НачалоФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 10)

 от Radka
|
38 891 преглеждания 189 отговора |
|
1...9 10

Изглежда, че Big Candy вече не иска да ми плаща.


Третото теглене все още предстои почти 4 седмици.


Смятах, че Big Candy е глупаво казино хахахаха. Не може да им се вярва!!!


Внимателни момчета


Никога не се присъединявайте към Big Candy казино !!!!!

Автоматичен превод:
pituodemongtero

Хм, видях, че първите две тегления са преминали, но не и следващото. Вероятно бих препоръчал повторно оплакване на този етап, тъй като чакате 4 седмици. Това е доста, така че предполагам, че няма какво друго да се направи.

Също така, казаха ли ви защо още не са изпратили парите?

Мислите ли, че ще продължите и ще подадете жалба отново?

Автоматичен превод:

Слава Богу

Автоматичен превод:
chatyes7

Здравейте! Имаш ли нещо наум? Може би имате нужда от помощ?

Ние сме тук, не се притеснявайте.

Автоматичен превод:

Тези клоуни имат ново близко казино, MegaMedusa.com. Не се регистрирайте в този сайт.


Big Candy обаче обработи 2 от моите тегления, след като заложи 70% от печалбите ми, които чаках повече от 6 месеца. Така че има показател, който те гледат, ако спечелите твърде много, те ще забавят плащанията, докато този показател не им дойде в полза. После малко по малко ще ти плащат.


Независимо от това, може просто да искате да опитате да заложите малко от печалбите си и може би те ще обработят тегленето на всичко, което е останало. Това е за тези, които са чакали месеци за тяхното теглене. Не е добър начин за правене на бизнес, но вероятно начин да избегнете да не получавате никакви плащания.


Стойте далеч от цялата тази група.


Редактирано, тъй като съм написал грешно името на домейна на казиното.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Corona42

Здравейте, благодаря за информацията.

Относно описаната от теб ситуация съжалявам ако наистина е така. Да чакаш половин година за парите си не е приятно и ако ми се случи веднъж, никога повече няма да играя в казино. Загубата на голяма част от парите ми, за да получа поне нещо, е пирова победа и ще бъда много тъжен.

Взехте малко пари, но това няма нищо общо с честността. Надявам се, че повече няма да срещнете нещо подобно в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro

Благодаря ти Джаро и благодаря на всички тук в casino.guru, че се опитаха да се намесят. Това е страхотна услуга за всеки, който играе казино игри. Официално приключих с тази група казина. Ще продължа да разпространявам информираността, където е възможно, така че другите да не се подвеждат от техните тактики.

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Corona42

Изобщо не се учудвам.

Ние също сме тук за вас играчи и винаги ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.

Фактът, че вече няма да играете в казина в тази група, е логичен за мен след опита ви, така че не ви обвинявам.

Надявам се, че следващият опит ще бъде само по-добър.

Автоматичен превод:

здравей


Това е странно... Играя там от дълго време и винаги ми плащаха. Спечелих 1400 AUD този понеделник и беше одобрен на следващия ден и платен в биткойн на 3-ия ден, както винаги. Екипът по плащанията също реагира бързо, обикновено в следващия час.

Автоматичен превод:
mrmileena

Радваме се за вашето страхотно изживяване.

Просто опитайте следващия път да използвате бутона „отговор", за да може потребителят, към когото искате да адресирате публикацията си, да бъде уведомен. 😉

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини