НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 492)

3 706 827 преглеждания 19 958 отговора |
преди 2 години
Малко предупреждение за CG общността: Casino Guru е отворена платформа, където всеки е свободен да споделя своите мисли и мнения. Ние вярваме в свободата на словото и се стремим да бъдем възможно най-неограничителни. Въпреки това, моля, не забравяйте: само защото нещо е публикувано във форума, не означава, че Casino Guru е съгласен с него или го одобрява по някакъв начин. Наистина се радваме да видим как играчите участват в разговори, дискутират с уважение и се забавляват, докато го правят! Ето защо създадохме тази платформа. Въпреки това, забелязахме нарастваща тенденция – не само тук, но и на други платформи – при която някои играчи, след като са загубили пари честно в казино, търсят начини да си ги върнат чрез банката или доставчика на платежни услуги, често чрез подаване на заявления за връщане на суми или предявяване на неверни искове. Бихме искали да ви предупредим: това поведение е не само несправедливо – то е и много рисковано! Вече сме виждали и чували истории (тук и другаде) за хора, които са изпаднали в сериозни проблеми, опитвайки се да поемат по този път – включително затворени казино сметки на множество платформи, затворени банкови сметки, дългове и дори съдебни дела (опит за измама). Опитът за измама или представянето на истината пред банка или доставчик никога не е добра идея и може да има трайни последици. И така, ето нашия приятелски апел към всички членове на общността на Casino Guru: Изправете се срещу нечестните и нечестни казина. Използвайте нашия Център за разрешаване на оплаквания, ако имате нужда от помощ – не е нужно да се борите сами. Но моля, не се опитвайте да си върнете парите, които сте загубили. Просто не си струва риска. Благодарим ви, че сте част от нашата общност - и ви желаем приятен ден!
1...491 492 493...1 095
Добавете пост
преди 9 месеца

Изобщо изпрати ли имейл на wbmsc direct?

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Е, стискам ти палци, защото ги намери!!!

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 9 месеца

Елбакян, Игор


е лицето, което стои зад компанията

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 9 месеца

Надявам се, тъй като получих над £2200 с тях!

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Имах малко под £4000

Автоматичен превод:
Vkieranc
преди 9 месеца

определено се управлява от друга държава, поради което транзакциите са в евро

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 9 месеца

Абсолютно същото ми се случи!!! Изпратихте ли им имейл директно тогава вместо сторнирания. Всяка помощ ще бъде оценена

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Странно е, че е потвърдено, че плащанията ми отиват към компания в Лондон, Обединеното кралство. Имам международен блокер, както и залагам, така че попитах това и те наистина не можаха да ми дадат отговор защо има нужда от преобразуване, ако отиваше към компания в Обединеното кралство, това е лудост за мен, крещи адски странно.

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Да той е грузинец

Автоматичен превод:
Snowyhill84
преди 9 месеца

Да, не съм правил сторнирания, защото Monzo няма да го направи

Автоматичен превод:
Snowyhill84
преди 9 месеца

Да, току-що изпрати имейл на адреса, публикуван от exodus1

Автоматичен превод:
Materialgirl84
преди 9 месеца

И аз съм с monzo

Автоматичен превод:
Snowyhill84
преди 9 месеца

Те са мъка в задника и няма да върнат нищо, дори ако компанията ви е казала да го направите

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Monzo са шокиращи, когато едно връщане на плащане се повдига и след това не искат да вдигат други на същото основание, вие също получавате много хора, които повишават всеки един, това е глупаво шоу.

Автоматичен превод:
Waldo1984
преди 9 месеца

Същото и със Сантандер. Вдигнах някои от моите в началото на декември и те все още ми изпращат отказ от отговорност за подписване и изискват „допълнителни документи", въпреки че губя часове от живота си, събирайки всички доказателства, които имах

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно казано, нямам търпение всичко това да свърши и да си получа парите обратно. Най-смешното е, че дори нямаше да съм тук, ако казиното, което използвах, ми изплати печалбите! Щях да съм на печалба с доста голяма сума хаха


Никога повече не залагайте

Редактирано
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Всеки трябва да докладва за този проблем на action fraud, за да могат да проучат допълнително

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Същото тук!! Хиляди Iv бяха държани от казина и затворени сметки

Автоматичен превод:
exodus1
преди 9 месеца

Точно моята ситуация с моята банка. Сигурен съм, че те просто се опитват да направят така, че да могат да се обърнат и да кажат, че е късно! Вашите за стоките не са ли получени или са ги повдигнали грешно използван MCC?

Автоматичен превод:
Materialgirl84 изтри публикацията
1...491 492 493...1 095
Отидете на страницаот 1 095 страници

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини