преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Amonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е пълна измама. Първоначално депозирах 50 евро и играх без бонус. Когато се опитах да изтегля 300 евро, ме влачиха повече от 48 часа с постоянен поток от нови потвърждения. Качих снимка отпред и отзад на личната си карта, селфи с личната ми карта, доказателство за адрес с банково извлечение и доказателство за плащане. Нищо от това не беше достатъчно. Накараха ме да чакам с часове, след което поискаха селфи с личната ми карта в едната ръка и лист хартия в другата, на който пишеше „Здравей, amonbet" и датата. Качих и това, но пак не беше достатъчно. Отново ме влачиха с часове, парите бяха анулирани отново и ми казаха да ги кача отново. Накараха ме да чакам една нощ, за да видят, че тегленето ми е анулирано отново, само за да ми кажат, че трябва да кача още едно селфи, въпреки че поддръжката на живо многократно ме уверяваше, че всичко е наред и нямам от какво да се притеснявам. Все още не съм получил парите си и определено съм в черния им списък.
This casino is a complete rip-off. I initially deposited €50 and played without a bonus. When I tried to withdraw €300, I was strung along for over 48 hours with a constant stream of new verifications. I uploaded a front and back photo of my ID, a selfie with my ID, proof of address with a bank statement, and proof of payment. None of that was enough. They made me wait for hours, then asked for a selfie with my ID in one hand and a piece of paper in the other hand that said "Hello amonbet" and the date. I uploaded that too, but it still wasn't enough. I was strung along for hours again, the money was canceled once more, and I was told to upload it again. They made me wait overnight to see that my withdrawal had been canceled again, only to then tell me I needed to upload yet another selfie, even though live support had repeatedly assured me everything was fine and I had nothing to worry about. I still haven't received my money and I'm definitely on their blacklist.
Größte Verarschung das casino. Ich habe original 1 mal eingezahlt 50 Euro und ohne Bonus gespielt, als ich 300 Euro auszahlen wollte wurde ich über 48 Stunden hingehalten mit ständig neuen Dingen die ich verifizieren musste. Ich hatte Ausweis Vorder Rückseite hochgeladen dazu Selfie mit Ausweis, adressnachweis mit Kontoauszug, zahlungsnachweis, das alles war nicht genug, sie ließen mich Stunden warten um dann ein Selfie mit Ausweis in der Hand und in der anderen Hand einen Zettel mit der Beschriftung: Hallo amonbet und das Datum... auch das habe ich hochgeladen, war auch nicht genug , ich wurde wieder Stunden hingehalten, Geld wurde erneut storniert und ich solle es erneut hochladen.. über Nacht ließen sie mich dann warten um zusehen das meine Auszahlung erneut storniert wurde um mir dann mitzuteilen das ich ja noch ein Selfie hochladen müsste nachdem der live Support mir mehrfach versicherte das alles passt und ich mir keine Sorgen machen muss. Geld bis jetzt nicht erhalten, definitiv Blacklist.
Здравей,
Уважавам опита ти и трябва да добавя, че това, което описваш, би отнело десетилетия в много други казина. Този форум е пълен с такива неща 🙁.
И все пак изглежда, че успя да изпълниш всичко това в рамките на няколко дни или около това.
Просто изразявам мислите си.
След това, което вече предостави, надявам се допълнителното селфи да не е проблем!
Петък е обаче, знаете ли дали приемат тегления през уикендите?
Hello,
I respect your experience and must add that what you describe would have taken decades in many other casinos. This forum is full of it🙁.
Yet it seems like you managed to fulfill all that within a few days or so.
I'm simply expressing my thoughts.
After what you already provided, I hope the additional selfie won't be an issue!
It is Friday though, do you know whether they handle withdrawals on weekends, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.