ФорумКазина1xBet Casino - обща дискусия

1xBet Casino - обща дискусия (страница 4)

преди 1 година от Rafaeliton
|
8017 преглеждания 80 отговора |
|
1...3 4 5
преди 6 месеца

Идвам тук, за да благодаря на платформата 1xbet, моите тегления бяха кредитирани. Благодаря ви 😊

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Радвам се за тази новина. Благодаря ви много за актуализацията.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Първо лицензът на Кюрасао е фалшив!

Второ: те не отхвърлиха жалбата ми, казиното 1xbet отговаря със собствен лиценз, който е фалшив!

Трето: всички в групата за залагане, повече от 500 хиляди души, се съгласиха с мен и видяха целия резултат от уебсайта на 1xbet, който сега също ще губи клиенти масово.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Трето: Както вероятно разбирате, останалите 500 души в някаква група нямат нищо общо с нашия процес, докато не подадат собствените си оплаквания. Това твърдение няма никаква стойност, но разбирам, че все пак трябва да го споменете.

Второ + Първо: Това, което наричате фалшив лиценз, е по-вероятно факт, че лицензиращият орган е решил така, както е направил. Но това не означава, че самият лиценз — продуктът — е фалшив.

Ако искате да продължите по този начин с разговора, опитайте се поне да използвате подходящи значения.

Освен това, помолихме ви да предоставите подходящи доказателства при почти всеки случай; ако не можете да направите това, целият този разговор отново е безсмислен.

Тъй като екипът по жалбите не можа да ви помогне с жалбата и когато става въпрос за лицензиращия орган въз основа на информацията: „Също така обсъдих вашата жалба до регулатора с казиното и те не бяха потърсени от регулатора отново след решението това беше направено на 19/10/23, така че изглежда, че регулаторът е отхвърлил и вашата жалба за самоизключване."

Бих казал, че все още се въртим в кръгове, в които ни обвинявате, че подкрепяме казината. Моля, съсредоточете се върху корта, така или иначе това беше ваш избор. Опитахме се да помогнем, но просто не се получи.

Последно предупреждение, сериозен съм.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Не са 500 души, а 500 хиляди души, имам група от над 1 милион души, така че не ме заплашвайте, направете го!

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

На момчето му отне 1 месец, за да получи 700 реала хахаха каква прекрасна къща за залагания хахаха

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не са 500 души, а 500 хиляди души, имам група от над 1 милион души, така че не ме заплашвайте, направете го!

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Група от хора, с които никога не сме били в контакт, не е от значение в този момент. Поне това е доста очевидно

Тъй като постоянно не успявате да разберете логиката зад всякакви отговори, няма да ви отговарям повече.

Придържайте се към правилата или вижте ограничения за достъпа си до форума.

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 6 месеца

Доведете момчето тук, за да подаде жалба или да представи доказателствата си.

Просто като това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Погледнете този уебсайт за оплаквания в Бразилия, може би ще се събудите и ще видите, че уебсайтът на 1XBET е корумпиран и измамен и вижте сами колко хора са ограбени от уебсайта на 1XBET 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 6 месеца

Съжалявам, но трябва да отговоря.

Трябва наистина да се опитате да съсредоточите енергията си върху това да доведете тези хора тук - на едно място - ако наистина искате да докажете нещо. Това може да има значение.

Освен ако не разбирате тази проста мисъл, искам да си губя времето по този въпрос.


Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Вижте 👇

https://www.reclameaqui.com.br/empresa/1xbet-com/


Ще сложа връзката към казино Guru, няма да можете да разрешите толкова много оплаквания за уебсайта на 1xbet!

Автоматичен превод:
ivanvidalr1
преди 6 месеца

За мен няма смисъл, защото изглежда, че се опитвате да държите други играчи като теоретични заложници.

Съжалявам, вече няма място за това.

Сега ви ограничавам от форума.

Автоматичен превод:
Radka
преди 5 месеца

Бихте ли отблокирали първоначалния ми акаунт тук в Guru, (ivanvidalr1), защото не съм двуличен, имам само едно и, слава Богу, имах добро образование, а не да блокирам хората, без да им давам властта да решават, сега колко много на chingamento да проклинах, защото бях измамен, или се страхуваш от мен, защото говоря истината, да, такъв съм при мен няма средно положение, ако го направих, ще го призная, сега не ми давайте страхливост, освободете акаунта ми от Гуруто, моля!

Автоматичен превод:
ivan3vidal
преди 5 месеца

Здравейте,

За да бъда напълно безпристрастен, анкетирах целия екип, за да видя дали трябва да вземем молбата ви под внимание. Честно казано, никой не ви е препоръчал. Публикацията ви не ни убеди, че сте се отдалечили от миналото. Тогава решихме да забраним вашия акаунт и да ви ограничим от форума в резултат на вашия подход.

Изглежда, че е останал същият.

Наистина съжалявам, че трябва да направя същото отново с втория ви акаунт.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Много съм разочарован от 1Xbet, имам чакащо теглене, ще минат 5 дни, а те просто ме навиват, казвайки, че плащането се е върнало и чакат отговор от d3 плащанията система и че специалистите са ангажирани. Поискаха ми 48 часа, които вече минаха, после ми поискаха още 24 часа, които вече минаха. Страхувам се, че скоро няма да получа заплата.

Автоматичен превод:
poivon
преди 4 месеца

Това първият ви опит за теглене в това казино ли е, моля, или сте имали такива преди? Какво ще кажете за проверката на вашия акаунт? Нужно ли е?🤔

Надявам се, че скоро ще могат да разрешат проблема и да ви изпратят печалбите ви. Моля, уведомете ни за всички актуализации там.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече направих 5 или 6 тегления, които пристигнаха за по-малко от 15 минути.

Този чака от 5 дни,

Всеки ден ходя на поддръжка и те казват, че "специалисти решават проблема ми с платежната система" Не разбирам, знаете ли повече за това?


Тук в Бразилия има уебсайт, където хората се оплакват от всяка компания и сайтът се използва широко от потребителите за оценка на компаниите, преди да ги консумират. И 1xbet виждам, че през последните 10 дни има безброй потребители със същия проблем като моя, които се оплакват там.


Започвам да се притеснявам, че няма да получа печалбите си


Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Можете ли да ми помогнете да разбера проблема си? нормално ли е

Автоматичен превод:
poivon
преди 4 месеца

Ако мога да добавя моята гледна точка, обяснението е съвсем просто:

Всичко, което споменахте досега, ме кара да вярвам, че тази компания се занимава с неочакван проблем с доставчика на плащания. Начинът, по който аз го виждам, те се опитват да го разрешат; следователно всички играчи получават същото обяснение като вас и тегленията се забавят.

Фактът, че всичките ви предишни тегления са преминали без никакви проблеми, декларира, че настоящата ситуация е изненадала персонала на казиното. Съвсем логично е; те се нуждаят от известно време, за да го разрешат.

Виждате ли, за казината е много обичайно да използват независими доставчици на плащания от трети страни, за да обработват всички транзакции, така че персоналът на казиното може да се съсредоточи върху играчите и техните нужди. Честно казано, когато възникне такъв проблем, справянето с него отнема повече време. Знам, че е разочароващо, но се опитайте да бъдете търпеливи, моля.

Има ли някаква алтернативна опция за плащане, която бихте могли да използвате евентуално? Най-често срещаната опция за „последна инстанция" е крипто, въпреки че не всеки играч е свикнал с това.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Е, след 6 дни върнаха поръчката в баланса на акаунта ми и успях да изтегля много бързо, беше облекчение.


Благодаря ви, че ме накарахте да разбера възможните проблеми, които може да са възникнали или ще възникнат с платежната система.


Но мисля, че трябваше да ми обяснят проблема по-добре, да ми кажат какво се случва, вместо да създават срокове от 24 или 48 часа, които не са спазили.


Но важното е, че всичко се получи.

Но след това съм много предпазлив да депозирам големи суми с 1xBet отново

Автоматичен превод:
poivon
преди 4 месеца

Така че е чудесно, че всичко се получи добре.

Наистина се радваме, че можем да ви помогнем да разберете по-добре възможните причини. Радка е доста добра в обясненията, нали?😉

Наистина би било по-добре, ако казиното се изправи срещу играчите и им каже какво точно се случва. Точно така.

Но ще продължиш ли изобщо да играеш там? Какво мислиш?


Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Е, все пак искам да опитам да играя там, защото имах късмет там. Но ще изчакам няколко седмици, докато преодолея оплакванията, които много потребители правят относно тегления/депозити.


Познавате ли казиното? Какво можете да ми кажете за тях?

Автоматичен превод:
1...3 4 5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини