ФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 13)

преди 1 година от Joanna22
|
35900 преглеждания 267 отговора ||
1...12 13 14
Добавете пост
Anonymized534
преди 1 месец

Просто трябва да кача своя документ за самоличност и доказателство за адрес, за да се потвърдя или вече съм направил това или трябва да потвърдя и банковата сметка и как става това?

Автоматичен превод:
christopher3
преди 1 месец

Можете да качвате само това, което приложението ви иска, преди известно време го използвах. Мисля, че в един момент трябваше да кача банковото си извлечение с код за сортиране и IBAN, за да докажа, че това си ти при първото теглене. Обикновено отнема 24 часа за проверка, но те не работят през почивните дни. Мисля, че когато сте верифицирани, трябва да потвърдите банката, към която отива преводът. Това е най-доброто, което мога да си спомня сега и донякъде има смисъл. Процес на проверка на Google Mifinity, който може да ви даде окончателния отговор, който търсите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, един бърз въпрос струва ли тегленето на такси от mifinty към моя Iban, т.е. нормалната ми банкова сметка. И колко време отнема парите да постъпят в банковата сметка

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, виждам, че nigeljc59 вече те е посъветвал, тъй като той е този, който е доста добър в тази област. Така че със сигурност, ако нещо се обърка или имате проблеми, можете да се върнете тук и да попитате отново, вярвам, че ще намерите помощ. Но също така мисля, че не би трябвало да е проблем да се провери всичко, което е необходимо.

Ако нещо се случи, пишете смело.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте,


Има ли сервизен номер за Mifinity?


Търсих го, но не намерих.


Ако не, алармените звънци трябва да изгаснат.


За съжаление не обърнах внимание на това преди да отворя сметката.

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 1 месец

За съжаление, както видях, най-големият експерт по въпроса вече напусна нашия форум, което ме натъжава доста, защото даде доста добри съвети, особено в тази тема.

Ако не сте намерили такъв номер, страхувам се дали изобщо имат. Но се чудех дали имат поддръжка на клиенти или имейл, където можете да им пишете. Определено трябва да има контакт.

Опитахте ли да потърсите този? какъв проблем имаш 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Довиждане,


От октомври 2023 г. не мога да получа салдото си.

Причината за това е липсващ код за потвърждение на кредитната ми карта.

Писах вече е-мейли, но имам разумно предложение

Не беше възможно да намеря решение.


Ако кодът не се появи никъде, вината не е моя

с mifinity и издателя на кредитната карта, и двамата говорят по пътя си и аз

имат щетите.


Питате се дали клиентът наистина е клиент?



Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 1 месец

О, от това, което прочетох, вие сте точно в средата на проблема и вместо те да се опитат да ви помогнат да го разрешите, вие имате лошо предчувствие за това.

Както и да е, когато се свързахте с тях по имейл, какво ви писаха? Казаха ли ви какво трябва да направите? Издателят на картата ви каза да направите какво? Кодът за потвърждение трябва да дойде при вас, но не се показва никъде?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да, описах ситуацията и все получавах съобщение от mifinity, че картата е точно такава

е валиден с кода за потвърждение. Също така не е възможно да изтриете картата.


Получих документи за транзакцията с картата от моя доставчик на кредитна карта (въпреки че нямаше доказан код

може да се види) и го изпрати на Mifinity.


След това получих само съобщението, че имам нужда от кода за потвърждение и без изплащане

е възможно.



Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 1 месец

Нямам представа какво мога да ви посъветвам, тъй като аз самият нямам опит с Mifinity. Но ми се струва погрешно, че поддръжката просто ви отхвърля и не се опитва да ви помогне с нищо, особено когато е само едно нещо и това е кодът за потвърждение. Те трябва да могат да го разрешат и да са подготвени за подобни ситуации. Ще продължа да се опитвам да разбера, защото не виждам друг вариант. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 месец

добре, Данке


MfG

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 1 месец

Съветвам ви да оцените Mifinity на Trustpilot. Опишете разочарованието си от тях там. Обикновено те отговарят на тази платформа и питат за вашия проблем. Може би това ще свърши работа.

Късмет

Автоматичен превод:
Biker
преди 4 седмици

Надявам се, че играчът се е справил с тази препоръка или е решил проблема дотогава. Не разбирам как е възможно поддръжката да не може да разреши или препоръча такова нещо. Вероятно не бих ги използвал твърде много. 😕

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте приятели,

Точно преди 7 дни получих 3060 евро от казино в моя Mifinity акаунт. Когато след това исках да направя теглене към банковата си сметка, се появи следното съобщение за грешка:

„Вашият кумулативен лимит за транзакции е достигнат. Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти"

Обслужването на клиенти ми каза, че трябва да коригирам настройките в моя профил и да изпратя някои документи (доказателство за заплата, банково извлечение, годишни приходи). Моят акаунт ще трябва да бъде потвърден отново. Малко странен. ДОБРЕ. Тогава изпратих всичко. Някои от тях бяха отхвърлени, а други одобрени.

Досега нищо не се е случило. Редовно се свързвам с поддръжката, но нищо не се случва или получавам имейла стандартно.

„Получихме вашата заявка и ще я обработим в рамките на следващите 2 работни дни."

Бавно ми свършват опциите.

Благодаря ти много, Кай

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Kai1980
преди 2 седмици

Хм, разбирам, че очевидно си в трудна ситуация.

Въпреки това ще трябва да разрешите тази ситуация с Mifinity, тъй като трябва да получите пари в сметката си оттам. Когато изпратихте документите, какъв беше проблемът с отказаните? Знаете ли нещо повече или нямате информация? Поддръжката трябва най-добре да ви посъветва и информира какво не е наред и какво трябва да направите в този случай.

Така че ще трябва да изчакате отговор и да го разрешите. Кажете ми, ако сте успели. 😕

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте, трябва да изпратя PDF файл с историята на транзакциите си в MIFINITY на казиното. Как да направя това в MIFINITY? Екранни снимки не се приемат. Някой правил ли е това преди??

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Интересен въпрос, който ме интересува и напразно се опитвах да разреша този проблем. Ако това не работи, тогава бих предпочел да стоя далеч от MIFINITY.

Може би някой има жизнеспособно решение.

Автоматичен превод:
Biker
преди 2 седмици

Имаше играч, който най-вече знаеше как да помогне със съветите си относно Mifinity, но той вече не е тук във форума, което е жалко в момента. Все още казвам, че трябва да има поддръжка, която да отговаря на тези въпроси и да се опитва да помогне, иначе е безсмислено да има поддръжка изобщо. Опитахте ли да ги попитате или да намерите информация за това какво можете да направите?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Здравейте,

Благодаря на всички. Проблемът най-накрая е решен и лимитът ми е коригиран.

Сега отново мога да правя транзакции.

Обслужването на клиенти все още е лошо в "Mifinity".

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Kai1980
преди 2 седмици

Поне добри новини. Виждам, че е отнела почти седмица, ако сте го решили едва сега, а това е доста, за да промените само ограничението. Вероятно не бих използвал Mifinity твърде много, за да бъда честен. 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 седмици

Ще направя малко проучване и ще се свържа с отдела за обслужване на клиенти.

Автоматичен превод:
1...12 13 14
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини