ФорумКазина0x.bet Casino - обща дискусия

0x.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от RS200
|
2085 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Orde0
преди 6 месеца

Да, разбирам какво казваш, така че, както спомена, ако той нямаше представа, че си направил нещо нередно, определено щях да подам жалба. Мисля, че казиното трябва да има подходящ отговор в ситуации като тази, така че най-малкото може би нашият екип ще разбере, ако го направите.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 4 месеца

Здравейте, не можахте да изпратите потребителска рецензия, защото бяха празниците и нашият начин за изпращане беше да избегнем получаването на твърде много от тях. Вече всичко трябва да работи нормално.

Що се отнася до жалбата, все още не можете да я подадете? Имате ли конкретен проблем с това казино?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

казиното реши проблема ми по добър начин. наистина има някои добри казина, които се грижат за играчите.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 4 месеца

Е, радвам се, че в крайна сметка всичко се оправи без проблеми. Мога ли също да знам какъв беше проблемът, с който се занимавахте?

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 4 месеца

И как успяхте да разрешите този проблем?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Поръчах теглене на средства, минаха 48 часа, според техните разпоредби трябва да има теглене, но парите така и не пристигнаха в сметката. Преминах през всички проверки, те ми отговориха по пощата така: „Нашият финансов отдел преглежда всички заявки за теглене една по една в режим на опашка на живо. Те ще разгледат вашата заявка и ще проверят всичко възможно най-скоро, можете да бъдете сигурни в това. Ако има някакви проблеми или се изисква повече информация, ние също ще се свържем с вас веднага и ще ви предоставим допълнителни инструкции, така че няма да се налага да се притеснявате за това."

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 4 месеца

За съжаление, това е много обичайна ситуация, особено в началото на годината. Отпуски, болести и т.н. доведоха до закъсненията. Положително е обаче, че казиното ви държи в течение.

Обзалагам се, че няма да ви харесат 14-те пълни работни дни, които позволяваме на казината да завършат проверката и да обработят плащането, когато бъде подадена жалба.

Надяваме се, че няма да отнеме много време. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини