НачалоФорумКазинаAmerio Casino - обща дискусия

Amerio Casino - обща дискусия (страница 7)

17 919 преглеждания 121 отговора |
преди 1 година
|
1...6 7
Добавете пост
Jaro
преди 2 месеца

Имам записано видео и разпечатка от деня преди края на турнира, когато бях втори.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

О, това е неприятно. Ако имате някакви доказателства или нещо подобно, можете да опитате да подадете жалба.

Мислил/а ли си за това?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Те дори не разрешиха оплакването ми за това, че кешбекът не е бил кредитиран, никой от Казиното не отговори на оплакването, мисля да отворя оплакване за този турнир след това оплакване.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 2 месеца

Опитайте да го споменете в оплакването, което сте отворили за това казино. Мисля, че нашият екип ще се погрижи за това и няма да се налага да отваряте ново. Това би било по-добре, отколкото да чакате отново, когато вече имате проблеми с това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитайте да го споменете в оплакването, което сте отворили за това казино. Мисля, че нашият екип ще се погрижи за това и няма да се налага да отваряте ново. Това би било по-добре, отколкото да чакате отново, когато вече имате проблеми с това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще го направя.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ще го направя.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добавих допълнителната информация към жалбата.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 2 месеца

Чудесно, надявам се да решиш всички проблеми, които имаш в казиното.

Стискам палци за теб. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Честно казано, Казино няма да отговори, оплакването ще бъде маркирано като нерешено. Сигурен съм в това.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 2 месеца

Това може да се случи, но напоследък те решават оплаквания, така че бих се радвал, ако и при вас е така.

Нека не правим прибързани заключения, казиното все още има време да отговори. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Това може да се случи, но напоследък те решават оплаквания, така че бих се радвал, ако и при вас е така.

Нека не правим прибързани заключения, казиното все още има време да отговори. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наскоро те уредиха оплакванията, така че все още се опитват да си възстановят репутацията.

Автоматичен превод:
ericleo
преди 2 месеца

Да, и точно затова бих се опитал да мисля позитивно и да се надявам, че и при теб ще е същото.

Поне на това искам да се надявам, но не искам да предсказвам как ще завърши.

Да се ​​надяваме, че ще се получи справедливо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да, и точно затова бих се опитал да мисля позитивно и да се надявам, че и при теб ще е същото.

Поне на това искам да се надявам, но не искам да предсказвам как ще завърши.

Да се ​​надяваме, че ще се получи справедливо.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Да се ​​надяваме.

Автоматичен превод:
1...6 7
Отидете на страницаот 7 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини