don't think that's OK at all. I deposit money into your casino and still have to pay a fee. I certainly won't" - and therefore I just wanted to say that it is not our casino, as you have mentioned there, and that you write to our forum here.
Of course we are happy to see and read your posts and reviews on our website, there is no doubt.
Мислите ли, че е подходящо или е прекалено? Това беше вашият въпрос.
и това е моят отговор.
Не мисля, че това изобщо е ОК. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да направя това." вместо вашето принадлежи на някого. Никога не съм имал предвид, че това е вашето казино.
Do you think it's appropriate or is it too much? That was your question.
and that is my answer.
I don't think that's OK at all. I deposit money at your casino and still have to pay a fee. I certainly won't do that." instead of yours belongs to someone. I never meant that it is your casino.
Glauben Sie, dass es angemessen ist, oder ist es zu viel? das war deine frage.
und das meine antwort.
Das finde ich überhaupt nicht OK. Ich zahle bei eurem Casino Geld ein und muss trotzdem eine Gebühr bezahlen. Das werde ich bestimmt nicht" statt eurem gehört einem. ich habe nie gemeint, dass es euer casino ist.
Значи отговорът ти е бил предназначен за някой друг. Казиното, вярвам. Никакъв проблем.
Благодаря ти за вътрешностите все пак.
So your answer was meant for someone else. The casino, I believe. No problem at all.
Thank you for your insides anyway.
Депозирах тук с крипто и нямах проблеми. Тегленето беше автоматично и не трябваше да чакам. Поддръжката реагира бързо и ми помогна. За плащането с кредитна карта не мога да кажа нищо.
I deposited here with crypto and had no problems. Withdrawal was automatic and I didn't have to wait. Support responded quickly and helped me. I can't say anything about the credit card payment.
Ich habe hier mit Krypto eingezahlt und hatte keine Problem. Auszahlung ging automatisch musste nicht warten. Support hat mir schnell geantwortet und auch geholfen. Zu der Kreditkartenzahlung kann ich nichts sagen.
Страхотно, така че виждам, че имате доста добър опит. Колко време чакахте тегленето? С какво се занимавахте с поддръжката, ако мога да знам? 🙂
Great so I see you have a pretty good experience. How long did you wait for the withdrawal ? What did you deal with support if I may know ? 🙂
Депозитите и тегленията преминаха гладко. Поддръжката също ми помогна веднага с няколко въпроса. Мислех, че там е страхотно
Deposits and withdrawals went smoothly. Support also helped me with a few questions straight away. I thought it was great there
Einzahlung und Auszahlung ging einwandfrei. Support hat mir auch direkt mit paar fragen geholfen. Ich fands super dort
Радвам се, че ви хареса това казино. Мога ли да попитам кой метод на плащане използвахте и колко време отне тегленето?🤔
Просто от любопитство, разбирате ли.🙂
I am glad that you liked this casino. May I ask which payment method you used and how long the withdrawal took?🤔
Just out of curiosity, you know.🙂
Много ми хареса ВИП системата им. Плащанията също бяха супер бързи и безупречни. Поддръжката помогна много бързо. Стискам палци!
I really liked their VIP system. Payments were also super quick and flawless. Support helped really quickly. Thumbs up!
Mir hat deren VIP system sehr gefallen. Zahlung gingen auch super schnell und einwandfrei. Support hat super schnell geholfen. Daumen hoch!
Здравейте, говорих с поддръжката за бонусите и как точно работят. Отговорът беше бърз и проработи, както казаха, така че ми харесва. За други играчи може би е малко объркващо, защото те имат някои ежедневни специални бонус кодове, но можете да ги използвате само след офертата за добре дошли. Наистина има смисъл, защото да, два бонуса за един депозит, което би било нещо много ново. Както и да е, оттогава се върнах още веднъж и отново нямаше проблем. Този път не мога да кажа нищо за второто си теглене, защото не извадих късмет два пъти, хаха.
Hello I spoke to the support about the bonuses and how exactly they work. Answer was fast and it worked like they said, so I like that. For other players maybe its a bit confusing because they have some daily special bonus codes but you can only use them after the welcome offer. Really it makes sense because yes two bonus on one deposit that would be something very new. Anyway, I have been back one more time since then and it was no problem again. This time I cannot say anything about my second withdrawal because I did not get lucky two times lol.
Твърди се, че достоверността на предоставената информация е, поне за мен, подозрителна, тъй като използвате временен имейл адрес, за да коментирате това казино.
Честно казано, не сте сами. Въпреки че разбирам, че някои хора вярват, че е безопасно. От друга страна, от моя опит, това е начин за подобряване на обратната връзка с играчите на казиното. Това е и причината не само вашият потребителски преглед, изпратен в Awbit Casino, да бъде отхвърлен като предубеден.
It is said the credibility of the provided information is, at least for me, suspicious because you're using a temporary email address to comment on this casino.
Frankly, you are not alone. Even though I understand some people believes it is secure. On the other hand, from my experiences, this is a way to enhance casino's players feedback. This is also the reason why not just your user review submitted on Awbit Casino was rejected as biased.
Много ми хареса ВИП системата им. Плащанията също бяха супер бързи и безупречни. Поддръжката помогна много бързо. Стискам палци!
I really liked their VIP system. Payments were also super quick and flawless. Support helped really quickly. Thumbs up!
Mir hat deren VIP system sehr gefallen. Zahlung gingen auch super schnell und einwandfrei. Support hat super schnell geholfen. Daumen hoch!
Може би можете да обясните интересния факт, витащ около това казино, когато става въпрос за обратната връзка на потребителите:
Как бихте обяснили, че толкова много играчи използват едни и същи подробности, за да изпращат потребителски отзиви или да публикуват положителни публикации, споделящи отзивите си за това конкретно казино от едни и същи държави и обикновено в едни и същи периоди от време? Когато сравним тази дейност с всяко друго уредено казино имаме в базата данни, моделът буквално блести.
Благодаря ви предварително за отговора. Наистина се грижим да поддържаме рейтинга на потребителя безпристрастен.
Perhaps you can explain the interesting fact floating around this casino when it comes to the user's feedback:
How would you explain that so many players use the same details to submit user reviews or post positive posts sharing their feedback on this specific casino from the same countries, and usually in the same time periods?When we compare this activity to any other settled casino we have in the database, the pattern literally glimmers.
Thank you in advance for your response. We truly care to keep the user rating score unbiased.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.