НачалоФорумКазинаAngliaBet Casino - обща дискусия

AngliaBet Casino - обща дискусия (страница 3)

 от GODENKOR
|
5 721 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
Tommayman

О, разбирам.

В такъв случай съжалявам, че трябваше да преминете през тази ситуация и ви благодаря, че споделихте информацията.

Само за да имате представа колко зле беше, споменахте ли проблемите с хазарта или просто поискахте акаунта ви да бъде затворен завинаги, доволни ли сте? Работата е там, че предвид характеристиките на казиното, окончателното затваряне може да бъде отменено, ако не сте споменали проблеми с игрите/хазарта. От друга страна нямам представа как стоят нещата със спортните залози. Просто чувствам, че разликата не е толкова голяма.

Автоматичен превод:
Radka

Освен това усещам, че разликата не е толкова голяма.


Със сигурност споменах проблемите с хазарта, направих го отново този път и няма да ме изненада, ако ми позволят да отворя отново акаунта си след около месец. Дано не искам.


Въпреки че е вероятно да се провали, аз им изпратих оплакване на и аз отварям жалба тук, надявайки се, че можете да говорите с тях и да ги накарате да ви покажат чатовете, за да можете да ги подканите да постъпят правилно. Нищо не се осмели, нищо не спечели.

Автоматичен превод:
Tommayman

Хм, това не съответства на правилното изключване, бих казал.

Така че вярвам, че екипът по жалбите преценява жалбата така, както е в момента. Това, което ме притеснява най-много обаче, е, че без екранна снимка, предоставена от вас, няма да има много за разследване. На първо място, имаме нужда от играчи, които да представят всякакви използваеми доказателства или нещо подобно. Липсата на първоначално искане за самоизключване може да бъде сериозно ограничение.

Какво ще кажете за имейл от поддръжката на казиното, потвърждаващ закриването на акаунта, или друг имейл между вас и казиното относно закриването на акаунта? Можете ли изобщо да намерите нещо, моля?


Автоматичен превод:
Radka

Не, всички разговори, които имах с тях, бяха строго чрез чат на живо, за съжаление.

Автоматичен превод:
Tommayman

Не, не,.. Добре, да видим какво ще се случи сега. Наистина съжалявам, че подобна ситуация ще остане почти незабелязана, особено за нови казина. Всички подробности са важни.

Нямам идея какво да кажа. 🙁 Това просто ми смърди, като много.

Автоматичен превод:

По дяволите, регистрирах се в това казино, само за да открия, че е казино за теглене на биткойни. затворете акаунта

Автоматичен превод:
nikibrown2002

О, много лошо, изобщо не използвате ли този метод за теглене или депозиране? Не сте ли крипто фен?🤔

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини