ФорумКазинаA Big Candy Casino - обща дискусия

A Big Candy Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 1 година от Radka
|
21456 преглеждания 187 отговора |
|
1...9 10
Добавете пост
преди 4 месеца

Здравейте, казвам се Йоцо Мери Хелън, играх в онлайн казино, разположено в Австралия, името на казиното е www.abigcandy.com, спечелих $4000 с тях на 31 март, разговарях с тях и те ми казаха, че всичко е добре и че парите ще стигнат до банковата ми сметка в най-кратък срок, а на 30 април средствата бяха изтрити. Свързах се с тях в чат и те ми казаха, че съм объркал средствата и че парите вече няма да стигнат до мен. Но не съм направил друг депозит или теглене през този период. Голяма ИЗМАМА е да не играете в това казино. file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте. Наистина съжалявам за всичко това, но мисля, че не разбрахте напълно значението на смесените фондове. Ако мога, мога да се опитам да ви го обясня. Това означава, че сте играли с бонуса и вашият бонус и реални пари са били смесени заедно, поради което не сте успели да изтеглите парите.

Обяснението можете да видите и във вашата жалба . За съжаление, нашият екип за оплаквания няма да може да ви помогне повече по този въпрос. Надявам се следващия път да сте по-наясно с това и ако имате въпроси, моля, не се колебайте да ги зададете. Ще се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

file

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Благодаря ви за информацията.

Автоматичен превод:
AusPlayer15
преди 3 месеца

ДОБРЕ AusPlayer15


Вероятно ✅️


Сега се притеснявам, че вторият ми депозит от 3800$ все още е в очакване след седмица. Преди да одобрят за 5 работни дни, след това за още 2 седмици, за да получат плащания, което до 3 седмици.



Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

file

Актуализация с голям бонбон, те одобриха втория ми депозит 2500 и таксата е 108,50. Таксата е изключително висока.


800 теглене все още предстои, може би следващия понеделник или вторник, надяваме се.


Във всеки случай това би означавало още 10 дни. 3 седмици, за да получа моя фонд. Всичко до 3 седмици след тегленето. Което е наистина дълго време за чакане. НЕ се оплаквам, надявам се да се получи!

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
pituodemongtero
преди 3 месеца

Благодаря Ви за актуализацията. Много се радвам, че получихте парите, но все още не разбирам за какво беше таксата, за която писахте.🤷‍♀️ Случайно получихте ли някакво обяснение за това? Наистина бихме искали да знаем за какво става дума, така че и други играчи да могат да се информират.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Надграждане лошо ново!


Бъдете наясно момчета!!!!

Big candy 🍬 казино не се препоръчва!


Имах късмета да получа парите си за теглене два пъти!


1-ви $1000 》 такса 106

2-ри $2500 》 такса 108


3-то теглене никога не се одобрява до сега! От 20 юни до сега! Повече от 10 работни дни чакане, което е късно.


Чат за отговор на обслужване на клиенти през цялото време продължавайте да отговаряте на един и същ отговор, голям обем теглене бла бла бла. Изпратете им имейл, те не отговарят!


Така че това не е добро, който би чакал 2 > 3 седмици или месеци само за да изтегли пари!


Така че това казино е безнадеждно, мислех, че плащат навреме след 2 седмици, което все още е късно, но парите са сигурни.


Сега съм предпазлив

Редактиран от Radka преди 3 месеца
Причина: изчистено празно пространство
Автоматичен превод:
pituodemongtero
преди 3 месеца

Хей!

Три седмици казвате? Уау, и аз не бих се развълнувал прекалено много, ако остана 😀.

Както и да е, благодаря за споделянето на таксите, бих казал доста удобно.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Изглежда, че Big Candy вече не иска да ми плаща.


Третото теглене все още предстои почти 4 седмици.


Смятах, че Big Candy е глупаво казино хахахаха. Не може да им се вярва!!!


Внимателни момчета


Никога не се присъединявайте към Big Candy казино !!!!!

Автоматичен превод:
pituodemongtero
преди 3 месеца

Хм, видях, че първите две тегления са преминали, но не и следващото. Вероятно бих препоръчал повторно оплакване на този етап, тъй като чакате 4 седмици. Това е доста, така че предполагам, че няма какво друго да се направи.

Също така, казаха ли ви защо още не са изпратили парите?

Мислите ли, че ще продължите и ще подадете жалба отново?

Автоматичен превод:
Публикация на pituodemongtero е изтрит
преди 3 месеца

Слава Богу

Автоматичен превод:
chatyes7
преди 3 месеца

Здравейте! Имаш ли нещо наум? Може би имате нужда от помощ?

Ние сме тук, не се притеснявайте.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Тези клоуни имат ново близко казино, MegaMedusa.com. Не се регистрирайте в този сайт.


Big Candy обаче обработи 2 от моите тегления, след като заложи 70% от печалбите ми, които чаках повече от 6 месеца. Така че има показател, който те гледат, ако спечелите твърде много, те ще забавят плащанията, докато този показател не им дойде в полза. После малко по малко ще ти плащат.


Независимо от това, може просто да искате да опитате да заложите малко от печалбите си и може би те ще обработят тегленето на всичко, което е останало. Това е за тези, които са чакали месеци за тяхното теглене. Не е добър начин за правене на бизнес, но вероятно начин да избегнете да не получавате никакви плащания.


Стойте далеч от цялата тази група.


Редактирано, тъй като съм написал грешно името на домейна на казиното.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
Corona42
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря за информацията.

Относно описаната от теб ситуация съжалявам ако наистина е така. Да чакаш половин година за парите си не е приятно и ако ми се случи веднъж, никога повече няма да играя в казино. Загубата на голяма част от парите ми, за да получа поне нещо, е пирова победа и ще бъда много тъжен.

Взехте малко пари, но това няма нищо общо с честността. Надявам се, че повече няма да срещнете нещо подобно в бъдеще.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ти Джаро и благодаря на всички тук в casino.guru, че се опитаха да се намесят. Това е страхотна услуга за всеки, който играе казино игри. Официално приключих с тази група казина. Ще продължа да разпространявам информираността, където е възможно, така че другите да не се подвеждат от техните тактики.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Corona42
преди 3 месеца

Изобщо не се учудвам.

Ние също сме тук за вас играчи и винаги ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.

Фактът, че вече няма да играете в казина в тази група, е логичен за мен след опита ви, така че не ви обвинявам.

Надявам се, че следващият опит ще бъде само по-добър.

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още