преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 500 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, много добре, внимавайте с 500.casino, депозирах в няколко сметки от месеци без проблем и не ме блокираха, докато губех, до преди няколко дни, когато спечелих спортен залог и достигнах 2700 евро печалба и какво съвпадение точно там. Според тях те откриват сметките ми, блокират ме, конфискуват всичко и дори не връщат предишните ми депозити, вие сте предупредени.
Hello, very good, be careful with 500.casino, I have been depositing in several accounts for months without problem and they did not block me while I lost, until a few days ago when I won a sports bet and reached 2700 eur profit and what a coincidence right there According to them, they detect my accounts, they block me, they confiscate everything and they don't even return my previous deposits, you have been warned.
Hola , muy buenas , cuidado con 500.casino , he estado depositando en varias cuentas durante meses sin problema y no me bloqueaban mientras perdía, hasta que hace unos días según gane una apuesta deportiva y llegue a 2700 eur de ganancia y qué casualidad justo ahí según ellos, detectan mis cuentas, me bloquean , me confiscan todo y ni me devuelven los depósitos previos,, avisados estais
Хм, така че технически бяхте обвинен в създаване на множество акаунти, поради което печалбите ви бяха анулирани, нали?
Това обикновено се потвърждава по време на процеса на проверка, който обикновено се задейства при оттегляне. Верифицирахте ли акаунта си по-рано, може би?
Също така създавали ли сте някога повече от един акаунт? Съжалявам, трябваше да попитам...
Чакай - намерих оплакването ти! Вие сте се самоизключили в миналото, но сте успели да създадете нов акаунт със същите лични данни,... Това е нещо! 🙁
Uhm, so technically you were accused of creating multiple accounts, thus your winnings were voided, correct?
This is usually confirmed during the verification process, which is normally triggered by withdrawal. Had you verified your account sooner, maybe?
Also, have you ever created more than one account? Sorry, I had to ask...
Hold on - I found your complaint! You self-excluded in the past, yet were able to create a new account with the very same personal details,... That's something! 🙁
Месеци и месеци депозирах без проблеми в сметките, блокираха ме точно когато спечелих най-голямата сума 2700 евро, докато загубих нямаше проблеми, действаха недобросъвестно
For months and months I deposited without problems in the accounts, they blocked me just when I won the highest amount 2700 euros, while I lost there were no problems, they acted in bad faith
Ако създадох повече акаунти, за да пропусна 3-те месеца на самоизключване, съжалявах, тъй като се изключих, казиното наруши правилата си, докато губех, тъй като спечелих много, те ме забраниха и конфискуваха, добросъвестно не действаха , дори да приемем грешката си.
If I created more accounts to skip the 3 months of self-exclusion, I regretted it as I excluded myself, the casino broke its rules while I was losing, as I won heavily they banned and confiscated me, in good faith they did not act, even assuming my mistake.
Si cree más cuentas para saltarme los 3 meses de autoexclusion, me arrepentía según me autoexcluia, el casino se salta sus normas mientras perdía, según gane fuerte me banean y confiscan, muy de buena fe no actuaron, aún asumiendo también mi error
Разбирам защо се чувстваш така, това наистина е неприятна ситуация, в която се намираш. Може би си прав и са допуснати грешки и от двете страни. В този момент изглежда така.
Все пак дай малко време на Кристина. Между другото, тя ще се свърже с вас след 3 дни. Моля ви за търпение.
Също така забелязах нещо за спортните залагания, играли ли сте някога и казино игри?
I understand why you feel like this, it is indeed a troublesome situation you find yourself in. Maybe you're correct and mistakes have been made on both sides. At this moment it looks like this.
Give Kristina some time, though. She'll get back to you in 3 days by the way. I ask you to be patient.
I also spotted something about sports betting, have you ever played casino games too?
Здравейте, благодаря ви много, да, играх на спортни залагания и казино, особено Dreamcatcher, Black Jack и понякога funkytimes и crazy times, поздрави
Hello, thank you very much, yes, I played sports betting and casino, especially dreamcatcher, black Jack and sometimes funkytimes and crazy times, greetings
Hola, muchas gracias, si, jugaba a apuestas deportivas y a casino, sobre todo dreamcatcher, black Jack y a veces funkytimes y crazy times, un saludo
Здрасти!
Оценявам вашите отзиви. Всъщност има един проблем, ние не се занимаваме със ситуации, свързани със спортни залагания; затова се надявам, че Кристина ще намери начин да ескалира допълнително жалбата ви. Мисля, че и двамата смятаме, че оплакването ви е по-сложно, така че нека видим как ще се развие. Просто си помислих, че трябва да знаеш.
Hi there!
I appreciate your feedback. There is actually one issue, we do not deal with sports-betting-related situations; thus, I hope Kristina will find a way to escalate your complaint further. I think we both feel your complaint is more complex, so let's see how it develops. I just thought you should know.
Благодаря ви много, както ви казах, залагам в казиното и в спортните залози, всъщност парите, които залагам в казиното са много повече от спорта, поздрави
Thank you very much, as I told you, I bet in the casino and in sports betting, in fact the money I bet in the casino is much more than in sports, greetings
Muchas gracias, como te dije apostaba en el casino y en apuestas deportivas, de hecho es mucho más el dinero que aposte en el casino que en deportes, saludos
здрасти
Това със сигурност е добра новина по отношение на жалбата. Искрено се надявам да има начин да го разрешим справедливо! За момента просто трябва да му дадем малко време. Въпреки че мразя да чакам себе си, това е неизбежно.
Нека бъдем позитивни!🤞🤞🤞
Hi!
That's certainly good news regarding the complaint. I truly hope there is a way to resolve it fairly! For the moment, we just need to give it some time. Even though I hate waiting for myself, it is inevitable.
Let's be positive!🤞🤞🤞
Жалбата ми е отхвърлена, две бележки,
Казвате, че съм признал, че съм отворил повече акаунти, за да прескоча лимитите за залагане, това е невярно, признах само времето за самоизключване, второ, изглежда много ясно от екранните снимки, които ви изпратих, че казиното не е приложило своите правило за множество акаунти в продължение на много месеци и той го прилагаше само когато му беше от полза, за да оправдае кражбата на парите ми, ако кражба от мен е точната дума, ако това е честно за вас, вие ме разочаровахте,
Все пак благодаря за отделеното време, поздрави
My complaint has been rejected, two notes,
You say that I have admitted that I opened more accounts to skip betting limits, that is false, I have only admitted the self-exclusion time, second, it seems very clear from the screenshots that I sent you that the casino did not apply its multi-account rule during many months, and he only applied it when it benefited him to justify the theft of my money, if stealing from me is the right word, if that is fair to you, you have disappointed me,
Still, thank you for your time, greetings
Mi queja ha sido rechazada, dos apuntes,
decis que yo he admitido q abrí más cuentas para saltarme límites de apuesta, eso es falso, solo he admitido lo del tiempo de autoexclusion, segundo, parece muy claro por las capturas que os mandé que el casino no aplicó su norma de las multicuentas durante muchos meses , y solo la aplicó cuando le beneficiaba para justificar el robo de mi dinero si robarme es la palabra adecuada, si eso es justo para vosotros me habéis decepcionado,
Aún así gracias x vuestro tiempo, saludos
Здравейте.
Знаете, че това е форум, членовете на екипа за оплаквания не отговарят тук. Ето защо бих искал да ви попитам дали можете да изпратите този отговор на отговорника по жалбата.
Аз намерих това:
„Здравейте, добре, отворих 9 сметки, някои от които ви изпратих историята на депозитите през тази година, както ви казах, изключвах себе си, когато загубих, но тъй като съжалявах и не исках да чакам 3-те месеци отварях все повече и повече, като видях, че не поставят никакъв проблем,"
Защо мислите, че трябва да ви бъдат възстановени парите, които сте загубили? Мисля, че е доста очевидно, че вие сте нарушили правилата, за да можете да играете отново.
Има ли нещо повече от това, моля? В такъв случай, моля, предоставете нова информация и поискайте повторно разглеждане на жалбата .
Hello.
You know this is a forum, the members of the Complaint Team do not respond here. Thus, I'd like to ask you whether you can send this response to the complaint handler.
I found this:
"Hello, well, I opened 9 accounts, some of which I sent you the deposit history during this year, as I told you, I was excluding myself when I lost but since I regretted it and I didn't want to wait the 3 months, I opened more and more seeing that they didn't put any problem,"
Why do you think you should be refunded now for the money you've lost? I think it is rather obvious that it was you who broke the rules to be able to play again.
Is there something more to that, please? In such a case, provide new information and ask for the complaint to be reopened, please.
Здравейте, разбрах, че в тези случаи депозитите се връщат и още повече като се има предвид, че с тези 2700 евро спечелени общо взето съм излязъл на печалба между всички сметки.
Онзи ден казахте, че това е сложна жалба и изведнъж идвате при мен и ми казвате: нарушихте правилото и се прецакахте, какво се промени? Ти дори каза, че може би съм бил прав и че грешките са мои и на казиното, но играчът е този, който поема всички щети, наистина смешно
Защо ме повтаряш като казиното, което наруши правилата? Знам това много добре, но казиното също го наруши, като приложи правилото си САМО когато спечелите значителна сума, мисля, че е ДОСТА ОЧЕВИДНА ЛОШАТА НА 500.CASINO КАТО ГО ПРИЛАГА СЛЕД МЕСЕЦИ ДЕПОЗИРАНЕ ВЪВ ВСИЧКИ СМЕТКИ БЕЗ ПРОБЛЕМ , да видим дали е така с главни букви разбирате веднъж завинаги за оплакването, благодаря, поздрави
PS: Кажете на лицето, което отговаря за жалбата, да я напише правилно, тъй като в нея пише, че съм признал, че съм създал акаунти за прескачане на лимитите за залагане. ТОВА Е НЕВЯРНО И НЕ ВИЖДАМ ДА ГО ПОПРАВЯ
Hello, I understood that in these cases the deposits are returned and even more so taking into account that with those 2700 euros earned, overall I came out with profits between all the accounts.
The other day you said that it was a complex complaint and suddenly you come to me and tell me: you broke the rule and screw yourself, what has changed? You even said that maybe I was right and that the mistakes were mine and the casino's, but it is the player who takes on all the damage, really funny
Why do you repeat me like the casino that broke the rules? I know this very well, but the casino also broke it by applying its rule ONLY when you win a substantial sum, I think it is PRETTY OBVIOUS THE BAD FAITH OF 500.CASINO BY APPLYING IT AFTER MONTHS DEPOSITING IN ALL THE ACCOUNTS WITHOUT ANY PROBLEM, let's see if that's the case in capital letters you find out once and for all about the complaint, thank you, greetings
PS: Tell the person in charge of the complaint to write it correctly since it says in it that I admitted to creating accounts to skip the betting limits. THAT IS FALSE AND I DON'T SEE IT CORRECTING
hola, tenia entendido que en estos casos se devuelven los depositos y mas teniendo en cuenta que con esos 2700 euros ganados, globalmente salia con ganancias entre todas las cuentas.
el otro dia decias que era una queja compleja y de repente me vienes a decir : te saltaste la norma y te jodes, Que es lo que ha cambiado? llegaste a decir que quizas tenia razon incluso y que los errores fueron mio y del casino, pero es el jugador el que asume todo el daño, realmente divertido
por que me repites como el casino que rompi las reglas? lo se de sobra , pero el casino tambien la rompio aplicando su norma SOLO cuando gane una suma sustancial, creo que es BASTANTE OBVIA LA MALA FE DE 500.CASINO AL APLICARLA DESPUES DE MESES DEPOSITANDO EN TODAS LAS CUENTAS SIN PROBLEMA ALGUNO, aver si asi en mayuscula os enterais de una vez de la queja, gracias, saludos
PD: dile al encargado/a de la queja que la escriba correctamente ya que dice en ella qur yo admiti crear cuentas para saltarme los limites de apuesta. ESO ES FALSO Y NO VEO QUE RECTIFIQUE
Мисля, че е написано доста ясно. Ако е възникнал проблем в комуникацията и нещо е било неразбрано от екипа по оплакване или ако искате да добавите нещо, имате възможност да отворите отново оплакването. От написаното от Радка бих разбрал също, че си имал 9 открити сметки в казиното, което е явно нарушение на правилата.
Разбирам разочарованието ви, но ако нещо е било изтълкувано погрешно, ние сме само администратори на форума и не участваме пряко в процеса на оплакване. Надявам се, че разбирате ситуацията.
I think it was written quite clearly. If there was a problem in communication and something was misunderstood by the complaint team or if you would like to add something, you have the possibility to reopen the complaint. From what Radka wrote, I would also understand that you had 9 accounts open in the casino, which is a clear violation of the rules.
I understand your frustration, but if something has been misinterpreted, we are just admins on the forum and not directly involved in the complaint process. I hope you understand the situation.
Дата: 26.11.2023 г
CSGO500
Здравейте! Имам проблем с изхода. Направих депозит от $2300 и веднага ми беше забранено да залагам на спорт. На 26 ноември 2023 г. се опитах да изтегля депозита си и получих отказ. В чата за поддръжка ми казаха, че трябва да си върна сумата на депозита. Направих това в секцията за казино, както ми казаха в чата. Печалбата ми беше $1600. След повторното теглене ми беше поискана проверка. Когато го преминах, ми казаха, че съм заподозрян в измама и имам други акаунти. Никога не съм изневерявал и съм играл честно. Никога не съм имал други акаунти, след това първо спряха да ми отговарят и след това акаунтът ми беше блокиран и балансът ми беше анулиран. Блокираха чата ми с поддръжката и не отговарят на имейла ми. Мисля, че бях блокиран по погрешка и искам парите си обратно
Date: 26/11/2023
CSGO500
Hello! I have a problem with the output. I made a deposit of $2300 and was immediately banned from betting on sports. On November 26, 2023, I tried to withdraw my deposit and was refused. In the support chat they told me that I need to win back the deposit amount. I did this in the casino section as they told me in the chat. My profit was $1600. After the repeated withdrawal, I was asked for verification. When I passed it, I was told that I was suspected of fraud and having other accounts. I never cheated and played honestly. I never had other accounts, after that at first they stopped responding to me and then my account was blocked and my balance was canceled. They blocked my chat with support and they don't respond to my email. I think I was blocked by mistake and I want my money back
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Виждам, че имате блокиран акаунт, така че ако смятате, че не е грешка от ваша страна, ще се опитаме да ви помогнем.
Въпреки това вашият случай само със спортни залагания ли е?
Hi, I'm sorry for the situation you're in. I see that you have a blocked account, so if you think it's not a mistake on your part, we'll try to help you.
Nevertheless, is your case only related to sports betting ?
Акаунтът ми е напълно блокиран. Не ми беше дадена възможност да тегля пари. Първо спортната секция беше затворена, върнах си депозита в казиното и след това всички секции бяха затворени и балансът ми беше нулиран
My account is completely blocked. I was not given the opportunity to withdraw money. First, the sports section was closed, I won back my deposit in the casino and after that all sections were closed and my balance was reset to zero
Те трябва да обмислят подаването на жалба на нашия уебсайт.
They you should consider submitting a complaint on our website.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.