преди 1 година
Бърз въпрос, момчета, какво бихте направили в момента? Какво трябва да направя в брой или да повиша това?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Бърз въпрос, момчета, какво бихте направили в момента? Какво трябва да направя в брой или да повиша това?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Добре, имам въпрос. Смятате ли, че на притежателите на акаунти трябва да се даде втори и трети шанс, ако са нарушили правилата или не са спазвали указанията? Или по този въпрос обратното, че притежателите на сметки трябва да дадат втори или трети шанс на казиното, ако са били малтретирани или са имали несправедливи обстоятелства? Да може би?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Харесва ми начина, по който Wollygog подходи към тази тема и съм съгласен с този играч.
Позволете ми да отбележа, че ние винаги се опитваме да обясним на всеки персонал на казиното, на който попаднем, че за една наистина честна игра е жизненоважно да се прави разлика между умишлено нечестно поведение и проста грешка.
Не всички играчи злоупотребяват с бонуси, следователно не всички правила и условия трябва да се прилагат всеки път за всеки играч.
Мога да ти кажа, че е доста мисия. 🙂
Всички правим грешки от време на време, нали?
I like the way Wollygog approached this topic and I agree with this player.
Allow me to point out, that we always try to explain to every casino staff we come across, that for a truly fair play it is vital to make a difference between intentionally dishonest behavior and simple mistake.
Not all players are bonus abusers hence not all terms and conditions should apply every time to every player.
It's quite a quest I can tell you. 🙂
We all make mistakes occasionally, right?
Това би било решение за обслужване на клиенти, което ще премине през процес на нарушаване на правилата и насоките са точно това (от вас зависи за насоките). Лично аз не давам втори шанс на казиното, ако смятам, че са направили мръсно, освен ако те излизат и се извиняват, както обикновено би направило едно добро казино и дори на мен ми предложиха безплатни суровини и чипове да се върна. Нечестни обстоятелства и отново са ваш избор, но малтретирането е отделен въпрос и като цяло трябва да премине през управление и качинг в следващата минута, те ви финансират в зависимост от обстоятелствата, разбира се хаха. Всичко това вероятно са лоши съвети, така че не ме слушайте да се бъркам, отидете в раздела за оплаквания и оставете гурутата да се справят с това е най-добрият/най-справедливият резултат за всички.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Звучи познато, кое казино предлага този бонус? 🙂
Sounds familiar, which casino offers this bonus? 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.