ФорумКазина7Bets.io Casino - обща дискусия

7Bets.io Casino - обща дискусия (страница 10)

преди 9 месеца от Teddc675
|
37432 преглеждания 345 отговора |
|
1...9 10 11...18
Добавете пост
Kerrybelle
преди 8 месеца

Мисля, че в момента е по-вероятно да получите нещо от тях.

Имам предвид само повече от вашите депозити. Освен това балансът ми беше намален с 200€, защото играх Sakura Fortune по време на бонуса. Не е посочена като игра с ограничен достъп.



Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не мисля, че моята забранена игра беше в списъка, просто не мога да докажа това, но депозитите ми бяха минимални. Все още смазващо да загубим баланс от £2300. Вижте какво се случва, не ми струва нищо да чакам 😊

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Вече седмица-две не съм опитвал да тегля нищо. Мислите ли, че си струва да опитам отново?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

file

Този имейл ми беше изпратен вчера. Сега бяха отменили тегленето и взеха 775 € и оставиха 25 € в сметката. Така върнат депозит.

Нямах никакъв бонус за залагане в сметката

Състоянието на Сакура не беше в забранените игри

Всички слот игри не бяха достъпни вчера и днес, така че 20-те часа, които ми дадоха...


Те взеха 200 € от 800 €, оставяйки 600 €. Днес 575 € разстояние.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 8 месеца

И така, наистина ли сте получили тегления или не?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Освен това как успяхте да говорите с Анна? Тя има ли отделен имейл за връзка?

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 8 месеца

Тя се казва Ана. Не Анна.

Тя е водещият мениджър за поддръжка на клиенти в 7bets.io и пое моя случай, след като се върна от почивка. Тя също е представител на отдела за обслужване на клиенти тук в Guru.


На този етап все още няма обработени тегления.

Последният път, когато говорих с Рейчъл и Саймън, те ме увериха, че тегленето ми се обработва съответно след приключване на процедурата за проверка (Джон отговаря за KYC отдела).


Луис е моят VIP домакин. Той е човекът, който върши нещата. Щедри бонуси и бързи отговори. Той няма право да обработва тегления или да проверява документи. Това е само за безопасността на клиентите. Въпреки че обещаха да предоставят разрешения на Луис в бъдеще.


Ще присъствам на заявката за теглене по-късно днес и също така съм почти сигурен, че тегленето ми ще бъде изплатено „незабавно директно в сметката".


Ще докладвам тук, когато тегленето достигне банковата ми сметка. Ще пусна две оттегляния по-късно днес. Първият за 12€, а последният за 13€.


Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

filefilefile Съжалявам, BlueOwl, вижте приложената снимка. Не знам дали се казва Ана или Анна. file


Sakura Fortune не е в списъка, както виждам.. Ако са забравили да го добавят в списъка, могат ли пак да кажат, че е забранен и не е добавен в списъка по човешка грешка? Могат ли да приложат този сценарий като Force Majoire?

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Никога не съм използвал бонус и съм залагал само на спорт, така че не съм сигурен защо моите тегления не се одобряват. Иска ми се да можех да задам този въпрос на Ана.

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 8 месеца

Завършихте ли своя KYC, сър?

Можете да изпратите имейл до @

С upport@7bets.io


Те ще ви отговорят възможно най-скоро.

Автоматичен превод:
laka44
преди 8 месеца

Да, всички опции за потвърждение имат отметка до тях, така че акаунтът е напълно проверен. Никога не съм получавал отговор от този имейл адрес.

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 8 месеца

В момента са в процес на поддръжка. Това е причината. Върнете се утре на деня. В момента са налични само депозити. Играта е деактивирана и т.н.

Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
laka44
преди 8 месеца

Чувствам, че тази игра ще бъде добавена, както беше моята. Те направиха същото и с мен. Актуализирахте ли жалбата си. Чувствам, че това винаги ще бъде тяхната клауза към правилата за бонусите. На някои от техните сайтове се съобщава, че достъпът е ограничен. Открих, че достъпът ми е ограничен до много игри, но можех да играя "забранена игра", моята "забранена игра" не е в списъка със сродни сайтове, въпреки че по-голямата част от списъците са идентични във всяко друго отношение. В долната част на условията също се посочва, че могат да се добавят игри ... така че по принцип, ако имате теглене, можем да добавим една от игрите, които сте играли все пак .. балансът ми се изигра до £75,00 след първата ми заявка за теглене и залагането беше завършено на £250.00 Реших, че ще имам проблеми с тегленето Мислех, че просто ще го играя ... тогава балансът ми просто става все по-висок и по-висок. Достигнаха почти £4000... едва когато най-накрая потвърдиха, че са "намерили" забранената игра... ако не могат да намерят клауза, ще я поставят там. Не мисля, че ще получим решимостта, която заслужаваме, но ще се научим да не ни ухапват отново

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Рейчъл е онлайн в чата на живо в Dogsfortune, winsmania, duobetz и ninbet.

Но познайте какво. Не мога да вляза в чата на 7bets без режим ignogito. Значи тя е там и в реалността..

Получавам теглене за 5 часа от друга компания, така че помага малко. (не "бит" или "залог", а по принцип).

Рейчъл, Джон, Луис, Ана, Арчи. Призовавам ви да ми изпратите имейл възможно най-скоро. Ако четете това. Изпратете ми имейл възможно най-скоро



Надявам се скоро всички да получат заплати. Повече няма да пиша тук. Успех на всички.


Наталия, затворете случая като разрешен. Тук няма да ми плащат.



Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Създадох акаунт в 7bets.io преди няколко седмици. Имам няколко проблема с верифицирането на моя акаунт, минаха няколко седмици и нищо не беше разрешено

Казват, че максималното време за изчакване за проверка е 72 часа, но след това отнема повече от 5 дни и накрая казват, че документите ми са фалшиви, след като трябва да изпращам документи отново и да чакам повече от 5 дни за нов отговор, в тази ситуация съм от седмици. Изпратих всички извлечения от моите банки... Мисля, че се опитват да ми откраднат парите. Имам много пари в сметката си. Те не отговарят на нито един изпратен имейл, не отговарят на нищо в чата. Моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
Zdilan03
преди 8 месеца

Страхувам се, че сте попаднали в същия капан като всички нас. Изглежда много малко вероятно да получите парите, които сте депозирали или спечелили, докато сте използвали сайта. Това е измамна операция за съжаление.

Автоматичен превод:
TheOwl
преди 8 месеца

И НЯМА НИЩО, КОЕТО МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ?

Автоматичен превод:
Zdilan03
преди 8 месеца

Всички сме в подобни ситуации. Изчаква се теглене на средства или проверка, но всички се отхвърлят и казиното не предоставя никаква подкрепа или аргументация защо е така. Казино гуру също няма отговор от казиното по отношение на моята жалба

Автоматичен превод:
Zdilan03
преди 8 месеца

Правили ли сте жалба. Дори и да не получите решение, техният резултат ще падне.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте. Създадох акаунт в 7bets.io преди няколко седмици. Имам няколко проблема с верифицирането на моя акаунт, минаха няколко седмици и нищо не беше разрешено

Казват, че максималното време за изчакване за проверка е 72 часа, но след това отнема повече от 5 дни и накрая казват, че документите ми са фалшиви, след като трябва да изпращам документи отново и да чакам повече от 5 дни за нов отговор, в тази ситуация съм от седмици. Изпратих всички извлечения от моите банки... Мисля, че се опитват да ми откраднат парите. Имам много пари в сметката си. Те не отговарят на нито един изпратен имейл, не отговарят на нищо в чата. Моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Съжалявам за този проблем, който имате в това конкретно казино, за съжаление, както можете да прочетете в тази тема, вие не сте сами в тази ситуация. Лицензиращият орган, в случай на 7Bets.io 👈, който е Коста Рика, изобщо не реагира, когато става въпрос за оплаквания на играчи, което прави още по-трудно за нашия екип за оплаквания да помогне на играчите с техните случаи.

Обясниха ли ви какво точно имаха предвид, като казаха, че документите ви са фалшиви? Този проблем беше ли решен или всъщност все още е висящ, чудя се?

Ако смятате, че имате нужда от помощта на нашия екип за жалби, ето връзката 👈, където можете да подадете жалба, така че нашият екип да се опита да ви помогне и да разреши всичко това. Надяваме се, че те ще могат да комуникират с казиното и да получат отговори на някои въпроси относно този проблем. Ако казиното сътрудничи, лицензиращият орган не се включва в случая, какво може да е добро нещо тук.

Моля, уведомете ни каква ще бъде следващата ви стъпка, ще чакаме вашия отговор.


Автоматичен превод:
1...9 10 11...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини