преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Вече съм се сблъсквал с такъв вид VIP ниво. Идеята е, че ако имате достатъчно късмет, не е нужно да получавате бонуси, така че тези бонуси ще бъдат предложени на играчи, които не са толкова щастливи.
Това означава ли, че не печелите нищо от повишението? Някакъв по-добър кешбек или нещо като "сандък със съкровища"?
Hello,
I have already come across this kind of VIP level before. The idea is that f you are lucky enough you do not need to get boosted by bonuses so those bonuses will be offered to players not so fortunate.
Does it mean that you gain nothing from being promoted? Some better cashback or kind of a "treasure chest"?
Мога да разбера, че се чувстваш лишен.
Но като се има предвид обяснението, мога да разбера посланието. Вие просто може да станете определен вид играч, когото вече не искат да "спонсорират", защото основно сте се възползвали от различни бонуси. Може би, ако играете само с парите си известно време, отново ще получите награда.
Ако те затворят акаунта ви за някаква цел за проверка, това е съвсем нормално, но трябва да бъдете уведомени, това е сигурно.
I can understand that you feel deprived.
But considering the explanation, I can understand the message. You simply may became a certain kind of player they don't want to "sponsor" anymore because you mainly took advantage of a variety of bonuses. Maybe if you play only with your money for some time you'll get awarded again.
If they close your account for some verification purpose it's quite normal, but should be notified, that's for sure.
На 19 декември беше направен банковият превод на моето теглене за $650, но до момента този превод не е пристигнал в банковата ми сметка, сайтът казва, че са 7 дни, за да пристигне, но е минало повече време, това нормално ли е?
On December 19, the bank transfer of my withdrawal for $650 was made but to date said transfer has not arrived in my bank account, the site says that it is 7 days for it to arrive but more time has passed, is that normal?
El día 19 de diciembre se realizo La transferencia bancaria de mi retiro por $650 pero a la fecha no llegado dicha transferencia a mi cuenta bancaria, el sitio dice que son 7 días de plazo para que llegue pero ya pasó más tiempo, es normal eso?
Здравейте, ще потърпя още малко. Както знаете коледните и новогодишни празници могат да бъдат причина за това забавяне в тези дни. Възможно е да има известно забавяне от страна на доставчика на плащания. В случай че нищо не пристигне по сметката ви в рамките на 14 дни, след като сте поискали тегленето, моля, свържете се с нас отново.
Hi, I'd stay patient a little longer. As you know Christmas and New year holidays can be cause of this delay in these days. There might be some delay on payment provider side. In case nothing arrive to your account within 14 days since you asked for the withdrawal, please contact us again.
Би било полезно да знаем колко време сте чакали, освен това винаги искаме да чуваме добри новини, така че ни уведомете веднага щом получите печалбите. 🤞
Международните банкови преводи могат да отнемат до няколко дни, така че предполагам, че Магда е права за вероятността от забавяне. 🤔
Would be useful to know how long you have been waiting, plus we always like to hear good news, so let us know as soon as you get the winnings. 🤞
International banking transfers can take up to a few days, so I would assume that Magda is correct about the probability of delay though. 🤔
Вече е 4 януари, а преводът все още не е в сметката ми, какво се случва тук?
It's already January 4th and the transfer still hasn't reached my account, what happens here?
Ya es 4 de enero y aún la transferencia no llega a mi cuenta, que procede aquí?
Ааа, значи пари не са пристигнали? Е, най-лесното обяснение е, че сделката все още не е осъществена. Съжалявам, че го казвам, но само казиното може да обясни по-подробно.
За съжаление започвам да си мисля, че жалбата вече е налице.
Ако чувствате същото, изпратете жалбата тук.
Aaah, so no money has arrived? Well, the easiest explanation is that the transaction has not been proceeded with yet. Sorry to say that, but only the casino can explain further.
Sadly, I'm beginning to think that the complaint is now at hand.
If you feel the same, submit the complaint right here.
Все още не е пристигнал и услугата на живо на 888casino оставя много да се желае, ще се оплача.
It still hasn't arrived yet and 888casino's live service leaves a lot to be desired, I'll complain.
Sigue sin llegar aún y el servicio en vivo de 888casino deja mucho que desear, levantaré la queja.
Няма нужда да се колебаете повече, сега дайте малко време на екипа за жалби, за да прегледа жалбата и скоро ще се свържем с вас.
Нека останем позитивни 🤞👍
No need to hesitate further, now give the complaint team some time to review the complaint, and you'll be contacted soon.
Let's stay positive 🤞👍
Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което пишете.
Както и да е, какъв е проблемът ви, ако не можете да влезете в казиното? Забелязах, че според нашия уебсайт казиното не приема играчи от САЩ. Е, как се записахте?
Hi, I have moved your post under the casino you are writing about.
Anyway, what's your problem if you can't log in to the casino ? I noticed that according to our website the casino does not accept players from the US. So how did you sign up ?
Не плащат, повече от 30 дни се опитвам да си изтегля парите и нищо, дори ми изтриха акаунта и сега имам достъп само по имейл и нищо.
They don't pay, I've been trying to withdraw my money for over 30 days and nothing, they even deleted my account and now I only have access via email and nothing.
Não pagam estou a mais de 30 dias tentando retirar meu dinheiro e nada,chegarem a excluir minha conta e agora só tenho acesso por email e nada.
Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Съжалявам, че чакахте толкова дълго за вашето теглене и от това, което видях, имаме предупреждение на нашия сайт, че процесът на теглене понякога отнема неоправдано дълго време. Видя ли това ?
Що се отнася до изтриването на вашия акаунт, казиното даде ли някаква причина защо е направило това?
Видях обаче, че вече сте подали жалба , което е добра стъпка от моя гледна точка. Да видим докъде ще ни докара отборът. Ще бъде ли възможно да отговорите на въпросите на Кристин, за да може тя да продължи напред?
Надявам се ситуацията да се разреши без проблеми.
Hi, I've moved your post under the casino in question. I'm sorry you've been waiting so long for your withdrawal and from what I've seen, we have a warning on our site that the withdrawal process sometimes takes an unreasonably long time. Did you see that ?
As far as your account being deleted, did the casino give any reason why they did that ?
However, I saw that you have already filed a complaint, which is a good step from my point of view. Let's see where the team gets us. Would it be possible to answer Kristine's questions so she can move on ?
I hope the situation can be resolved without any problems.
Дори ми изтриха акаунта и сега получавам само автоматични имейли, наистина е трудно да спечелиш нещо и да не можеш да го изтеглиш
They even deleted my account, and now I only receive automatic emails, it's really difficult for you to win something and not be able to withdraw it
Chegaram a excluir minha conta, e agora só recebo email automático realmente difícil você ganhar uma coisa e não conseguir sacar
Отговорих на всички въпроси и още веднъж изпратих данните, защото те твърдяха, че има грешка, попитах каква е грешката и те не ми казаха, изпратих данните отново, както беше поискано и сега се надявам, че спечелих още 30 дни не минавам за същата история за грешки. в данните.
Тъй като казвате, че процесът на теглене е дълъг, добре, вече е дълъг, почти 60 дни, за да можете да поискате награда, не изглежда ли прекалено много? Когато става въпрос за получаване на нашия депозит, няма такава бюрокрация.
I answered all the questions and once again sent the data because they claimed that there was an error, I asked what the error was and they didn't tell me, I sent the data again as requested and now I hope that another 30 days won't pass for the same error story. in the data.
As you say that the withdrawal process is long, ok, it's a long thing now, almost 60 days to be able to claim a prize, doesn't that seem like too much? When it comes to receiving our deposit, there is no such bureaucracy.
Respondi todas as perguntas e mais uma vez enviei os dados pois alegaram que constava um erro,perguntei qual era o erro não me relataram enviei os dados novamente como solicitado e agora espero que não se passe mais 30 dias, para vir a mesma história de erro nos dados.
Referente você dizer que o processo para saque é demorado ok ,demorado é uma coisa agora quase 60 dias para conseguir retirar um prêmio não tem parece demais ? Na hora de receber nosso depósito não existe essa burocracia
Ясно разбирам и със сигурност съм на мнение, че отнема твърде много време.
Но що се отнася до казиното, което блокира акаунта ви, казаха ли защо?
Също така съм доста притеснен, когато от казиното ти кажат, че имат грешка, но не ти казват нищо повече за нея и не знаеш колко време ще отнеме. Надявам се да не мине още месец.
Ще бъде ли възможно да ни информирате, ако чуете нещо ново, моля?
I clearly understand and I am certainly of the opinion that it is taking too long.
However, as for the casino blocking your account, did they say why?
I'm also quite worried when the casino told you that they had a error, but they don't tell you anything more about it and you don't know how long it will take. I hope it won't be another month.
Would it be possible to update us if you hear something new please ?
Здравейте, получих имейл, че данните ми са неправилни, изпратих данните си отново и попитах какво е неправилно? Не получих отговор за грешката, само имейл като предишния, който казва, че ще получа депозита си от 2 до 7 работни дни, както преди, надявам се, че този път е сигурно за блокиране на акаунта, аз не го направих да получа някакво обяснение, като се има предвид, че вече нямам такова. как да комуникирам чрез онлайн чат само по имейл пъти, когато се опитвах да разбера причината за блокирането, получавах само автоматични имейли и нищо друго.
Чакам поне да получа това, което ми се полага, откакто спечелих в казиното
Hi, I received an email saying my details were incorrect, I sent my details again and asked what was incorrect? I didn't receive a response about the error, just an email like the previous one saying that I would receive my deposit in 2 to 7 business days as before, I hope that this time it's certain about blocking the account, I didn't receive any explanation considering that I no longer have one. how to communicate via online chat only via email the times I tried to find out the reason for the block I only received automatic emails and nothing else.
I'm waiting to at least receive what is rightfully mine since I won at the Casino
Olá, recebi um e-mail dizendo que meus dados estavam incorretos, enviei meus dados novamente e perguntei em que estava incorreto? Não recebi resposta sobre o erro somente um e-mail como o anterior dizendo que receberia meu depósito de 2 a 7 dias úteis como anteriormente, espero que dessa vez de certo quanto ao bloqueio da conta não recebi nenhuma explicação tendo em vista que não tenho mais como me comunicar por chat online somente por email as vezes que tentei saber o motivo do bloqueio só recebo email automáticos e nada mais.
Estou no aguardo para pelo menos receber o que é meu por direito já que ganhei no Casino
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.