преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с 0x.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както можете да прочетете в моя преглед, направих няколко депозита и залогът за депозита (така че няма бонус) е много висок, но казиното заяви, че е само 1X. За да им дам още една промяна, деблокирах акаунта си, за да опитам отново. Този път след депозита (€68) отидох направо да изтегля и пишеше ЗАЛОГ €204!! Така че 3Х!! (вижте екранната снимка) се сблъскаха с поддръжката, но те не отговориха. Написах друг имейл и след това изведнъж те казаха да, това е 3X. Това е абсурдно високо.
Тегленето, което чаках, внезапно беше изплатено 15 минути след отговора на моя преглед (това трябва да е съвпадение ;-)
30 безплатни завъртания за попълване на пълните данни на акаунта не работят. Оплака се от това, но изглежда не им пука.
As you can read in my review I did several deposits and the wager on the deposit (so no bonus) is very high but the casino stated that its only 1X. To give them another change I unblocked my account to give it another try. This time after the deposit (€68) I I went straight to withdraw and it said WAGER €204 !! So 3X !! (see screenshot) confronted support with it but they didn’t respond. Wrote another email and then suddenly they stated yes its 3X. That’s ridiculous high.
The withdraw that I had pending was suddenly paid 15 minutes after there answer at my review (that must be a coincidence ;-)
30 free spins for filling in the complete account details are not working. Complained about it but it seems they don’t care.
Това е адски преживяване.
Бих казал, че 3x депозитът е на горната граница. Някои казина прилагат дори по-високи депозитни залагания. 🙁
Поне поддръжката трябва да спаси положението. Честно казано, изглежда не го правят.
That's a hell of an experience.
I would say the 3x deposit is at the upper limit. Some casinos apply even higher deposit wagering. 🙁
At least the support should save the day. Frankly, they don't, it seems.
Уважаеми RS200,
Благодаря за обратната връзка!
Молим ви да се свържете с нас на support@0x.bet, за да можем да разрешим проблема с 30 FS бонус.
Освен това трябва да разберем проблема със залагането във вашата сметка.
Благодарим Ви за разбирането!
Екипът на 0x.bet
Dear RS200,
Thanks for your feedback!
We ask you to contact us on support@0x.bet, so we can resolve the issue with 30 FS bonus.
Also, we need to figure out the problem with wager on your account.
Thanks for your understanding!
0x.bet Team
Уважаема Радка,
Благодаря за вашето мнение,
Нашият екип се опитва да осигури качествена услуга за нашите играчи. Ако сте се сблъскали с някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нас на support@0x.bet
Благодаря за съдействието
Екипът на 0x.bet
Dear Radka,
Thanks for your opinion,
Our team is trying our best to provide a quality service for our players. If you had faced any problems, do not hesitate to contact us on support@0x.bet
Thanks for your cooperation
0x.bet Team
Вече се свързах с поддръжката преди повече от седмица, те щяха да го разгледат, но така и не получиха отговор.
Ще се свържа с вас относно залога.
Освен това имам проблем с вашите имейли, когато използвам отговор, имейлите не стигат до вас, така че за всеки отговор трябва да започна нов разговор.
I did already contact support more than a week ago, they would look into it but never heard back.
I will contact you about the wager.
Also I got a problem with your emails, when I use reply the emails doesn’t seems to reach you so for every answer I have to start a new conversation.
Уважаема Радка,
Благодаря за вашето мнение,
Нашият екип се опитва да осигури качествена услуга за нашите играчи. Ако сте се сблъскали с някакви проблеми, не се колебайте да се свържете с нас на support@0x.bet
Благодаря за съдействието
Екипът на 0x.bet
Dear Radka,
Thanks for your opinion,
Our team is trying our best to provide a quality service for our players. If you had faced any problems, do not hesitate to contact us on support@0x.bet
Thanks for your cooperation
0x.bet Team
как може тази група да има добър резултат? Това е една от най-големите измамнически групи в света на казината. Казино гуру вече не е добро място, за да видите дали едно казино е добро.
how can this grupp have a good score? It's one of the biggest scam grupps in casino world. Casino guru is not a good place to see if a casino is good anymore.
Искате ли да доразвиете твърдението си?
Изглежда, че сте били активни с оплаквания, а сега сме просто лошо място за посещение?
Чудя се дали има нещо общо с оплакването ви за това казино.🤔
Съжалявам, но е доста очевидно, че няма иск срещу никое казино без подкрепящи доказателства.
Съвет: първо ги осигурете, след това затворете сметката в казиното. 🙏
Care to elaborate on your statement?
Seems you've been active with complaints, and now, we're just a bad place to visit?
I wonder whether it has something in common with your complaint about this casino.🤔
I'm sorry, but it is pretty obvious there is no claim against any casino without supportive shreds of evidence.
Word of advice: secure those first, then close the account with the casino. 🙏
Вече депозирах много тук и нямах шанс да спечеля. Всичко ми изглежда манипулирано, попитах в чата дали предлагат лимит на депозита. Отговорът беше не и ми беше ясно, че не искам да играя повече тук. Ето защо исках да закрия акаунта си, но трябваше да напиша имейл за това. Вече дори не помня колко имейла изпратих, а единственият отговор, който получих, беше, че случаят е приключен. Вие сте напълно игнорирани и не получавате помощ в чата. Можете да ме игнорирате колкото си искате, знам, че не плащам нито стотинка тук.
I've already deposited a lot here and had no chance of winning. It all seems manipulated to me, asked in the chat if they offer a deposit limit. The answer was no and it was clear to me that I don't want to play here anymore. That's why I wanted to close my account, but I had to write an email for that. Now I don't even remember how many emails I sent, and the only answer I got was that the case was closed. You are totally ignored and you get no help in the chat. You can ignore me all you want, I know I don't pay another penny here.
Ich hab hier schon einiges eingezahlt und keine Chance auf Gewinn gehabt. Mir kommt das alles manipuliert vor, fragte im Chat auch nach ob sie Einzahlungslimit anbieten. Die Antwort war nein und für mich klar, hier möchte ich nicht mehr spielen. Deswegen wollte ich mein konto schließen, dafür musste ich aber eine email schreiben. Nun weiß ich schon gar nicht mehr wieviele emails ich gesendet habe, und immer kam nur die Antwort, der Fall wurde geschlossen. Man wird total ignoriert und im Chat bekommt man keine Hilfe. Sie können mich ignorieren wie sie wollen, ich weiß das ich hier keinen cent mehr einzahle.
Скъпа Gretche70,
Разбираме разочарованието ви, но може би писмата ви не идват на правилното място. Бихте ли ни предоставили регистрирания имейл, моля?
Поздрави,
Екипът на 0xbet
Dear Gretche70,
We understand your frustration, but maybe your letters are not coming to the right place. Could you provide us with the registered e-mail, please?
Kind regards,
0xbet Team
Здравей!
Моля, използвайте бутона за отговор, за да се свържете с играча. Ако не го направите, играчът няма да бъде уведомен за вашата публикация.
Просто искам да ви помогна малко. 🙂
Благодарим ви, че подкрепяте играчите!
Hello there!
Kindly use the reply button to get in touch with the player. If you don't, the player is not notified about your post.
I just wish to help you out a bit. 🙂
Thank you for supporting players!
Здравейте, акаунтът ми в 0xbet е затворен. Възприемам решението им като произволно и несправедливо. Искам да проуча всички пътища за това как моят депозит и печалби могат да ми бъдат освободени. 0xbet не отговарят на имейлите ми. Как това казино има резултат 8,4?
Hi, my account at 0xbet is closed. I experience their decision as arbitrary and unfair. I want to explore all avenues as to how my deposit and winnings can be released to me. 0xbet are non-responsive to my emails. How does this casino have 8.4 in score?
Здрасти.
Тъй като за първи път чуваме, че имате проблеми с това казино, индексът за безопасност наистина не отразява това. Излишно е да казвам, че това не работи тук.
Обърнете внимание на раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност ", а именно:
„Няма оплаквания от играчи или много ниска стойност на удържаните печалби в жалбите по отношение на размера на казиното"
Но да се върнем на темата. Е, съжалявам да науча за проблема ви.
Дадоха ли ви някакви причини за тази ситуация, моля? В този момент знаем само, че вашият акаунт е затворен. Може би бихте могли да обясните и целия фон?
Ще бъда тук за допълнителна информация.
Hi there.
Since this is the very first time we heard about you having issues with this casino, the safety index truly does not reflect that. Needless to say, this is not how it works here.
Mind the tab called "Safety Index explained" Namely:
"No player complaints or very low value of withheld winnings in complaints in relation to the casino's size"
But let's get back to the point. Well, I'm sorry to hear about your problem.
Have you been given any reasons for this situation, please? At this moment, we only know your account has been closed. Could you perhaps explain the whole background too?
I'll be here for additional information.
Здравей Радка. Обвиняват ме, че съм нарушил T&C 56 (b/c), 57 и 62. Изобщо не разпознавам това, тъй като играта ми е нормална и честна.
Hi Radka. They accuse me of breaching T&C 56 (b/c), 57 and 62. I don’t recognize this at all as my gameplay is normal and fair.
здрасти
Бихте ли могли да споделите тези правила тук? Какво пише?
Самият аз не съм запознат с тях, но смятам, че може да става дума за някои необичайни модели на залагане. близо ли съм
Hi!
Could you perhaps share these rules here? What does it say?
I'm not familiar with these myself, but I feel it may be about some unusual betting patterns. Am I close?
Това е T&C 56 b/c, 57 и 62 в 0xbet:
56
б) разработване на стратегии, насочени към получаване на нечестни печалби;
в) измамни действия срещу Casbit Group NV или нейните доставчици на плащания;"
и параграф. 57 от Общите условия на компанията: „В случай на разкриване на едно или няколко такива действия от страна на Потребителя или други подобни действия, 0xBet си запазва правото да закрие потребителския акаунт и да спре всички изплащания към Потребителя. ...".
Освен това, като не информирате никой от представителите на компанията за тази уязвимост, вие сте нарушили параграф 62 от нашите Общи условия: "Ако потребителят узнае за възможни грешки или непълноти в софтуера, той/тя се съгласява да се въздържа от възползване от тях. Освен това, Потребителят се съгласява незабавно да докладва за всяка такава грешка или непълнота на Casbit Group NV. Ако Потребителят не изпълни задълженията, посочени в тази клауза, и злоупотреби с резултатите от такива грешки или непълнота, Casbit Group NV има право на пълно обезщетение за всички щети, свързани с грешката или непълнотата, включително щетите, възникнали в резултат на съответната грешка/непълнота и неуспешното уведомяване от страна на Потребителя.".
Изобщо не разпознавам, че нарушавам тези T&C. Поруменили са се.
This is the T&C 56 b/c, 57 and 62 at 0xbet:
56
b) development of strategies aimed at obtaining unfair winnings;
c)fraudulent actions against Casbit Group N.V. or its payment providers;"
and paragraph. 57 of the Company`s Terms and Conditions: "In case of reveal one or several such actions on the part of the User or other similar actions, 0xBet reserves the right to cancel the user account and suspend all payouts to the User. ...".
Moreover, by not informing any of the company’s representatives about this vulnerability, you have violated paragraph 62 of our Terms and Conditions: " Should the User becomes aware of possible errors or incompleteness in the software, he/she agrees to refrain from taking advantage of them. Moreover, the User agrees immediately to report of any such error or incompleteness to Casbit Group N.V. Should the User fails to fulfil the obligations stated at this clause and abused the results of such errors or incompleteness, Casbit Group N.V. has a right to full compensation for all damages related to the error or incompleteness, including any damages incurred as a result of the respective error/incompleteness and the failed notification by the User.".
I dont recognize myself at all breaching these T&Cs at all. They have gone rouge.
Здравейте, според това, което споделихте и казахте ми се струва доста странно. Така че казиното ви е обвинило по раздел 62, да, където трябва да докладвате за някаква техническа грешка, ако възникне, и да не печелите от нея? Също така, имате ли представа какво беше и получихте ли някакво допълнително обяснение?
Мисля, че ако не и казиното не реагира и смятате, че не сте направили нищо лошо, тогава най-разумното нещо, което трябва да направите, е да подадете жалба.
Мислите ли, че си струва да опитате?
Hi, according to what you shared and said, it seems quite strange to me. So the casino has accused you under section 62 yes, where you should report some technical error if it occurs and not win out of it ? Also, do you have any idea what it was and did you get any further explanation ?
I think if not and the casino does not respond and you feel you did nothing wrong, then the most sensible thing to do would be to file a complaint.
Do you think it's worth a try ?
здравей
Странно наистина. Нямах никакво намерение в моята игра или умишлено действие, направено да се възползвам от техническа грешка. Не се разпознавам в техните обвинения, тъй като нямам представа в какво могат да ме подозират. Не съм печелил от каквато и да е грешка в техния сайт, тъй като моите (малки суми) печалби бяха направени по честен начин. Имах много голям баланс в 0xbet, който те можеха да имат интерес да запазят на всяка цена.
Hi,
Strange indeed. I had no intention in my gameplay or deliberate action made to take advantage of any technical error. I don’t recognize myself in their accusations as I have no idea what they can be suspecting me of. I have made no profit from any error at their site, as my (small amount of) winnings had been madein a honest way. I had a very big balance at 0xbet which they might had an interest of keeping, at any cost.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.