Наистина не разбрах какъв е проблемът. Дойдох от Кент и там всичко беше наред, не се оплаквам и сега разбирам, че няма да му изневеря.
I didn't really understand what the problem was. I came from Kent and everything was fine there, I don't complain and now I understand that I won't cheat on him.
не сильно вник в каком казе проблема. я с кента пришёл и там всё гуд не жалуюсь и теперь понимаю, что изменять ему не буду
съжалявам Можете ли да ми помогнете да разбера смисъла на поста ви? Във всеки случай, ако това е свързано с конкретно казино, моля, назовете и него. благодаря
I'm sorry? Can you help me understand the meaning of your post? In any case, if this is related to a concrete casino, please name it too. Thanks!
Може би се опитайте да намерите някои тук и ни уведомете, ако има нещо, което ви харесва.
Maybe try to find some here and let us know if there is anything you like.
Опитайте се да ги проверите тук , моля.
Ако намерите нещо интересно, уведомете ни със сигурност.😉
Try to check those out here, please.
If you find something interesting, let us know for sure.😉
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.