Съжалявам за този проблем, който имате в това конкретно казино, за съжаление, както можете да прочетете в тази тема, вие не сте сами в тази ситуация. Лицензиращият орган, в случай на 7Bets.io 👈, който е Коста Рика, изобщо не реагира, когато става въпрос за оплаквания на играчи, което прави още по-трудно за нашия екип за оплаквания да помогне на играчите с техните случаи.
Обясниха ли ви какво точно имаха предвид, като казаха, че документите ви са фалшиви? Този проблем беше ли решен или всъщност все още е висящ, чудя се?
Ако смятате, че имате нужда от помощта на нашия екип за жалби, ето връзката 👈, където можете да подадете жалба, така че нашият екип да се опита да ви помогне и да разреши всичко това. Надяваме се, че те ще могат да комуникират с казиното и да получат отговори на някои въпроси относно този проблем. Ако казиното сътрудничи, лицензиращият орган не се включва в случая, какво може да е добро нещо тук.
Моля, уведомете ни каква ще бъде следващата ви стъпка, ще чакаме вашия отговор.
I'm sorry about this issue you are having at this particular casino, unfortunately, as you can read in this thread you are not alone in this situation. The licensing authority, in case of 7Bets.io 👈, which is Costa Rica, is not responsive at all, when it comes to players complaints, which makes it even more difficult for our complaint team to help players with their cases.
Have they explained to you, what did they exactly mean, by saying your documents are fake? Was this issue resolved, or is it actually still pending, I wonder?
If you feel, you need help of our complaint team, here is the link 👈, where you can submit a complaint, so our team could try to help you out and get all this resolved. Hopefully they will be able to communicate with the casino and get answers to some questions regarding this issue. If the casino cooperates, licensing authority is not taken into the case, what could be a good thing here.
Please let us know, what your next step will be, we'll be waiting for your response.
Автоматичен превод: