преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7Signs Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното мами 7 знака. Спечелих сумата над 3000 евро, отказаха да ми платят и блокираха сметката ми. Когато им писах, операторът на чат отговори, че не сте преминали проверката за проверка, нарушили сте параграф 9.1. Въпреки че не съм нарушил нищо, всички документи, предоставени им за проверка, бяха достоверни. Когато попитах на какво основание не съм минал проверка, никой не ми отговори. Те пишат само едно и също нещо и не сте преминали проверката. За първи път попадам на такова казино, че ако не преминеш верификацията ти блокират акаунта.
The casino is deceiving 7 signs. I won the amount of money more than 3000 euros, they refused to pay me and blocked my account. When I wrote to them, the chat operator answered that you did not pass the verification check, you violated paragraph 9.1. Although I did not violate anything, all the documents submitted to them for verification were reliable. When I asked on what basis I didn’t pass verification, no one answered me. They only write the same thing and you didn’t pass verification. This is the first time I come across such a casino that if you don’t pass verification, your account is blocked.
Здравейте,
Жалко е, че казиното не успя да обясни какво не е наред. Понякога причината е въпрос на сигурност и казиното вече не е заинтересовано да предоставя услугите си на играча. Все още остава, че за да получи печалбите, играчът трябва да премине проверката. Няма да спекулирам какво се е объркало, вместо това, ако смятате, че имате нужда от помощ, защото не сте наясно с нищо необичайно и сте играли и сте се държали според условията и правилата, жалбата е най-добрият ви шанс сега.
Моля, предоставете на Ник всичко, което имате от казиното, и бъдете готови, че вероятно ще отнеме известно време, за да напреднете. 🙏
Hello,
It's sad that the casino failed to explain what was wrong. Sometimes, the reason is kind of a security matter, and the casino is not interested to provide its services to the player anymore. It stands still that in order to get the winnings, the player must pass the verification though. I'm not going to speculate what went wrong, instead if you feel that you need help because you are not aware of anything unusual and you played and behaved according to terms and rules, the complaint is your best shot now.
Please provide Nick with everything you've got from the casino, and be prepared that it will probably take some time to advance. 🙏
Имам открита сметка в повече от едно казино. Никога не съм имал такива проблеми, ако не премина през проверка веднага, казиното изпрати повторно искане за необходимите документи. Но никой никога не е блокирал акаунта. Не можах да счупя нищо. Да, изпратих на Нику всичко, което дойде на пощата ми.
I have an account opened in more than one casino. I never had such problems if I didn’t go through verification right away, the casino re-sent a request for the necessary documents. But no one ever blocked the account. I couldn’t break anything. Yes, I sent Niku everything that came to my mail.
Без да питам казиното, предполагам, че това е просто пространство за въображение, сега е време да разберете повече по този въпрос. Да видим какво ни носи жалбата.
Without asking the casino, I guess it's just an open space for imagination, now it's time to find out more about that issue. Let's see what the complaint brings us.
Подадох жалба
жалбата е отхвърлена
Казиното ме обвинява, че съм депозирал пари от приятел
Имам потвърдени банкови извлечения, които показват, че имам пари в банковата си сметка за депозиране
и им обясних, че този приятел ми дължи пари и им доказах, че приятелят ми връща парите
Ето защо акаунтът ми беше блокиран и моите 1000 евро бяха задържани
Casino Guru не ми даде никаква допълнителна опция, повярваха на казиното и затвориха жалбата ми
Представих няколко доказателства, от които е ясно, че съм 100% прав, но те игнорират оплакването ми
те не искат да отворят отново жалбата ми
Ако този случай бъде изяснен за моите права, ще се извиня на това казино и на Casino Guru. Дотогава ще почакам и ще видя
I have filed a complaint
the complaint was rejected
The casino accuses me of having deposited money from a friend
I have confirmed bank statements that show that I had money in my bank account to deposit
and I explained to them that this friend owes me money and I proved it to them that the friend pays the money back to me
That's why my account was blocked and my €1000 was withheld
Casino Guru didn't give me any further option they believed the casino and they closed my complaint
I have presented several pieces of evidence where it is clear that I am 100% in the right but they ignore my complaint
they don't want to reopen my complaint
If this case is clarified to my rights I will apologize to this casino and to Casino Guru. Until then I will wait and see
Ich habe eine Beschwerde eingereicht
die Beschwerde wurde abgelehnt
das Casino wirft mir vor Geld von einem Freund eingezahlt zu haben
ich habe Kontoauszüge bestätigt die zeigen das ich selber auf mein Bank Konto Geld gehabt habe um einzuzahlen
und ich habe ihnen erklärt das dieser Freund Geld an mich schuldet und ich habe es ihnen bewiesen das der Freund das Geld an mich zurück zahlt
deswegen wurde mein Konto gesperrt und meine 1000€ einbehalten
Casino Guru hat mir keine weitere Möglichkeit gegeben sie haben das Casino geglaubt und sie haben meine Beschwerde geschlossen
ich habe mehrere Beweise vorgelegt wo deutlich zu sehen ist das ich zu 100% im Recht stehe aber sie ignorieren meine Beschwerde
sie wollen meine Beschwerde nicht wieder öffnen
wenn dieser Fall zu meinem Recht geklärt wird werde ich mich bei diesem Casino und bei Casino Guru entschuldigen bis dahin warte ich noch ab
Съжалявам да те видя в тази неприятна ситуация. Ако мога да дам един съвет, никога не използвайте чужда опция за плащане. Според жалбата обаче основното усложнение е другаде.
Цитирам от жалбата :
„Скъпа Sabrina61 , бях в контакт с представител на казино и ми беше показано доказателство, че сте използвали средства от предварително затворена сметка, принадлежаща на друго лице, за да депозирате в едно от казината . Това е забранено според условията на услугата на казиното и следователно ние няма да можем да ви помогнем допълнително по този въпрос. Поради гореспоменатите причини тази жалба сега ще бъде отхвърлена. Благодарим ви за разбирането, съжалявам, че не можахме да ви бъдем повече от помощ в този случай. Моля, не се колебайте да свържете се с нас, ако срещнете проблеми с това или друго казино в бъдеще."
Това е нещо, което никога не трябва да правите отново. Съгласни ли сте, че това е далеч от обикновеното поведение, което един обикновен играч би проявил? Особено от гледна точка на казиното?
I'm sorry to see you in this unpleasant situation. If I may provide a piece of advice, never ever use anyone else's payment option. According to the complaint, however, the main complication lies elsewhere.
Quoting from the complaint:
"Dear Sabrina61, I was in contact with a casino representative and was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos. This is prohibited as per the casino's terms of service and therefore we will be unable to help you further in this matter. Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us if you run into any issues with this or any other casino in the future."
This is something you should never do again. Do you agree this is far from ordinary behavior a casual player would express? Especially from the casino's point of view?
Ако по това време имам 300 € в сметката си и получа 100 € от лицето и депозирам 50 плюс 50 в казина
Откъде знаеш сега какви пари използвах?
това няма смисъл
много е лесно да се изчисли
Също така мога да ви кажа, че чатът на живо е най-големият измамник и лъжец
Качих няколко доказателства, които свидетелстват за това, изплатих днес, изплатих утре, всичко е наред, объркахме ги, моля, потвърдете акаунта си, моля, потвърдете, моля, напишете имейл, не мога да ви помогна повече , просто абсолютно забранен от тази компания
тъжно, гуруто на казиното след толкова много лоши коментари от рейтинга на клиентите все още дава толкова добър прием на компанията
помощ помощ
Не бих посъветвал никого да играе тук в тази администрация
те ще имат само проблеми
Имах най-лошия си опит с тази администрация
те никога няма да ви отговорят, ако има проблеми с тегленето или проверката
може би с много късмет, ако подадат жалба до Casino Guru
шансовете са 95%-5%
не зависи от Casino Guru, а от компанията на тези казина
If at that time I have 300€ in my account and I receive 100€ from the person and deposit 50 plus 50 in casinos
How do you now know what money I used?
this does not make sense
it is very easy to calculate
I can also tell you that the live chat is the biggest scammer and liar
I have uploaded several pieces of evidence that testify to this, paid out today, paid out tomorrow, everything is fine, we mixed them up, please confirm your account, please verify, please write an email, I can't help you any further, just absolutely banned from this company
sad the casino guru after so many bad comments from the customers rating still gives such a good reception the company
help, help
I wouldn't advise anyone to play here in this administration
they will only have problems
I have had my worst experience with this administration
they will never answer you if there are any issues with withdrawal or verification
maybe with very good luck if they file a complaint with Casino Guru
the chances are 95%-5%
it's not up to Casino Guru it's up to the company of these casinos
Wenn ich zu dieser Zeit 300€ auf mein Konto habe und ich 100€ von der Person erhalte und 50 plus 50 in Casinos einzahle
woher wollen sie Jetzt wissen welches Geld ich verwendet habe
das macht kein Sinn
es ist ganz einfach zu rechnen
ich kann ihnen auch sagen das der Live Chat die Größten Betrüger und Lügner sind
ich habe mehrere Beweise hochgeladen die das bezeugen heute ausgezahlt morgen ausgezahlt alles in Ordnung wir haben sie verwechselt bitte bestätigen sie ihr Konto bitte verifizieren sie sich bitte schreiben sie email ich kann ihnen nicht weiter helfen einfach absolut Verboten dieses Unternehmen
traurig das Casino Guru nach so vielen schlechten Kommentaren der Kunden Bewertung immer noch so eine gute Rezeption das Unternehmen gibt
Hilfe Hilfe
ich würde niemand raten hier in dieser Verwaltung zu spielen
sie werden nur Probleme bekommen
ich habe meine schlimmste Erfahrungen mit dieser Verwaltung gemacht
sie werden ihnen nie antworten wenn es Probleme bei der Auszahlung oder Verifizierung gibt
vielleicht mit sehr viel Glück wenn sie eine Beschwerde bei Casino Guru einreichen
die Chancen sind 95%-5%
das liegt nicht an Casino Guru das liegt an das Unternehmen von diesen Casinos
Ако по това време имам 300 € в сметката си и получа 100 € от лицето и депозирам 50 плюс 50 в казина
Откъде знаеш сега какви пари използвах?
това няма смисъл
много е лесно да се изчисли
Също така мога да ви кажа, че чатът на живо е най-големият измамник и лъжец
Качих няколко доказателства, които свидетелстват за това, изплатих днес, изплатих утре, всичко е наред, объркахме ги, моля, потвърдете акаунта си, моля, потвърдете, моля, напишете имейл, не мога да ви помогна повече , просто абсолютно забранен от тази компания
тъжно, гуруто на казиното след толкова много лоши коментари от рейтинга на клиентите все още дава толкова добър прием на компанията
помощ помощ
Не бих посъветвал никого да играе тук в тази администрация
те ще имат само проблеми
Имах най-лошия си опит с тази администрация
те никога няма да ви отговорят, ако има проблеми с тегленето или проверката
може би с много късмет, ако подадат жалба до Casino Guru
шансовете са 95%-5%
не зависи от Casino Guru, а от компанията на тези казина
If at that time I have 300€ in my account and I receive 100€ from the person and deposit 50 plus 50 in casinos
How do you now know what money I used?
this does not make sense
it is very easy to calculate
I can also tell you that the live chat is the biggest scammer and liar
I have uploaded several pieces of evidence that testify to this, paid out today, paid out tomorrow, everything is fine, we mixed them up, please confirm your account, please verify, please write an email, I can't help you any further, just absolutely banned from this company
sad the casino guru after so many bad comments from the customers rating still gives such a good reception the company
help, help
I wouldn't advise anyone to play here in this administration
they will only have problems
I have had my worst experience with this administration
they will never answer you if there are any issues with withdrawal or verification
maybe with very good luck if they file a complaint with Casino Guru
the chances are 95%-5%
it's not up to Casino Guru it's up to the company of these casinos
Wenn ich zu dieser Zeit 300€ auf mein Konto habe und ich 100€ von der Person erhalte und 50 plus 50 in Casinos einzahle
woher wollen sie Jetzt wissen welches Geld ich verwendet habe
das macht kein Sinn
es ist ganz einfach zu rechnen
ich kann ihnen auch sagen das der Live Chat die Größten Betrüger und Lügner sind
ich habe mehrere Beweise hochgeladen die das bezeugen heute ausgezahlt morgen ausgezahlt alles in Ordnung wir haben sie verwechselt bitte bestätigen sie ihr Konto bitte verifizieren sie sich bitte schreiben sie email ich kann ihnen nicht weiter helfen einfach absolut Verboten dieses Unternehmen
traurig das Casino Guru nach so vielen schlechten Kommentaren der Kunden Bewertung immer noch so eine gute Rezeption das Unternehmen gibt
Hilfe Hilfe
ich würde niemand raten hier in dieser Verwaltung zu spielen
sie werden nur Probleme bekommen
ich habe meine schlimmste Erfahrungen mit dieser Verwaltung gemacht
sie werden ihnen nie antworten wenn es Probleme bei der Auszahlung oder Verifizierung gibt
vielleicht mit sehr viel Glück wenn sie eine Beschwerde bei Casino Guru einreichen
die Chancen sind 95%-5%
das liegt nicht an Casino Guru das liegt an das Unternehmen von diesen Casinos
Разбирам, че смятате, че все още сте прав да твърдите, че вашето обяснение покрива всички въпроси. Но трябва да се съсредоточите върху основния момент: Вие нарушихте правилата и условията на казиното по начин, който е абсолютно неприемлив:
„ Показаха ми доказателства , че сте използвали средства от предварително затворена сметка, принадлежаща на друго лице, за да депозирате в едно от казината"
Така останалите като "Как сега знаеш какви пари използвах?" всъщност няма значение.
Виждал ли си това?
Вижте условията 9 - 9,1, моля.
I understand you feel you are still right to claim your explanation covers all questions. But you should focus on the main point: You breached the casino's terms and conditions in a way that is absolutely nonacceptable:
"I was shown evidence that you used funds from a previously closed account belonging to a different person to deposit at one of the casinos"
Thus the rest like "How do you now know what money I used?" does not actually matter.
Have you seen this?
Check out the terms 9 - 9,1, please.
Знам, че искате, но чувствате ли се в правото си да бъдете прави - когато става въпрос за възстановяване на вашите депозити?
Боя се, че това е въпрос на справедливост, а не на желания. 🙁
I know you want to, but do you feel entitled to be right - when it comes to refunds of your deposits?
This is a question of fairness, not wishes, I'm afraid. 🙁
За повече информация винаги можете да прегледате потребителските отзиви за всяко казино. Ето връзката към този .
За да бъдете информирани, четенето на оплаквания може да помогне много пъти. За това казино имаме 14 от тяхтук .
Надявам се да помогне по някакъв начин.
Има ли нещо, което можем да направим, за да сме от полза? Имате ли някакъв проблем, може би?
For more information, you can always browse the user reviews for each casino. Here is the link for this one.
To be informed, reading complaints could help many times. For this casino, we have 14 of them here.
I hope it'll help somehow.
Is there anything we could do to be of any help? Do you experience some kind of issue, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.