Natwest отхвърлиха жалбата ми, като просто отхвърлиха сторнирането на плащането ми (въпреки че технически споменаха само едно от тях в имейлите си за отказ).
Тогава казаха, че възстановените ми плащания са измамни или че това е показателно, а аз просто спрях, защото бях твърде уплашен да направя нещо по въпроса.
В оплакването ми посочиха, че търговците са прикрили кода си, ако не са използвали 7995, но те не биха могли да го открият.
И че е трябвало да предоставя допълнителни доказателства, че първо съм се свързал с търговците на дребно, но те никога не са ме помолили да направя това, когато се свързах с тях. А сега казват, че след като е минала повече от година, не мога да направя нищо.
Бих искал да им отговоря, преди да отида във FOS. Търговците очевидно са нарушили кода на Mastercard, не трябваше ли Natwest да направи повече и да ме помоли за повече информация? Някакви предложения?
Natwest has rejected my complaint, where they just rejected my chargeback (although technically they only mentioned one of them in their rejection emails).
Back then they said my chargebacks were fradudelent or indicating it, and I just stopped as I was too scared to do anything about it.
They have in my complaint addressed that the merchants disguised their code if they didnt use 7995, but they wouldnt be able to detect that.
And that I should have submitted further proof of contacting the retailers first, but they never asked me to do this when I contacted them. And they are now saying as it's been over a year, I can't do anything.
I would like to respond to them, before I go to FOS. The merchants have obviously breached the mastercard code, shouldn't have Natwest done more and asked me for more information? Any suggestions here?
Автоматичен превод: