Първо лицензът на Кюрасао е фалшив!
Второ: те не отхвърлиха жалбата ми, казиното 1xbet отговаря със собствен лиценз, който е фалшив!
Трето: всички в групата за залагане, повече от 500 хиляди души, се съгласиха с мен и видяха целия резултат от уебсайта на 1xbet, който сега също ще губи клиенти масово.
First the Curacao license is fake!
Second: they didn't reject my complaint, 1xbet casino responds with its own license which is fake!
Third: everyone in the betting group, more than 500 thousand people, agreed with me and saw the entire outcome of the 1xbet website, which will now also lose customers en masse.
Primeiro a licença de Curaçao é falsa!
Segundo: eles não rejeitou minha reclamação, o cassino 1xbet responde pela sua própria licença que é falsa!
Terceiro: todos no grupos de apostas mais de 500 mil pessoas me deu razão e viu todo o desfecho do site 1xbet, que agora também vai perder clientes em massa.
Трето: Както вероятно разбирате, останалите 500 души в някаква група нямат нищо общо с нашия процес, докато не подадат собствените си оплаквания. Това твърдение няма никаква стойност, но разбирам, че все пак трябва да го споменете.
Второ + Първо: Това, което наричате фалшив лиценз, е по-вероятно факт, че лицензиращият орган е решил така, както е направил. Но това не означава, че самият лиценз — продуктът — е фалшив.
Ако искате да продължите по този начин с разговора, опитайте се поне да използвате подходящи значения.
Освен това, помолихме ви да предоставите подходящи доказателства при почти всеки случай; ако не можете да направите това, целият този разговор отново е безсмислен.
Тъй като екипът по жалбите не можа да ви помогне с жалбата и когато става въпрос за лицензиращия орган въз основа на информацията: „Също така обсъдих вашата жалба до регулатора с казиното и те не бяха потърсени от регулатора отново след решението това беше направено на 19/10/23, така че изглежда, че регулаторът е отхвърлил и вашата жалба за самоизключване."
Бих казал, че все още се въртим в кръгове, в които ни обвинявате, че подкрепяме казината. Моля, съсредоточете се върху корта, така или иначе това беше ваш избор. Опитахме се да помогнем, но просто не се получи.
Последно предупреждение, сериозен съм.
Third: As you probably understand, the other 500 people in some group have nothing to do with our process until they submit their own complaints. This statement possesses no value, but I understand you need to mention that anyway.
Second + First: What you call a fake license is more likely a fact that the licensing authority decided the way they did. But it does not mean the license itself—the product—is fake.
If you want to carry on this way with the conversation, try to at least use appropriate meanings.
Furthermore, we've asked you to provide relevant proofs on almost every occasion; if you can't do that, this whole conversation is again pointless.
Since the Complaint Team could not help you with the complaint, and when it comes to the licensing authority based on the info:"I have also discussed your complaint to the regulator with the casino and they were not contacted by the regulator again after the ruling that was made on 19/10/23, so it seems the regulator has rejected your self-exclusion complaint as well."
I'd say, we are still running in circles where you are accusing us of supporting casinos. Focus on the court, please, it was your choice anyway. We tried to help, but it simply didn't work.
Last warning, I'm serious.
Не са 500 души, а 500 хиляди души, имам група от над 1 милион души, така че не ме заплашвайте, направете го!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
На момчето му отне 1 месец, за да получи 700 реала хахаха каква прекрасна къща за залагания хахаха
It took the boy 1 month to receive 700 reais hahaha what a wonderful betting house hahaha
Demorou 1 mês pro rapaz receber 700 reais kkkkk que casa de aposta maravilhosa kkkkkkkkk
Не са 500 души, а 500 хиляди души, имам група от над 1 милион души, така че не ме заплашвайте, направете го!
It's not 500 people, it's 500 thousand people, I have a group of more than 1 million people, so don't threaten me, do it!
Não são 500 pessoas, são 500 mil pessoas, eu tenho um grupo de mais de 1 milhão de pessoas, então não me ameaça, faça!
Група от хора, с които никога не сме били в контакт, не е от значение в този момент. Поне това е доста очевидно
Тъй като постоянно не успявате да разберете логиката зад всякакви отговори, няма да ви отговарям повече.
Придържайте се към правилата или вижте ограничения за достъпа си до форума.
A group of people we have never been in touch with is not relevant at this point. At least this is rather obvious
Since you consistently fail to comprehend the logic behind any kind of responses, I won't respond to you anymore.
Adhere to the rules, or see your access to the forum restricted.
Доведете момчето тук, за да подаде жалба или да представи доказателствата си.
Просто като това.
Bring the boy here to submit a complaint or present his proofs.
Simple as that.
Погледнете този уебсайт за оплаквания в Бразилия, може би ще се събудите и ще видите, че уебсайтът на 1XBET е корумпиран и измамен и вижте сами колко хора са ограбени от уебсайта на 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Take a look at this complaints website in Brazil, maybe you will wake up and see that the 1XBET website is corrupt and fraudulent and see for yourself how many people are robbed by the 1XBET website 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Da uma olhadinha nesse site de reclamações do Brasil talvez você acorde e veja que o site 1XBET é corrupto e fraudulento veja você mesmo o tanto de pessoas roubadas pelo site 1XBET 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Съжалявам, но трябва да отговоря.
Трябва наистина да се опитате да съсредоточите енергията си върху това да доведете тези хора тук - на едно място - ако наистина искате да докажете нещо. Това може да има значение.
Освен ако не разбирате тази проста мисъл, искам да си губя времето по този въпрос.
I'm sorry but I have to respond.
You should really try to focus your energy on bringing these people here - on one spot - if you really want to prove something. That could make a difference.
Unless you comprehend this simple thought, I want to waste my time on that matter.
Вижте 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Ще сложа връзката към казино Guru, няма да можете да разрешите толкова много оплаквания за уебсайта на 1xbet!
See 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
I'm going to put the link to the Guru casino, you won't be able to resolve so many complaints about the 1xbet website!
Veja 👇
https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/
Eu vou colocar o link do cassino Guru, vocês não vai dar conta de resolver tantas reclamações do site 1xbet!
За мен няма смисъл, защото изглежда, че се опитвате да държите други играчи като теоретични заложници.
Съжалявам, вече няма място за това.
Сега ви ограничавам от форума.
It makes little sense to me, because it seems like you try to keep other players as theoretical hostages.
I'm sorry, there is no room for that anymore.
Restricting you from the forum now.
Бихте ли отблокирали първоначалния ми акаунт тук в Guru, (ivanvidalr1), защото не съм двуличен, имам само едно и, слава Богу, имах добро образование, а не да блокирам хората, без да им давам властта да решават, сега колко много на chingamento да проклинах, защото бях измамен, или се страхуваш от мен, защото говоря истината, да, такъв съм при мен няма средно положение, ако го направих, ще го призная, сега не ми давайте страхливост, освободете акаунта ми от Гуруто, моля!
Could you unblock my original account here on Guru, (ivanvidalr1) because I'm not two-faced, I only have one, and thank God I had a good education, and not go around blocking people without giving them the power to decide, now how much to the chingamento yes I cursed, because I was deceived, Or are you afraid of me, because I speak the truth, yes I am like that with me there is no middle ground, if I did it I will admit it, now don't give me cowardice, free my account from the Guru please!
Poderia desbloquear minha conta original aqui no Guru, (ivanvidalr1) pois eu não sou duas caras, eu tenho somente uma, e graças a Deus tive uma boa educação, e não sair bloqueando as pessoas sem dar a elas o poder de devesa, agora quanto ao chingamento sim eu xinguei, pois eu fui enganado, Ou você tem medo de mim, por eu falar a verdade, sim eu sou assim comigo não tem meio termo, se eu fiz eu assumo, agora não me venha com covardia, libera minha conta do Guru por favor!
Здравейте,
За да бъда напълно безпристрастен, анкетирах целия екип, за да видя дали трябва да вземем молбата ви под внимание. Честно казано, никой не ви е препоръчал. Публикацията ви не ни убеди, че сте се отдалечили от миналото. Тогава решихме да забраним вашия акаунт и да ви ограничим от форума в резултат на вашия подход.
Изглежда, че е останал същият.
Наистина съжалявам, че трябва да направя същото отново с втория ви акаунт.
Hello,
To be totally impartial, I polled the entire team to see if we ought to take your request into consideration. To be honest, nobody recommended you. We were not persuaded by your post that you have moved on from the past. We back then we decided to ban your account and restrict you from the forum as a result of your approach.
It appears to have remained the same.
I'm truly sorry I have to do the same again with your second account.
Много съм разочарован от 1Xbet, имам чакащо теглене, ще минат 5 дни, а те просто ме навиват, казвайки, че плащането се е върнало и чакат отговор от d3 плащанията система и че специалистите са ангажирани. Поискаха ми 48 часа, които вече минаха, после ми поискаха още 24 часа, които вече минаха. Страхувам се, че скоро няма да получа заплата.
I'm very frustrated with 1Xbet, I have a withdrawal pending, it's going to be 5 days, and they're just winding me up, saying that the payment has come back, and they're waiting for a response from the d3 payments system and that the specialists are committed. They asked me for 48 hours, which has already passed, then they asked for another 24 hours, which has already passed. I'm afraid I won't get paid any time soon.
Estou muito frustrado, com a 1Xbet, tenho um saque pendente vai completar 5 dias, e só me enrolam, dizendo que o pagamento voltou, e estão aguardando resposta do sistema d3 pagamentos e que os especialistas estão empenhados. Me pediram prazo de 48h, que já venceu, depois pediram mais 24hrs que venceu. Estou com medo de não receber já.
Това първият ви опит за теглене в това казино ли е, моля, или сте имали такива преди? Какво ще кажете за проверката на вашия акаунт? Нужно ли е?🤔
Надявам се, че скоро ще могат да разрешат проблема и да ви изпратят печалбите ви. Моля, уведомете ни за всички актуализации там.
Is this your first withdrawal attempt at this casino, please, or have you had any before? What about the verification of your account? Is it needed?🤔
I hope that they will be able to fix the issue soon and send you your winnings. Please let us know about any updates there.
Вече направих 5 или 6 тегления, които пристигнаха за по-малко от 15 минути.
Този чака от 5 дни,
Всеки ден ходя на поддръжка и те казват, че "специалисти решават проблема ми с платежната система" Не разбирам, знаете ли повече за това?
Тук в Бразилия има уебсайт, където хората се оплакват от всяка компания и сайтът се използва широко от потребителите за оценка на компаниите, преди да ги консумират. И 1xbet виждам, че през последните 10 дни има безброй потребители със същия проблем като моя, които се оплакват там.
Започвам да се притеснявам, че няма да получа печалбите си
I've already made 5 or 6 withdrawals that arrived in less than 15 minutes.
This one has been waiting for 5 days,
I go to support every day and they say that "specialists are solving my problem with the payment system" I don't understand, do you know more about this?
There is a website here in Brazil where people make complaints about any company, and the site is widely used by consumers to evaluate companies before consuming. And 1xbet I see that in the last 10 days there are countless users with the same problem as mine complaining there.
I'm getting worried that I won't receive my winnings
Já fiz uns 5, 6 saques que chegam em menos de 15 minutos.
Esse completa neste momento 5 dias aguardando,
Vou no suporte todos os dias e eles disseram que "especialistas estão a resolver o meu problema que o sistema de pagamento" não entendi, você sabe mais sobre isso?
Tem um site aqui no Brasil onde as pessoas fazem reclamações de qualquer empresa, e o site é muito usado por consumidores para avaliar as empresas antes de consumir . E a 1xbet vejo que nos últimos 10 dias são inúmeros usuários com o mesmo problema que o meu reclamando lá.
Estou ficando preocupado de não receber meus ganhos
Можете ли да ми помогнете да разбера проблема си? нормално ли е
Can you help me understand my problem? Is it normal?
Você pode me ajudar a entender o meu problema? É normal?
Ако мога да добавя моята гледна точка, обяснението е съвсем просто:
Всичко, което споменахте досега, ме кара да вярвам, че тази компания се занимава с неочакван проблем с доставчика на плащания. Начинът, по който аз го виждам, те се опитват да го разрешат; следователно всички играчи получават същото обяснение като вас и тегленията се забавят.
Фактът, че всичките ви предишни тегления са преминали без никакви проблеми, декларира, че настоящата ситуация е изненадала персонала на казиното. Съвсем логично е; те се нуждаят от известно време, за да го разрешат.
Виждате ли, за казината е много обичайно да използват независими доставчици на плащания от трети страни, за да обработват всички транзакции, така че персоналът на казиното може да се съсредоточи върху играчите и техните нужди. Честно казано, когато възникне такъв проблем, справянето с него отнема повече време. Знам, че е разочароващо, но се опитайте да бъдете търпеливи, моля.
Има ли някаква алтернативна опция за плащане, която бихте могли да използвате евентуално? Най-често срещаната опция за „последна инстанция" е крипто, въпреки че не всеки играч е свикнал с това.
If I may add my point of view, the explanation is quite simple:
Everything you have mentioned so far makes me believe this company is dealing with an unexpected payment provider issue. The way I see it, they try to resolve it; hence, all players get the same explanation as you did, and the withdrawals are delayed.
The fact that all your previous withdrawals made it through without any issues declares that this current situation caught the casino staff by surprise. It's only logical; they need some time to resolve it.
You see, it's very common for casinos to use independent third-party payment providers to handle all transactions, so the casino staff may focus on players and their needs. Frankly, when such problem arise, dealing with it takes more time. I know it's frustrating, but try to be patient, please.
Is there any alternative payment option you could use eventually? The most common "last resort" option is crypto, though not every player is used to that.
Е, след 6 дни върнаха поръчката в баланса на акаунта ми и успях да изтегля много бързо, беше облекчение.
Благодаря ви, че ме накарахте да разбера възможните проблеми, които може да са възникнали или ще възникнат с платежната система.
Но мисля, че трябваше да ми обяснят проблема по-добре, да ми кажат какво се случва, вместо да създават срокове от 24 или 48 часа, които не са спазили.
Но важното е, че всичко се получи.
Но след това съм много предпазлив да депозирам големи суми с 1xBet отново
Well, after 6 days they returned the order to my account balance and I was able to withdraw very quickly, it was a relief.
Thank you for making me understand the possible problems that may have arisen or will arise with the payment system.
But I think they should have explained the problem to me better, told me what was happening instead of creating deadlines of 24 or 48 hours that they didn't meet.
But the important thing is that everything worked out.
But after that I'm very wary of depositing large amounts with 1xBet again
Bom após, 6 dias eles devolveram o pedido ao saldo da minha conta e consegui sacar bem rápido, foi um alívio.
Obrigado por me fazer entender os possíveis problemas que possam ter surgido ou surgir com sistema de pagamentos.
Mas penso eu que eles deveriam ter me detalhado melhor o problema, dizer o que acontecia em vez de criar prazos de 24, 48h onde não cumpriam.
Mas o importante é que tudo deu certo.
Mas depois disso estou muito receoso em voltar a depositar grandes valores na 1xBet
Така че е чудесно, че всичко се получи добре.
Наистина се радваме, че можем да ви помогнем да разберете по-добре възможните причини. Радка е доста добра в обясненията, нали?😉
Наистина би било по-добре, ако казиното се изправи срещу играчите и им каже какво точно се случва. Точно така.
Но ще продължиш ли изобщо да играеш там? Какво мислиш?
So that is great that everything worked out well.
We are really glad that we could help you understand the possible reasons better. Radka is pretty good in explaining, right?😉
It would really be better if the casino would face the players and tell them exactly what was happening. That is right.
But are you going to continue playing there at all? What do you think?
Е, все пак искам да опитам да играя там, защото имах късмет там. Но ще изчакам няколко седмици, докато преодолея оплакванията, които много потребители правят относно тегления/депозити.
Познавате ли казиното? Какво можете да ми кажете за тях?
Well, I still want to try playing there, because I've been lucky there. But I'm going to wait a few weeks until I get over the complaints many users have been making about withdrawals/deposits.
Do you know the casino? What can you tell me about them?
Bom, eu quero ainda tentar jogar lá, pois eu dei sorte lá. Mas vou esperar algumas semanas, até passar essas reclamações que muitos usuário vem fazendo com eles sobre saques/depósitos .
Você conhece o Cassino? O que sabe me dizer sobre eles?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.