ФорумКазинаAwbit Casino - обща дискусия

Awbit Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от franztheuerw
|
758 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Awbit Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

В Австрия са възможни само крипто депозити и депозити с кредитни карти. За плащане с кредитна карта се начислява такса.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

Добра точка, благодаря, че го казахте, в случай че някои играчи от вашата страна искат да играят тук. Колко голяма е таксата, която споменахте? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Мисля, че беше 4,5%.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

Вярвате ли, че това е duebale, или е прекалено?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не мисля, че това изобщо е ОК. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да го направя

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

Само едно приятелско напомняне: Вие пишете във форума на Casino Guru тук, а не на Awbit Casino. Така че, ако не сте доволни или наистина не сте съгласни с плащането на таксите, със сигурност трябва да се свържете с поддръжката на казиното.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Попитаха ме нещо и аз им отговорих. Какъв е смисълът от това напомняне? Трябва ли да спра да отговарям, когато ми зададете въпрос? Много странно....

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

но ако не искате да участвам и да участвам в дискусии или да давам рецензии, просто кажете и аз ще изляза.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

Със сигурност не сте разбрали мисълта ми, така че ще се опитам да ви я обясня.

Вашата публикация гласеше: „Не мисля, че това изобщо е наред. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да го направя" – и затова просто исках да кажа, че това не е нашето казино, както споменахте там и че пишете в нашия форум тук.

Разбира се, ние се радваме да видим и прочетем вашите публикации и отзиви на нашия уебсайт, няма съмнение.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Мислите ли, че е подходящо или е прекалено? Това беше вашият въпрос.

и това е моят отговор.

Не мисля, че това изобщо е ОК. Депозирам пари във вашето казино и пак трябва да платя такса. Със сигурност няма да направя това." вместо вашето принадлежи на някого. Никога не съм имал предвид, че това е вашето казино.

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 2 месеца

Значи отговорът ти е бил предназначен за някой друг. Казиното, вярвам. Никакъв проблем.

Благодаря ти за вътрешностите все пак.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Депозирах тук с крипто и нямах проблеми. Тегленето беше автоматично и не трябваше да чакам. Поддръжката реагира бързо и ми помогна. За плащането с кредитна карта не мога да кажа нищо.

Автоматичен превод:
Wierzing
преди 1 месец

Страхотно, така че виждам, че имате доста добър опит. Колко време чакахте тегленето? С какво се занимавахте с поддръжката, ако мога да знам? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Депозитите и тегленията преминаха гладко. Поддръжката също ми помогна веднага с няколко въпроса. Мислех, че там е страхотно

Автоматичен превод:
battyman1337
преди 1 месец

Радвам се, че ви хареса това казино. Мога ли да попитам кой метод на плащане използвахте и колко време отне тегленето?🤔

Просто от любопитство, разбирате ли.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много ми хареса ВИП системата им. Плащанията също бяха супер бързи и безупречни. Поддръжката помогна много бързо. Стискам палци!

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, говорих с поддръжката за бонусите и как точно работят. Отговорът беше бърз и проработи, както казаха, така че ми харесва. За други играчи може би е малко объркващо, защото те имат някои ежедневни специални бонус кодове, но можете да ги използвате само след офертата за добре дошли. Наистина има смисъл, защото да, два бонуса за един депозит, което би било нещо много ново. Както и да е, оттогава се върнах още веднъж и отново нямаше проблем. Този път не мога да кажа нищо за второто си теглене, защото не извадих късмет два пъти, хаха.

Автоматичен превод:
Wierzing
преди 1 месец

Твърди се, че достоверността на предоставената информация е, поне за мен, подозрителна, тъй като използвате временен имейл адрес, за да коментирате това казино.

Честно казано, не сте сами. Въпреки че разбирам, че някои хора вярват, че е безопасно. От друга страна, от моя опит, това е начин за подобряване на обратната връзка с играчите на казиното. Това е и причината не само вашият потребителски преглед, изпратен в Awbit Casino, да бъде отхвърлен като предубеден.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Много ми хареса ВИП системата им. Плащанията също бяха супер бързи и безупречни. Поддръжката помогна много бързо. Стискам палци!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би можете да обясните интересния факт, витащ около това казино, когато става въпрос за обратната връзка на потребителите:

Как бихте обяснили, че толкова много играчи използват едни и същи подробности, за да изпращат потребителски отзиви или да публикуват положителни публикации, споделящи отзивите си за това конкретно казино от едни и същи държави и обикновено в едни и същи периоди от време? Когато сравним тази дейност с всяко друго уредено казино имаме в базата данни, моделът буквално блести.

Благодаря ви предварително за отговора. Наистина се грижим да поддържаме рейтинга на потребителя безпристрастен.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини