НачалоФорумКазинаAwbit Casino - обща дискусия

Awbit Casino - обща дискусия (страница 2)

 от franztheuerw
|
3 173 преглеждания 52 отговора |
|
1 2 3

направих теглене преди повече от 2 дни и не мина, направих го отново и те го анулираха

Автоматичен превод:
filipebiel201

И обясниха ли ви причината за отказа?

Вашата сметка потвърдена ли е в това казино?

Опитайте се да ни кажете повече за това, за да можем да се опитаме да бъдем полезни, моля.

Автоматичен превод:
Romi

Вече е решен, пристигна имейл, че тегленето е одобрено и че ще отнеме между 3 и 5 дни, докато бъде в акаунта

Автоматичен превод:
filipebiel201

Това наистина е добра новина.

Със сигурност ни дръжте в течение дали получавате парите, моля.

Автоматичен превод:

Не мога да премина проверка на този сайт повече от тази седмица. Поддръжката наистина умря

Автоматичен превод:

Много фалшиви отзиви от акаунти, които са новини.

В действителност това е мъртво казино, което не прави тегления.

Автоматичен превод:
nocheinbier548

И изобщо обясниха ли какъв е проблемът?

Изпратихте ли всички необходими документи в правилния формат и с добро качество?

Много пъти това е причината за забавяне на проверката, нали знаете. Разбира се, най-добрият начин е поддръжката да уведоми играча какъв е проблемът и да не го оставя да чака и чака. Нали?🤷‍♀️

Как да се свържете с тях, ако може? Поддръжка на живо или по имейл?

Автоматичен превод:

Здравейте, разбирам какво има предвид потребителят преди мен, успешно теглих пари тук, няколко пъти [без проблеми], след което бях помолен да се верифицирам, което също успях успешно. Преди 2 дни направих теглене от €900, нищо не се случи, сега идва странното... 2 дни по-късно направих теглене от €50 като тест и това беше обработено и изпратено до моя крипто портфейл... И така Честно казано съм много объркан.


file

Автоматичен превод:
AleKing44

здравей

Благодаря ви много за помощта. Имам ли това право - и вие не сте информирани или не сте получили обяснение?

Чудя се дали фактът, че и двамата сте от Германия, е съвпадение. Във всеки случай вярвам, че в този момент е изключително важно да се опитате да се свържете с поддръжката. Опитахте ли, моля?

Автоматичен превод:
Radka

Здравей Радка, мисля, че е случайно, опитах се да се свържа с поддръжката, но безуспешно, но вчера успях да се свържа за кратко с някой, но той изведнъж спря да отговаря... каза ми, че трябва да се провери още нещо, а именно „източник на богатство". Бих могъл да го проверя без проблем, но ако не получа помощ и/или отговор, не мога да направя нищо...


Мисля, че е жалко, защото виждам много потенциал в това казино



Автоматичен превод:

Здравей Радка, мисля, че е случайно, опитах се да се свържа с поддръжката, но безуспешно, но вчера успях да се свържа за кратко с някой, но той изведнъж спря да отговаря... каза ми, че трябва да се провери още нещо, а именно „източник на богатство". Бих могъл да го проверя без проблем, но ако не получа помощ и/или отговор, не мога да направя нищо...


Мисля, че е жалко, защото виждам много потенциал в това казино



Автоматичен превод:

И така, мога ли да попитам дали вече са ви помолили да изпратите необходимия документ?

Автоматичен превод:
Romi

Попитах чрез чат на живо защо плащането ми е анулирано, след което ми казаха, че липсва документ, но не мога да кача този документ в профила си, след това го изпратих по имейл и все още няма отговор, намирам това за изключително жалко

Автоматичен превод:
AleKing44

Да, разбирам мисълта ти.

Защо не можа да го качиш в профила си? Има ли обаче тази опция и попитахте ли поддръжката за нея?

Edited
Автоматичен превод:
Romi

Има място за качване и се нарича „AML документи", но когато се опитате да качите нещо, не работи

file

Автоматичен превод:

хей Имам същия проблем с Awbit Casino.

Изтеглих 5000 евро. Казиното ме помоли да потвърдя сметката си и аз изпратих всички необходими документи: доказателство за адрес (моята сметка за електричество), доказателство за доход, доказателство за моя депозит в казиното, паспортна снимка и моите биометрични данни. От сайта обаче се вижда, че не съм изпратил някои от документите. Изглежда не мога да ги изпратя отново през уебсайта.

Изпратих всичките си документи до Казиното отново с имейл. Те не са отговорили.

Също така се свързах с поддръжката на клиенти три пъти по имейл, но не получих никакъв отговор. Чатът за поддръжка на клиенти никога не е активен, когато се опитвам да се свържа с тях по този начин. какво мога да направя

Автоматичен превод:
Hannanen

Здравей приятелю, имам абсолютно същия проблем... без помощ... и без отговори

Автоматичен превод:

Има място за качване и се нарича „AML документи", но когато се опитате да качите нещо, не работи

file

Автоматичен превод:

разбирам И така, какъв е проблемът с това? Поддръжката обясни ли го и поправи ли го може би?

Автоматичен превод:

хей Имам същия проблем с Awbit Casino.

Изтеглих 5000 евро. Казиното ме помоли да потвърдя сметката си и аз изпратих всички необходими документи: доказателство за адрес (моята сметка за електричество), доказателство за доход, доказателство за моя депозит в казиното, паспортна снимка и моите биометрични данни. От сайта обаче се вижда, че не съм изпратил някои от документите. Изглежда не мога да ги изпратя отново през уебсайта.

Изпратих всичките си документи до Казиното отново с имейл. Те не са отговорили.

Също така се свързах с поддръжката на клиенти три пъти по имейл, но не получих никакъв отговор. Чатът за поддръжка на клиенти никога не е активен, когато се опитвам да се свържа с тях по този начин. какво мога да направя

Автоматичен превод:

Съжалявам, че и вие трябва да преминете през това преживяване.

Мога ли да попитам кога поискахте тегленето, моля?

Със сигурност бих ви препоръчал да подадете жалба тук и нашият екип ще се опита да разбере какво се случва с вашата проверка възможно най-скоро.

Моля, следвайте тази връзка, за да го направите.

Обяснете на нашия екип какво точно се е случило и се надяваме, че ще успеем да стигнем до дъното на нещата и да разрешим проблема.

Автоматичен превод:
Romi

хей Благодаря за отговора. Направих жалбата. Това не би ми позволило да добавя екранни снимки. Ще се опитам да ги добавя в това съобщение

filefile

Автоматичен превод:
Romi

Здравейте, успях да се свържа с някого веднъж, проблемът е, че човекът от поддръжката вече не ми отговаря, не мога да кача никакви документи... не работи... имейлите също не се отговарят

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини