ФорумКазина0x.bet Casino - обща дискусия

0x.bet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от RS200
|
4529 преглеждания 35 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Orde0
преди 1 година

Да, разбирам какво казваш, така че, както спомена, ако той нямаше представа, че си направил нещо нередно, определено щях да подам жалба. Мисля, че казиното трябва да има подходящ отговор в ситуации като тази, така че най-малкото може би нашият екип ще разбере, ако го направите.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Здравейте, не можахте да изпратите потребителска рецензия, защото бяха празниците и нашият начин за изпращане беше да избегнем получаването на твърде много от тях. Вече всичко трябва да работи нормално.

Що се отнася до жалбата, все още не можете да я подадете? Имате ли конкретен проблем с това казино?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

казиното реши проблема ми по добър начин. наистина има някои добри казина, които се грижат за играчите.

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

Е, радвам се, че в крайна сметка всичко се оправи без проблеми. Мога ли също да знам какъв беше проблемът, с който се занимавахте?

Автоматичен превод:
Anonymized487
преди 10 месеца

И как успяхте да разрешите този проблем?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Поръчах теглене на средства, минаха 48 часа, според техните разпоредби трябва да има теглене, но парите така и не пристигнаха в сметката. Преминах през всички проверки, те ми отговориха по пощата така: „Нашият финансов отдел преглежда всички заявки за теглене една по една в режим на опашка на живо. Те ще разгледат вашата заявка и ще проверят всичко възможно най-скоро, можете да бъдете сигурни в това. Ако има някакви проблеми или се изисква повече информация, ние също ще се свържем с вас веднага и ще ви предоставим допълнителни инструкции, така че няма да се налага да се притеснявате за това."

Автоматичен превод:
GODENKOR
преди 10 месеца

За съжаление, това е много обичайна ситуация, особено в началото на годината. Отпуски, болести и т.н. доведоха до закъсненията. Положително е обаче, че казиното ви държи в течение.

Обзалагам се, че няма да ви харесат 14-те пълни работни дни, които позволяваме на казината да завършат проверката и да обработят плащането, когато бъде подадена жалба.

Надяваме се, че няма да отнеме много време. Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Преименуван на BC Coin (bccoin.bet) от Luckywayz Limited BV

(също пренасочва към albion.bet от IP адрес в Обединеното кралство, който е лицензиран в Коста Рика, вероятно просто опит да се привлекат клиенти от Обединеното кралство, без да се рискува новата им компания)


и двата 0xbet/bccoin все още функционират и използват същата система за акаунти. изглежда само въпрос на време да изпратят имейли относно промяната и да изключат старите сайтове

Автоматичен превод:
mulven
преди 3 месеца

Изпратено и до нашия специализиран екип за данни - благодаря! 👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец

това казино изобщо изплаща ли пари?


моята заявка за теглене е в очакване от 19 септември! поддръжката отговаря с шаблони, vip мениджърът също казва, че работят върху това. проверката приключи успешно преди 3 седмици! струва ли си да се надявате на нещо или това казино е измама?

Автоматичен превод:
virkin96
преди 1 месец

Здравейте, още в началото бих казал, че беше добра стъпка, че подадохте жалба . Измина доста време, откакто сте получили парите си, така че ще видим какво може да реши нашият екип.

Както и да е, играхте ли с някакъв казино бонус или не? Освен търпение, каза ли ви казиното някаква друга причина, поради която все още нямате парите си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Бонуси не ползвам! Моят VIP мениджър казва, че работи по проблема ми, но за съжаление без резултат!

Автоматичен превод:
virkin96
преди 1 месец

Това е нещо, което вероятно няма да е достатъчно дори за мен като отговор. Чудя се на какво може да се дължи всичко това, но честно казано нямам представа.

И така, когато казахте, че VIP мениджърът ви изпраща шаблони, какво се споменава в тях? Просто трябва да сте търпеливи, но нищо по-конкретно?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

„Вашата заявка е прехвърлена към нашия отговорен отдел и се обработва в момента, моля, бъдете така любезен да изчакате известно време. Веднага щом имам актуализации, ще се свържа с вас по имейл."

Това е приблизително съобщението... На 19 октомври ще стане месец откакто го чувам... само молби, които трябва да изчакам... Отчаяна съм!

Просто не знам какво да правя...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Върнаха ми парите!

почти месец чакане...по-добре късно отколкото никога))

Автоматичен превод:
virkin96
преди 1 месец

Страхотни новини, радвам се, че след месец проблемът е решен. Не е най-краткото време, но както казахте, по-добре по-късно, отколкото никога. 🙂 🎉

Предполагам, че сега след това преживяване и горчив вкус след тази ситуация ще избягвате казиното и се надявам, че ще се справите по-добре другаде.

Ако не и имате други планове, не се колебайте да кажете.

приятен ден 😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини