преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 31bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изплащането се отхвърля всеки път!!! Защото имейл адресът не трябва да съвпада!?!?! След това доказвам на тези измамници, че всичко пасва, те се извиняват и ми казват да опитам отново и след това след часове/дни на проверка изведнъж отново имат същия проблем!!!! Абсолютни измамници!!
Сега пробвам с друго разплащателно средство, интересно ми е какво оправдание имат тогава
Payout is rejected every time!!! Because the email address should not match!?!?! Then I prove to these scammers that everything fits, they apologize and tell me to try again and then after hours/days of checking they suddenly have the same problem again!!!! Absolute scammers!!
Now I'm trying another means of payment, I'm curious what excuse they have then
Auszahlung wird jedesmal abgelehnt!!! Weil die Email Adresse nicht passen soll!?!?! Dann Beweise ich diesen Betrügern das alles passt, die Entschuldigungen sich und sagen ich soll es wieder probieren und dann nach Stunden/Tagen der Überprüfung haben sie plötzlich wieder das selbe Problem!!!! Absolute Betrüger!!
Jetzt versuche ich es mit einem anderen Zahlungsmittel, bin gespannt welche Ausrede sie dann haben
Здравейте, разбирам разочарованието ви, но нека само да отбележа и да ви попитам няколко думи. В коя държава се регистрирахте, моля? Чрез нашата информация това казино не приема играчи от Австрия и не позволява използването на VPN, както можете да видите тук . Не може ли този факт да е свързан с вашия проблем? Правилно ли предполагам, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден?
Hello, I understand your frustration but let me just note and ask you a few words. Under which country did you register, please? Via our information this casino doesn't accept players from Austria and doesn't allow using the VPN as you can see here. Couldn't be this fact connected to your issue? Do I guess right, that you account hasn't been fully verified yet?
Акаунтът е верифициран!!! Вижте екранна снимка и Австрия не е в списъка с блокирани държави!!!
Account is verified!!! See screenshot and Austria is not on the list of blocked countries!!!
Konto ist verifiziert!!! Siehe Screenshot und Österreich ist nicht auf der Liste der gesperrten Länder!!!
Благодаря ви за бързия отговор и екранните снимки. Напълно си прав. Току-що проверих ограничените държави на уебсайта им и версията на T&C е от 2 август. Същата дата като актуализацията на нашия уебсайт. Ще информирам колегите за това. Извинявам се, вероятно са го пропуснали по погрешка.
Е, виждам, че вече сте подали жалбата , което е чудесно. Моля, изчакайте сега отговора на Кристина, надявам се тя да може да ви помогне. Желая ти късмет!✨
Thank you for quick reply and the screenshots. You are absolutely right. I've just checked restricted countries on their website and the version of T&C is from 2nd August. Same date as the update on our website. I'll inform our colleagues about that. I apologize, they probably missed it by mistake.
Well, I see you have already submitted the complaint, what is great. Please wait for Kristina's reply now, I hope she will be able to help you. I wish you a good luck!✨
Имам проблем с тегленето от това казино. Съобщавам правилно всички данни и те отказват, заявявайки, че въвеждам данните неправилно или че анулирам тегленето. сметката е потвърдена и все още продължават да ми отказват теглене.
I have a problem with withdrawing from this casino. I am informing all the data correctly and they are refusing stating that I am entering the data incorrectly or that I am canceling the withdrawal. the account is verified and still they continue to deny my withdrawal.
Здравей,
Прочетох жалбата и ми се струва, че на казиното, тъй като е ново, му липсва опитен персонал, поне що се отнася до обработката на тегления. Мисля, че зад проблема не стои наистина сериозна причина.
Надявам се скоро да можем да ви помогнем. 🤞
Hello there,
I read the complaint and to me, it seems that the casino, as a fresh one is lacking experienced personnel at least when it comes to withdrawal handling. I think that there is not a really serious reason behind the issue.
I hope we will be able to help you soon. 🤞
Имам проблеми с това казино, когато става въпрос за теглене на парите ми, те го отхвърлят без никаква обосновка и не ми дават никаква информация, мисля, че губят време и няма да ми платят, някакво решение?
I have problems with this casino when it comes to withdrawing my money, they reject it without any justification and they do not give me any information, I think they are wasting time and they are not going to pay me, any solution?
Tengo problemas con este casino a la hora de retirar mi dinero, me lo rechazan sin justificación alguna y no me dan información alguna, yo creo que están haciendo tiempo y no van a pagarme, alguna solución?
Вече направихте крачка към решението, като изпратихте жалбата си .
Въпреки това смятам, че трябва да сте по-конкретни и да обясните проблема по-подробно, за да можем да реагираме адекватно.
Кога точно направихте тегленето, моля? Това ли е първото ви теглене от това казино? Вашият акаунт напълно ли е потвърден?
Както и да е, казиното актуализира темата ви за оплакване само преди няколко часа - казвайки, че работят по въпроса.
Добро усилие, бих казал.
You already made a step toward the solution by submitting your complaint.
However, I believe you should be more specific and explain the issue in more detail to allow us to respond adequately.
When exactly did you place the withdrawal, please? Is it your first withdrawal from this casino? Have your account been fully verified?
Anyway, the casino updated your complaint thread just a few hours ago - saying they're working on it.
Good effort, I'd say.
Пазете се от това казино 31bet, когато правите теглене, то не спазва договорените условия, опитват се да ви излъжат и никога не ви плащат, моля, докладвайте за това казино.
Beware of this 31bet casino, when making a withdrawal it does not comply with the agreed terms, they try to lie to you and never pay you, report this casino please.
Cuidado con este casino 31bet, a la hora de hacer una retirada no cumple con los términos acordados, te intentan mentir y jamás te pagan, denunciad a este casino por favor.
Е, регистрирах се вчера в това казино, но ако мненията и рецензиите казват, че не плащат, мисля, че няма да депозирам нищо.
Ако не плащат, лошо нещо, въпреки че Guru дава добра оценка.
Какво ни остава, в добро казино или е лошо казино, което не плаща?
Well, I registered yesterday in this casino but if the opinions and reviews say that they don't pay, I think I'm not going to deposit anything.
If they don't pay, bad thing, although Guru gives it a good score.
What are we left with, in a good casino or is it a bad casino that doesn't pay?
Pues me registre ayer en este casino pero si en la opiniones y reseñas dicen que no pagan creo que no voy a depositar nada.
Si no pagan , mala cosa , aunque Guru le da buena puntuación.
¿ En que quedamos, en un buen casino o es un mal casino que no paga ?
Здравейте и добре дошли отново!
Опитвали ли сте да прегледате потребителски отзиви и оплаквания ? Мисля, че това е най-добрият начин да се запълни празнината между индекса за безопасност и вашите въпроси. 🙂
Трябва също да имате предвид, че казиното се счита за ново, следователно няма „добър рейтинг". Вместо това:
„Прегледахме щателно 31bet Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормална оценка за индекс на безопасност, която даваме на утвърдени казина."
Никой не може да предскаже бъдещето на едно ново казино. Не бихте ли се съгласили?
Бих внимавал, аз лично предпочитам утвърдени и доказани казина.
Hello, and welcome back!
Have you tried to browse user reviews and complaints? I think it is the best way to fill the gap between the safety index and your questions. 🙂
You should also mind the casino is considered a fresh one, hence there is no "good rating" Instead:
"We've thoroughly reviewed 31bet Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it a normal Safety Index rating we give to established casinos. "
No one can foretell the future of a fresh casino. Wouldn't you agree?
I would be careful, I prefer well-established and proven casinos, personally.
Здравейте всички,
Казвам се Франциско, имам 807 евро в сметката си и бих искал да ги изтегля. Правя всички проверки, които искат от мен, но методът на плащане не преминава теста, тъй като картата, която използвах, е виртуална, от моята банка. Искат ми извлечението за плащането от 200 евро, което направих на 16.12.23 г., и аз ги изпращам без проблем, но не е от полза за господата, защото името ми не се появява, (какво е моето грешка, че в банковите извлечения Santander името не се появява?), така че им изпратих с pdf екранна снимка, където можете да видите списъка с всичките ми движения, включително плащането на техния уебсайт, където се появяват моето име, фамилия, номера на карти тук... но изглежда и това не работи, затова поисках от банката сертификат за собственост на картата, който показва цялата ми информация и информацията на картата, но и това не им помогна, не са отказвали да пращат нищо, всъщност могат да ми поискат каквото искат, било то от моята карта или каквото и да е, стига да има такова ще го пратя веднага.
