ФорумОбщи дискусии свързани с хазартНезаконни казино операции в Холандия

Незаконни казино операции в Холандия

преди 1 година от Youssf
|
2260 преглеждания 16 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

На 5 декември 2022 г. холандска адвокатска кантора обяви, че има призовки на 4 оператора на казина за тяхната незаконна дейност в Холандия.


Нещо, което много играчи не знаеха, беше, че до октомври 2021 г. онлайн хазартът беше забранен в Холандия, ако операторът на казиното нямаше издаден лиценз за хазарт от KSA (Холандски орган по хазарта). Това означава, че много големи оператори на казина (независимо дали базирани в Кюрасао или Малта) са предлагали услугите си незаконно в Холандия.


От октомври 2021 г. KSA започна да издава лицензи за хазарт и няколко казина получиха лиценз и имат законно право да работят тук.


Това, което беше неизвестно (докато холандска адвокатска кантора не разтърси това с призовки), е, че ако холандски играч някога е залагал преди тази дата (или след това, ако операторът няма лиценз на KSA), неговото споразумение е невалидно, тъй като операторът на казиното не е имал право да предлага неговите услуги тук, поради това играчът има пълното право да подаде иск, за да получи пълно възстановяване на нетната си загуба от казиното. Всичко това, разбира се, е в съответствие с холандското законодателство. Друг аргумент е, че „нелегалните" казина вероятно няма да изпълнят задължението си да се грижат, което би могло да доведе до това играчите да бъдат измамени, че играят твърде много или да загубят повече пари, отколкото са искали. Особено някои марки казина, базирани в Кюрасао, са известни с липсата на политика за отговорна игра, например.


Единственият проблем е, че за да подаде такъв иск, играчът трябва да получи своите лични данни и списък с транзакции, за да докаже, че има валиден иск и да информира казиното за този въпрос или да заведе делото в съда.



Нека използваме тази нишка, за да обсъдим проблемите, с които се сблъскват играчите, и актуализации от адвокатската кантора, която в момента е в съда с поне 4 дела.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Казина, които не си сътрудничат (няма възстановяване на средства, не реагират и т.н.)

- Westcasino

- Бруноказино

- Playboom24

- Казино Руж

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Подадохте ли вече жалба в KSA?


Това няма да промени поведението им, но поне ще доведе до глоби, ако все още работят тук.


За първите 2 казина може да си струва да се свържете с адвокатската кантора (в зависимост от сумите, които искате да поискате обратно), последните 2 само ако това е сериозна сума пари, която си струва да се борите и да изчакате, тъй като правните процедури отнемат време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто ще се повторя, тъй като сте създали тази специална тема по тази тема:

Въз основа на това, което прочетох тук, вярвам, че гледната точка на Casino Guru е просто различна в сравнение с вашата и някои други играчи, които се присъединиха към дискусията. Имаме основна цел в Casino Guru и това е „препоръчване на казина, които са справедливи към играчите".

Основният въпрос е дали казиното е платило на холандски играчи, които са спечелили там, без да им пише извинения за липсващи лицензи и ограничени държави. Ако казиното реши да приеме холандски играчи, знаейки, че не трябва, но те също така решиха да платят в случай, че спечелят, тогава казиното постъпи справедливо.

Бих искал да видя един холандски играч, спечелил в тези казина, да върне печалбите в казиното, твърдейки, че печалбите не са заслужени, тъй като играчът не трябва да играе там.

Казината никога не са принуждавали никого да играе там. Ако решите да се присъедините към тях, това очевидно е избор, който сте направили сами.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Прочетохте ли дори статиите за това, че KSA глобява всички онези казина, които работят без холандски лиценз!?

И защо ги глобяват!?

Много марки казино възстановяваха всички депозити на играчите.

Казината без лиценз са насочени към холандски играчи... изпращат промоционални имейли, насочват се към холандски уебсайтове на партньори и т.н., въпреки че знаят, че това не е позволено.

Холандските играчи, които играят в чуждестранни казина, обикновено са холандски играчи, които сами са се забранили в холандските казина поради проблеми с хазарта. След това стават обект на чуждестранни казина и пристрастяването към хазарта се връща... и депозират всичките си пари. Казиното без лиценз знаят това! И все още продължават да ги насочват.

Кое е честното в това!?


Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 1 година

Разбира се, няма нищо честно в злоупотребата с уязвими играчи, които се борят със своята зависимост от хазарта и са решили да се самоизключат от всички налични казина в Холандия.

Не мисля, че лицензираните казина в Кюрасао знаят за конкретни играчи, които имат проблеми с хазарта, и нарочно се опитват да ги привлекат на уебсайта си, но е ясно, че някои % от играчите, които играят там от Холандия, ще бъдат част от уязвимата група.

Тогава смятам, че би било справедливо да възстановим сумата на тези играчи, когато успеят да докажат, че са се изключили от казина в Холандия.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Да... и доколкото чета оплаквания по форуми и контакт с някои играчи... те са пристрастени към хазарта.

Радвам се, че разбирате какво имам предвид... и защо е толкова важно да предупредя холандските играчи. За да предпазят себе си и другите. И се надяваме, че казината ще се променят... блокират холандски IP и т.н., ако нямат лиценз.

Защото казиното сега ... знаете, че е незаконно да действате без лиценз. Но продължавайте да го правите... защото, разбира се, това прави много пари... пари на пристрастените към хазарта.

И защо, ако знаете, че е незаконно ... продължавайте!?. Ето защо е важно да докладвате тези казина.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Разбирам мнението на Casino Guru и мога да си представя, че поради това не бихте взели под внимание оплаквания по този въпрос.


Както всички знаем, че казиното винаги печели в края на деня, за комарджията е важно да знае кога да спре и да вземе печалбите.


Основният въпрос е дали казиното е платило на холандски играчи, които са спечелили там, без да им пише извинения за липсващи лицензи и ограничени държави. Ако казиното реши да приеме холандски играчи, знаейки, че не трябва, но те също така решиха да платят в случай, че спечелят, тогава казиното постъпи справедливо.

Съгласен съм, но също така не съм съгласен, тъй като въпросът е също колко печели казиното от холандския пазар и какво плащат на играчите.


Ако потърсите в интернет относно размера на глобите, наложени от KSA на няколко оператори на казина, можете да заявите, че операторите са направили добра печалба на пазара, докато са работили незаконно.


Бих искал да видя един холандски играч, спечелил в тези казина, да върне печалбите в казиното, твърдейки, че печалбите не са заслужени, тъй като играчът не трябва да играе там.

Вероятно играчите не са направили това, но според холандското законодателство, ако е подходящо за казиното, те теоретично биха могли да поискат обратно всички тези печалби, които са изплатили на холандски играч, ако казиното спечели е съмнително, тъй като според законодателството директният резултатът от това би бил преди всичко, че всеки играч, който някога е загубил пари, трябва да бъде възстановен. И второ, играчите не бяха наясно с този въпрос, докато Холандският закон за хазарта не влезе в сила от октомври 2021 г. От този момент нататък Холандският орган по хазарта разреши на онлайн казината да работят тук в Холандия и се грижи казината, които не трябва обслужват холандските граждани не правят това (е, почти тогава те правят всичко възможно).


Казината никога не са принуждавали никого да играе там. Ако решите да се присъедините към тях, това очевидно е избор, който сте направили сами.

Съгласен съм с това, но много играчи (включително и аз за протокола) играха в няколко онлайн казина, тъй като те бяха насочени към холандски граждани, предлагаха iDeal, който е метод на плащане само за Холандия и предлагаха в много случаи холандска услуга за поддръжка. И поради това адвокатска кантора сега защитава няколко играчи, тъй като това не би трябвало да е така.


Не само незаконните операции са причина за съдебния им иск, но и задължението на казиното за грижа липсва в много казина и поради незаконната операция играчите също биха могли да бъдат изложени на вреди поради незаконна операция на казино.

И също така съм съгласен с публикацията на @sabine1984, тъй като няколко казина правят всичко възможно, за да ви привлекат в казино, въпреки че са се самоизключили, тъй като виждат пазар за себе си, за да спечелят.

Автоматичен превод:
Youssf
преди 1 година

Да, няма да оспорвам това, което описахте тук, тъй като има смисъл за мен и определено има смисъл за холандските власти. Работата е там, че дори не е толкова лесно за казината, тъй като в момента все повече и повече страни имат свое собствено законодателство и закони, свързани с хазарта и законите са много различни.

Преди няколко години ви трябваше само, да кажем, MGA лиценз и всичко беше наред. Не е нужно да се интересувате от конкретната националност на вашите клиенти. В днешно време трябва да имате специално отношение към германци, британци, австрийци, италианци, холандци, чехи и много други играчи.

Големите казина знаят как да се справят с това, тъй като имат специален отдел за съответствие за това, но малките обикновено не се интересуват толкова.

Вярвам, че ние в Casino Guru сме в позиция, в която уважаваме факта, че някои казина са поели риска, от друга страна, когато играчите се опитват да потърсят правата си, ние няма да бъдем против това, тъй като е разбираемо.

Просто не харесвам играчите, които се опитват да злоупотребяват с това. Те знаят точно какво правят, депозират много пари, ако спечелят, ги задържат, ако загубят, моментално се опитват да си върнат парите чрез правителството и лицензиращите оператори. В този случай това означава, че играчът се опитва да играе без риск и това е, с което не съм съгласен.

Знам за играчи, които постоянно търсят казина, които не са лицензирани в тяхната страна, но се опитват да играят там нарочно, за да могат да се опитат да си върнат загубите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Е, Westcasino най-накрая получи глоба. Това е един от списъка 🙂 надявам се, че казино bruno е следващото.


https://www.vegasslotsonline.com/news/2023/05/30/dutch-gambling-regulator-orders-unlicensed-maltese-operator-to-leave-market/

Автоматичен превод:
Daniel
преди 8 месеца

Те не са го направили вече

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Уау, току-що разбрах, че Холандия има страхотна регулация за онлайн казиното... за разлика от Малайзия, нашето правителство забрани всичко LOL ⛔️⛔️⛔️

Автоматичен превод:
sladki03
преди 8 месеца

лошо положение правилно

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Актуализация на тези искания за възстановяване на средства.

Playboom24 и Brunocasino ми възстановиха депозитите. След месеци на имейли.


Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 3 месеца

Можете ли да се свържете с мен по имейл? collyn-daamen@hotmail.com

Автоматичен превод:
C078
преди 3 месеца

Свършен

Автоматичен превод:
Sabine1984
преди 2 седмици

Playboom24 не отговаря на имейли, Winstler Casino също, смешно е, че всичко това може да се случи по този начин. Те се опитват да привлекат играчи, докато знаят, че нямат право да регистрират тези играчи или да вземат пари от играчите, защото нямат лиценз и много от играчите имат проблем с хазарта.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини