ФорумКазина24betting Casino - обща дискусия

24betting Casino - обща дискусия

преди 2 години от Yashavanth
|
3720 преглеждания 15 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 24betting Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, изтеглям сумата от 1 lakh преди преди 1 ден, все още Сумата не е кредитирана в моя акаунт, ето моята транзакция, която бих искал 4019612

Автоматичен превод:
Yashavanth
преди 2 години

Здравейте, моля свържете се с казиното. Ние не сме казиното тук. Трябва да кажа, че трябва да изчакате малко повече от един ден. Особено през уикенда. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей екип,

1.24betting.com ясно показва на уебсайта, че няма лимит за теглене, но приема само максимум 1lakh inr и казва, че тегленето ще се случи след 2-3 часа, но отнема 24 часа и вие, хората, ни молите да изчакаме 15 дни.

2. Казино гуруто е публикувало отзиви, че в 24betting.com няма наличен бонус за депозит, но 24betting.com казва, че за бонус играчите отварят няколко акаунта, за да използват бонуса и накрая 24 betting.com ще блокира акаунта. Ако играете, печелите голяма сума.

3 в рецензиите на caino guru те споменаха добра поддръжка на клиенти в 24betting.com. но за оплаквания използваме казино гуру, за да решим проблема си

Автоматичен превод:
преди 2 години
  1. Акаунтът е блокиран безупречно Проблемите ясни сър
Автоматичен превод:
venkateshisaraddi7
преди 2 години

Здравейте,

каква причина ви каза казиното, моля? Получавали ли сте някакви имейли относно закриването на вашия акаунт?

Чувствайте се свободни да поставите всяка екранна снимка тук.

Имайте предвид, че не сме служители на казиното, така че не мога да деблокирам акаунта ви , но ще ви помогна да разберете, че може да се случи.


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

През последните два месеца акаунтът ми в 24betting се върна и парите ми също бяха презаредени, но все още моите тегления не се приемат, моля, помогнете ми

Автоматичен превод:
mahendravkr886
преди 10 месеца

Честно казано, казиното имаше достатъчно време да разреши вашето теглене, жалбата вече е затворена като основателна и казиното получи безплатни точки за игнориране на проблема ви.

„За съжаление, ние не знаем какво се е случило в този случай и защо казиното отказа тегления. Тъй като казиното запази мълчание по нашите искания, ние решихме да затворим този случай като неразрешен, което ще има значително въздействие върху индекс за безопасност на казиното. Можем само да се надяваме, че казиното ще отвори отново този случай и ще обясни какво се е случило."

Също така съжалявам да добавя, че лицензът му е най-лошият от този вид, така че не можете да се свържете с тях. 🙁



Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Депозирах 1000 без да добавям в акаунта си повече от дни няма отговор какво мога да направя сър

Бихте ли ми помогнали сър

Автоматичен превод:
raju48666
преди 9 месеца

свързвахте ли се вече с казино чат?

Автоматичен превод:
raju48666
преди 9 месеца

Здравейте. Всъщност трябва да се опитате да се свържете с екипа за поддръжка по имейл относно това, лесно може да е някакъв технически проблем. Опитвали ли сте това? Освен това можете да се консултирате с вашия доставчик на плащания, за да сте сигурни, че няма проблем от тяхна страна. 🤷‍♀️ В случай, че нямате късмет с тези решения, моля, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
venkateshisaraddi7
преди 5 месеца

9964820564 wats app me за подробности

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Казино сайт на 24betting Много бавно теглене, Заявката за теглене отнема повече от 10 дни, Поддръжката за обслужване на клиенти на живо не работи, Акаунтът с висока печеливша сума означава блокиран без информация, Пристига същия отговор по пощата за поддръжка на клиенти Мисля, че също отговорът от бот, Времето за заявка за теглене е фалшиво ID на транзакцията, даден отговор по пощата

Автоматичен превод:
muhammad_salman
преди 1 седмица

Не е много добър опит, виждам.

Може да ви изнерви, ако чакате плащането си и дори поддръжката не помага по никакъв начин, дори не ви информира за ситуацията. нали

Радвам се, че проблемът беше решен в крайна сметка, но със сигурност разбирам разочарованието ви.

Мога ли да попитам дали сте се преместили в друго онлайн казино след това преживяване?


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Не, госпожо, сега не играя казино игри, защото акаунтът ми в 24betting е в ограничен режим,

Моля, предложете добър сайт за казино игри

Ще се опитам да играя

Автоматичен превод:
muhammad_salman
преди 1 седмица

И така, акаунтът ви е останал затворен, виждам...

Е, може би скоро ще намерите по-подходящ сайт. Което ме навежда на вашата молба за предложение: ако ви разбирам доста добре, вие се интересувате най-много от добрите игри. Разглеждайки нашата секция за безплатни игри, можете да намерите казина, които предлагат игрите, които харесвате: https://casino.guru/free-casino-games

Намерете игрите или доставчика на игри, които харесвате, и след това се фокусирайте върху тази част от екрана:

filefile

Всичко, което трябва да направите, е да превъртите надолу в сайта на играта.


Вторият вариант обаче е по-фокусиран върху казината и по-малко върху игрите: Прегледайте списъка с казина 👈, намерете казино с по-висок Safet Index, прочетете рецензията му, консултирайте се с потребителските рецензии и ако ви харесва това, което виждате, посетете казиното .

Уведомете ме, ако имате нужда от помощ за намирането на такъв. 🙂


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини