И обясниха ли ви причината за отказа?
Вашата сметка потвърдена ли е в това казино?
Опитайте се да ни кажете повече за това, за да можем да се опитаме да бъдем полезни, моля.
And did they explain the reason for rejection to you?
Is your account verified at this casino?
Try to tell us more about this, so we can try to be of any help, please.
Вече е решен, пристигна имейл, че тегленето е одобрено и че ще отнеме между 3 и 5 дни, докато бъде в акаунта
It has already been resolved, an email arrived saying that the withdrawal was approved and that it would take between 3 and 5 days for it to be in the account
ja foi resolvido, chegou um email dizendo que o saque foi aprovado e que iria demorar entre 3 a 5 dias para estar na conta
Това наистина е добра новина.
Със сигурност ни дръжте в течение дали получавате парите, моля.
This is good news, indeed.
Surely keep us informed whether you receive the money, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.