НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартТеглене на Mifinity към банкова сметка

Теглене на Mifinity към банкова сметка (страница 12)

преди 2 години от Joanna22
|
69 251 преглеждания 267 отговора |
|
1...11 12 1314
преди 11 месеца

Използвам онлайн плащания, откакто тази опция е налична.


Все още не съм имал това при никой доставчик на платежни услуги

проблеми.


Това се дължи както на глупостта, така и на умишлената измама

да не бъде надминат.


Лмаа

дата на

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 11 месеца

здравей

Спомням си по-старите ви публикации, но честно казано, не мога да разбера това съобщение. Решихте ли проблема междувременно? Надявам се, че имаш!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Колеги, някой знае ли колко време наистина отнема преводът към банкова сметка?

Чаках 5 работни дни да се случи и все още нищо, техническата поддръжка отговори, че случаят е в процес на преглед... Това е много лош портфейл...

Автоматичен превод:
will322
преди 11 месеца

За мен това звучи като изключение; обикновено работи доста добре.

Поне така бих казал. Въпреки че трябва да призная, че поддръжката му не е супер бърза, доколкото съм убеден.

Към коя банка изчаквате превода, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Освен ако не трябваше да проверявам отново, което трябваше да направя веднъж, веднага щом парите бяха прехвърлени от казиното към портфейла на Mifinity, прехвърлянето към моята банка беше незабавно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Беше в BBVA за около 6 дни „в процес", сега се появява като „изпратено" преди 2 дни..

Обадих се на моята банка, за да видя дали имат превод в процес и те ми казаха, че не...

И да.. тяхната подкрепа наистина не е от голяма полза..

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Кредитът ми не е изплащан от ноември.


Писах много имейли до Mifinity и продължавам да получавам един и същ

Отговорете, така че имам впечатлението, че ми пише бот.


Това е четирицифрен код за потвърждение за потвърждение на кредитна карта.

За съжаление този код не се появява в нито едно от моите извлечения, така че нямам друга опция

мога да направя друго, освен да се разстроя, защото е извън ръцете ми.


Прилагам екранна снимка на моя доставчик на кредитна карта, който съм гледал десетки пъти

Mifinity препратен. file


Съобщение от Mifinity:


Мери (MiFinity)

1 декември 2023 г., 09:55 GMT

Уважаеми Томас Шапелер,

както е рекламирано, не можем да изтрием карта, която е била използвана за успешна транзакция.

Трябва да потвърдите картата, завършваща на 1654, тъй като сте използвали тази карта, за да направите успешен депозит на 24 октомври 2023 г.

Бихме искали да ви напомним, че ако имате някакви проблеми с неправилни/липсващи четирицифрени кодове за потвърждение в извлечението на вашата карта, ще трябва да се свържете с доставчика на вашата карта за допълнителна помощ.

Моля, имайте предвид, че ако първоначално сте депозирали с карта, следващите тегления трябва да бъдат прехвърлени обратно към същата карта до сумата на депозита. Моля, щракнете върху връзката по-долу за повече информация:

Какви са правилата и условията за теглене?

Поздрави,

Дева Мария


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Освен ако не трябваше да проверявам отново, което трябваше да направя веднъж, веднага щом парите бяха прехвърлени от казиното към портфейла на Mifinity, прехвърлянето към моята банка беше незабавно.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Благодаря ви, помня вашите преживявания 👍. Честно казано, тяхната подкрепа е по-трудна за получаване, ако имате нужда от нея. Това си спомням и от други. 🤔

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Беше в BBVA за около 6 дни „в процес", сега се появява като „изпратено" преди 2 дни..

Обадих се на моята банка, за да видя дали имат превод в процес и те ми казаха, че не...

И да.. тяхната подкрепа наистина не е от голяма полза..

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Виждам. Така че вашата банка дори не знае за никакви транзакции. Ако мога да предположа, бих казал, че може да е проблем с други банки в линията - забравих официалния термин 🤦‍♀️.

Е, опитайте се да издържите с подкрепата. Знам, че е трудно, но техните действия са от съществено значение в този момент.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Кредитът ми не е изплащан от ноември.


Писах много имейли до Mifinity и продължавам да получавам един и същ

Отговорете, така че имам впечатлението, че ми пише бот.


Това е четирицифрен код за потвърждение за потвърждение на кредитна карта.

За съжаление този код не се появява в нито едно от моите извлечения, така че нямам друга опция

мога да направя друго, освен да се разстроя, защото е извън ръцете ми.


Прилагам екранна снимка на моя доставчик на кредитна карта, който съм гледал десетки пъти

Mifinity препратен. file


Съобщение от Mifinity:


Мери (MiFinity)

1 декември 2023 г., 09:55 GMT

Уважаеми Томас Шапелер,

както е рекламирано, не можем да изтрием карта, която е била използвана за успешна транзакция.

Трябва да потвърдите картата, завършваща на 1654, тъй като сте използвали тази карта, за да направите успешен депозит на 24 октомври 2023 г.

Бихме искали да ви напомним, че ако имате някакви проблеми с неправилни/липсващи четирицифрени кодове за потвърждение в извлечението на вашата карта, ще трябва да се свържете с доставчика на вашата карта за допълнителна помощ.

Моля, имайте предвид, че ако първоначално сте депозирали с карта, следващите тегления трябва да бъдат прехвърлени обратно към същата карта до сумата на депозита. Моля, щракнете върху връзката по-долу за повече информация:

Какви са правилата и условията за теглене?

Поздрави,

Дева Мария


Поздрави

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Звучи като защитния пин код - този, който получавате на писмото с картата.

Можете ли да се обадите на вашия доставчик на карта, може би?

Има само едно нещо, което не разбирам: къде Skrill влиза в играта? Те са отделни портфейли.

Нямах късмет да използвам Google Lens на екрана за печат, който приложихте.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца

Здравейте,


Skrill е издателят на кредитната карта, няма значение какъв тип доставчик на услуги е.


Както казах, този код за потвърждение не се появява никъде.


Вече трябва да можете да предложите алтернативна оферта за проверка.


Поздрави

Автоматичен превод:
thomasschappeler
преди 10 месеца

Не бях напълно сигурен за Skrill, така че благодаря, че ми помогнахте с подробностите.

Честно казано, ако не греша, това означава, че не е имало физическо писмо от Skrill, съдържащо този код, нали?

Както и да е, потърсих често срещани проблеми, които играчите имаха с този код и намерих това:

"Автоматично се генерира 4-цифрен код за потвърждение. Щракнете върху връзката Увеличаване на лимита. Той ще бъде достъпен за вас след успешен депозит. Намерете 4-цифрения код за потвърждение във вашето онлайн банкиране/ в банковото си извлечение, до успешния транзакция с карта."

Не съм сигурен дали помага, така че позволете ми още един въпрос: получихте ли вече някакъв отговор от поддръжката на Skrill?

Между другото, ние не сме официални служители на казиното, Skrill или други тук, така че не участваме в никакви проверки. Просто искам да знаете, че ние предоставяме независим форум, когато се опитваме да предложим решение на играчи в нужда. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имаше около 5% отстъпки, но със сигурност не са само такси. Както при акциите, чуждестранните валути и т.н., има цени на покупка и продажба, ценови печалби и ценови загуби. Със сигурност няма да е по-различно с монетите.

„Банката" винаги печели!

MiFinity също не е прозрачен относно скоростта, с която се извършват плащанията, и как се определя тази ставка. Виждам само цената на моя крипто портфейл. В допълнение, понякога има екстремни краткосрочни колебания в монетите.

Изплащането е като игра в казино. Освен ако засега не останете инвестирани в монети.

Но около 5% вече е прилично.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Кое крипто приложение използвате, ако мога да попитам??? Имам същия проблем и не мога да изтегля парите, тегленето от mifinity към банкова сметка винаги се проваляше

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добър вечер мили, някой от вас знае ли нещо за mifinity??

Не мога да тегля пари от mifinity към банковата си сметка, тегленията винаги се отхвърлят 🙃 как да изтегля парите от това 🤦🏻‍♂️

Автоматичен превод:
jadhero97
преди 10 месеца

Не използвам mifinity, но предполагам, че е подобен на други портфейли, които обикновено използвам, вашият акаунт потвърден ли е? Попълвате ли всеки детайл правилно? Обикновено, след като попълните всички необходими банкови данни, можете да тръгнете, стига акаунтът ви да е потвърден. Питали ли сте поддръжка за това?

Поддържа ли крипто? Ако е така, вместо да правите теглене директно от вашата mifinity, по-добре изтеглете криптовалута от там на която и да е крипто борса и опитайте да теглите директно от нея към вашата банкова сметка или използвайте P2P в рамките на споменатата борса, това обикновено е най-бързият начин да продадете вашите крипто за фиат директно към вашата банкова сметка (не съм сигурен дали подобен тип транзакции могат да ви създадат проблеми във вашата юрисдикция)

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 10 месеца

Възможно е да теглите парите в криптовалута, въпросът е какъв адрес на портфейла използвате??? Запознат ли си с bitpanda???? Можете ли да използвате адреса за депозит в литкойни в bitpanda за теглене на mifinity и коя валута препоръчвате? Винаги чувам за биткойни

Автоматичен превод:
jadhero97
преди 10 месеца

Чувал съм за bitpanda, но никога не съм го използвал. Използвам Binance, Kucoin и Bybit. И да, използвам лайткойн много за казино транзакции, наистина е евтин (таксата за транзакция е почти нула), но не е най-бързият (завършването на транзакциите може да отнеме около 20-30 минути).

Тъй като питате, бих препоръчал Binance, никога не съм имал проблем с него, както на Bybit, така и на Binance ще трябва да завършите проверка при регистрация, всичко, от което се нуждаете, е вашият ID (проверката е много бърза, така че не се притеснявайте). И да, възможно е да тегля крипто от един портфейл в друг, правя го почти всеки ден, но не съм запознат с mifinity, така че по-добре попитайте поддръжката за това.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Възможно е да теглите парите в криптовалута, въпросът е какъв адрес на портфейла използвате??? Запознат ли си с bitpanda???? Можете ли да използвате адреса за депозит в литкойни в bitpanda за теглене на mifinity и коя валута препоръчвате? Винаги чувам за биткойни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не искам да звуча грубо, но може би първо трябва да направите проучване:

Крипто: " Моля, имайте предвид, че MiFinity не държи никаква криптовалута на платформата."

„Какви методи на плащане са достъпни за мен?

MiFinity разполага с 75+ интегрирани метода на плащане, налични в електронния портфейл на MiFinity. Те включват MiFinity eVoucher, дебитни/кредитни карти, криптовалута (поддържана от нашия партньор Cryptopay), както и широка гама от местни опции за плащане, които ще варират в зависимост от вашето местоположение."

Въпреки това, ако вашите тегления бъдат отхвърлени, трябва да знаете защо. Обикновено проблемът е свързан с проверка на опцията за плащане. Ако се затруднявате, опитайте поддръжката: https://www.mifinity.com/en/personal/contact/

clientservices@mifinity.com

Обзалагам се, че отхвърлянето първо трябва да бъде разрешено. 🤞

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте, един бърз въпрос струва ли тегленето на такси от mifinty към моя Iban, т.е. нормалната ми банкова сметка. И колко време отнема парите да постъпят в банковата сметка

Автоматичен превод:
christopher3
преди 9 месеца

Да, но това е около 1,9% от тегленето. Ако сте напълно верифицирани и не сте надхвърлили първия им лимит, при който трябва да потвърдите банковата сметка отново, това беше мигновено, след като беше в моя портфейл на mifinity.

Автоматичен превод:
1...11 12 1314
Отидете на страницаот 14 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини