Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумСпорт и спортни залозиyoyospins.com моето теглене все още предстои, помощ?

yoyospins.com моето теглене все още предстои, помощ? (страница 2)

преди 1 месец от Silverb
|
1 944 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 4 седмици

Поддръжката чрез чат беше достъпна 24/7, дори през Страстната седмица. Няма начин да зададете ограничения на уебсайта и чатът не предлага друга опция освен да изчакате отговор.

Мисля, че намерението на казиното е да се възползва от играчи с този тип проблеми; Не мога да намеря друго обяснение. Мисля, че би било много лесно за тях да блокират акаунт (или само депозити), но въпреки това не го правят, въпреки че изглеждам наистина отчаян.

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 4 седмици

Е, ако чатът е просто чат работник и свързаният екип не работи, предполагам, че няма какво повече да се каже. 🙁 Виждам обаче пълната липса на каквито и да било отговорни инструменти като огромен недостатък.

Имате ли нещо против да подадете жалба относно неуспешната заявка за самоизключване? Мисля, че си струва да опитате.

Във всеки случай, ако имате някой близък на разположение, препоръчвам да помолите този човек да промени паролата ви за казино, както и свързаната парола за имейл. Опитайте всичко, за да блокирате достъпа. Може ли да попитате някого?


Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Здравей Юли,


помолих за затваряне и нямаше отговор за 4 дни. Изпращах 4 имейла всеки ден!

Не харесвам този сайт за залагания. Така че нулирах паролата си и премахнах имейла си.


никога повече с този сайт за залагания!

Автоматичен превод:
преди 4 седмици

Поддръжката чрез чат беше достъпна 24/7, дори през Страстната седмица. Няма начин да зададете ограничения на уебсайта и чатът не предлага друга опция освен да изчакате отговор.

Мисля, че намерението на казиното е да се възползва от играчи с този тип проблеми; Не мога да намеря друго обяснение. Мисля, че би било много лесно за тях да блокират акаунт (или само депозити), но въпреки това не го правят, въпреки че изглеждам наистина отчаян.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей,

Разглеждах наскоро прегледани казина и попаднах на това YoyoSpins. Резултатът не е много добър; затова бих искал да знам как се справяте. Надявам се, че акаунтът ви вече е затворен.


Във всеки случай, благодаря ви, че ни обърнахте внимание на сайта.

https://casino.guru/yoyospins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей.

Сметката ми беше затворена 9 дни след като съобщих за хазартната си зависимост. Молех да бъде затворена ВСЕКИ ДЕН и получавах само извинения.


Мисля, че това е не само ужасно казино, но и много, много безотговорно.


Благодаря. С най-добри пожелания.

Автоматичен превод:
juliobit8
преди 1 седмица

Не би трябвало да отнеме толкова време, но е хубаво да чуя, че акаунтът ти най-накрая е закрит.

Надявам се, че подобни ситуации няма да се повтарят и всичко само ще се подобрява.

Пази се!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини