ФорумСлотовеElvis Frog in Vegas - обща дискусия

Elvis Frog in Vegas - обща дискусия (страница 2)

преди 2 месеца от t0t0diabl3
|
1879 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
Romi
преди 1 месец

Не знам, че е минало толкова време и последните публикации не са прегледани и одобрени за публикуване, а casinoguru не отговори в рамките на срока (часовникът е 0 дни 0 часа 0 минути)


https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1

Автоматичен превод:
t0t0diabl3
преди 1 месец

Съжалявам за забавянето. Ще информирам незабавно за това вашия отговорник по жалби.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Започва да изглежда по-добре. Те дойдоха с (не много добро) предложение за възстановяване на около 165 евро.

Сега ще се опитам да преговарям да получа поне 1000 евро от тези 2000+ евро, които ми бяха конфискувани.

Мисля, че е важно casinoguru да се намеси възможно най-скоро, за да одобри съобщенията, които казиното и аз публикувахме, така че освен вече полученото 1 възстановяване на сума от около 50 евро, да можем бързо да намерим подходящо решение за второто възстановяване.

Моля, бихте ли помолили Брадислав да одобри публикуваните съобщения?


Благодаря ви за присъствието и помощта, успокояващо е да знам, че не съм сама ❤️

Автоматичен превод:
t0t0diabl3
преди 1 месец

Радвам се, че се раздвижи малко, наистина.

Със сигурност ще кажа на Бранислав за вашето съобщение. Само, моля, знайте, че целият ни екип за жалби трябва да се справя с огромен брой жалби всеки ден и не е възможно да се справим само с една.

Знам, че можете да разберете мнението ми тук. Ето защо таймерът се прилага за всяка жалба, знаете ли.

Надявам се, че ще се справим с него възможно най-скоро и ще получите по-добрата сделка, която желаете.🤞🍀

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Побърква ме. Всеки път, когато казиното избягва да изпраща исканата информация и отнема 1 седмица на CASINOGURU, за да я попита отново и още 1 седмица, за да получи нов глупав отговор от казиното.


Междувременно DOGECOIN, който трябваше да изтегля, спечели 500.euro на стойност (2000€ сега е 2500€)


Побърква ме!!!

Автоматичен превод:
t0t0diabl3
преди 2 седмици

Гледах твоето оплакване и не ти завиждам и ти съчувствам. Влачи се вече два месеца и това не е никак малко време. За съжаление, имаме много оплаквания и въпреки че се опитваме да реагираме възможно най-бързо, понякога просто не работи. Бранислав се опитва да се свърже с казиното и каза, че ще разгледа отново ситуацията днес и ще отговори. Но мисля, че ще трябва да бъде по-подходящо от казиното.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Благодаря за съчувствието...

Изглежда не искат да си сътрудничат и избягват въпросите и дори сега започват да лъжат.


Това е лудост. Ако можех да сложа ръка върху тях... по-добре да не казвам какво бих направил...

Автоматичен превод:
t0t0diabl3
преди 1 седмица

Това е последното нещо, което мога да направя, така че няма за какво.

Видях какво са написали в декларацията, така че Бранислав ще го погледне и ще видим какво ще каже по въпроса. Сигурно са му пратили доказателства, които пишат и в темата, така че ще изчакаме да видим какво е.

Определено ще бъдете информирани как върви.

Пожелавам ви всичко да се окаже честно.

Автоматичен превод:
t0t0diabl3
вчера

здравейте

Спомням си оплакването и исках да видя как ще се развие. Нямате представа колко шокиран бях да разбера, че все още продължава!

Поне изглежда, че Браислав е получил актуализация от представителя на казиното.

Дори и така, трябва да е било абсолютно ужасяващо преживяване досега.

Чакай, моля те!

Стигнахте дотук, което според мен е огромно постижение. Стискам ти палци.


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини