Тогава оставям решението на вас.
Ако предпочитате да подадете жалба, моля, използвайте тази връзка .
Then I leave the decision up to you.
If you prefer to submit a complaint, use this link, please.
Поддръжката на живо не работи! С изключение на едно "щом има време ще се оправим" или нещо подобно до сега нямаше отговор!?
Тогава буквално ми откраднаха пари на живо пред очите ми!
Играех в ПРАГМАТИЧЕН СЛОТ, залагах на 0,80 ....
След това от около 77 € оставащ кредит...той скочи до около 8 € диапазон... Бях невнимателен, след това го забелязах в някакъв момент, с 5,20 € кредит спрях СЛОТА!!
Погледнах списъка с историята на играта и направих ЕКРАННА СНИМКА, всеки може да види със собствените си очи, че изведнъж малко под €70 изчезват във въздуха!? Какво може да се направи в такава ситуация?
The live support doesn't work! Except for one "as soon as there is time, we will take care of it" or something like that, there was no answer so far!?
Then money was literally stolen from me live in front of my eyes!
I was playing in a PRAGMATIC SLOT, bet on 0.80 ....
Then from about 77 € remaining credit...he jumped down to about 8 € range... I was inattentive, I then noticed it at some point, with 5.20 € credit I stopped the SLOT!!
I looked at the game history list and made a SCREENSHOT, everyone can see with their own eyes that suddenly just under €70 vanish into thin air!? What can one do in such a situation?
Der live Support funktioniert nicht! Ausser mal einer "sobald einer Zeit hat wird man sich drum kümmern" oder so ähnlich, kam keine Antwort bis her!?
Dann ist mir ebend live vor meinen Augen Wort wörtlich Geld geklaut worden!
Ich war in einer PRAGMATIC SLOT am Spielen,Einsatz auf 0,80 ....
Dann ab ca. 77€ rest Guthaben...sprang er runter auf ca. 8€ Bereich... Ich war Unaufmerksam,ich habe es dann irgendwann bemerkt, bei 5,20€ Guthaben habe ich die SLOT gestoppt!!
Habe mir dem Spielverlaufs Liste angeschaut und SCREENSHOT gemacht, dort kann jeder mit eigenen Augen sehen, das auf einmal knapp 70€ sich in Luft auflösen!? Was kann man in solch einer Situation tun?
преди малко част от баланса ми изчезна, а в другия ми депозит се случи същото, свързах се с казиното, което каза да изчакам един месец, защото е в профилактика, мина месец, казиното вече не работи, свързах се curacao по имейл, където ми казаха, че не е възможно да го обработя, защото вече не се регулира от тях, така че това е? загубих ли моите 942 евро?
a while ago, part of my balance disappeared, and in my other deposit the same thing happened, I contacted the casino who said to wait a month, because it was under maintenance, a month passed, the casino is no longer working, I contacted curacao via email, where I was told that it is not possible to process it because it is no longer regulated by them, so that's it? did I lose my 942EUR?
Това ми звучи като измама! 🙁
В моите очи предложението за месец за поддръжка звучи много подозрително, дано беше дошъл по-рано...
В този момент казиното вече не съществува, което ме притеснява значително.
Единственото нещо, което не сте опитвали досега, е да подадете жалба. За резултата обаче не смея да спекулирам. След като казиното бъде затворено, ръководството вече не съществува. Съжалявам, не изглежда добре.
https://casino.guru/complaints/create
That sounds like fraud to me! 🙁
In my eyes, suggesting a month for the maintenance sounds very suspicious, I wish you had come sooner...
At this point, the casino no longer exists, which makes me worried significantly.
The only thing you have not tried so far is submitting a complaint. I do not dare to speculate about the result, however. Once the casino is closed, the management no longer exists. I'm sorry, it does not look good.
https://casino.guru/complaints/create
Не мога да го намеря в списъка за оплакване, но сайтът понякога работи и има тази връзка: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, не трябва ли опитайте нещо по този начин?
I can't find it on the list for the complaint, but the site sometimes works, and it has this link: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, shouldn't I try something that way?
Предлагах ви безплатна жалба чрез Casino Guru Resolution Center.
Уверете се, че ви изпратих зелената връзка. Това, което изглежда търсите, е жалба, подадена до лицензиращия орган, но вашата връзка води само до валидатор - функция, която показва дали лицензът на казиното все още е валиден.
Ако мога, забравете за пълномощията и щракнете или докоснете тази връзка:
https://casino.guru/complaints/create
Това е най-лесният начин да получите подкрепата. Опитайте това, моля.
I was offering you a free complaint through Casino Guru Resolution Center.
Fort that I sent you the green link. What you seem to be looking for is a complaint submitted to the licensing authority, but your link only leads to a validator - a feature that shows if the casino's license is still valid.
If I may, forget about the authority and click or tap this link:
https://casino.guru/complaints/create
It's the easiest way to get the support. Try that, please.
Имам $883, останали в сметката ми с тези измамници. Не отговарят на писма. Те просто изчезнаха заедно с моите средства!
I have $883 left in my account with these scammers. They do not respond to letters. They simply disappeared along with my funds!
У мене залишилось 883$ на рахунку у цих шахраїв. На листи вони не відповідають. Вони просто зникли разом з моїми коштами!
Здравей, мисля, че не си единственият, който има проблеми в казиното. Забелязах обаче, че казиното е затворено от известно време, така че вероятно ще бъде по-трудно да получа отговор от тях в този случай и се страхувам, че ще бъде също толкова трудно да разрешите проблема си.
Както и да е, единственото, което мога да предложа в тази ситуация, е да подадете жалба, въпреки че не мисля, че ще има кой знае какъв успех.
Мислите ли, че можете поне да опитате, въпреки че може да няма щастлив край?
Hi, I think you're not the only one having problems in the casino. However, I noticed that the casino has been closed for some time, so it will probably be harder to get a response from them in this case, and I'm afraid it will be just as hard to resolve your issue.
Anyway, the only thing I can suggest in this situation is to file a complaint, although I don't think it will be very successful.
Do you think you can at least try, even though it may not have a happy ending ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.