ФорумКазина888 казино - обща дискусия

888 казино - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Mutairi33
|
7561 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
Добавете пост
juroberta33
преди 12 месеца

Знам, че вече сте изпратили жалба на нашия уебсайт, така че не можете да направите много повече в момента. Моля, бъдете търпеливи и се надявам, че ще се разреши. За съжаление обикновено отнема известно време.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, знаете ли, че 888 приема банково извлечение в цифров формат като доказателство за пребиваване (имам предвид онлайн от домашното банкиране на банката)? Или го приемате само на хартиен носител? Поискаха сметка или банково извлечение, без да уточняват дали на хартиен носител или на цифров. За съжаление живея с родителите си и нямам сметки на мое име. Трябва да изпратя този документ и не искам да правя грешки, иначе трябва да помоля банката да ми изпрати хартиен. Благодаря предварително

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
Alessio123
преди 7 месеца

Обикновено, доколкото знам, правилният формат е .pdf. Най-доброто нещо обаче е винаги да проверявате този вид информация със самото казино. Опитайте се да попитате поддръжката, те трябва да могат да отговорят на този вид въпроси.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добър вечер, пиша, за да разбера как да активирам повторно акаунта си за игри. Накратко, временно ми деактивираха акаунта. Впоследствие получих имейл, който ми казваше, че искат цялата документация, която очевидно съм предоставил. След повече от 1 месец все още нищо.

Автоматичен превод:
minutaf
преди 5 месеца

Здравейте, правилно ли разбирам, че са затворили акаунта ви за времето, което ще ви отнеме да преминете успешно проверката? Казвате, че сте предоставили документите и все още не сте чули от казиното дали всичко е наред или има още нещо да се направи, така ли е?

Мисля, че ако сте чакали толкова дълго, щепусна жалба тук на тази връзка и нашият екип ще се опита да проучи и да види дали може да се направи нещо, за да ви помогне.

Не мисля, че проверката на документите трябва да отнеме толкова време, така че определено бих се насочил към нея.

Кажете ми как решихте.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дори не ми позволява да отворя връзката, която сте предоставили. Не може да влезе

Автоматичен превод:
minutaf
преди 5 месеца

Здравейте, бихте ли изпратили екранна снимка, моля?

Нека URL адресът на страницата и грешката да бъдат видими. Наистина е по-добре да сте влезли, преди да опитате да подадете жалбата.

Ще бъдем тук за актуализация. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

file това е връзката, която ми изпратиха, за да подам отзоваването

Автоматичен превод:
minutaf
преди 5 месеца

Благодаря ти! Тъй като сме постоянно подложени на DDoS атаки от петък следобед, това може да е причината за този проблем. Опитайте се да създадете жалбата, когато имате достъп до сайта.

Наистина мисля, че може да е свързано. За съжаление няма какво да се направи по въпроса. 🙁

Кажете ми как върви, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако може да ми изпратиш линка, защото просто не ме пуска

Автоматичен превод:
minutaf
преди 5 месеца

Може да го намерите враздела за рекламации , общият е тук 👈

Работи ли, моля?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, това също не работи

Автоматичен превод:
minutaf
преди 5 месеца

Моля, опитайте да изчистите бисквитките и кеша, може би също и след това опитайте да отворите връзката, за да подадете жалба тук .

Уведомете ни дали всичко това ще помогне, моля.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Не, това също не работи

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Бих искал да ви помогна, но за целта трябва да разбера какво изглежда нередно, можете ли да опишете проблема или да предоставите поне екранна снимка?

Във всеки случай, ако използвате мобилно устройство, опитайте също да превключите към компютъра, моля. Отворете конзолата на програмиста и предоставете екранна снимка, показваща проблема, когато разделът, наречен „конзола", е ясно видим.

Само по този начин нашият технически екип може да идентифицира проблема и да го разреши.

Оценявам, че отделихте време да отговорите.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини