преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Afun Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играх в AFUN и направих много пари!!!!
Горещо го препоръчвам, защото освен, че се играе лесно, начинът на плащане е PIX, пада се навреме!
I played at AFUN and made a lot of money!!!!
I highly recommend it because, in addition to being easy to play, the payment method is PIX, it falls on time!
Joguei na AFUN e faturei muito alto!!!!
super recomendo pois além de fácil de jogar o modo de pagamento é PIX, cai na hora!
Поздравления за тази платформа с нейния начин на плащане и директно на pix лесно и бързо
Много е добре, че играя у дома, парите ми отиват направо в пикса
Congratulations to this platform with its payment method, and directly on pix easy and fast
It's very good I play at home, my money goes straight to the pix
De parabéns esta plataforma com o seu método de pago, e direto no pix fácil e rápido
E muito bom eu jogo em casa, meu dinheiro cai certinho no pix
И сайтът е много пълен, в допълнение към спортните слотове също, играх там и ми хареса
Просто мисля, че бонусите трябва да бъдат подобрени.
And the site is very complete, in addition to the sports slots too, I played there and liked it
I just think the bonuses need to be improved.
E muito completo o site além dos slots tem os esportivos também, joguei lá e gostei
Só acho que tem que melhorar os bônus
Момчета, предполагам, че според хронологията ви на влизане тук във форума, вие сте само един човек (може би двама?), който се опитва да раздуха това казино.
Добре, поставете тук историята на тегленията си, за да можем всички да видим колко наистина сте спечелили - Има ли някой? 😁
Guys, I guess that according to your login history here on the forum, you are just a single person (two maybe?) trying to hype up this casino.
Ok, paste here your withdrawal history, so we can all see how much you really gained - Is anyone in? 😁
Пълна платформа!!! С няколко лесни игри, Pix за депозиране и теглене плюс 24/7 чат на живо за всякакви запитвания.
Първи съвет за игра: Doctor Rockets, Plinho или Golden Goooal.
Complete platform!!! With several easy games, Pix to deposit and withdraw plus 24/7 live chat for any queries.
First game tip: Doctor Rockets, Plinho or Golden Goooal.
Plataforma completa!!! Com vários jogos fáceis, Pix para depositar e retirar além de ter o chat ao vivo 24hs para qualquer dúvida.
Dica para primeiro jogo: Doctor Rockets, Plinho ou Golden Goooal.
Никога повече няма да играя на този сайт. Играех там изведнъж всичките ми пари изчезнаха
I will never play on this site again I was playing there suddenly all my money disappeared
Nunca mais eu vou jogar nesse site estava jogando ai derrepente meu dinheiro todo sumiu
Здравейте, това звучи подозрително.
Питали ли сте казиното за това?
Hello, that sounds suspicious.
Have you asked the casino about that?
Добро утро, казвам се Ranyere, аз съм играч на AFUN, те погрешно блокираха акаунта ми с баланс от 70 реала, не създадох нов акаунт, нито направих нещо незаконно, за да наруша условията на платформата, те блокираха акаунта ми набързо без причина.
Good morning, my name is Ranyere, I'm an AFUN player, they wrongly blocked my account with a balance of 70 reais, I didn't create a new account or do anything illegal to violate the platform's terms, they summarily blocked my account for no reason.
Bom dia me chamo Ranyere sou jogador da AFUN eles bloquearam minha conta indevidamente com saldo de 70 reais, não criei uma conta nova e nem fiz nada ilegal para infringir os termos da plataforma, eles bloquearam sumariamente minha conta sem motivo.
Здравейте, определено не е приятно да сте в тази ситуация. От казиното казаха ли ви защо са блокирали акаунта ви?
Всъщност забелязах, че сте подали жалба , което според мен е справедливо, ако казиното не посочи причина и не смятате, че сте направили нещо против правилата.
Hello, it's certainly not nice to be in that situation. Did the casino tell you why they blocked your account ?
Actually, I noticed that you filed a complaint, which I think is fair if the casino gave no reason and you don't feel that you did anything against the rules.
Разбирам, но казиното не ви каза защо е блокирало акаунта ви? Опитахте ли да попитате поддръжката или изпратихте някакъв имейл? Не мисля, че е правилно казиното да блокира сметката ви без причина.
Както и да е, качихте ли баланса си със или без бонуса?
I understand, but the casino hasn't told you why they blocked your account ? Did you try to ask the support or did you send any e-mail ? I don't think it's right if the casino blocks your account without a reason.
Anyway, did you upload your balance with or without the bonus ?
Възможно ли е да актуализирате това към вашата жалба, където Petronella ви задава някои въпроси? Винаги се дава приоритет на жалбата, където трябва да напишете нещо ново, което сте научили. След това можете също да го споделите с нас във форума. Това е основно, за да може нашият екип да продължи да се занимава с вашата ситуация и да придвижи нещата напред.
Въпреки това все още намирам за странно, че казиното не ви е посочило причина защо е блокирало акаунта ви. Така че, както казах преди, нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си и да ви помогне.
Ако имате някаква нова информация, можете ли да ни уведомите? Ще чакам.
Would it be possible to update this to your complaint where Petronella asks you some questions ? Priority is always given to the complaint where you should write something new that you learn. Then you can also share it with us on the forum. This is mainly so that our team can continue to address your situation and move things forward.
However, I still find it strange that the casino gave you no reason why they blocked your account. So, as I said before, our team will try to help you resolve your situation and help you.
If you have any new information could you please let us know ? I'll be waiting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.