преди 7 месеца
Извинете, може би говорите за това, че не печелите в казино? Правилно ли го разбирам?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
0
Извинете, може би говорите за това, че не печелите в казино? Правилно ли го разбирам?
Sorry, are you talking about not winning at a casino, perhaps? Do I understand it correctly?
Не, спечелих, но те не изплащат със седмици всеки път, когато го изпратят обратно, но също така са незаконни в Холандия
No i had won but they do not pay out for weeks everytime they send it back but they are also ilegal in the netherlands
Бихте ли ми припомнили кое казино имаш предвид?
Could you remind me please which casino are you referring to?
Виждам вашата жалба , която беше затворена като „неоснователна" и Томас ви обясни как е и с лиценза за казино: „Ако дадено казино позволява на играчи от определена държава да депозират и играят, те трябва да изплатят законните си печалби. По същия принцип, ако играч депозира в казино и загуби, играчът няма право на възстановяване на сумата, ние не можем да санкционираме казината, ако нямат конкретен лиценз."
Така че съжалявам, че наистина смятате, че това казино е измама, но всеки може да види и определи собственото си мнение за това.
I can see your complaint which was closed as "unjustified" and Tomas has explained to you how it is with a casino license as well: "If a casino allows players from a certain country to deposit and play, they should pay their legitimate winnings. By the same principle, if a player deposits in a casino and loses, the player is not eligible for a refund. We can't penalize casinos if they lack any particular license."
So I am sorry that you actually feel that this casino is a scam, but everyone can see and determine their own opinion about that.
Съжаляваме, но Томас вече обясни нашата позиция във вашата жалба.
Sorry, but Tomas has already explained our position in your complaint.
Здравей, за какво казино говориш? Бих искал да видя дали имаш някакво доказателство. Чувствайте се свободни да пишете и нашият екип за данни ще разгледа.
Hi, what casino are you talking about ? I'd like to see if you have any proof. Feel free to write and our data team will take a look.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.