Не решихме в негова полза; в тази част грешите.
"Скъпи ivanvidalr1 , за съжаление, ние не разглеждаме жалби, свързани с лицензионните разпоредби и политики. Въпреки че разбирам вашата гледна точка, за съжаление, ние не сме в състояние да предоставим помощ по този въпрос. Нашата роля е на независима онлайн казино база данни, която действа като посредник при разрешаването на споровете на играчите, тъй като вашият спор вече е отхвърлен от лицензиращия орган, не мога да ви помогна повече , мога само да ви посъветвам да разгледате този въпрос законно.
Бих искал да ви помоля дали бихте могли да потвърдите, че акаунтът ви е възстановен, в който случай ще маркирам тази жалба като разрешена, тъй като проблемът със самоизключване беше този, върху който се съсредоточихме в жалбата.
Благодаря ви предварително!"
За мен не звучи така, сякаш сме застанали на страната на казиното.
We did not decide in its favor; in that part, you are mistaken.
"Dear ivanvidalr1, regrettably, we do not handle complaints related to licensing regulations and policies. While I understand your perspective, unfortunately, we are not in a position to provide assistance in this matter. Our role is that of an independent online casino database that acts as a mediator in resolving players' disputes. As your dispute was now rejected by the licensing authority I'm unable to assist further. I can only advise you to pursue this matter legally and I wish you good luck.
I would like to ask you if you could please confirm that your account has been reinstated in which case I will mark this complaint as resolved as the self-exclusion issue was the one we were focused on in the complaint.
Thank you in advance!"
To me, it does not sound like we sided with the casino.