преди 1 месец
Харесва ли си играта? Взехте ли голяма печалба? Имахте ли технически проблеми? Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Elvis Frog in Vegas, може да го направите тук.
Защо казвате, че това е слот с прогресивен джакпот?
Явно не е? Моля, бихте ли променили грешката, защото моето казино казва, че съм нарушил условията на бонуса, като съм играл на слот с прогресивен джакпот...
И те удобно разчитат само на вашия уебсайт, докато всеки друг уебсайт като askgamblers и други ясно казва, че не е прогресивен.
Казино гуруто има чувството, че работите заедно с казината, за да измамите потребителите ...
Why do you say this is a progressive jackpot slot?
It clearly is not? Please could you modify the error because my casino is saying I breached bonus terms by playing progressive jackpot slot...
And they conveniently only rely on your website, while every single other website like askgamblers and others clearly says it's non progressive.
Casino guru feels like you work together with casino's to scam users ...
Минималният залог е 0,25 €/$, а не 2,50 €.
Вие разпространявате толкова много грешна информация на уебсайта на казино гуру.
Може би трябва да свършите друга работа.
Minimum bet is 0.25 €/$ and not 2.50€.
You guys spread so much wrong information on casino guru website.
Maybe you should do another job .
Здравейте, говорих с колега, който каза, че се е свързал с доставчика на играта и ще видим какво ще разберем от отговора. Не съм сигурен дали казиното трябва да се свърже с доставчика на игри за това какъв е слотът и да не разчита на други сайтове.
Както и да е, ние не се опитваме да заблудим играчите или да бъдем на тяхна страна с казината, това всъщност е първият път, когато виждам нещо като това, което видях във вашата жалба , че казиното ще напише, че разчита на нас и затова са го настроили така.
Така че не забравяйте да дадете всичко на нашия екип, който се опитва да ви помогне във вашата ситуация и съм много любопитен да видя как ще се окаже всичко в крайна сметка.
Ако имате нова информация, не забравяйте да ме уведомите.
Hi, I spoke to a colleague who said he contacted the game provider and we'll see what we find out from the reply. I'm not sure if the casino should deal with the game provider on what slot it is and not rely on other sites.
Anyway, we're not trying to mislead the players or be on their side with the casinos, this is actually the first time I've seen something like what I saw in your complaint, that the casino would write that they rely on us and that's why they have it set up like that.
So be sure to give everything to our team who are trying to help you in your situation and I am very curious to see how it all turns out in the end.
If you have any new information, be sure to let me know.
Благодаря за разбирането и отговора. Лудост е нали? Общо взеха повече от 2000 евро от тегленето ми и ги конфискуваха!
Askgamblers дори не пуснаха жалба (чувствам, че им се плаща за това), ако някой попадне тук от търсене в Google: ИЗБЯГВАЙТЕ JOYA.CASINO НА ВСИЧКА ЦЕНА.
Междувременно работя с вашите колеги, за да изпратя всички доказателства за жалбата си.
Приятен ден🙂
Thanks for your understanding and reply. It's crazy right? In total they have took more than 2000 euro of my withdrawal and confiscate it!
Askgamblers didn't even open a complaint (I feel like they're getting paid to do that) if anyone lands here from a Google search: AVOID JOYA.CASINO AT ALL COST.
In the meantime I'm working with your colluege to send all proof of'my complaint.
Have a nice day🙂
Нека да видим докъде ще стигне нашият екип и какво може да се реши. Това не е често срещана ситуация, в която се намирате.
Що се отнася до жалбата, чудесно, дайте каквото трябва и на базата на това ще продължат другите експерти.
Пожелавам ви честен край. 🙂
Приятен ден и аз. ☘️
Let's see where our team gets to and what can be solved. It's not exactly a common situation you've got yourself into.
As far as the complaint is concerned, great, provide what is needed and on the basis of that the other experts will move on.
I wish you a fair ending. 🙂
Have a great day too. ☘️
Винаги руснаците правят този вид измама. Обичам Русия, но след това ще избягвам да играя в тяхното казино. Междувременно можете ли да видите дали можете да промените ✅ в ❌ до изречението за прогресивен джакпот? Очевидно е, че не е прогресивен, особено ако максималната печалба е 2500x
It's always the Russians doing this kind of scammy sh*t . I love Russia but I will avoid playing on their casino's after this. In the meantime can you see if you can change the ✅ into an ❌ next to the progressive jackpot sentence? It's obvious it's not progressive especially if max win is 2500x
Веднага щом Juraj научи повече от доставчика на играта, това ще се промени. Мога само да преместя това нещо, но не мога да го променя за съжаление. 😕
As soon as Juraj finds out more from the game provider this will change. I can only move this thing but I can't change it unfortunately. 😕
Е, изпратих им имейл 1 седмица преди вас, момчета. И те така и не отговориха... Имам предвид официалния имейл за контакт на BGaming от техния уебсайт. Така че не знам дали ще чуем нещо скоро 🙁. Но благодаря за помощта ❤️
Well I emailed them 1 week before you guys. And they never answered... I mean the official BGaming contact email from their website. So I don't know if we will hear anything back soon 🙁. But thanks for your help ❤️
Твърдо вярвам, че да, разбира се, ако не отговорят, ще попитам Juraj дали това ще се промени или какво планира да направи. Както и да е, заповядайте, винаги се радваме да помогнем, ако можем.😉
I firmly believe that yes, of course if they do not answer I will ask Juraj if this will change or what he plans to do. Anyway, you're welcome, we're always happy to help if we can.😉
Линк към моето оплакване:
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Все още нищо не се е случило 🙁
My complaint link:
https://casinoguru-int.com/en/joya-casino-player-s-balance-has-been-confiscated-1
Still nothing has happened 🙁
Играя Elvis Frog във Вегас от известно време и това се превърна в един от любимите ми слотове. Дизайнът е странен, а бонус функциите наистина могат да осигурят някои вълнуващи моменти, особено с Coin Respin. Все още не съм постигнал огромна печалба, но играта изглежда честна и максималната печалба от 2500x ме кара да се връщам. Някой тук успял ли е да задейства голямото изплащане или има ли съвети за максимизиране на печалбите в тази игра?
I've been playing Elvis Frog in Vegas for a while, and it's become one of my go-to slots. The design is quirky, and the bonus features can really deliver some exciting moments, especially with the Coin Respin. I haven’t hit a huge win yet, but the game seems fair, and the 2,500x max win keeps me coming back. Anyone here managed to trigger the big payout or have any tips on maximizing wins in this game?
Благодаря ви за скрийншотовете, но един от официалния източник - BGaming - би бил по-удобен. Във всеки случай ще предам любезните ви констатации.
Thank you for your screenshots, though one from the official source - BGaming - would be more handy. In any case, I will forward your kind findings.
От същата гледна точка, казиното трябва да консултира свойствата на играта с доставчика на играта, BGaming. Ако предоставят невярна информация на уебсайта си, те трябва да се свържат с доставчика, за да разрешат проблема и да адресират проблема ви по подходящ начин.
За мен изглежда много нещастно да се каже „Казино Гуру маркира тази игра като прогресивен джакпот; следователно ние конфискуваме вашите печалби. За играчите в казиното е най-важно как казиното описва играта на първо място.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Да се надяваме, че жалбата ще ви помогне. Просто трябва да сте търпеливи; всяка страна - вие и Casino Guru също, имате седмица за отговор.
From the same perspective, the casino should consult the game's properties with the game's provider, BGaming. If they provide incorrect info on their website, they should contact the provider to resolve the matter abd address your issue adequatelly.
To me, it seems very unlucky to say "Casino Guru marked this game as progressive jackpot; hence, we confiscate your winnings. For players in the casino, it matters the most how the casino describes the game in the first place.
https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Let's hope the complaint helps you out. You just need to be patient; each party - you and Casino Guru too, has a week to respond.
Здравейте отново
Вярвам, че ще ви бъде интересно да чуете какво дойде от BGaming. Бях доста изненадан, честно казано. Според мен този отговор показва, че казиното трябва да се справи със ситуацията по различен начин. Също така мисля, че въпросът за грешката е извън опцията поради отговора. Е, вижте сами:
„Здравей, Юрай!
С много казина работим чрез агрегатори. Така че, за съжаление не можем да знаем точно кои казина и как интегрират нашите игри (някои агрегатори не споделят тази информация)
Цялата информация за Elvis Frog във Вегас можете да намерите тук: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Особено в секциите с функции"
Надявам се, че ще успеем да ви помогнем да разрешите проблема с казиното.
Hello again.
I believe you will be interested to hear what came from the BGaming. I was quite surprised, to be completely honest. In my opinion, this reply indicates the casino should handle the situation differently. I also think the question of error is out of the option due to the response. Well, see for yourself:
"Hello, Juraj!
With many casinos we work through aggegators. So, unfortunately we cannot know exactly which casinos and how integrate our games (some aggregators do not share this information)
All the info about Elvis Frog in Vegas you can find here: https://bgaming.com/games/elvis-frog-in-vegas
Especially in Features sections"
I hope we will be able to help you settle the matter with the casino.
Здравейте
Проверих жалбата ви, подадена срещу Joya Casino, за да видя как се справяте и изглежда, че основният проблем вече не е прогресивният джакпот, а по-скоро ограничението на бонуса, прилагано, поне от гледна точка на казиното, към бонус печалбите. Е, надявам се резултатът да е разумен.
Ако искате да добавите нещо встрани от продължаващото си оплакване, можете, разбира се.
дръж се
Hey there.
I checked your complaint submitted against the Joya Casino to see how you have been doing, and it seems the main issue is not the progressive jackpot anymore but rather the bonus cap applied, at least from the casino perspective, to bonus winnings. Well, I hope the outcome will be resonable.
If you care to add something aside from your ongoing complaint, you may, of course.
Hold on.
Не, защото току-що започнах да играя за 5 минути. И взеха парите, докато аз буквално играех първата си ротативка за по-малко от 5 минути
No because I was just started playing for 5 minutes. And they took the money away while I was literally playing my first slot for less than 5 minutes
За съжаление вече разгледах, но не уточнявам дали е прогресивно или не. Защото защо безпрогресивен слот трябва да посочва това? Максималната печалба, която е 2500x, а джакпотите са фиксирани X числа показва ясно, че не е прогресивен
Unfortunately I already taked a look , but I doesn't specify if it's progressive or not . Because why would a no progressive slot have to state that ? Max win being 2500x and Jackpots being fixed X number amounts shows clearly it's not progressive
Просто късмет и опитайте да промените размера на залога. Вече спечелих втория голям джакпот при повторни завъртания на монети. Освен това спечелих почти 1000x с нормалната бонус функция с топ символи и уайлдове по целия екран
Just luck and try changing bet size. I have already hit the 2nd big jackpot in coin respins. And also I have won almost 1000x with the normal bonus feature with top symbols and wilds all over the screen
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.