преди 9 месеца
Ако имате още въпроси, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да им отговорим. 🙂
If you have any more questions, feel free to get in touch and we'll try to answer them. 🙂
ОтговорЦитат0
Ако имате още въпроси, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще се опитаме да им отговорим. 🙂
If you have any more questions, feel free to get in touch and we'll try to answer them. 🙂
Здравей,
Опитвах се да разбера какво бих могъл да ви кажа, но честно казано нямам представа откъде да започна. Ако искате да обсъдите проблем с хазарта или да предприемете някакви мерки, може би този раздел за отговорно отношение ще ви бъде полезен; той е напълно на ваше разположение: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Разбирам, че е изключително предизвикателство и стрес, но се опитай да не му се поддаваш напълно. Вярвам, че възстановяването е възможно; нужни са мерки и дисциплина. Бъди силна, моля те.
Hello,
I was trying to figure out what I could possibly say to you, but I honestly have no idea where to start. If you want to discuss problem gambling or take some measures, perhaps this responsible section will be of use to you; it is fully at your disposal: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
I understand it is an extreme challenge and stress, but try not to fall for it completely. I believe the recovery is possible; it needs measures and discipline. Be strong, please.
Здравей, Радка.
Опитвам се доколкото мога, да поставя всички блокади на място и т.н., вземам всички съвети за психично здраве и т.н. Просто фактът, че тези сайтове съществуват, причинява проблемите. Веднага щом започнах да ги използвам, бях бомбардиран с още повече съобщения и т.н. измамници, невъзможно е да се блокира.
Оценявам коментарите ви, наистина ми писна, трябва да започна да се боря отново и това ме изтощава много.
Всъщност това е сайтът 31bets.com.
Hi Radka.
I am trying as best I can putting all blocks in place etc taking all the tips on mental health etc its just the fact these sites exist that causes the problems as soon as I started using it I was being bombarded by even more texts etc scammers its impossible to block it out.
I appreciate your comments I am really fed up I need to start fighting again and its taking a lot out of me.
It is actually 31bets.com the site .
Здравей, разбирам, предполагам.
Напълно осъзнавам всички тези сиви зони и добавянето на неправилни търговски кодове създава значителен риск, който трябва да бъде съобщен. Масовите имейл кампании или постоянните VIP обаждания, споменати в други казина, също са част от тази бъркотия.
Няма да се преструвам, че знам какво е това чувство, никога не съм бил там. Така че, моля, отделете време и ако искате да проследите въпроса чрез жалбата или просто тук във форума, това е изцяло ваш избор и ние ще бъдем тук.
Вярвам обаче, че участието във форуми за хазарт или посещението на уебсайтове, фокусирани върху хазарт, може да не е най-добрият вариант за вас в този момент. Не се опитвам да бъда хитър; просто изглежда като източник на много, да речем, предотвратим стрес и интензивни емоции. Може би вие го усещате по различен начин.
Прави това, което е най-добро за теб. 🙏
Hi, I see, I guess.
I am fully aware of all those gray zones, and adding incorrect merchant codes creates a significant risk that should be communicated. The massive email campaigns or constant VIP calls some others mentioned in other casinos are also part of this mess.
I won't pretend I know how this feels, I've never been there. So, please take your time and if you want to follow up on the matter through the complaint or just here on the forum, it 's entirely your call and we will be here.
However, I believe that participating in gambling forums or visiting websites focused on gambling may not be the best option for you at this time. I'm not trying to be clever; it just seems like a source of a lot of, let's say, avoidable stress and intense emotions. Perhaps you feel it differently.
Do what's best for you. 🙏
Благодаря, Радка, ще видя как ще се развият нещата, трябва да се рестартирам отново.
Ще разгледам жалбата, но мисля, че не може да се направи много.
Получавам постоянно голям обем спам обаждания и текстови съобщения от сайтове и т.н., но трябва да бъда по-силен, трябва да проуча защо се провалих.
Thanks Radka I will see how it goes I need to reset myself again.
I will consider the complaint but I think there is not much can be done.
I have been getting continued high volumes of spam calls and texts from sites etc but I need to be stronger I need to look into why I failed.
Спомням си много разговори с играчи за това как ефективно да премахнем всички тези кампании. За съжаление, почти винаги стигаме до едно и също решение: да променим номера на мобилния си телефон и да блокираме всички имейл адреси, регистрирани в казината.
Това несъмнено е една от най-лошите части. Попитах нашия RG специалист, Шимон, за съвет, тъй като той работи в тясно сътрудничество с организации, които помагат на затруднени играчи. Може би има приложение, което се фокусира върху тези спамове, но дори аз трябва да призная, че звучи твърде добре, за да е истина...
Ами, ще се свържа с теб, ако намеря нещо полезно.
I recall many conversations with players about how to effectively remove all of those campaigns. Unfortunately, we almost always end up with the same solution: change the cell phone number and block all of the email addresses registered with the casinos.
This is undoubtedly one of the worst parts. I asked our RG specialist, Šimon, for advice, as he works closely with organizations that help struggling players. Perhaps there is an app that focuses on those spams, but even I have to admit that it sounds too good to be true...
Well, I'll get back to you if I find anything helpful.
Добре, благодаря ти, Радка, блокирам ги през цялото време, те просто продължават да идват.
Ok thanks Radka I block them all the time they just keep coming..
Знам, това е лудост. За съжаление, Шимон е на друга конференция и не можах да намеря никакви полезни съвети онлайн, тъй като мисля, че няма добро решение.
Наистина съжалявам.
I know, this is madness. Unfortunately, Šimon is at another conference, and I couldn't find any useful tips online, as I think there is no good solution.
I'm truly sorry.
Здравей, Радка, всичко е наред, ще рестартирам и възстановя системата, както винаги, благодаря за помощта.
Hi Radka it is ok I will reset and recover as always thanks for helping.
По всяко време. Приятно прекарване на останалото, моля.
Anytime. Enjoy the rest, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.