Не знам кого да помоля за помощ, тъй като съм нов тук, благодаря ви много за този форум, надявам се да се свържете с мен, моля, ще актуализирам повече информация, докато напредвам, благодаря.
Поздравления
Франциско
Hello everyone,
My name is Francisco, I have 807 euros in my account and I would like to withdraw them. I do all the verifications they ask of me but the payment method does not pass the test, since the card I used is virtual, from my bank. They ask me for the statement of the payment of 200 euros that I made on 12/16/23, and I send them without any problem, but it is of no use to the gentlemen because my name does not appear, (what is my fault that in the bank statements Santander, the name does not appear?) so I sent them with a pdf the screenshot where you can see the list of all my movements including the payment on their website, where my name, surname, card numbers appear here... but it seems which doesn't work either, so I asked the bank for a certificate of ownership of the card, which shows all my information and the information on the card, but it hasn't helped them either, I haven't refused to send anything, in fact, they can ask me for whatever they want , be it from my card or whatever, as long as there is such a thing I will send it immediately.
I don't know who to ask for help, since I'm new here, thank you very much for this forum, I hope you contact me please, I will update more information as I progress, thank you.
Greetings
Francisco
Hola a todos,
Mi nombre es Francisco, tengo 807 euros en mi cuenta y quisiera retirarlos. hago todas la verificaciones que me piden pero la del método de pago no pasa la prueba, ya que la targeta que utilicé es virtual, de mi banco. Me piden el extracto del pago de 200 euros que hice el dia 16/12/23, y les mando sin ningún problema, pero a los señores no les sirve porque no sale mi nombre, (que culpa tengo yo que en los extractos del banco santander no salga el nombre?) así que les mandé con pdf la captura donde se ve la lista de todos mis movimientos incluidos el pago en su web, donde aquí si que aparece mi nombre, apellidos, números de la targeta... pero parece que tampoco sirve, así que pedí al banco un certificado de titularidad de la targeta, donde aparece todos mis datos y los de la targeta, pero tampoco les ha servido, no me he negado a enviar nada, es más, pueden pedirme lo que quieran, sea de mi targeta o de lo que sea, siempre que exista tal cosa que lo mandaré de inmediato.
No se a quien pedir ayuda, ya que soy nuevo aquí, muchas gracias por este foro, espero que me contacten por favor, voy a actualizar más información conforme avance, gracias.
Saludos
Francisco
Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта. Но от това, което прочетох от вас, изглежда, че сте се опитали да направите всичко възможно, за да сте сигурни, че документът, който казиното иска, е изряден. Написахте, че първият проблем е, че името и фамилията ви не се виждат. Когато доставихте документа там, където беше видим, какъв беше проблемът на казиното тогава? Казаха ли ви защо документът ви е отхвърлен? Колко време продължава целият този процес на проверка на акаунта?
Както и да е, видях, че сте пуснали жалба и не мисля, че това е лош ход, ако нямате отговор защо казиното не приема документите ви. Отговорът със сигурност би бил полезен, за да знаете какво да правите. Освен това, за да не забравяме, ето ръководство за това какво можете да очаквате от жалбата, ако се интересувате.
Е, нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация и се надяваме, че в крайна сметка ще успеете и ще получите парите си.
Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме актуализирате, ще чакам.
Hello, I see you have a problem with the account verification. But from what I read from you, it looks like you tried to do everything you could to make sure the document the casino wants is in order. You wrote that the first problem was that your name and surname were not visible. When you delivered the document where it was visible, what was the casino's problem then ? Did they tell you why your document was rejected ? How long has this whole account verification process been going on ?
Anyway, I saw that you opened a complaint and I don't think it was a bad move at all if you don't have any answer why the casino doesn't accept your documents. A reply would certainly be useful so you know what to do. Also, not to forget, here is a guide on what you can expect from the complaint if you are interested.
Well, our team will try to help you in this situation and hopefully you will be successful in the end and get your money.
If you have something new, be sure to update me, I'll be waiting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.