преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24betting Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, изтеглям сумата от 1 lakh преди преди 1 ден, все още Сумата не е кредитирана в моя акаунт, ето моята транзакция, която бих искал 4019612
Hi I am withdrawal the 1 lakh Amount before 1 day ago still Amount not credited to my account here is my transaction I'd 4019612
Здравейте, моля свържете се с казиното. Ние не сме казиното тук. Трябва да кажа, че трябва да изчакате малко повече от един ден. Особено през уикенда. 🙂
Hello, please contact the casino. We are not the casino here. Must say that you should wait a bit longer than one day. Especially during the weekend. 🙂
здравей екип,
1.24betting.com ясно показва на уебсайта, че няма лимит за теглене, но приема само максимум 1lakh inr и казва, че тегленето ще се случи след 2-3 часа, но отнема 24 часа и вие, хората, ни молите да изчакаме 15 дни.
2. Казино гуруто е публикувало отзиви, че в 24betting.com няма наличен бонус за депозит, но 24betting.com казва, че за бонус играчите отварят няколко акаунта, за да използват бонуса и накрая 24 betting.com ще блокира акаунта. Ако играете, печелите голяма сума.
3 в рецензиите на caino guru те споменаха добра поддръжка на клиенти в 24betting.com. но за оплаквания използваме казино гуру, за да решим проблема си
Hi team,
1.24betting.com clearly shows in website there is no withdraw limit but it accepts only maximum 1lakh inr and it tells withdrawl will happen in 2-3 hours but it takes 24 hrs and you people ask us to wait for 15 days .
2. Casino guru has put in reviews saying that no deposite bonus available in 24betting.com but 24betting.com says that for bonus players open multiple account to make use of bonus and finally 24 betting.com will block the account .if playing win the big amount.
3 in caino guru rewies they have mentioned good customer support at 24betting.com. but for complains we use casino guru to get our issue solved
Здравейте,
каква причина ви каза казиното, моля? Получавали ли сте някакви имейли относно закриването на вашия акаунт?
Чувствайте се свободни да поставите всяка екранна снимка тук.
Имайте предвид, че не сме служители на казиното, така че не мога да деблокирам акаунта ви , но ще ви помогна да разберете, че може да се случи.
Hello,
what reason did the casino tell you, please? Have you received any emails concerning your account closure?
Feel free to paste any screenshot here.
Keep in mind we are not the casino's employees so I can't unblock your account, but I will help you figure out was could happen.
През последните два месеца акаунтът ми в 24betting се върна и парите ми също бяха презаредени, но все още моите тегления не се приемат, моля, помогнете ми
Last two months back my 24betting account is back and my money also reloaded but still my withdrawals not accepting pls help me
Честно казано, казиното имаше достатъчно време да разреши вашето теглене, жалбата вече е затворена като основателна и казиното получи безплатни точки за игнориране на проблема ви.
„За съжаление, ние не знаем какво се е случило в този случай и защо казиното отказа тегления. Тъй като казиното запази мълчание по нашите искания, ние решихме да затворим този случай като неразрешен, което ще има значително въздействие върху индекс за безопасност на казиното. Можем само да се надяваме, че казиното ще отвори отново този случай и ще обясни какво се е случило."
Също така съжалявам да добавя, че лицензът му е най-лошият от този вид, така че не можете да се свържете с тях. 🙁
Frankly, the casino had enough time to solve your withdrawal, the complaint is now closed as justified, and the casino was given free points for ignoring your problem.
"Unfortunately, we don't know what happened in this case and why the casino has denied the withdrawals. Since the casino has remained silent on our requests, we have decided to close this case as unresolved, which will have a significant impact on the casino safety index. We can only hope that the casino will reopen this case and explain what happened."
I'm also sorry to add that its license is the worst of the kind, so you can't reach out to them. 🙁
Здравейте. Всъщност трябва да се опитате да се свържете с екипа за поддръжка по имейл относно това, лесно може да е някакъв технически проблем. Опитвали ли сте това? Освен това можете да се консултирате с вашия доставчик на плащания, за да сте сигурни, че няма проблем от тяхна страна. 🤷♀️ В случай, че нямате късмет с тези решения, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hello. You should actually try to contact the support by email about this, it could easily be some technical issue. Have you tried that? And also you could check with your payment provider, to be sure there is no problem on their side. 🤷♀️ In case you are not in luck with these solutions, please let us know and we will try to help you out.
Казино сайт на 24betting Много бавно теглене, Заявката за теглене отнема повече от 10 дни, Поддръжката за обслужване на клиенти на живо не работи, Акаунтът с висока печеливша сума означава блокиран без информация, Пристига същия отговор по пощата за поддръжка на клиенти Мисля, че също отговорът от бот, Времето за заявка за теглене е фалшиво ID на транзакцията, даден отговор по пощата
24betting casino site Very Slow withdrawal, Withdrawal request taking more than 10 days, Live customer care support not working, High winning amount account means blocked without information, Customer care support mail same reply only coming I think that also bot reply, Withdrawal request time fake transaction id given mail reply
Не е много добър опит, виждам.
Може да ви изнерви, ако чакате плащането си и дори поддръжката не помага по никакъв начин, дори не ви информира за ситуацията. нали
Радвам се, че проблемът беше решен в крайна сметка, но със сигурност разбирам разочарованието ви.
Мога ли да попитам дали сте се преместили в друго онлайн казино след това преживяване?
Not a very good experience, I see.
It could get on your nerves if you wait for your payment and not even support is helping in any way, not even informing you about the situation. Right?
I am glad that the issue was solved at the end, but i surely understand your frustration.
May I ask if you moved to some other online casino after this experience, though?
Не, госпожо, сега не играя казино игри, защото акаунтът ми в 24betting е в ограничен режим,
Моля, предложете добър сайт за казино игри
Ще се опитам да играя
No madam, Now i am not play casino games because my 24betting account is restricted mode,
Kindly suggest good casino games site
I will try to play
И така, акаунтът ви е останал затворен, виждам...
Е, може би скоро ще намерите по-подходящ сайт. Което ме навежда на вашата молба за предложение: ако ви разбирам доста добре, вие се интересувате най-много от добрите игри. Разглеждайки нашата секция за безплатни игри, можете да намерите казина, които предлагат игрите, които харесвате: https://casino.guru/free-casino-games
Намерете игрите или доставчика на игри, които харесвате, и след това се фокусирайте върху тази част от екрана:
Всичко, което трябва да направите, е да превъртите надолу в сайта на играта.
Вторият вариант обаче е по-фокусиран върху казината и по-малко върху игрите: Прегледайте списъка с казина 👈, намерете казино с по-висок Safet Index, прочетете рецензията му, консултирайте се с потребителските рецензии и ако ви харесва това, което виждате, посетете казиното .
Уведомете ме, ако имате нужда от помощ за намирането на такъв. 🙂
So, your account has remained closed, I see...
Well, perhaps you'll find a more suitable site soon. Which gets me to your request for suggestion: if I understand you pretty well, you are most interested in good games. By looking through our free games section, you can find casinos that offer the games you enjoy: https://casino.guru/free-casino-games
Locate the games or game provider you like and then focus on this part of the screen:
All you need to do is scroll down the game site.
The second option is more focused on the casinos and less on the games, though: Browse the casino list 👈, find casino with higer Safet Index, read its review, consult the user reviews, and if you like what you see, visit the casino.
Let me know if you need help finding one. 🙂
Да, госпожо, акаунтът ми в 24betting все още е в ограничен режим повече от 3 месеца, не мога да играя никакви игри
Yes madam, My 24betting account is still restricted mode more than 3 month, can't play any games
разбирам
Пробвал ли си да търсиш някакви казина по начина, по който Радка е предложила?
I understand.
Have you tried to look for some casinos the way Radka has suggested?
За съжаление не знам какво да ти кажа.
И аз... нов съм тук.
Сега се уча...съжалявам, че не мога да помогна..!
Unfortunately I don't know what to tell you.
Me too... I'm new here.
Now I'm learning...sorry I can't help..!
Δυστυχώς δεν γνωρίζω να σου πω
Και εγώ.. είμαι καινούρια εδώ.
Τώρα μαθαίνω...σόρι που δεν μπορώ να βοηθήσω..!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.