НачалоФорумКазина31bet Casino - обща дискусия

31bet Casino - обща дискусия

преди 2 години от ktm79
|
3 536 преглеждания 16 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 31bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Изплащането се отхвърля всеки път!!! Защото имейл адресът не трябва да съвпада!?!?! След това доказвам на тези измамници, че всичко пасва, те се извиняват и ми казват да опитам отново и след това след часове/дни на проверка изведнъж отново имат същия проблем!!!! Абсолютни измамници!!

Сега пробвам с друго разплащателно средство, интересно ми е какво оправдание имат тогава

Автоматичен превод:
ktm79
преди 2 години

Здравейте, разбирам разочарованието ви, но нека само да отбележа и да ви попитам няколко думи. В коя държава се регистрирахте, моля? Чрез нашата информация това казино не приема играчи от Австрия и не позволява използването на VPN, както можете да видите тук . Не може ли този факт да е свързан с вашия проблем? Правилно ли предполагам, че вашият акаунт все още не е напълно потвърден?

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Акаунтът е верифициран!!! Вижте екранна снимка и Австрия не е в списъка с блокирани държави!!! filefilefile


Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че не давайте на това съмнително казино такива идеи!!!!!!!!

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Налични в Австрия!!!

Автоматичен превод:
ktm79
преди 2 години

Благодаря ви за бързия отговор и екранните снимки. Напълно си прав. Току-що проверих ограничените държави на уебсайта им и версията на T&C е от 2 август. Същата дата като актуализацията на нашия уебсайт. Ще информирам колегите за това. Извинявам се, вероятно са го пропуснали по погрешка.

Е, виждам, че вече сте подали жалбата , което е чудесно. Моля, изчакайте сега отговора на Кристина, надявам се тя да може да ви помогне. Желая ти късмет!✨

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблем с тегленето от това казино. Съобщавам правилно всички данни и те отказват, заявявайки, че въвеждам данните неправилно или че анулирам тегленето. сметката е потвърдена и все още продължават да ми отказват теглене.

Автоматичен превод:
nandinmendes
преди 1 година

Здравей,

Прочетох жалбата и ми се струва, че на казиното, тъй като е ново, му липсва опитен персонал, поне що се отнася до обработката на тегления. Мисля, че зад проблема не стои наистина сериозна причина.

Надявам се скоро да можем да ви помогнем. 🤞



Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам проблеми с това казино, когато става въпрос за теглене на парите ми, те го отхвърлят без никаква обосновка и не ми дават никаква информация, мисля, че губят време и няма да ми платят, някакво решение?

Автоматичен превод:
Jorcafer
преди 1 година

Вече направихте крачка към решението, като изпратихте жалбата си .

Въпреки това смятам, че трябва да сте по-конкретни и да обясните проблема по-подробно, за да можем да реагираме адекватно.

Кога точно направихте тегленето, моля? Това ли е първото ви теглене от това казино? Вашият акаунт напълно ли е потвърден?

Както и да е, казиното актуализира темата ви за оплакване само преди няколко часа - казвайки, че работят по въпроса.

Добро усилие, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Пазете се от това казино 31bet, когато правите теглене, то не спазва договорените условия, опитват се да ви излъжат и никога не ви плащат, моля, докладвайте за това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, регистрирах се вчера в това казино, но ако мненията и рецензиите казват, че не плащат, мисля, че няма да депозирам нищо.

Ако не плащат, лошо нещо, въпреки че Guru дава добра оценка.

Какво ни остава, в добро казино или е лошо казино, което не плаща?

Автоматичен превод:
canaberto
преди 1 година

Здравейте и добре дошли отново!

Опитвали ли сте да прегледате потребителски отзиви и оплаквания ? Мисля, че това е най-добрият начин да се запълни празнината между индекса за безопасност и вашите въпроси. 🙂

Трябва също да имате предвид, че казиното се счита за ново, следователно няма „добър рейтинг". Вместо това:

„Прегледахме щателно 31bet Casino и го маркирахме като ново онлайн казино. То не работи достатъчно дълго, така че е твърде рано да му дадем нормална оценка за индекс на безопасност, която даваме на утвърдени казина."

Никой не може да предскаже бъдещето на едно ново казино. Не бихте ли се съгласили?

Бих внимавал, аз лично предпочитам утвърдени и доказани казина.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте всички,

Казвам се Франциско, имам 807 евро в сметката си и бих искал да ги изтегля. Правя всички проверки, които искат от мен, но методът на плащане не преминава теста, тъй като картата, която използвах, е виртуална, от моята банка. Искат ми извлечението за плащането от 200 евро, което направих на 16.12.23 г., и аз ги изпращам без проблем, но не е от полза за господата, защото името ми не се появява, (какво е моето грешка, че в банковите извлечения Santander името не се появява?), така че им изпратих с pdf екранна снимка, където можете да видите списъка с всичките ми движения, включително плащането на техния уебсайт, където се появяват моето име, фамилия, номера на карти тук... но изглежда и това не работи, затова поисках от банката сертификат за собственост на картата, който показва цялата ми информация и информацията на картата, но и това не им помогна, не са отказвали да пращат нищо, всъщност могат да ми поискат каквото искат, било то от моята карта или каквото и да е, стига да има такова ще го пратя веднага.

Не знам кого да помоля за помощ, тъй като съм нов тук, благодаря ви много за този форум, надявам се да се свържете с мен, моля, ще актуализирам повече информация, докато напредвам, благодаря.

Поздравления

Франциско

Автоматичен превод:
travonig25
преди 11 месеца

Здравейте, виждам, че имате проблем с верификацията на акаунта. Но от това, което прочетох от вас, изглежда, че сте се опитали да направите всичко възможно, за да сте сигурни, че документът, който казиното иска, е изряден. Написахте, че първият проблем е, че името и фамилията ви не се виждат. Когато доставихте документа там, където беше видим, какъв беше проблемът на казиното тогава? Казаха ли ви защо документът ви е отхвърлен? Колко време продължава целият този процес на проверка на акаунта?

Както и да е, видях, че сте пуснали жалба и не мисля, че това е лош ход, ако нямате отговор защо казиното не приема документите ви. Отговорът със сигурност би бил полезен, за да знаете какво да правите. Освен това, за да не забравяме, ето ръководство за това какво можете да очаквате от жалбата, ако се интересувате.

Е, нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация и се надяваме, че в крайна сметка ще успеете и ще получите парите си.

Ако имате нещо ново, не забравяйте да ме актуализирате, ще чакам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини