преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1xBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното отказва да закрие акаунта ми, аз говоря с поддръжката на живо и когато поискам закриване, те ме оставят да говоря сам. Не знам какво друго мога да направя, защото не искам да използвам повече 1xbet!!!
The casino refuses to close my account, I talk to live support and when I request closure they leave me talking to myself. I don't know what else I can do because I don't want to use 1xbet anymore!!!
O cassino se recusa a fechar minha conta, eu converso no suporte ao vivo e quando solicito o fechamento eles me deixam falando sozinho. Não sei mais o que posso fazer porque não quero mais usar o 1xbet!!!
Здравейте, какъв отговор получавате, когато поискате от казиното да затвори акаунта ви? Опитахте ли да пишете на официалния имейл за затварянето?
Въпреки това, ако единственото нещо, което казиното прави в този случай, е да ви прекъсне и да не комуникира, вероятно би било добра идея да подадете жалба.
Какво казваш ?
Hi, what answer do you get when you ask the casino to close your account ? Did you try to write to the official email about the closure ?
However, if the only thing the casino does in this case is to cut you off and not communicate, it would probably be a good idea to file a complaint.
What do you say ?
Здравей Джаро. И така, те ме оставиха да говоря сам в чата, 3 пъти с 3 различни агенти това се случи многократно, изглежда ми, че е политика на компанията да не приема заявки за изтриване на акаунт.
Да, аз също изпратих имейл преди около 3 дни и все още не съм получил отговор.
Hello Jaro. So, they leave me talking alone in the chat, 3 times with 3 different agents this happened repeatedly, it seems to me to be company policy not to accept account deletion requests.
Yes, I also sent an email about 3 days ago and still haven't received a response.
Olá Jaro. Então, eles me deixam falando sozinho no chat, por 3 vezes com 3 atendentes diferentes isso aconteceu repetidamente, parece-me ser uma politica da empresa não aceitar pedidos de exclusão de conta.
Sim, eu enviei um email também faz uns 3 dias e até hoje não obtive resposta.
Не мисля, че е редно казино да игнорира подобно искане и трябва да се третира много сериозно. Мисля, че в този случай оплакването би било най-доброто нещо, което да опитате. Какво мислиш?
I don't think it's right for a casino to ignore such a request and it should be treated very seriously. I think in this case a complaint would be the best thing to try. What do you think?
И аз не мисля, че е правилно. Ще си помисля тук, ако отворя жалба, това е защото наистина искам да закрия акаунта.
I don't think it's correct either. I'm going to think here, if I open a complaint it's because I really want to close the account.
Também não acho correto. Vou pensar aqui, se eu abrir reclamação é porque quero fechar a conta mesmo.
Ако не можете да успеете и казиното не вземе молбата ви под внимание, не мисля, че има какво да мислите. Както и да е, ще оставя окончателното решение на вас. Ако мислите, че можете да се справите с казиното сами, няма да ви накарам да участвате в него. Но ние сме тук, ако имате нужда от нас. 🙂
If you can't make it and the casino doesn't take your request into consideration, I don't think there's anything to think about. Anyway, I'll leave the final decision up to you. If you think you can make it with the casino on your own, I won't be pushing you into it. But we're here if you need us. 🙂
Играя от доста време и нямам проблеми. Казината ви мотивират да играете с тях по много начини, благодарение на бонусите, за които сме ви много благодарни.
I've been playing for a long time and I have no problems. Casinos motivate you to play with them in many ways, thanks to bonuses, for which we are very grateful.
Jogo há muito tempo e não tenho problemas. Os casinos motivam-no a jogar com eles de várias formas, graças aos bónus, pelos quais lhes agradecemos muito.
Здравейте, радвам се да видя, че имате добро изживяване в казиното. Що се отнася до бонусите, бих казал, че все повече и повече играчи играят с тях по-малко, тъй като често има проблеми с тегленето или изпълнението на изискванията. Но в това казино успяхте ли вече? Спечелихте ли някой от бонусите тук? 🙂
Hi, pleased to see you have a good casino experience. As for bonuses, I would say that more and more players are playing with them less, as there are often issues with withdrawing or fulfilling the requirements. However, in this casino, have you succeeded yet ? Have you won any of the bonuses here ? 🙂
Това казино 1xbet е най-мръсното, което съм виждал!
Спечелих залог и те блокираха акаунта ми без причина, момчета, бягайте от това казино 1xbet, на практика трябва да предприема съдебни действия сега!
This 1xbet casino is the dirtiest I've ever seen!
I won a bet and they blocked my account for no reason, guys, run away from this 1xbet casino, I practically have to take legal action now!
Esse cassino 1xbet é o mais sujo que eu já vi!
Eu ganhei uma aposta eles bloqueou minha conta sem motivos, pessoal fuja desse cassino 1xbet, eu praticamente tenho que receber na justiça agora!
Здравейте, направих заявка за теглене в казиното преди повече от 10 дни и до днес не е направено плащане!!
сметка: 836994721
Имам две блокирани тегления!
Hello, I made a withdrawal request at the casino more than 10 days ago and until today no payment has been made!!
account: 836994721
I have two withdrawals blocked!
Ola, fiz o pedido de saque no casino a mais de 10 dias e ate hoje nada de pagarem o dinheiro !!
conta: 836994721
estao com dois saques travados!
