Здравейте, проверихте ли този списък с бонуси без депозит? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Трябва да можете да виждате само наличните бонуси във вашата страна.
Hi, have you checked this list of the no deposit bonuses? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
You should be able to see only bonuses available in your country.
Здравейте,
зависи от условията на бонусите.
Имайте предвид, че трябва да го заложите и за да изтеглите печалбите, понякога може да се наложи да депозирате.
Бъдете подготвени, че има нещо, наречено максимално теглене. Това е максималната сума, която можете да изтеглите, като играете с бонуса. В случай, че спечелите, препоръчвам ви да поискате теглене веднага след като завършите залагането на бонуса. Това ви позволява безопасно да прекратите бонус сесията.
Предлагам ви да преминете през тази статия: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , за да можете да покриете основите. Ако искате да подобрите знанията си, дори повече, опитайте курса на Casino Guru Academy, фокусиран върху бонусите: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses , безплатен е!
Hello,
it depends on bonuses terms and conditions.
Be advised you have to wager it and to withdraw the winnings, you may need to deposit sometimes.
Be also prepared that there is something called maximum cashout. It's the maximum amount you can withdraw by playing with the bonus. In case you win, I recommend you to ask for withdrawal immediately after you complete wagering the bonus. This allows you to safely end the bonus session.
I suggest you go through this article: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus so you can cover the basics. If you like to enhance your knowledge, even more, try the Casino Guru Academy course focused on bonuses: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses it's free!
Здравей,
моля, проверете списъка с бонуси без депозит:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Hello there,
please check the list of no deposit bonuses:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Обръщам се към проблема с NDB за повечето казина с лотарии. И аз питам защо няма такъв за притежатели на дългосрочни сметки? Нито един? за всеки от тях! Все още обичам няколко от вас, момчета. Леле, но защо всичко е за нови за първи път? И да, една или две отстъпки, изпращате NDBonuses малко повече от други и това е страхотно, че ни кара да се чувстваме оценени и важни. Но през повечето време с повечето от тези казина получаваме най-много един долар на ден за това, че сме активни лоялни притежатели на акаунти и влизаме. Но има повече от вас, които едва го правят! Защо? Не си ли заслужаваме да покажем малко благодарност от ваша страна? Или е нещо просто преглеждано? Има ли основателна причина за това, за която просто не знам? Просто въпрос.
I am addressing the NDB issue for most of the sweepstakes casinos. And I am asking why is there none available for long term account holders? None? for any of them! I still love a couple of you guys. Lol but why is everything for new first timers? And yes one or two off you send NDBonuses some more than others and thats great it makes us feel appreciated and important. But most of the time with most of these casinos we get at most one doller a day for being active loyal account holders and logging in. But there are more of you that barely do that! Why? Are we not worth showing a little gratitude from your end?Or is it something simply just over looked ? Is there a valid reason for this that i just do t know about? Just a question.
Здравейте,
Бих казал, че бонусите без депозит работят като страхотна маркетингова стратегия за привличане на нови играчи и е мощен инструмент, просто защото такива казина се фокусират главно върху привличането на нови играчи. Вие карате начинаещ да мисли, че няма нужда да поставя нито един цента да се забавляваш в такова казино. Скоро след това играчът може да почувства, че иска да направи първия си депозит! За стандартно лоялни играчи има бонуси за депозит и бонуси за връщане на пари в зависимост от депозираната сума.
Случвало ли ви се е да получавате бонус без депозит (безплатни завъртания?) само след като сте поискали закриване на акаунта си?
Мисля, че добре демонстрира приоритетите 🙁.
Hello,
I'd say that no deposit bonuses work as a great marketing strategy for attracting new players and it is a powerful tool simply because such casinos mainly focus on getting new players in. You make a newbie think that there is no need to put a single cent to have fun in such a casino. Soon after a player may feel like making his/her first deposit! For standard-loyal - players there are deposit bonuses and cashback bonuses based on the amount deposited.
Have you ever been given a no deposit bonus (free spins?) only after you had asked for your account closure?
I think it demonstrates the priorities well 🙁.
Здравейте добър ден. Така че благодаря за вашите мисли и обяснение. Разбирам и съм съгласен с това, което казваш и защо. Предполагам, че само по мое мнение, ако бях аз и и една от причините да се връщам в казината отново и отново, аз също съм привлечен от тях поради начина, по който се отнасят с мен и чувствам, че има определена сума на етикета Предполагам, че бихте казали, че хората трябва да имат с казината си. Чувствам, че това трябва да е и в двете посоки. Както и да е, като се има предвид това. Да, имах няколко преживявания, в които имах чувството, че трябва да имам комп или ndb и поисках такъв. В крайна сметка поисках акаунта ми да бъде изтрит. Бях много много недоволен, че имаше едно казино, което наистина ми хареса и което ми хареса и играх повече от година и 1/2 И депозирах през цялото време, обикновено не вземам и бонуси. Но това са определени обстоятелства, които ще го направя, но обикновено просто играя направо, така че когато почувствам, че заслужавам такъв, който го заслужавам, те изобщо не биха ми го дали. И това се случи, аз погледнах в имейла си и тогава имаше бонус за завъртания, но акаунта вече го нямаше. Все още не съм играл в това специално казино. И да, това се е случвало няколко различни пъти, имало е различни обстоятелства, но в крайна сметка аз обикновено не поглеждам назад, след като го направят, това ме кара наистина да се ядосвам. Освен това имах опит да осребря значителна сума печалби след 3 или 4 пъти опит за осребряване и изпращане на имейли отзад, просто опитвайки се да се свържа с обслужването на клиенти и така нататък до няколко дни, без да чуя нищо парите изчезнаха, бях ги похарчил обратно, най-накрая се свързаха с мен. Това се случи отново със същото казино, на което му дадох втори шанс, защото в крайна сметка това беше моя грешка, че го похарчих обратно. Трябваше да имам повече самоконтрол, хаха. Вярвах, че цялата ми информация е била актуализирана. Спечелих отново значителна сума пари наведнъж. Опитах се да осребря, но това не ми позволи да направя, за да актуализирам информацията си. Свържех се с тях, защото не ми позволи да осребря, непрекъснато ми казваше, че трябва да актуализирам информация, добре, че бях направил всичко това, когато се е свързал по време на предишния опит. Опитвах се и се опитвах да се свържа с всеки, който би ми помогнал дни по-късно, те се свързаха с мен и сякаш изобщо не бяха чели нито един от имейлите ми и никога не бях говорил с никого. Говоря за това, че два пъти съм позволил това да се случи и след това се заклех никога повече да не играя в това казино.
Hello good afternoon. So thank you for your thoughts and explanation. I understand and do agree with what you're saying and why . I guess just in my opinion if it was me and and one of the reasons I'm drawn back to the casinos over and over again, I'm drawn back too them because of how they treat me and I feel like there's a certain amount of Etiquette I guess you might say that people should have with their casinos. I feel like that should be both ways. Anyway with that being said. Yes I have had A few experiences where I felt like I should have a comp or a ndb and I ask for one I ended up asking for my Account deleted. I was very very unhappy there was one casino that I really liked and enjoyed and played for over a year and a 1/2 And deposited all the time I don't usually take nd bonuses. But they're certain circumstances that I will but I usually just play straight off so when I feel like I deserve one I deserve it they would not give it to me at all. And this happened I looked in my email and then there was a spins bonus but the account was no more. I still haven't played that Particular casino. And yes this has happened a few different times there's been different circumstances but but ultimately I usually don't look back once they do this it makes me really angry . I have also had the experience of going to redeem a substantial amount of winnings after after 3 or 4 times of trying to redeem and sending emails back to back just trying to contact customer service and so on until after a few days with not hearing anything the money was gone I had spent it all back they finally got in contact with me. This happened again with the same casino I gave it a second chance because ultimately this was my fault I spent it back I should have had more self control lol I believed all my information had been updated. I won again a substantial amount of money at once I tried to redeem but it wouldnt let me do to my info needed updating.contacting them because it would not let me redeem it kept telling me I needed to update some info well I had done all this when the had contacted over the previous experience. I tried and tried to reach anyone that would help me days later they contact me and It was as if they had never even read any of my emails at all and i had never talked to anyone. I'm talking about actually twice I let this happen and then I vowed never play this casino again.
Мисля, че мога напълно да разбера колко лесно можете да се почувствате като "Добре, аз съм обикновен играч, с редовни депозити и какво получавам, че съм толкова лоялен към вас, момчета?" И когато започнете да се чувствате така в казино със супер порция добри игри, това може да бъде трагедия - толкова вярно.
Бих казал също, че недружелюбната, безполезната и особено недостижима поддръжка в чат е истинска болка, без значение дали казиното е прилично или не. Все пак се казва подкрепа! 😀
А какво ще кажете за бонус оферти, обвързани със затворен акаунт? Е, това е горчив допир и лоша организация от страна на казиното.
Надявам се скоро да намерите уютно, забавно казино с изключителна програма за лоялност. 😉
I think I can perfectly understand how easily you can feel like "Ok, I'm a regular player, with regular deposits and what do I get for being so loyal to you guys?" And when you begin to feel like this in a casino with a super portion of good games, it can be a tragedy - so true.
I'd also say that unfriendly, unhelpful, and especially unreachable chat support is a true pain, no matter if the casino is decent or not. It's called support after all! 😀
And what about bonus offers bound to o closed account? Well, that's a bitter touch and poor organization from the casino's side.
I hope you will soon find a cozy, funny casino with an outstanding loyalty program. 😉
Уау, да, толкова много неща казахте, с които съм съгласен, извадихте думите направо от устата ми и ги обяснихте много по-добре. И да, това е основната причина да обичам и да остана лоялен към тези казина, които избрах да бъдат мой номер 1,2,3. Честно казано, имам толкова много лоши казина. За мен е по-лесно просто да избера добрите с всички добри качества, вместо да преглеждам и да се опитвам да назова всяко онлайн казино, за което имам история на ужасите или съжаления. Какво е най-лошото ви изживяване с онлайн казина?
Wow yes so many things you said I agree with, you take the words right out of my mouth and explained it way better. And yes that is the main reason I honestly love and remane loyal to these casinos I have picked to be my number 1,2,3. I honestly feel There's so many bad casinos out there. It's easier for me just to pick the good ones with all around good Qualities, rather than reviewing and trying to name everry online casino I have horror storie or sories about. What's your worst experience with a online casinos?
Знаеш ли какво? Мисля, че винаги е много по-лесно да коментирам тези лоши неща, отколкото честно да оценявам добрите, защото понякога съм склонен да приемам положителните неща в общото състояние на нещата. 😂😉.
Както и да е, ще бъдете ли толкова любезни и споделите вашите да кажем топ 5 казина? Сигурен съм, че не само аз се интересувам от подобна тема!
Честно казано, мисля, че едно от най-лошите неща, които казината могат да направят на всеки, е да сбъркат обикновен играч за злоупотребяващ с бонуси или организирано парти за измама. В такъв случай обикновен играч няма представа какво се случва и доколкото мога да кажа, казината не споделят никакви подробности поради сигурността, така че цялата ситуация може да ескалира бързо и да се превърне в пълна бъркотия. На всичкото отгоре балансът може да бъде анулиран моментално. Аз лично не съм изпитвал подобно нещо, но съм сигурен, че се случва от време на време.
You know what? I think it's always far easier to comment on those bad things rather than honestly appreciate the good ones because I am sometimes inclined to take the positives into a common state of things. 😂😉.
Anyway, would you be so kind and share your let's say top 5 casinos? I'm sure I'm not the only one interested in such a topic!
Honestly, I think that one of the worst thing casinos can do to anybody is mistaken a common player for a bonus abuser or some organized fraud party. In such a case an ordinary player has no clue what's happening and as far as I can tell casinos do not share any details because of security so the whole situation can escalate quickly and become a complete mess. On top of all, the balance can be voided instantly. I have not experienced such a thing myself, but I'm sure it happens from time to time.
Здравейте и Честит Ден на бащата на всички тези страхотни татковци и някои от тези майки, които са майки и татковци заедно. Като се има предвид, че имам топ пет, имам стабилни топ 3 LOL, но имам няколко казина, за които наистина не мога да кажа, че са любимата ми игра или те се открояват като онлайн казино сами по себе си, но те имат страхотни качества, поне аз мисля, че са страхотни качества. Мисля, че на първо място обслужването на клиенти може да създаде или разбие казино, но това е различна дискусия LOL. Моето #5 Lincoln Casino Аз съм любител на слотове в винтидж стил и обслужването на клиентите обикновено е много дружелюбно и го прави много лесно за депозиране. Така че #4 Обслужване на клиенти страхотен, лесен уебсайт. Винаги мога да очаквам с нетърпение малките привилегии, които добавят към акаунта ми, само защото и понякога наистина прави деня ми LOL Wild Casino. И накрая и всички знаят моето мнение за тези 3,2,1 PULSZ. , Чумба и казино Вегас Крест . Там хаха. Сега има няколко казина, наскоро реших да се върна и да опозная по-добре, реших, че наистина харесвам, но ще видим? Кои са вашите най-добри избори и защо? Кои са вашите топ три?
Hello and Happy Father's Day to all those Great Dads out there and some of those mothers that are moms and dads combined. With that being said I do have a top five I have a steady top three LOL but I do have a couple of casinos that I really can't say their my favorite game play or they stand out as an online casino per se, but they have great qualities at least I think they're great qualities . I think first and foremost customer service can make or break a casino but that's a different discussion LOL. My #5 Lincoln Casino I'm a sucker for the vintage style slots and customer service is usually very friendly and they make it very easy to deposit . So #4 Customer service great, easy website I can always look forward to little perks that they add to my account just because and sometimes it really makes my day LOL Wild Casino. Lastly and everybody knows my opinions on these 3,2,1 PULSZ. , Chumba and Vegas Crest Casino . There lol . Now there are couple Casinos I recently decided to go back and get to know better, I mite decide I really like but we will see? What are your top picks and why? What are your top three?
Добре, имам въпрос. Смятате ли, че на притежателите на акаунти трябва да се даде втори и трети шанс, ако са нарушили правилата или не са спазвали указанията? Или по този въпрос обратното, че притежателите на сметки трябва да дадат втори или трети шанс на казиното, ако са били малтретирани или са имали несправедливи обстоятелства? Да може би?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Това би било решение за обслужване на клиенти, което ще премине през процес на нарушаване на правилата и насоките са точно това (от вас зависи за насоките). Лично аз не давам втори шанс на казиното, ако смятам, че са направили мръсно, освен ако те излизат и се извиняват, както обикновено би направило едно добро казино и дори на мен ми предложиха безплатни суровини и чипове да се върна. Нечестни обстоятелства и отново са ваш избор, но малтретирането е отделен въпрос и като цяло трябва да премине през управление и качинг в следващата минута, те ви финансират в зависимост от обстоятелствата, разбира се хаха. Всичко това вероятно са лоши съвети, така че не ме слушайте да се бъркам, отидете в раздела за оплаквания и оставете гурутата да се справят с това е най-добрият/най-справедливият резултат за всички.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Напълно съм съгласен с теб, но съм нарушил правилата си няколко пъти, защото, за да бъда много честен, не знаех нищо за онлайн игрите, когато започнах и изобщо не бях умен и не бях много честен честен, нито злобно или да бъда просто измамен, но просто не знаех или наистина не чета правилата или обмислям нещата хаха и имаше няколко казина, които ми позволиха да започна отначало, след като се върнах след няколко години. Има един до този ден, който няма да ха
It agree with you completely But I have bended t my rules in a couple occasions because to be very honest I Didn't know anything about online gaming when I started and I was not smart at all and I was not very honest honest not viciously or to be just deceitful but I just didn't know or really Read rules or think things through lol and there was a couple casinos that did let me start over new after I came back after a few years. There's one to This day that will not lol and it was years ago But I understand.I try my hardest to Keep my accounts in good standings and go out of my way to be a pleasant person to deal with.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.