ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 13)

преди 2 години от Joanna22
|
63195 преглеждания 267 отговора |
|
1...12 13 14
Anonymized534
преди 8 месеца

Просто трябва да кача своя документ за самоличност и доказателство за адрес, за да се потвърдя или вече съм направил това или трябва да потвърдя и банковата сметка и как става това?

Автоматичен превод:
christopher3
преди 8 месеца

Можете да качвате само това, което приложението ви иска, преди известно време го използвах. Мисля, че в един момент трябваше да кача банковото си извлечение с код за сортиране и IBAN, за да докажа, че това си ти при първото теглене. Обикновено отнема 24 часа за проверка, но те не работят през почивните дни. Мисля, че когато сте верифицирани, трябва да потвърдите банката, към която отива преводът. Това е най-доброто, което мога да си спомня сега и донякъде има смисъл. Процес на проверка на Google Mifinity, който може да ви даде окончателния отговор, който търсите.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, един бърз въпрос струва ли тегленето на такси от mifinty към моя Iban, т.е. нормалната ми банкова сметка. И колко време отнема парите да постъпят в банковата сметка

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, виждам, че nigeljc59 вече те е посъветвал, тъй като той е този, който е доста добър в тази област. Така че със сигурност, ако нещо се обърка или имате проблеми, можете да се върнете тук и да попитате отново, вярвам, че ще намерите помощ. Но също така мисля, че не би трябвало да е проблем да се провери всичко, което е необходимо.

Ако нещо се случи, пишете смело.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте,


Има ли сервизен номер за Mifinity?


Търсих го, но не намерих.


Ако не, алармените звънци трябва да изгаснат.


За съжаление не обърнах внимание на това преди да отворя сметката.

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 8 месеца

За съжаление, както видях, най-големият експерт по въпроса вече напусна нашия форум, което ме натъжава доста, защото даде доста добри съвети, особено в тази тема.

Ако не сте намерили такъв номер, страхувам се дали изобщо имат. Но се чудех дали имат поддръжка на клиенти или имейл, където можете да им пишете. Определено трябва да има контакт.

Опитахте ли да потърсите този? какъв проблем имаш 🤔

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Довиждане,


От октомври 2023 г. не мога да получа салдото си.

Причината за това е липсващ код за потвърждение на кредитната ми карта.

Писах вече е-мейли, но имам разумно предложение

Не беше възможно да намеря решение.


Ако кодът не се появи никъде, вината не е моя

с mifinity и издателя на кредитната карта, и двамата говорят по пътя си и аз

имат щетите.


Питате се дали клиентът наистина е клиент?



Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 8 месеца

О, от това, което прочетох, вие сте точно в средата на проблема и вместо те да се опитат да ви помогнат да го разрешите, вие имате лошо предчувствие за това.

Както и да е, когато се свързахте с тях по имейл, какво ви писаха? Казаха ли ви какво трябва да направите? Издателят на картата ви каза да направите какво? Кодът за потвърждение трябва да дойде при вас, но не се показва никъде?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

да, описах ситуацията и все получавах съобщение от mifinity, че картата е точно такава

е валиден с кода за потвърждение. Също така не е възможно да изтриете картата.


Получих документи за транзакцията с картата от моя доставчик на кредитна карта (въпреки че нямаше доказан код

може да се види) и го изпрати на Mifinity.


След това получих само съобщението, че имам нужда от кода за потвърждение и без изплащане

е възможно.



Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 8 месеца

Нямам представа какво мога да ви посъветвам, тъй като аз самият нямам опит с Mifinity. Но ми се струва погрешно, че поддръжката просто ви отхвърля и не се опитва да ви помогне с нищо, особено когато е само едно нещо и това е кодът за потвърждение. Те трябва да могат да го разрешат и да са подготвени за подобни ситуации. Ще продължа да се опитвам да разбера, защото не виждам друг вариант. 🙁

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

добре, Данке


MfG

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 7 месеца

Съветвам ви да оцените Mifinity на Trustpilot. Опишете разочарованието си от тях там. Обикновено те отговарят на тази платформа и питат за вашия проблем. Може би това ще свърши работа.

Късмет

Автоматичен превод:
Biker
преди 7 месеца

Надявам се, че играчът се е справил с тази препоръка или е решил проблема дотогава. Не разбирам как е възможно поддръжката да не може да разреши или препоръча такова нещо. Вероятно не бих ги използвал твърде много. 😕

Автоматичен превод:
Anonymized581
преди 7 месеца

Хм, разбирам, че очевидно си в трудна ситуация.

Въпреки това ще трябва да разрешите тази ситуация с Mifinity, тъй като трябва да получите пари в сметката си оттам. Когато изпратихте документите, какъв беше проблемът с отказаните? Знаете ли нещо повече или нямате информация? Поддръжката трябва най-добре да ви посъветва и информира какво не е наред и какво трябва да направите в този случай.

Така че ще трябва да изчакате отговор и да го разрешите. Кажете ми, ако сте успели. 😕

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, трябва да изпратя PDF файл с историята на транзакциите си в MIFINITY на казиното. Как да направя това в MIFINITY? Екранни снимки не се приемат. Някой правил ли е това преди??

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Интересен въпрос, който ме интересува и напразно се опитвах да разреша този проблем. Ако това не работи, тогава бих предпочел да стоя далеч от MIFINITY.

Може би някой има жизнеспособно решение.

Автоматичен превод:
Biker
преди 7 месеца

Имаше играч, който най-вече знаеше как да помогне със съветите си относно Mifinity, но той вече не е тук във форума, което е жалко в момента. Все още казвам, че трябва да има поддръжка, която да отговаря на тези въпроси и да се опитва да помогне, иначе е безсмислено да има поддръжка изобщо. Опитахте ли да ги попитате или да намерите информация за това какво можете да направите?

Автоматичен превод:
Anonymized581
преди 7 месеца

Поне добри новини. Виждам, че е отнела почти седмица, ако сте го решили едва сега, а това е доста, за да промените само ограничението. Вероятно не бих използвал Mifinity твърде много, за да бъда честен. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Ще направя малко проучване и ще се свържа с отдела за обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
Biker
преди 7 месеца

Не забравяйте да ни уведомите, когато разберете нещо, моля. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 7 месеца

Можете да поискате данните за транзакцията на Mifinity в PDF формат.

Влизате в Mifinity

Поискайте помощ, конвертирайте страницата за местния език,

Кликнете върху Общи и изпратете съответната заявка в горния ляв ъгъл, след като въведете своя имейл адрес.

Файловете ще ви бъдат изпратени по имейл.

Късмет

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини