ФорумКазина1GoodBet Casino - обща дискусия

1GoodBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 2 години от Anonymized134
|
7896 преглеждания 48 отговора |
|
12 3
Добавете пост
Radka
преди 1 година

не даде краен срок

Автоматичен превод:
Tulio
преди 1 година

Тогава оставям решението на вас.

Ако предпочитате да подадете жалба, моля, използвайте тази връзка .

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поддръжката на живо не работи! С изключение на едно "щом има време ще се оправим" или нещо подобно до сега нямаше отговор!?


Тогава буквално ми откраднаха пари на живо пред очите ми!

Играех в ПРАГМАТИЧЕН СЛОТ, залагах на 0,80 ....

След това от около 77 € оставащ кредит...той скочи до около 8 € диапазон... Бях невнимателен, след това го забелязах в някакъв момент, с 5,20 € кредит спрях СЛОТА!!

Погледнах списъка с историята на играта и направих ЕКРАННА СНИМКА, всеки може да види със собствените си очи, че изведнъж малко под €70 изчезват във въздуха!? Какво може да се направи в такава ситуация? file

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

преди малко част от баланса ми изчезна, а в другия ми депозит се случи същото, свързах се с казиното, което каза да изчакам един месец, защото е в профилактика, мина месец, казиното вече не работи, свързах се curacao по имейл, където ми казаха, че не е възможно да го обработя, защото вече не се регулира от тях, така че това е? загубих ли моите 942 евро?

Автоматичен превод:
Tulio
преди 9 месеца

Това ми звучи като измама! 🙁

В моите очи предложението за месец за поддръжка звучи много подозрително, дано беше дошъл по-рано...

В този момент казиното вече не съществува, което ме притеснява значително.

Единственото нещо, което не сте опитвали досега, е да подадете жалба. За резултата обаче не смея да спекулирам. След като казиното бъде затворено, ръководството вече не съществува. Съжалявам, не изглежда добре.

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Не мога да го намеря в списъка за оплакване, но сайтът понякога работи и има тази връзка: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, не трябва ли опитайте нещо по този начин?

Автоматичен превод:
Tulio
преди 8 месеца

Предлагах ви безплатна жалба чрез Casino Guru Resolution Center.

Уверете се, че ви изпратих зелената връзка. Това, което изглежда търсите, е жалба, подадена до лицензиращия орган, но вашата връзка води само до валидатор - функция, която показва дали лицензът на казиното все още е валиден.

Ако мога, забравете за пълномощията и щракнете или докоснете тази връзка:

https://casino.guru/complaints/create

Това е най-лесният начин да получите подкрепата. Опитайте това, моля.


Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Имам $883, останали в сметката ми с тези измамници. Не отговарят на писма. Те просто изчезнаха заедно с моите средства!

Автоматичен превод:
xray200
преди 8 месеца

Здравей, мисля, че не си единственият, който има проблеми в казиното. Забелязах обаче, че казиното е затворено от известно време, така че вероятно ще бъде по-трудно да получа отговор от тях в този случай и се страхувам, че ще бъде също толкова трудно да разрешите проблема си.

Както и да е, единственото, което мога да предложа в тази ситуация, е да подадете жалба, въпреки че не мисля, че ще има кой знае какъв успех.

Мислите ли, че можете поне да опитате, въпреки че може да няма щастлив край?

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини