ФорумБонуси и промоцииБонус без депозит

Бонус без депозит

преди 2 години от Bombersonly21
|
13930 преглеждания 48 отговора |
|
1 23
преди 2 години

Здравейте, как сте добре, надявам се, защото просто искам да не, ако няма налични бонуси за депозит за мен, моля, благодаря

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всякакви бонуси без депозит

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

От Нова Зеландия има ли бонус кодове без депозит за мен?

Автоматичен превод:
Rahera74
преди 2 години

Здравейте, проверихте ли този списък с бонуси без депозит? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino

Трябва да можете да виждате само наличните бонуси във вашата страна.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте как да играя с бонус без депозит

Автоматичен превод:
leandrasantos2914
преди 2 години

Здравейте,

зависи от условията на бонусите.

Имайте предвид, че трябва да го заложите и за да изтеглите печалбите, понякога може да се наложи да депозирате.

Бъдете подготвени, че има нещо, наречено максимално теглене. Това е максималната сума, която можете да изтеглите, като играете с бонуса. В случай, че спечелите, препоръчвам ви да поискате теглене веднага след като завършите залагането на бонуса. Това ви позволява безопасно да прекратите бонус сесията.

Предлагам ви да преминете през тази статия: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , за да можете да покриете основите. Ако искате да подобрите знанията си, дори повече, опитайте курса на Casino Guru Academy, фокусиран върху бонусите: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses , безплатен е!

Автоматичен превод:
преди 2 години

бонус моля

Автоматичен превод:
szamanita03
преди 2 години

Здравей,

моля, проверете списъка с бонуси без депозит:

https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino




Автоматичен превод:
преди 2 години

Бонус без депозит

Автоматичен превод:
преди 2 години

Бонус без депозит

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Обръщам се към проблема с NDB за повечето казина с лотарии. И аз питам защо няма такъв за притежатели на дългосрочни сметки? Нито един? за всеки от тях! Все още обичам няколко от вас, момчета. Леле, но защо всичко е за нови за първи път? И да, една или две отстъпки, изпращате NDBonuses малко повече от други и това е страхотно, че ни кара да се чувстваме оценени и важни. Но през повечето време с повечето от тези казина получаваме най-много един долар на ден за това, че сме активни лоялни притежатели на акаунти и влизаме. Но има повече от вас, които едва го правят! Защо? Не си ли заслужаваме да покажем малко благодарност от ваша страна? Или е нещо просто преглеждано? Има ли основателна причина за това, за която просто не знам? Просто въпрос.

Автоматичен превод:
rainyweather
преди 2 години

Здравейте,

Бих казал, че бонусите без депозит работят като страхотна маркетингова стратегия за привличане на нови играчи и е мощен инструмент, просто защото такива казина се фокусират главно върху привличането на нови играчи. Вие карате начинаещ да мисли, че няма нужда да поставя нито един цента да се забавляваш в такова казино. Скоро след това играчът може да почувства, че иска да направи първия си депозит! За стандартно лоялни играчи има бонуси за депозит и бонуси за връщане на пари в зависимост от депозираната сума.

Случвало ли ви се е да получавате бонус без депозит (безплатни завъртания?) само след като сте поискали закриване на акаунта си?

Мисля, че добре демонстрира приоритетите 🙁.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте добър ден. Така че благодаря за вашите мисли и обяснение. Разбирам и съм съгласен с това, което казваш и защо. Предполагам, че само по мое мнение, ако бях аз и и една от причините да се връщам в казината отново и отново, аз също съм привлечен от тях поради начина, по който се отнасят с мен и чувствам, че има определена сума на етикета Предполагам, че бихте казали, че хората трябва да имат с казината си. Чувствам, че това трябва да е и в двете посоки. Както и да е, като се има предвид това. Да, имах няколко преживявания, в които имах чувството, че трябва да имам комп или ndb и поисках такъв. В крайна сметка поисках акаунта ми да бъде изтрит. Бях много много недоволен, че имаше едно казино, което наистина ми хареса и което ми хареса и играх повече от година и 1/2 И депозирах през цялото време, обикновено не вземам и бонуси. Но това са определени обстоятелства, които ще го направя, но обикновено просто играя направо, така че когато почувствам, че заслужавам такъв, който го заслужавам, те изобщо не биха ми го дали. И това се случи, аз погледнах в имейла си и тогава имаше бонус за завъртания, но акаунта вече го нямаше. Все още не съм играл в това специално казино. И да, това се е случвало няколко различни пъти, имало е различни обстоятелства, но в крайна сметка аз обикновено не поглеждам назад, след като го направят, това ме кара наистина да се ядосвам. Освен това имах опит да осребря значителна сума печалби след 3 или 4 пъти опит за осребряване и изпращане на имейли отзад, просто опитвайки се да се свържа с обслужването на клиенти и така нататък до няколко дни, без да чуя нищо парите изчезнаха, бях ги похарчил обратно, най-накрая се свързаха с мен. Това се случи отново със същото казино, на което му дадох втори шанс, защото в крайна сметка това беше моя грешка, че го похарчих обратно. Трябваше да имам повече самоконтрол, хаха. Вярвах, че цялата ми информация е била актуализирана. Спечелих отново значителна сума пари наведнъж. Опитах се да осребря, но това не ми позволи да направя, за да актуализирам информацията си. Свържех се с тях, защото не ми позволи да осребря, непрекъснато ми казваше, че трябва да актуализирам информация, добре, че бях направил всичко това, когато се е свързал по време на предишния опит. Опитвах се и се опитвах да се свържа с всеки, който би ми помогнал дни по-късно, те се свързаха с мен и сякаш изобщо не бяха чели нито един от имейлите ми и никога не бях говорил с никого. Говоря за това, че два пъти съм позволил това да се случи и след това се заклех никога повече да не играя в това казино.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
rainyweather
преди 2 години

Мисля, че мога напълно да разбера колко лесно можете да се почувствате като "Добре, аз съм обикновен играч, с редовни депозити и какво получавам, че съм толкова лоялен към вас, момчета?" И когато започнете да се чувствате така в казино със супер порция добри игри, това може да бъде трагедия - толкова вярно.

