Наистина не разбрах какъв е проблемът. Дойдох от Кент и там всичко беше наред, не се оплаквам и сега разбирам, че няма да му изневеря.
I didn't really understand what the problem was. I came from Kent and everything was fine there, I don't complain and now I understand that I won't cheat on him.
не сильно вник в каком казе проблема. я с кента пришёл и там всё гуд не жалуюсь и теперь понимаю, что изменять ему не буду
съжалявам Можете ли да ми помогнете да разбера смисъла на поста ви? Във всеки случай, ако това е свързано с конкретно казино, моля, назовете и него. благодаря
I'm sorry? Can you help me understand the meaning of your post? In any case, if this is related to a concrete casino, please name it too. Thanks!
Може би се опитайте да намерите някои тук и ни уведомете, ако има нещо, което ви харесва.
Maybe try to find some here and let us know if there is anything you like.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.