преди 2 години
Бърз въпрос, момчета, какво бихте направили в момента? Какво трябва да направя в брой или да повиша това?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Бърз въпрос, момчета, какво бихте направили в момента? Какво трябва да направя в брой или да повиша това?
Quick question guys what would you do right now? What should I do cash out or up my That?
Добре, имам въпрос. Смятате ли, че на притежателите на акаунти трябва да се даде втори и трети шанс, ако са нарушили правилата или не са спазвали указанията? Или по този въпрос обратното, че притежателите на сметки трябва да дадат втори или трети шанс на казиното, ако са били малтретирани или са имали несправедливи обстоятелства? Да може би?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Харесва ми начина, по който Wollygog подходи към тази тема и съм съгласен с този играч.
Позволете ми да отбележа, че ние винаги се опитваме да обясним на всеки персонал на казиното, на който попаднем, че за една наистина честна игра е жизненоважно да се прави разлика между умишлено нечестно поведение и проста грешка.
Не всички играчи злоупотребяват с бонуси, следователно не всички правила и условия трябва да се прилагат всеки път за всеки играч.
Мога да ти кажа, че е доста мисия. 🙂
Всички правим грешки от време на време, нали?
I like the way Wollygog approached this topic and I agree with this player.
Allow me to point out, that we always try to explain to every casino staff we come across, that for a truly fair play it is vital to make a difference between intentionally dishonest behavior and simple mistake.
Not all players are bonus abusers hence not all terms and conditions should apply every time to every player.
It's quite a quest I can tell you. 🙂
We all make mistakes occasionally, right?
Това би било решение за обслужване на клиенти, което ще премине през процес на нарушаване на правилата и насоките са точно това (от вас зависи за насоките). Лично аз не давам втори шанс на казиното, ако смятам, че са направили мръсно, освен ако те излизат и се извиняват, както обикновено би направило едно добро казино и дори на мен ми предложиха безплатни суровини и чипове да се върна. Нечестни обстоятелства и отново са ваш избор, но малтретирането е отделен въпрос и като цяло трябва да премине през управление и качинг в следващата минута, те ви финансират в зависимост от обстоятелствата, разбира се хаха. Всичко това вероятно са лоши съвети, така че не ме слушайте да се бъркам, отидете в раздела за оплаквания и оставете гурутата да се справят с това е най-добрият/най-справедливият резултат за всички.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Звучи познато, кое казино предлага този бонус? 🙂
Sounds familiar, which casino offers this bonus? 🙂
Хей, не мога да ти кажа. Но в кое казино искате да го вземете? Има ли нещо, което трябва да направите, за да го получите? Опитахте ли да попитате чат на живо или поддръжка, ако сте направили всичко, защо не го имате?
Hey, I can't tell you. But what casino do you want to get it at? Is there anything you have to do to get it? Have you tried asking live chat or support if you've done everything, why don't you have it ?
Добре, ето още един сайт, който намерих и като игра е 20x, а не 40x и можете да получите 100,00 безплатно при регистрация.
Когато се регистрирате, отидете на чат на живо и й кажете, че имате бонус код, който да използвате и да й дадете
MYMEDUSA100 и получавате 100,00 безплатно, за да изпробвате сайта.
ТОВА НЕ Е ФАЛШИВ. Това работи много добре, не за много игри, но е забавно.
Ok,here is anouther site I found and like playthrough is 20x not 40x and you can get 100.00 free at signup..
When u sign up goto live chat and tell her you have a bonus code to use and give her
MYMEDUSA100 and u get 100.00 free to try the site.
THIS IS NOT FAKE. This works very good,not to meny games but fun.
Хм, виждам, че успяхте да намерите някои, които също сте използвали, предполагам, нали? Кое казино има тази оферта?
Hm, I see you managed to find some that you used as well I suppose, right ? Which casino has this offer ?
Здравейте Нашият екип за данни вече подготвя пълния преглед на това казино и скоро ще бъде публикуван на нашия уебсайт.
Може ли само да попитам откъде намерихте информацията, че Калифорния е ограничена, моля?🤔
Hey there. Our data team is already preparing the full review of this casino, and it'll be published soon on our website.
May I just ask where did you find the information about California being restricted, please?🤔
Не съм в Калифорния, но хаха, благодаря все пак, аз съм в Саскачеван, Канада
I’m not in California though lol thanks anyway I’m in Saskatchewan Canada
Изплащане винаги, никога не рискувам голям удар
Cash out always I never chance a big hit
Точно това ми се случи в galactic wins casino всеки път, боже, толкова се радвам, че някой е имал това преживяване, за да не бъда груб или обиден, но това ми се случва през цялото време, толкова съжалявам, че се случи с вас
This is exactly what happened to me on galactic wins casino every time omg I’m so glad someone had this experience not to be rude or hurtful but it happens to me all the time I’m so sorry it happened to you
Всъщност не съм депозирал оттогава, но те промениха залаганията си, хаха, но ме е страх да опитам да тегля, спечелих толкова много и никога не успях някой друг да има проблеми с този сайт?
I haven’t actually deposited since but they have changed their wagering lol but I’m scared to try to withdrawl I’ve won so much and never been able to anyone else have problems with this site?
Съжалявам, но не разбирам думите ви. Защо се страхуваш да се оттеглиш?🤷♀️
Не е ли това основната причина да играете и да печелите? Че след това теглите печалбите?
Бихте ли ми обяснили, моля?
Sorry, but I don't understand your saying. Why are you scared to withdraw?🤷♀️
Isn't that the main reason you play for and win? That you then withdraw the winnings?
Would you care to explain it to me, please?
Играя онлайн от 22 години и спечелих над 187 000,00, което включва печалбата от лотарията от 50 000, която имах навремето. Не работя и получавам увреждане. Дори си купих своя Ford Mustang gt от 2000 г. (roush stage 2, подписан вътре от Джак Руш.
I've been playing online for 22 years and won over 187,000.00 that includes the 50,000 lottery win I had back in the day.I don't work and get disability.I even bought my 2000 ford mustang gt (roush stage 2 signed inside by Jack roush.
Наистина не разбрах какъв е проблемът. Дойдох от Кент и там всичко беше наред, не се оплаквам и сега разбирам, че няма да му изневеря.
I didn't really understand what the problem was. I came from Kent and everything was fine there, I don't complain and now I understand that I won't cheat on him.
не сильно вник в каком казе проблема. я с кента пришёл и там всё гуд не жалуюсь и теперь понимаю, что изменять ему не буду
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.