преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 1GoodBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Пуснах жалба за това казино, което вие винаги сте изтривали. Моля, обърнете внимание на тази жалба, тъй като казиното игнорира молбите ми за самоизключване за една седмица.
Приложих някои доказателства към жалбата. Този доставчик не ми се струва особено сериозен.
I opened a complaint about this casino which you guys have always deleted. Please address this complaint as the casino ignored my self-exclusion requests for a week.
I have attached some evidence to the complaint. This provider does not seem to me to be particularly serious.
Ich habe eine Beschwerde über dieses Casino eröffnet, die ihr bislang immer wieder gelöscht habt. Bitte nehmt euch dieser Beschwerde an, da das Casino eine Woche lang meine Wünsche nach einem Selbstausschluss ignoriert hat.
Etliche Beweise habe ich der Beschwerde beigefügt. Dieser Anbieter scheint mir nicht sonderlich seriös zu sein.
Здравейте, Вашата жалба чака да бъде разгледана. Какво имаш предвид под "което вие винаги сте изтривали", моля?
Hello, your complaint is waiting to be reviewed. What do you mean by "which you guys have always deleted", please?
Уважаеми Anonymized134, съжаляваме, че сте имали негативен опит с 1good.bet.
Въпреки това бихме искали да подчертаем, че правим всичко, за да помогнем на нашите играчи да се борят срещу пристрастяването към хазарта. Предлагаме две опции за избор; САМОИЗКЛЮЧВАНЕ - блокиране на акаунт за определен период с възможност за връщане само след избрания период от време и период на ИЗХЛАЖДАНЕ от 7 дни, или ПОСТОЯННО ИЗТРИВАНЕ - изтриване на акаунта без възможност за връщане или деблокиране след 14 дни от започване на изтриването. Ако трябва да деблокирате акаунта си, играчите могат да ни изпратят имейл на info@1good.bet.
Освен това 1good.bet дава приоритет на правните насоки и помага на своите играчи да ги следват, много по-значително от другите уебсайтове. Следователно нашето казино, за разлика от повечето други онлайн казина, е добавило съществен раздел „Отговорна игра" точно в горната част на уебсайта. Това беше направено, за да гарантираме, че нашите играчи имат достъп до опциите и те могат сами да го регулират в своя профил много бързо и без указания. Освен това, за да не пропуснат шанса да се запознаят с всички насоки, информация за контакт на държавни служители, които имат право да водят професионално през пристрастяването към хазарта. Да не говорим, че нашата 24/7 поддръжка на клиенти е там, за да ви помогне по всяко време и ви насочи към ИЗТРИВАНЕ/САМОИЗКЛЮЧВАНЕ; вие обаче предпочетохте да ги помолите постоянно да ЗАКРИТ и ОТКРЯТ акаунта ви, за което имаме доказателства.
Въпреки това сме благодарни за вашата обратна връзка и ще ни помогне да разработим строги стратегии срещу пристрастяването към хазарта
Dear Anonymized134, we are sorry you had a negative experience with 1good.bet.
Nevertheless, we would like to emphasize that we are doing everything to help our players fight against gambling addiction. We offer two options to choose from; SELF-EXCLUSION - blockage of an account for a definite period with a possibility to return only after the chosen amount of time and COOLING OFF period of 7 days, or PERMANENT DELETION - deleting the account without a possibility to return nor unblock yourself after 14day of initiation of the deletion. If you need to unblock your account, the players can email us at info@1good.bet.
Moreover, 1good.bet prioritizes legal guidelines and assists its players to follow those, much more significantly than other websites. Hence, our casino, unlike most other online casinos, has added an essential section of "Responsible Gaming" right on top of the website. This has been done to ensure our players have access to the options, and they can regulate it in their profile themself very quickly and without guidance. Additionally, so they do not miss a chance to get acquainted with all the guidelines, contact information of the government officials eligible to guide through gambling addiction professionally. Not to mention that our 24/7 customer support is there to assist anytime and has guided you towards DELETING/ SELF-EXCLUDING yourself; however, you preferred to ask them to CLOSE and RE-OPEN your account constantly, of which we have evidence.
Nonetheless, we are thankful for your feedback, and it will help us develop strict strategies against gambling addiction
Благодаря ви за реакцията. Изглежда, че сте официален представител на казиното. Ако е така, ще бъдете толкова любезен и се свържете с мен чрез имейл radka@casino.guru, като използвате официалния си имейл имейл, за да мога да променя акаунта ви на казино представител, моля?
Thank you for your reaction. It seems you are an official casino representative. If so, would be so kind and contact me via radka@casino.guru email, using your official casino email, so I can change your account to casino rep., please?
За съжаление, това казино изглежда има проблеми с всяко теглене. Моите Swift тегления на €5000 все още не са пристигнали след 10 работни дни. Доставчикът не отговаря на нито един имейл и не уважава молбата ми за лимит на депозит от 10 евро. Дори моето астроплащане от само €500 не е обработено. Чатът незабавно прекратява всеки контакт от мен. Не мисля, че това е сериозно. Просто искам да си получа парите. Беше ми разрешено да загубя невероятна сума, но сега доставчикът изобщо не реагира на изплащания. Надявам се, че 1good го направи изобщо. Моля, помогнете ми с Casinoguru и се погрижете за жалбата.
Срамота е, защото мислех, че доставчикът е сериозен и ми хареса да играя там.
Unfortunately, this casino seems to have problems with every withdrawal. My Swift withdrawals of €5,000 have still not arrived after 10 working days. The provider does not respond to any email and does not respect my request for a €10 deposit limit. Even my astropay payout of just €500 has not been processed. The chat immediately ends any contact from me. I don't think that's serious. I just want to receive my money. I was allowed to lose an incredible amount, but now the provider does not react at all to payouts. I hope that 1good did it at all. Please help me Casinoguru and take care of the complaint.
It's a shame, because I thought the provider was serious and enjoyed playing there.
Leider hat dieses Casino bei jeder Auszahlung scheinbar Probleme. Meine Swift Auszahlungen über 5.000€ sind nun nach 10 Werktagen immer noch nicht eingegangen. Der Anbieter reagiert auf keine Email und respektiert meinen Wunsch auf ein 10€ Einzahlungslimit nicht. Selbst meine astropay Auszahlung über gerade einmal 500€ ist nicht bearbeitet. Der Chat beendet sofort jede Kontaktaufnahme von mir. Das finde ich nicht seriös. Ich will nur mein Geld erhalten. Ich durfte unglaublich viel verlieren, nun bei Auszahlungen reagiert der Anbieter aber gar nicht. Ich hoffe diese hat 1good überhaupt durchgeführt. Bitte helft mir Casinoguru und nehmt euch der Beschwerde an.
Schade, da ich den Anbieter für seriös hielt und gerne dort gespielt habe.
Аз също имам въпрос, защо не премахнете всички лоши казина от casinoguru? така че хората да не чуват повече за тях, това трябва да е първото
I also have a question, why don't you remove all the bad casinos from casinoguru? so people wouldn't hear about them anymore, that should be the first
Am si eu o intrebare,de ce nu eliminați din cazinoguru toate cazinouriile rele?asa lumea nu ar mai auzi de ele,asta ar trebui sa fie primu
Защото възнамеряваме да продължим да предоставяме най-големия източник на информация за онлайн казина в света 🙂, както се казва в мрежата.
Освен това, как можем да защитим и обезсърчим хората да играят в лоши казина, ако скрием всички тези лоши казина? Искаме всички да видят, че някои казина са добри - струва си да се опитат, а други са лоши и нечестни - заслужават да бъдат игнорирани.
Казината очевидно могат да подобрят рейтингите си, така че защо да крият нещо?
Because we intend to keep providing the world's biggest source of information about online casinos 🙂 as the web states.
Furthermore, how can we protect and discourage people from playing in bad casinos if we hide all those bad casinos? We want all the see that some casinos are good - worth trying and some are bad and dishonest - worth ignoring.
Casinos can apparently improve their ratings so why hide anything?
Просто искам да нося всички, които искат да отворят сметка в това казино!!! Просто не...моята история е проста: играя, печеля малко пари и е време да изтегля парите си..първа проверка на акаунта: отне им 5 дни, за да верифицират акаунта ми!! Но в крайна сметка те потвърдиха акаунта ми..сега тегленето: Искам заявка за теглене чрез Swift (банков превод) в молбата си за теглене, поставям цялата информация, която изискват, дори домашния ми адрес по каква причина не знам, но така или иначе..след 48 часа получих имейл, че заявката ми за теглене е отхвърлена..защото домашният ми адрес е грешен!! В заявлението за теглене дори не написах адреса си, той беше автоматично там от акаунта ми.. Говорих с поддръжката и те ми казаха, че финансовият екип ще обработи моето теглене ръчно и трябва да изпратя имейл до info@1good.bet и направих..поддръжката на живо ми даде потвърждение, че са получили пощата ми и ми обещаха, че тегленето ми ще бъде обработено в рамките на 48 часа!! В момента чакам повече от 72 часа..поддръжката на живо не знам какво става, просто казаха, че съответният отдел работи по вашия случай..и ще получите парите си възможно най-скоро!! Изпращам 1-2 имейла до info..но няма отговор..проведох целия ни разговор, мога да изпратя екрани за печат ..и ще ви изпратя снимка от информацията за моя акаунт, където можете да видите домашния ми адрес и екрана за печат от моето заявление за теглене ..така че всички да се уверят, че нищо не е с домашния ми адрес..но те така или иначе отказаха моето теглене (трябва им някаква причина да откажат тегленето ми!! И разбира се причината за всичко това е да те накарат ядосан да играеш и да си загубиш парите!!не виждам друга причина!!
I just want to worn all who want to open account in this casino!!! Just don’t…my story is simple: I play i win some money and it’s time to withdrawal my money..first account verification: it’s took them 5 dyas to verify my account!! But in the end they verified my account..now the withdrawal: I request a withdrawal request via Swift ( bank transfer) on my withdrawal application I put all the information they request even a my home address for what reason I don’t know but anyway..after 48 hours I received a mail that my withdrawal request is denied..because my home address was wrong!! On the withdrawal application I didn’t even write my address it was automatically there from my account..i talked with support and they tell me that financial team will process my withdrawal manually and i need to send email to info@1good.bet and i did..the live support give me confirmation that they received my mail and they promised me that my withdrawal will be processed within 48 hours!! Right now am waiting more than 72 hours..live support don’t know what is going on just they said the relevant department working on your case..and you will get your money soon as possible!! I send 1-2 emails to info..but no response.. i have all our conversation i can send a print screens ..and i will send you a photo from my account info where you can see my home address and print screen from my withdrawal application ..so just for all to se that nothing was with my home address..but they denied my withdrawal anyway ( they need some reason to denied my withdrawal!! And of course the reason for all of this is to make you angry to play and to lose your money !! I don’t see any other reason!!
Здравейте,
Съжалявам, че това казино не може да разреши такъв проблем по-бързо, но разбирам, че финансовият отдел трябва да е сигурен, че проблемът е причинен само от някаква функция за автоматично попълване или че това е просто обикновен проблем, а не.
Както и да е, изтрих тези PrintScreens, защото всеки можеше да види пълното ви име и адрес - това е много, много опасно. Моля, поставете тази лична информация само чрез жалба , където можем да я скрием от обществеността.
Надявам се, че разбирате.
Hello,
I'm sorry that this casino is unable to solve such a problem more quickly, but I can understand that the financial department needs to be sure that the problem is only caused by some autofill feature or that this is just a mundane problem not.
Anyway, I deleted those PrintScreens because anybody could see your full name and address - this is very very dangerous. Kindly paste that personal information only via complaint where we can hide it from the public.
I hope you understand.
да разбирам защо изтриваш моите прикачени файлове!! Но това, което не разбирам, е как могат да го направят!! Говоря с поддръжката всеки ден и те ме лъжат всеки ден..те ми казват, че да, вашето теглене е обработено!!! Или ще бъде обработено днес…и най-лошото е, че парите все още са в сметката ми..това означава, че мога да ги играя по всяко време (мога да ги загубя) Аз това е смисълът на 1 good.bet..те ме друсат всеки ден, за да ме ядоса и да загубя парите си, за да не плащат.. след като казаха, че ще обработят тегленето ми ръчно след 5 дни чакане, отварям eZeewallet, опитвам се да изтегля парите си чрез eZeewallet.. искам тегленето поставих паричната сума за плащане и нямаше опция за поставяне на моя номер на eZeewallet или поща..така че натискам next с надеждата, че ще ме отведе до друг сайт, където мога да поставя информацията си за моя eZeewallet, но не стана „Не..просто останете на същата страница и кажете, че заявката ми е приета!!?? След това говорих с поддръжката и те ми казаха, че продадох, не се опитвайте да правите друга заявка за теглене, защото тегленето ми се обработва ръчно!!! И опитът за eZeewallet предстои и парите все още са в сметката ми.. както казах, мога да ги загубя по всяко време.. (но няма да го направя) няма да играя повече там, докато не ми платят парите.. ще ви изпратя малко прикачени файлове, за да видите как съм бил лъган всеки ден от поддръжката..и дори ми казаха, че тегленето ми се обработва от финансовия отдел..но как е възможно тегленето ми да бъде обработено, когато парите все още са в сметката ми и мога да играя с тях!!??..
yes a understand why you delete my attachments!! But what I don’t understand is how they can do that!! Am talking to support every day and they lie to me every day..they telling me that yes your withdrawal is processed!!! Or it will be processed today…and the worst thing is the money are still in my account..that’s mean a can play them any time( I can lose them) I that’s the point to 1 good.bet..they jerking me off every day to make me mad and to lose my money so they don’t pay.. after thay said that they gonna processed my withdrawal manually after 5 days of waiting i open a eZeewallet i try to withdraw my money via eZeewallet.. i request the withdrawal i put the money amount to be pay and there was no option to put my eZeewallet number or a mail..so I press next hoping that it will bring me to other site where a can put my information about my eZeewallet but it didn’t..just stay in the same page and say that my request is accepted!!?? Than I talked to support and they tell me that i sold not attempt to make an another withdrawal request because my withdrawal is processed manually!!! And the eZeewallet attempt is pending and money are still on my account..like a said i can lose them any time..( but I will not) am not playing there any more until they pay my money..i will send you some attachments to see how I been lied every day from support..and they even telling my that my withdrawal is processed by financial department..but how is possible my withdrawal to be processed when the money are still on my account and I can play with them!!??..
Бърза актуализация на казино Dear Guru!! Току-що забелязах, че заявката за теглене чрез eZeewallet беше одобрена!!!! И както казах, когато a правеше моята заявка за теглене, нямаше опция за поставяне на информация за моя eZeewallet!!! И сега тегленето ми е одобрено и парите са изчезнали от сметката ми!!!! Проверявам моя eZeewallet, но не получих никакви пари…разбира се, че не получих парите..защото не поставих никаква информация за моя eZeewallet..нямаше опция..как е възможно това..къде изпращат ми парите!!!
Dear Guru casino quick update!! Just now I noticed that the withdrawal request via eZeewallet was approved!!!! And like a said when a was making my withdrawal request there was not an option to put any information about my eZeewallet!!! And now my withdrawal is approved and the money are gone from my account!!!! I check my eZeewallet but I didn’t receive any money…of course i didn’t recive the money..because i didn’t put any information about my eZeewallet..there was no option..how is that possible..where they send my money!!!
Здравей,
Актуализирах жалбата ви, така че Ник също да може да види този напредък. Е, далеч не гадая в случая, нямам отговор, който мога да дам.
Hello there,
I updated your complaint so Nick can see this progress too. Well, I'm far from guessing in this case, I have no answer I can provide.
Аз ..Ник искам да затворя жалбата си..но аз му обяснявам, че не съм получил никакви пари!!! Защото не съм сигурен какво става с това казино!!
Me ..Nick want to close my complaint..but I explain to him that I didn’t recive any money!!! Because am not sure what is going on with this casino!!
Здравейте,
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂.
Виждам, че Ник работи по въпроса, честно казано, не мисля, че той щеше да затвори жалбата , информирах го вчера и останах с впечатлението, че той знае, че проблемът ви все още не е разрешен.
Hello,
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂.
I can see that Nick is working on it, honestly, I do not think that he was going to close the complaint, I informed him yesterday and got the impression, that he knows that your issue is not solved yet.
инфо Ник, че получих парите си..за да може да затвори жалбата ми!!! Получих парите си след 10 дни мъка!! Все още не препоръчвам 1Goodbet ..и изтрих акаунта си с тях!! Всъщност поставих самоизключване за 100 години…така че ако съм жив дотогава..ще играя !!😀😀 все пак благодаря за помощта!!
ininf Nick that i have received my money..so he can close my complaint!!! I received my money after 10 days struggling!! I still don’t recommend the 1Goodbet ..and i delete my account whit them!! Actually i put self exclusion for 100 years…so if am alive by that time..i will play !!😀😀 anyway thanks for the help !!
Благодаря ви за вниманието, радвам се, че все пак получихте парите. 🙂 Предполагам, че сте направили нещо добро със самоизключването. 👍
Thank you for your notice, I'm happy you got the money after all. 🙂 I guess that you made a good thing with the self-exclusion. 👍
Здравейте, съжалявам за опита ви. Може да го споделите и с други играчи чрез нашия потребителски преглед тук , какво мислите? Благодаря ти
Hi, I am sorry for your experience. You might share it also with other players via our user review here, what do you think? Thank you
Ако разбирам правилно, депозитът ви липсва повече от 7 дни, нали?
Е, предполагам, че трябва да се свържете с вашия доставчик на игри - метода, който сте използвали за депозита - и да обясните какво се е случило. Казиното трябва да направи същото със своя доставчик на плащания, но ако депозитът все още липсва, бъдете готови, че ще отнеме известно време, за да проучите какво се е объркало.
If I understand correctly, your deposit is missing for more than 7 days, right?
Well, I guess you should contact your game provider - the method you used for the deposit- and explain what happened. The casino has to do the same with their payment provider, if the deposit is still missing, however, be prepared that it will take some time to investigate what went wrong.
Здравейте, верифицирах акаунта си в 1goodbet веднага след регистрацията и получих имейл за потвърждение. Сега поисках изплащане за първи път на 30.01.2023 г. В сметката ми има 289 евро, поискал съм изплащане на 189 евро. След 3 дни нищо не се случи, влязох в чат на живо и попитах кога изплащането ми най-накрая ще бъде обработено. Казаха, че трябва да имам търпение. Часове по-късно вече не можах да вляза и пише „Моят акаунт е забранен". Няма имейли в това отношение и чатът на живо също не може да помогне.
Надявам се, че проблемът ми може да бъде решен тук. Това изглежда всичко друго, но не и сериозно.
Hello, I verified my account at 1goodbet immediately after registering and also received a confirmation email. I have now requested a payout for the first time on 01/30/2023. There are 289 euros in my account, I have requested a payout of 189 euros. After 3 days nothing happened I went live chat and asked when my payout will finally be processed. They said I should be patient. Hours later I couldn't log in anymore and it says "My account is banned". No emails in this regard and the live chat cannot help either.
I hope my problem can be solved here. That looks anything but serious.
Hallo, mein Konto bei 1goodbet habe ich direkt nach meiner Registrierung verifiziert und bekam auch eine Bestätigungsemail. Ich habe jetzt am 30.01.2023 zum ersten Mal eine Auszahlung beantragt. Auf meinem Konto befinden sich 289 Euro, ich habe eine Auszahlung in Höhe von 189 Euro beantragt. Nachdem 3 Tage nichts passiert ist bin ich in den Livechat und fragte, wann meine Auszahlung endlich bearbeitet wird. Man sagte, ich sollte mich gedulden. Stunden später konnte ich mich nicht mehr einloggen und es wird angezeigt "My account is banned". Keinerlei Email diesbezüglich und auch der Livechat kann nicht weiterhelfen.
Ich hoffe hier kann mein Problem gelöst werden. Das wirkt alles andere als seriös.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.