За съжаление вече разгледах, но не уточнявам дали е прогресивно или не. Защото защо безпрогресивен слот трябва да посочва това? Максималната печалба, която е 2500x, а джакпотите са фиксирани X числа показва ясно, че не е прогресивен
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Нека сега заедно да изчакаме резултата от вашата жалба.
Дано да не продължи дълго.
Let's wait now for the outcome of your complaint together.
Hopefully it won't last long.
Не знам, че е минало толкова време и последните публикации не са прегледани и одобрени за публикуване, а casinoguru не отговори в рамките на срока (часовникът е 0 дни 0 часа 0 минути)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
I don't know it's been so long and the last posts haven't been reviewed and approved to publish, and casinoguru didn't answer within the timeframe (clock is a 0 days 0 hours 0 minutes)
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Съжалявам за забавянето. Ще информирам незабавно за това вашия отговорник по жалби.
I am sorry for the delay. I will inform your complaint resolver right away about it.
Започва да изглежда по-добре. Те дойдоха с (не много добро) предложение за възстановяване на около 165 евро.
Сега ще се опитам да преговарям да получа поне 1000 евро от тези 2000+ евро, които ми бяха конфискувани.
Мисля, че е важно casinoguru да се намеси възможно най-скоро, за да одобри съобщенията, които казиното и аз публикувахме, така че освен вече полученото 1 възстановяване на сума от около 50 евро, да можем бързо да намерим подходящо решение за второто възстановяване.
Моля, бихте ли помолили Брадислав да одобри публикуваните съобщения?
Благодаря ви за присъствието и помощта, успокояващо е да знам, че не съм сама ❤️
It starting to look better. They came with a (not very good) proposition to refund around 165 euro.
Now I will try to negotiate to get at least 1000 euro of the 2000+ euro I was confiscated.
I think it's important to have casinoguru step in as soon as possible to approve the messages the casino and I published, so that beside already receiving 1 refund of around 50 euro, we can quickly find an appropriate solution for the second refund.
Please could you kindly ask Bradislav to approve the published messages?
Thank you for your presence and help, it's comforting to know I'm not alone ❤️
Радвам се, че се раздвижи малко, наистина.
Със сигурност ще кажа на Бранислав за вашето съобщение. Само, моля, знайте, че целият ни екип за жалби трябва да се справя с огромен брой жалби всеки ден и не е възможно да се справим само с една.
Знам, че можете да разберете мнението ми тук. Ето защо таймерът се прилага за всяка жалба, знаете ли.
Надявам се, че ще се справим с него възможно най-скоро и ще получите по-добрата сделка, която желаете.🤞🍀
I am glad that it has moved on a bit, really.
I will surely tell Branislav about your message. Just please know that our whole complaint team has to deal with a huge number of complaints every day and it is not possible to deal with one and only.
I know that you can understand my point here. This is why the timer is implemented for each complaint, you know.
I hope that it will be dealt with as soon as possible and you will get the better deal you wish for.🤞🍀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.