Небрежност от 1xbet Чакам две тегления от 27 април и досега нищо. Те не го решават и парите са заседнали в платформата, въпреки че тегленето вече е обработено, те не ги освобождават. Те са измамници, стойте далеч от тази платформа. 1xbet не решава проблемите на играчите.
Negligence from 1xbet I have been waiting for two withdrawals since the 27th of April and so far nothing. They don't solve it, and the money is stuck on the platform, even though the withdrawal has already been processed, they don't release it. They are a fraud, stay away from this platform. 1xbet does not solve players' problems.
Descaso da 1xbet Estou desde o dia 27.04 esperando dois saques e até agora nada . Eles não resolvem ,e o dinheiro está preso na plataforma mesmo o saque já processado , eles não liberam. São uma fraude fiquem longe dessa plataforma. 1xbet não resolve problema dos jogadores.
Имам същия проблем, тази платформа е измама. Това е финансова пирамида
I have the same problem, this platform is a fraud. It's a financial pyramid
Estou com mesmo problema, essa plataforma e uma fraude. É pirâmide financeira
Да, все още се надявам да получа тези пари, но добре!!! Много хора в същата ситуация
Yeah, I'm still hoping to receive this money, but oh well!!! Many people in the same situation
Poise, na esperança ainda de receber esse dinheiro, mas ta foda!!! Muitas pessoas na mesma situação
Има човек, който помага да се върнат парите, като търси Green club в Instagram. Той взима такса. Но си струва да опитате
There is a guy who helps to recover the money by searching for the Green club on Instagram. He charges a fee. But it's worth trying
Tem um rapaz que ajuda a recuperar o dinheiro procura no Instagram Green club. Ele cobra um valor . Mais vale a pena tentar
Гледах и не можах да го намеря, какво е @?
I looked and couldn't find it, what's the @?
Procurei nao achei, qual o @?
Този сайт е проклет, този 1xbet краде пари от сметките на бразилците, федералната полиция вече ги преследва
This site is cursed, this 1xbet is stealing money from Brazilians' accounts, the federal police are already after them
Esse site é maldito, esse 1xbet tá roubando o dinheiro das contas dos brasileiros, a polícia federal já está atrás deles
Здравейте, направих заявка за теглене в казиното преди повече от 10 дни и до днес не е направено плащане!!
сметка: 836994721
Имам две блокирани тегления!
Hello, I made a withdrawal request at the casino more than 10 days ago and until today no payment has been made!!
account: 836994721
I have two withdrawals blocked!
Ola, fiz o pedido de saque no casino a mais de 10 dias e ate hoje nada de pagarem o dinheiro !!
conta: 836994721
estao com dois saques travados!
Здравейте, като начало бих казал, че даваме на казината 14 дни, за да решат тегленето.
Доколкото виждам обаче, вие вече сте подали жалба , така че екипът ни ще трябва да изчака, за да види дали ще получите парите дотогава.
От казиното казаха ли ви защо все още не са ви изпратили нищо? Верифицирахте ли вече акаунта си тук?
Кажи ми.
Hi, for the start I would say that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal.
However, from what I can see, you've already filed a complaint, so our team will have to wait to see if you get the money by then.
Did the casino tell you why they haven't sent you anything yet? Have you already verified your account here?
Let me know.
Небрежност от 1xbet Чакам две тегления от 27 април и досега нищо. Те не го решават и парите са заседнали в платформата, въпреки че тегленето вече е обработено, те не ги освобождават. Те са измамници, стойте далеч от тази платформа. 1xbet не решава проблемите на играчите.
Negligence from 1xbet I have been waiting for two withdrawals since the 27th of April and so far nothing. They don't solve it, and the money is stuck on the platform, even though the withdrawal has already been processed, they don't release it. They are a fraud, stay away from this platform. 1xbet does not solve players' problems.
Descaso da 1xbet Estou desde o dia 27.04 esperando dois saques e até agora nada . Eles não resolvem ,e o dinheiro está preso na plataforma mesmo o saque já processado , eles não liberam. São uma fraude fiquem longe dessa plataforma. 1xbet não resolve problema dos jogadores.
Здравейте, не бих казал от самото начало, че казиното е измама. Виждам и вие също казахте, че тегленето ви е обработено, така че твърдо вярвам, че парите ще стигнат до вас.
Както и да е, контактували ли сте с казиното и опитвате ли се да разберете каква е ситуацията сега? Даваме им 14 дни да организират целия процес и да изпратят парите. Успяхте ли вече да потвърдите акаунта си тук или това не беше необходимо?
Ще се опитам да бъда търпелив и ако нищо не се промени, нашият екип ще се опита да ви помогне, тъй като имате открита жалба . 👍
Hello, I wouldn't say right from the beginning that the casino is a scam. I see, and you also said, that your withdrawal was processed, so I firmly believe that the money will reach you.
Anyway, have you been in contact with the casino and trying to find out what the situation is now ? We are giving them 14 days to sort the whole process out and send the money. Have you been able to verify your account here yet or was that not necessary ?
I would try to be patient and if nothing changes then our team will try to help you since you have open complaint. 👍
Изпратих многобройни съобщения и имейли, но те не отговарят на проблема ми и парите ми все още са заседнали в платформата.
I have sent numerous messages and emails and they do not respond to my problem and I still have my money stuck on the platform.
Já mandei inúmeras mensagens e e-mail eles não dão uma resposta para meu problema e continuo com o dinheiro preso na plataforma.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.