преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 7GOLD Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Сенчесто казино...
Изпратих документи за проверка преди седмица и все още нямам отговор. И без проверка не можете дори да направите заявка за теглене на средства.
Това е много дълго и не се знае колко ще продължи и сега имам големи съмнения относно целостта на казиното.
Засега мога да кажа едно нещо: не препоръчвам това казино, изглежда като измама
Shady casino...
I sent documents for verification a week ago and still haven't received any response. And without verification, you can't even make a request for withdrawal of funds.
This is very long and it is not known how long it will last and now I have big doubts about the integrity of the casino.
For now I can say one thing: I do not recommend this casino, it looks like a scam
Мутное казино...
Отправила документы для верификации неделю назад и до сих пор никакого ответа не получила. А без верификации даже запрос на вывод средств сделать нельзя.
Это очень долго и неизвестно на сколько времени ещё затянется и теперь у меня большие сомнения насчет порядочности казино.
Пока что могу сказать одно: не советую данное казино, похоже на мошенничество
Здравейте, тъй като казиното е ново, нямаме много опит от играчи.
Разбира се, ако не сте се чували с никого цяла седмица, това е доста тревожно. Нито един от вашите документи не е отхвърлен или одобрен? Ако отнеме още една седмица, непременно ни уведомете и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.
ще чакам
Hi, since the casino is fresh, we don't have much experience from players.
Of course, if you haven't heard from anyone for a week, that's quite worrying. None of your documents have been rejected or approved? If it takes another week, by all means let us know and we will try to help you if possible.
I'll be waiting.
Никой не ми отговори от 8 дни, така че не знам дали е одобрен или отхвърлен. Те се извиняват в чата за забавянето, но нищо не се е променило. Проверката отнема до 5 работни дни - вече са минали повече от 5 работни дни.
No one has responded to me in 8 days, so I don't know if it was approved or rejected. They apologize in the chat for the delay, but nothing has changed. Verification takes up to 5 business days - more than 5 business days have passed already.
За 8 дней мне никто так и не ответил, поэтому про одобрен или отклонен я не знаю. В чате просят прощения за задержку, но ничего не меняется. Верификация занимает до 5 рабочих дней - прошло уже больше 5 рабочих дней.
Хм, ясно разбирам как е. Бих казал, че знаете 14-дневния период от наша страна и ако нищо не се промени и нямате подходяща актуализация, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Но засега бих изчакал известно време.
какво мислиш
Hmm I clearly understand how it is. I would say that you know the 14 day period from our side and if nothing changes and you don't have any relevant update, let us know and we will try to help. But for now I would wait for a while.
What do you think?
в крайна сметка отдавна уредихме проверката и вече получих тегленето на средства
принципно поддръжката работи
средства се теглят
така че мисля, че е добър вариант за играта
in the end, we sorted out the verification a long time ago and I already received the withdrawal of funds
in principle, the support works
funds are withdrawn
so I think it's a good option for the game
в итоге уже давно разобрались с верификацией и я уже получила вывод средств
в принципе поддержка работает
средства выводят
так что думаю что это неплохой вариант для игры
Е, това е добра новина. Всичко подредено и така трябва да бъде във всяко казино, бих казал. Колко време отнема тегленето?🤔
Well, that's good news. All sorted and that's how it should be in every casino I would say. How long does it take to make a withdrawal?🤔
тегленията се правят във вторник и петък, което обикновено е доста бързо
withdrawals are made on Tuesdays and Fridays, which is generally quite fast
выводы производятся по вторникам и пятницам, что в целом достаточно быстро
Радвам се, че си доволен от избора си. Има ли нещо в казиното, което бихте могли да подобрите? 🤔
I'm glad you're happy with your choice. Is there anything in the casino that you could improve? 🤔
Е, може би само за да се появят нови слотове по-бързо
И всичко ми е перфектно
Днес получих поредното си плащане (въпреки че го очаквах в петък), което много ме зарадва
Като цяло определено ще продължа да играя в това казино, наистина харесвам изплащанията и промоциите на слотовете.
Well, maybe just so that new slots appear faster
And everything is perfect for me
I received my next payment today (although I was expecting it on Friday), which made me very happy
Overall, I will definitely continue playing at this casino, I really like the slot payouts and promotions.
Ну разве что только чтобы новинки слотов появлялись побыстрее
А так всё идеально как по мне
Получила очередную выплату сегодня (хотя рассчитывала на пятницу), что очень меня порадовало
В общем я точно продолжу играть в этом казино, отдача слотов и промо акции мне очень нравятся.
Това е нещо, което не изглежда като нещо, за което играч би похвалил казино, но ще се радвам, ако остане така възможно най-дълго.
Ако искате да споделите нещо по-късно, не се колебайте да го направите.
This is something that doesn't seem like something a player would praise a casino for, but I'll be happy if it stays that way for as long as possible.
If you'd like to share something later, feel free to do so.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.