Бих казал също, че недружелюбната, безполезната и особено недостижима поддръжка в чат е истинска болка, без значение дали казиното е прилично или не. Все пак се казва подкрепа! 😀

А какво ще кажете за бонус оферти, обвързани със затворен акаунт? Е, това е горчив допир и лоша организация от страна на казиното.

Надявам се скоро да намерите уютно, забавно казино с изключителна програма за лоялност. 😉

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Уау, да, толкова много неща казахте, с които съм съгласен, извадихте думите направо от устата ми и ги обяснихте много по-добре. И да, това е основната причина да обичам и да остана лоялен към тези казина, които избрах да бъдат мой номер 1,2,3. Честно казано, имам толкова много лоши казина. За мен е по-лесно просто да избера добрите с всички добри качества, вместо да преглеждам и да се опитвам да назова всяко онлайн казино, за което имам история на ужасите или съжаления. Какво е най-лошото ви изживяване с онлайн казина?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
rainyweather
преди 2 години

Знаеш ли какво? Мисля, че винаги е много по-лесно да коментирам тези лоши неща, отколкото честно да оценявам добрите, защото понякога съм склонен да приемам положителните неща в общото състояние на нещата. 😂😉.

Както и да е, ще бъдете ли толкова любезни и споделите вашите да кажем топ 5 казина? Сигурен съм, че не само аз се интересувам от подобна тема!

Честно казано, мисля, че едно от най-лошите неща, които казината могат да направят на всеки, е да сбъркат обикновен играч за злоупотребяващ с бонуси или организирано парти за измама. В такъв случай обикновен играч няма представа какво се случва и доколкото мога да кажа, казината не споделят никакви подробности поради сигурността, така че цялата ситуация може да ескалира бързо и да се превърне в пълна бъркотия. На всичкото отгоре балансът може да бъде анулиран моментално. Аз лично не съм изпитвал подобно нещо, но съм сигурен, че се случва от време на време.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте и Честит Ден на бащата на всички тези страхотни татковци и някои от тези майки, които са майки и татковци заедно. Като се има предвид, че имам топ пет, имам стабилни топ 3 LOL, но имам няколко казина, за които наистина не мога да кажа, че са любимата ми игра или те се открояват като онлайн казино сами по себе си, но те имат страхотни качества, поне аз мисля, че са страхотни качества. Мисля, че на първо място обслужването на клиенти може да създаде или разбие казино, но това е различна дискусия LOL. Моето #5 Lincoln Casino Аз съм любител на слотове в винтидж стил и обслужването на клиентите обикновено е много дружелюбно и го прави много лесно за депозиране. Така че #4 Обслужване на клиенти страхотен, лесен уебсайт. Винаги мога да очаквам с нетърпение малките привилегии, които добавят към акаунта ми, само защото и понякога наистина прави деня ми LOL Wild Casino. И накрая и всички знаят моето мнение за тези 3,2,1 PULSZ. , Чумба и казино Вегас Крест . Там хаха. Сега има няколко казина, наскоро реших да се върна и да опозная по-добре, реших, че наистина харесвам, но ще видим? Кои са вашите най-добри избори и защо? Кои са вашите топ три?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Добре, имам въпрос. Смятате ли, че на притежателите на акаунти трябва да се даде втори и трети шанс, ако са нарушили правилата или не са спазвали указанията? Или по този въпрос обратното, че притежателите на сметки трябва да дадат втори или трети шанс на казиното, ако са били малтретирани или са имали несправедливи обстоятелства? Да може би?

Автоматичен превод:
rainyweather
преди 2 години

Това би било решение за обслужване на клиенти, което ще премине през процес на нарушаване на правилата и насоките са точно това (от вас зависи за насоките). Лично аз не давам втори шанс на казиното, ако смятам, че са направили мръсно, освен ако те излизат и се извиняват, както обикновено би направило едно добро казино и дори на мен ми предложиха безплатни суровини и чипове да се върна. Нечестни обстоятелства и отново са ваш избор, но малтретирането е отделен въпрос и като цяло трябва да премине през управление и качинг в следващата минута, те ви финансират в зависимост от обстоятелствата, разбира се хаха. Всичко това вероятно са лоши съвети, така че не ме слушайте да се бъркам, отидете в раздела за оплаквания и оставете гурутата да се справят с това е най-добрият/най-справедливият резултат за всички.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Напълно съм съгласен с теб, но съм нарушил правилата си няколко пъти, защото, за да бъда много честен, не знаех нищо за онлайн игрите, когато започнах и изобщо не бях умен и не бях много честен честен, нито злобно или да бъда просто измамен, но просто не знаех или наистина не чета правилата или обмислям нещата хаха и имаше няколко казина, които ми позволиха да започна отначало, след като се върнах след няколко години. Има един до този ден, който няма да ха

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини