ФорумКазина888 Casino - обща дискусия

888 Casino - обща дискусия

преди 2 години от Mutairi33
|
3849 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 888 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Mutairi33
преди 2 години

Здравейте,

Вече съм се сблъсквал с такъв вид VIP ниво. Идеята е, че ако имате достатъчно късмет, не е нужно да получавате бонуси, така че тези бонуси ще бъдат предложени на играчи, които не са толкова щастливи.

Това означава ли, че не печелите нищо от повишението? Някакъв по-добър кешбек или нещо като "сандък със съкровища"?

Автоматичен превод:
Mutairi33
преди 2 години

Това ми звучи странно.

казаха ли ви/изпратиха ли ви някакво обяснение, моля?

Автоматичен превод:
Mutairi33
преди 2 години

Мога да разбера, че се чувстваш лишен.

Но като се има предвид обяснението, мога да разбера посланието. Вие просто може да станете определен вид играч, когото вече не искат да "спонсорират", защото основно сте се възползвали от различни бонуси. Може би, ако играете само с парите си известно време, отново ще получите награда.

Ако те затворят акаунта ви за някаква цел за проверка, това е съвсем нормално, но трябва да бъдете уведомени, това е сигурно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

На 19 декември беше направен банковият превод на моето теглене за $650, но до момента този превод не е пристигнал в банковата ми сметка, сайтът казва, че са 7 дни, за да пристигне, но е минало повече време, това нормално ли е?

Автоматичен превод:
jespinosagzz
преди 1 година

Здравейте, ще потърпя още малко. Както знаете коледните и новогодишни празници могат да бъдат причина за това забавяне в тези дни. Възможно е да има известно забавяне от страна на доставчика на плащания. В случай че нищо не пристигне по сметката ви в рамките на 14 дни, след като сте поискали тегленето, моля, свържете се с нас отново.

Автоматичен превод:
jespinosagzz
преди 1 година

Би било полезно да знаем колко време сте чакали, освен това винаги искаме да чуваме добри новини, така че ни уведомете веднага щом получите печалбите. 🤞

Международните банкови преводи могат да отнемат до няколко дни, така че предполагам, че Магда е права за вероятността от забавяне. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вече е 4 януари, а преводът все още не е в сметката ми, какво се случва тук?


Автоматичен превод:
jespinosagzz
преди 1 година

Ааа, значи пари не са пристигнали? Е, най-лесното обяснение е, че сделката все още не е осъществена. Съжалявам, че го казвам, но само казиното може да обясни по-подробно.

За съжаление започвам да си мисля, че жалбата вече е налице.

Ако чувствате същото, изпратете жалбата тук.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Все още не е пристигнал и услугата на живо на 888casino оставя много да се желае, ще се оплача.

Автоматичен превод:
jespinosagzz
преди 1 година

Няма нужда да се колебаете повече, сега дайте малко време на екипа за жалби, за да прегледа жалбата и скоро ще се свържем с вас.

Нека останем позитивни 🤞👍



Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Как мога да получа достъп до казино 888 и да мога да изтегля парите си, ако живея в Оклахома, добре. в САЩ.

Автоматичен превод:
trose1976
преди 6 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под казиното, за което пишете.

Както и да е, какъв е проблемът ви, ако не можете да влезете в казиното? Забелязах, че според нашия уебсайт казиното не приема играчи от САЩ. Е, как се записахте?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не плащат, повече от 30 дни се опитвам да си изтегля парите и нищо, дори ми изтриха акаунта и сега имам достъп само по имейл и нищо.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, преместих публикацията ви под въпросното казино. Съжалявам, че чакахте толкова дълго за вашето теглене и от това, което видях, имаме предупреждение на нашия сайт, че процесът на теглене понякога отнема неоправдано дълго време. Видя ли това ?

file

Що се отнася до изтриването на вашия акаунт, казиното даде ли някаква причина защо е направило това?

Видях обаче, че вече сте подали жалба , което е добра стъпка от моя гледна точка. Да видим докъде ще ни докара отборът. Ще бъде ли възможно да отговорите на въпросите на Кристин, за да може тя да продължи напред?

Надявам се ситуацията да се разреши без проблеми.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Дори ми изтриха акаунта и сега получавам само автоматични имейли, наистина е трудно да спечелиш нещо и да не можеш да го изтеглиш

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тук в Бразилия казиното има няколко доклада като моя, тяхната помощ е 0

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Отговорих на всички въпроси и още веднъж изпратих данните, защото те твърдяха, че има грешка, попитах каква е грешката и те не ми казаха, изпратих данните отново, както беше поискано и сега се надявам, че спечелих още 30 дни не минавам за същата история за грешки. в данните.

Тъй като казвате, че процесът на теглене е дълъг, добре, вече е дълъг, почти 60 дни, за да можете да поискате награда, не изглежда ли прекалено много? Когато става въпрос за получаване на нашия депозит, няма такава бюрокрация.

Автоматичен превод:
juroberta33
преди 5 месеца

Ясно разбирам и със сигурност съм на мнение, че отнема твърде много време.

Но що се отнася до казиното, което блокира акаунта ви, казаха ли защо?

Също така съм доста притеснен, когато от казиното ти кажат, че имат грешка, но не ти казват нищо повече за нея и не знаеш колко време ще отнеме. Надявам се да не мине още месец.

Ще бъде ли възможно да ни информирате, ако чуете нещо ново, моля?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Здравейте, получих имейл, че данните ми са неправилни, изпратих данните си отново и попитах какво е неправилно? Не получих отговор за грешката, само имейл като предишния, който казва, че ще получа депозита си от 2 до 7 работни дни, както преди, надявам се, че този път е сигурно за блокиране на акаунта, аз не го направих да получа някакво обяснение, като се има предвид, че вече нямам такова. как да комуникирам чрез онлайн чат само по имейл пъти, когато се опитвах да разбера причината за блокирането, получавах само автоматични имейли и нищо друго.

Чакам поне да получа това, което ми се полага, откакто спечелих в казиното

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини